Εκδόσεις ντίζελ λίγο υψηλότερου κυβισμού έχουν μεγαλύτερο όφελος απόσυρσης προσφέροντας όλα τα άλλα θετικά ενός πετρελαιοκινητήρα.
Λίγες ακόμη μέρες για να προλάβετε την απόσυρση. Μετά τι γίνεται;
9.757 Επισκέψεις στο άρθρο (3/12/2012)
Με τα χαράτσια να πέφτουν βροχή, το μόνο μέτρο ανακούφισης της αγοράς, η δυνατότητα απόκτησης φτηνότερου αυτοκινήτου αποσύροντας ένα παλιό, τελειώνει και αυτή. Θα προλάβετε να την εκμεταλλευτείτε;
Το μέτρο της απόσυρσης τελειώνει στις 20 Δεκεμβρίου. Μέχρι τότε αν θέλει κανείς να το χρησιμοποιήσει πρέπει να προλάβει να αποσύρει το παλιό του (πρώτη άδεια μέχρι 31/12/1998) ή να το έχει κάνει ήδη και τώρα να εξαργυρώσει το χαρτί που κρατάει στα χέρια του. Τα λεφτά που κερδίζει δεν είναι λίγα. Η γκρίνια του «δε μου λείπει το 500άρικο» μπορεί να είναι βάσιμη σε κάποιες περιπτώσεις, όμως στις περισσότερες το όφελος είναι σημαντικά μεγαλύτερο, ενώ ειδικά στο μήνα που διανύουμε το πράγμα είναι πιο ενδιαφέρον.
Πρώτον τελειώνει ο χρόνος οπότε ότι «νούμερα» θέλουν να κάνουν οι εταιρείες τώρα κυνηγάνε με προσφορές να τα πετύχουν. Και έτσι το «πεντακοσάρικο» πολλαπλασιάζεται και το όφελος φτάνει αρκετές χιλιάδες ευρώ. Μπορεί οι βενζινοκίνητες εκδόσεις να μην έχουν αρκετά κυβικά για να κερδίσουν από τη μεγαλύτερη κλίματα του οφέλους της απόσυρσης, αυτό όμως σημαίνει πως οι εκδόσεις ντίζελ γίνονται πολύ προσιτές.
Γιατί αντί για 1,2 ή 1,4 τούρμπο βενζίνης πας σε 1,6 ντίζελ αυξάνοντας το όφελος της απόσυρσης από τα 960 ευρώ στα 1.430. Και κερδίζεις όλα τα οφέλη του ντίζελ, περιλαμβανομένης και της χαμηλότερης κατανάλωσης. Εξάλλου και το ευεργετικό του όλου μέτρου είναι ότι δίνει την ευκαιρία να αντικαταστήσει κανείς ένα παλιό αυτοκίνητο που καίει πολύ με ένα καινούργιο που δεν καίει το ίδιο. Αν το κράτος πετύχει μείωση στην εισαγωγή καυσίμων, ακόμη καλύτερα.
Οι επόμενες μέρες μέχρι τις 20 Δεκεμβρίου που λήγει το μέτρο θα είναι γεμάτες προσφορές από μοντέλα που ευνοούνται περισσότερο, μοντέλα που είναι σε προσφορά λόγω τέλους του έτους και μοντέλα που θα κερδίσουν από τα μειωμένα τεκμήρια του 2013. Επιπλέον μπόνους τα μικρότερα ή μηδενικά τέλη του καινούργιου αυτοκινήτου σε σχέση με αυτά που θα πλήρωνε κανείς για το παλιό του. Ένα σωρό οφέλη που στην εκπνοή του μέτρου συνδυάζονται στη δυνατότητα απόκτησης νέου αυτοκινήτου στην ελάχιστη δυνατή τιμή.
Εσείς όμως θα το εκμεταλλευτείτε; Το κάνατε ήδη; Χωρίς την απόσυρση με ποια ευκαιρία θα πετύχετε αντίστοιχες τιμές; Τι λέτε λοιπόν για την απόσυρση;
Ας μην γελιόμαστέ, είτε σταματήσει η απόσυρση είτε όχι, η αγορά αυτοκινήτου θα βυθιστεί σε ύφεση. Πιθανολογώ ότι θα ζήσουμε τις δεκαετίες του 60-70-80 με τα αυτοκίνητα να κυκλοφορούν κακοσυντηρημένα,παλιά και επικινδύνα.
Υπάρχει περίπτωση παράτασης?
Είναι που είναι παγωμένη η αγορά,δεν υπάρχει που δεν υπάρχει σάλιο.. από τα τελευταία πράγματα που μπορούμε να αγοράσουμε έτσι όπως πάει η οικονομική κατάσταση της χώρας είναι καινούργιο αυτοκίνητο! Αν κόψουν και το μέτρο απόσυρσης θα μειωθούν δραματικά οι πωλήσεις και ας ελπίσουμε ότι δεν θα δούμε και μεγάλες αντιπροσωπείες αυτοκινήτου με λουκέτο..
Eγώ νομίζω ότι η απόσυρση θα έπρεπε να έχει μόνιμη διάρκεια και να μην τελειώνει ποτέ. Έτσι θα αποσύρονταν σταδιακά τα παλιά αυτοκίνητα και δεν θα γέμιζαν τους δρόμους. Σήμερα ο κόσμος δεν έχει την οικονομική δυνατότητα να εκμεταλλευθεί την απόσυρση. Ίσως μετά από κάποια χρόνια να μπορεί.
Ποια απόσυρση; Όταν δεν υπάρχουν λεφτά ή όταν οι προτεραιότητες έχουν αλλάξει δραματικά,μια έκπτωση της τάξης του χιλιάρικου δεν έχει νόημα.Με ή χωρίς απόσυρση λοιπόν,δεν θα αλλάξει κάτι στην σκέψη του κόσμου.
ΟΥΤΕ ΑΠΟΣΥΡΣΗ,ΟΥΤΕ ΧΑΡΙΣΜΑ ΔΕΝ ΑΝΕΒΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΑΛΙΟ ΠΛΕΟΝ....
Το δίλλημα που έχω είναι αν θα πάρω καινούριο αυτοκίνητο με απόσυρση 15000€ ή μεταχειρισμένο από κάποιον που πουλάει το αυτοκίνητό του λόγω ανάγκης 5000€. Τι συμφέρει;
Το αμάξι μου θέλω εγώ, κάνει γύρω στα 19000¤. Τώρα θα μου πεις γιατί ρε φίλε δεν παίρνεις κάτι πιο φτηνό. Η απάντηση είναι ότι άμα είναι να πάρω καινούργιο αυτοκίνητο και να χρεωθώ για κάποια χρόνια, τότε ας πάρω τουλάχιστον αυτό που γουστάρω (μέσα σε λογικά πλαίσια πάντα). Χωρίς την απόσυρση, θα πάει γύρω στα 20 μισό, οπότε δεν χάθηκε και ο κόσμος, από την στιγμή μάλιστα που όπως είπα θα χρεωθώ για το μεγαλύτερο μέρος του ποσού. Το θέμα είναι ότι αυτή τη στιγμή δεν μπορώ ούτε να το συζητάω καθότι στριμωγμένος για τουλάχιστον 3 χρόνια ακόμα. Επομένως είτε το διατηρήσουν είτε όχι...δεν με αφορά.
Λογικά θα δοθεί παράταση, αν θέλουν να μην "τελειώσει" ολόκληρη η αγορά. Από την άλλη, βέβαια, οι κυβερνώντες δεν φημίζονται για την οξυδέρκεια, ούτε για την αντίληψη του τι συμβαίνει γύρω τους. Τρομάζω σκεπτόμενος ότι Νο1 προτεραιότητα (για την Τρόικα) έχουν το εμπορικό ισοζύγιο εισαγωγών-εξαγωγών, προσπαθώντας όμως όχι να αυξήσουν τις εξαγωγές αλλά να μειώσουν τις εισαγωγές...
Ανάλογα την οικονομική μας δυνατότητα,και την διάθεση μας,για την όποια αγορά οχήματος.
Πιστεύω το μέτρο να συνεχιστεί ως παράταση και για το 2013,διότι πωλήσεις έστω και οι αναμενόμενες,δεν πήγαν ΚΑΛΑ.Οπότε ας περιμένουμε να δούμε.Επίσης δεν πιστεύω πως οι εταιρείες δεν θα κάνουνε γενναίες προσφορές είτε υπάρχει η απόσυρση,είτε δεν υπάρχει,διότι στο τέλος δεν θα μείνουν αρκετές εταιρείες.
Η απόσυρση δεν είναι κάτι το ουσιαστικό,αλλά κάτι το ψυχολογικό και το έναυσμα για προσωπική μελέτη,του αγοράζω όχημα,από όλες τις απόψεις.
Τα πάντα χρειάζονται,αλλά πάνω από όλα δεν χρειάζονται κακή μελέτη και κινήσεις.
Θα ήθελα να αλλάξω το αυτοκίνητό μου(92 μοντέλο),παρόλο που εξακολουθεί να είναι σε καλή κατάσταση αλλά δεν έχω την οικονομική δυνατότητα να το κάνω καθώς είμαι άνεργος.Τα μεγάλα κεφάλια της κυβέρνησης δεν είναι χαζά στο να δώσουν άλλη μία παράταση, για να εισπράξουν ζεστό χρήμα, οπότε πιστεύω ότι θα εξακολουθήσει να υπάρχει η απόσυρση.
Μωρε η απόσυρση τελειώνει αλλά το θέμα ειναι ότι χρήμα για καινούριο αμάξι δεν υπάρχει. Εδω γενικως δεν υπάρχει χρημα. Τι να πουμε τωρα.