2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Βασισμένο σε νέες σχεδιαστικές φόρμες, το επόμενο Opel Insignia θα εντυπωσιάσει το κοινό των μεσαίων αυτοκινήτων. (Κατασκοπευτική φωτογραφία)
Κατασκοπεία: Opel Insignia II
(15/10/2012)
Για το επόμενο Insignia, η Opel ετοιμάζει ένα εντυπωσιακό παρουσιαστικό επηρεασμένο απευθείας από κουπέ αυτοκίνητα, ώστε να δώσει το πιο τολμηρό και παράλληλα, ελκυστικό μεσαίο μοντέλο των τελευταίων ετών.
Με μια ματιά
- Με πολύ δυναμικό αμάξωμα που παραπέμπει σε κουπέ
- Βασισμένο στο πρωτότυπο Flextreme GT/E
- Με νέα γενιά κινητήρων και κιβώτια
- Παρουσίαση το 2015
Είναι απόφαση πλέον της Opel να κρατήσει αρκετά χρόνια ακόμη το Insignia 1ης γενιάς στη γκάμα της, αφού ο αντικαταστάτης του αναμένεται να εμφανιστεί το 2015. Και είναι άλλωστε χαρακτηριστικό ότι, μέχρι σήμερα και έχοντας συμπληρώσει 4 χρόνια από την παρουσίασή του, το Insignia δεν έχει ακόμη ανανεωθεί. Αυτό, η ανανέωσή του, αναμένεται να συμβεί το 2013, ώστε 2 και κάτι χρόνια αργότερα, στα τέλη του 2015, να παρουσιαστεί το Insignia 2ης γενιάς. Και το νέο αυτό μοντέλο, αναμένεται να είναι ένα από τα πιο εντυπωσιακά οικογενειακά αυτοκίνητα που μας έχει παρουσιάσει ποτέ η Opel, μιας και η σχεδίασή του θα είναι ό,τι πιο ξεχωριστό έχουμε δει στην κατηγορία.
Εντυπωσιακή σχεδίαση 4θυρου κουπέ
Βασισμένο σε ένα από τα πλέον ελκυστικά πρωτότυπα των τελευταίων ετών, το βραβευμένο για τη σχεδίασή του Flextreme GT/E που μας έδειξε η Opel πριν από δύο χρόνια, το επόμενο Insignia θα αποκτήσει μια σιλουέτα ενός δυναμικού 4θυρου κουπέ. Όπως μπορείτε να δείτε μάλιστα και στην αποκλειστικά, κατασκοπευτική μας φωτογραφία, το αμάξωμα του αυτοκινήτου θα γεμίσει καμπύλες, θα χαμηλώσει την οροφή του και θα ενσωματώσει άκρως μοντέρνα φωτιστικά σχήματος μπούμερανγκ στο εμπρόσθιό του τμήμα.
Παράλληλα, το καπό του θα κλείνει πολύ ομαλά πάνω στη χαμηλά τοποθετημένη μύτη της μάσκας, ώστε να βελτιστοποιήσει και την αεροδυναμική αντίσταση του αυτοκινήτου. Στο πίσω μέρος τώρα, ο τρίτος όγκος θα μειώσει το μήκος του και το πορτ-μπαγκάζ θα βγαίνει το λιγότερο δυνατό έξω από το υπόλοιπο αμάξωμα, παίζοντας και αυτό το ρόλο του στη δημιουργία μιας κουπέ αισθητικής. Θα πρέπει επίσης να σημειώσουμε ότι, δεν αποκλείεται και για πρώτη φορά στην ιστορία, να δούμε και μια εντελώς νέα έκδοση αμαξώματος, τύπου «Shooting Brake» ή χάτσμπακ, η οποία θα βασιστεί στο διαφορετικό πίσω μέρος του αμαξώματος του πρωτότυπου Flextreme GT/E.
Πλήρης αναδιάρθρωση σε κινητήρες και κιβώτια
Εκτός όμως από την εντελώς νέα σχεδίαση, το επόμενο Opel Insignia θα βασιστεί και πάνω σε πλήρη νέα γκάμα κινητήρων και κιβωτίων. Μοτέρ λοιπόν βενζίνης και πετρελαίου, με άμεσο ψεκασμό, turbo, χαμηλό κυβισμό αλλά και σύστημα start/stop, θα συνθέσουν τη νέα γκάμα, έχοντας όλα ως στόχο τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου αλλά και των εκπομπών CO2. Παράλληλα και εκτός των μοτέρ αυτών, αναμένουμε και μια νέα γενιά κιβωτίων, μεταξύ των οποίων και ένα νέο αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων, το οποίο θα συμβάλλει στην περαιτέρω οικονομία κίνησης και στα οικολογικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου. Τέλος, όπως θα συμβεί και σε όλους τους ανταγωνιστές του, το Opel Insignia θα λάβει και έκδοση που θα κινείται με κάποια εναλλακτική μορφή κίνησης και το πλέον πιθανό εδώ είναι ένα ηλεκτρικό σύστημα.