Φέραμε το SYM Maxsym 400 αντιμέτωπο με το νέο Piaggio X10 σε μία μάχη για την κορυφή της κατηγορίας στα μεσαίου κυβισμού Mega GT scooter. Μπορεί ο νέος Ιταλός ταξιδιώτης να απειλήσει το αγαπημένο μεγάλο scooter της ελληνικής αγοράς;
Για αρκετό καιρό, τα μεσαίου κυβισμού mega GT scooter δεν απολάμβαναν ιδιαίτερης εκτίμησης από το ελληνικό κοινό. Η τσιμπημένη τιμή, οι «χλιαρές» επιδόσεις, σε σχέση με τα μεγαλύτερα αδερφάκια τους αλλά και η μεγαλύτερη ευκολία στην καθημερινή μετακίνηση που προσέφεραν τα GT της αμέσως μικρότερης κατηγορίας, οδηγούσαν το κοινό είτε προς τα πάνω, είτε προς τα κάτω. Όλα αυτά μέχρι την εμφάνιση του SYM Maxsym 400 στην ελληνική αγορά, η οποία έφερε κυριολεκτικά τα πάνω-κάτω. Μέσα σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα, το Maxsym έπεισε το κοινό για τον «τα-έχω-όλα-και-συμφέρω» χαρακτήρα του και κατάφερε να αναρριχηθεί μόνο πρώτο στη συγκεκριμένη υποκατηγορία παίζοντας ουσιαστικά χωρίς αντίπαλο.
Όλα αυτά μέχρι την έλευση του Χ10 350, με το οποίο η Piaggio θέλει να αλλάξει τις ισορροπίες. Με μεγάλες διαστάσεις, ξεχωριστή σχεδίαση και με ένα «compact» κινητήρα από πλευράς χωρητικότητας αλλά όχι και επιδόσεων, το τεχνολογικά προηγμένο στον τομέα της ενεργητικής ασφάλειας X10 αποτελεί τη ναυαρχίδα της ιταλικής εταιρίας στα Mega GT. Το ιταλικό scooter έχει το βλέμμα του στραμμένο στην κορυφή και αυτής της υποκατηγορίας και όλα δείχνουν ότι έχει μία απάντηση για κάθε ερώτηση. Για το Maxsym όμως;
Διαβάστε αναλυτικά τη συγκριτική δοκιμή στο mototriti.gr