ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Οι διαφορές φιλοσοφίας είναι αισθητές, μεταξύ μοντέλων της ίδιας κατηγορίας.

Οι διαφορές φιλοσοφίας είναι αισθητές, μεταξύ μοντέλων της ίδιας κατηγορίας.

Μικρόσωμο μικρό ή μεγαλόσωμο μικρό; Χώροι, ή parking;

4.834 Επισκέψεις στο άρθρο (7/1/2013)

Πόσο... μικρό θα θέλατε να είναι ένα αυτοκίνητο της μικρής κατηγορίας; Όσο πιο μικρό γίνεται, αλλά όχι και μίνι, ή όσο πιο μεγάλο γίνεται αλλά όχι και μικρομεσαίο; Ή μήπως είσαστε κάπου στη μέση; Τι λέτε;

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Την περασμένη δεκαετία η μικρή κατηγορία χωρίστηκε σε δύο βασικές σχολές. Από τη μία η Renault έκανε πρώτη το Clio να «φέρνει» σε μικρομεσαίο με μήκος στα τέσσερα μέτρα. Από την άλλη η Toyota κράτησε το Yaris στις γνωστές για την κατηγορία διαστάσεις, κάτω από τα 3,80 μέτρα.
Και πίσω από τα δύο αυτά μοντέλα πήραν θέση και τα άλλα των υπολοίπων κατασκευαστών, ακολουθώντας είτε τη μία είτε την άλλη σχολή. Σε ότι αφορά την πρώτη, η Renault θέλησε να μεγαλώσει το Clio ώστε να καλύψει μία νέα ανάγκη που πρώτη είδε να δημιουργείτε στην Ευρώπη. Αυτή του αυτοκινήτου για όλες τις δουλειές, που πρέπει να έχει χώρους για μία οικογένεια στο ταξίδι αλλά και να χωράει στα στενά δρομάκια του Παρισιού. Το Twingo είναι μικρό για την πρώτη χρήση, το Megane μεγάλο για τη δεύτερη. Και έτσι το Clio έγινε το πασπαρτού, και στη νέα του γενιά είναι πλέον ένα ώριμο μικρό-μικρομεσαίο μοντέλο που μερικά χρόνια πριν θα ζήλευαν τους χώρους του πολλά οικογενειακά αυτοκίνητα από μεγαλύτερες κατηγορίες.
Στην άλλη όχθη, το Yaris επέμεινε να μεγιστοποιεί τους χώρους εκ των έσω χωρίς όμως να αυξάνει τις διαστάσεις εξωτερικά. Η διαφορά φιλοσοφίας δεν έχει να κάνει με την ιαπωνική προέλευση της Toyota, εξάλλου το Yaris είναι αμιγώς ευρωπαϊκό αυτοκίνητο. Απλά η Toyota πλησίασε τον οδηγό που έχει άλλη προτεραιότητα και άλλη οπτική στη χρήση του μικρού του αυτοκινήτου.
Το θέμα είναι όμως τι θέλουμε στην Ελλάδα σήμερα. Γιατί και οι δύο περιπτώσεις έχουν την αξία τους. Από τη μία οι ρυθμοί κυκλοφορίας στην πόλη, και το parking, απαιτούν τις ελάχιστες δυνατές διαστάσεις, από την άλλη όμως δεν είναι πλέον καιροί για δύο αυτοκίνητα και έτσι το μικρό πρέπει να τα κάνει όλα. Και πρέπει να τα κάνει το μικρό γιατί ακριβώς έχει την τιμή που το κάνει πιο πιθανό να αγοραστεί από ότι ένα μεσαίο, ως μοναδικό αυτοκίνητο μίας οικογενείας.
Από κει και πέρα φυσικά διαφοροποιούνται και οι τεχνολογίες που χρησιμοποιεί ο κάθε κατασκευαστής. Η Renault  έφερε τους μικρούς τούρμπο στην αγορά, ενώ διαθέτει και τον 1,5 ντίζελ που κάνει το Clio, παρά το μέγεθός του, ένα από τα οικονομικότερα στη χρήση αυτοκίνητα στο δρόμο σήμερα.
Αντίθετα η Toyota μπορεί να εφοδιάζει το Yaris με τους σούπερ ατμοσφαιρικούς κινητήρες της χωρίς να «ιδρώνουν» ενώ στον τομέα του ντίζελ, στέκεται στο ψηλότερο σκαλί της αγοράς από πλευράς τεχνολογίας. ¶ρα οι διαφορές, παρότι υπαρκτές, καλύπτουν άριστα την απαίτηση της χαμηλής κατανάλωσης και κόστους χρήσης. Αυτό που μένει είναι βασικά οι διαστάσεις. Τι λέτε λοιπόν, μεγάλο μικρό ή μικρό μικρό; Τι προτιμάτε; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
LEAO NOVA ACRO