ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Πολύ καλή είναι η άνεση από την ανάρτηση με τη μαλακή ρύθμιση, όπως και ο χαμηλός θόρυβος κύλισης.
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Πολύ καλή είναι η άνεση από την ανάρτηση με τη μαλακή ρύθμιση, όπως και ο χαμηλός θόρυβος κύλισης.

Δοκιμή: VW Polo 1,2 TDI diesel

97.741 Επισκέψεις στο άρθρο (31/1/2013)

Αν πρώτο και κύριο μέλημα είναι η οικονομία καυσίμου και χρήσης, τότε το VW Polo 1,2 TDI είναι ένα μοντέλο που δεν πρέπει να λείπει από την τελική λίστα επιλογής. (επικαιροποίηση 21/3/2013)

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Το VW Polo, εφοδιασμένο με τον κινητήρα πετρελαίου χωρητικότητας 1,2 λίτρων στοχεύει κατ ευθείαν σε όσους δίνουν βάρος στην οικονομία καυσίμου, αλλά και σε εκείνους που δε μπορούν να αντισταθούν στις γερμανικές αρετές του μοντέλου, όπως την ποιότητα και την ασφάλεια. Ένα ακόμη καλό είναι ότι, απαλλάσσεται από τέλη κυκλοφορίας.

Κινητήρας: Έμφαση στην κατανάλωση
Στην περίπτωση του Polo 1,2 TDI, το μοτέρ που βρίσκεται κάτω από το καπό είναι ο 3κύλινδρος πετρελαιοκινητήρας των 75 ίππων και των 1.200 κ.εκ, με 180 Nm ροπής στις 2.000 σ.α.λ. Στην πράξη, ο Βενιαμίν των πετρελαιοκίνητων Polo τα καταφέρνει πολύ καλά στις βασικές του υποχρεώσεις, που φυσικά είναι η κατανάλωση (3,8 λτ./100 χλμ. με 99 γρ. CO2/χλμ.), χωρίς να σημαίνει ότι υστερεί σε επιδόσεις. 
Εντάξει, οι επιδόσε http:// ις απλά ικανοποιούν τηρουμένων των αναλογιών της κατηγορίας (π.χ. 0-100 χλμ./ώρα σε 13,4 δλ.), αλλά η πλούσια ροπή σου επιτρέπει να κινείσαι σβέλτα και να προσπερνάς με ασφάλεια σε κάθε τύπο διαδρομής. Ο βασικός συμβιβασμός έχει να κάνει με το θόρυβο και την τραχύτητα του κινητήρα, που θα ενοχλήσουν, όπως και το ότι για να εκμεταλλευτείς τη ροπή πρέπει να καταφεύγεις συχνά στον κάθε άλλο παρά «βούτυρο» επιλογέα.

Διαβάστε εδώ τη δοκιμή του βενζινοκίνητου VW Polo 1.2 TSI 90 PS

Εσωτερικό: Συντηρητικό σε σχεδίαση, με πολύ καλή ποιότητα 
Κυρίαρχο στοιχείο στο σχετικά συντηρητικής σχεδίασης εσωτερικό του Polo TDI αποτελεί η πολύ προσεγμένη ποιότητα, η οποία έγκειται κυρίως στη στιβαρή συναρμολόγηση των επιμέρους επιφανειών. Στο κομμάτι των υλικών, εάν ο αγοραστής επιλέξει την αρχική έκδοση, λαμβάνει το ταμπλό με το σκληρό πλαστικό, το οποίο δεν φθάνει στα ίδια επίπεδα με το αφρώδες υλικό που «ντύνει» το ταμπλό των άλλων εξοπλιστικών εκδόσεων του μοντέλου. 

Εκτός τώρα της ποιότητας, η σχεδίαση του εσωτερικού του Polo δεν ξεχωρίζει αισθητικά, από την άλλη ωστόσο διακρίνεται για την πολύ καλή εργονομία και τη βολική θέση οδήγησης. Επιπλέον, πολύ καλή είναι και η πρακτικότητα στο εσωτερικό του Polo, αφού υπάρχουν πολλοί αποθηκευτικοί χώροι και 5 συνολικά θέσεις για ποτήρια ή μικρά μπουκάλια, ενώ και το ντουλαπάκι του συνοδηγού είναι μεγάλο.

Χώροι: Ικανοποιητικοί για 4 επιβάτες
Χωρίς πρόβλημα θα μετακινηθούν στο εσωτερικό του Polo τέσσερις ενήλικοι επιβάτες, ωστόσο, συγκριτικά με το προγενέστερο μοντέλο, παρουσιάζει λιγότερο ωφέλιμο πλάτος και ύψος, αλλά ελαφρώς περισσότερο αέρα για τα γόνατα. Στην περίπτωση μετακίνησης ενός τρίτου ατόμου πίσω, θα χρειαστεί να γίνουν κάποιες παραχωρήσεις λόγω της στενής σχετικά καμπίνας, ενώ την κατάσταση δε διευκολύνει το ψηλό κεντρικό τούνελ. Παράλληλα, το πορτ μπαγκάζ των 280 λτ. έχει μεγαλώσει κατά 10 λτ. και το σχήμα του το καθιστά πλήρως εκμεταλλεύσιμο.

Διαβάστε εδώ τη δοκιμή του βενζινοκίνητου VW Polo 1.2 TSI 90 PS


(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)


Mercedes
PIRELLI VS NEXEN