5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Με το νέο κινητήρα των 1,4 λίτρων, το Orlando μπαίνει πλέον στο παιχνίδι.
Chevrolet Orlando 1,4T: Μόσχευμα
9.601 Επισκέψεις στο άρθρο (20/2/2013)
Το Chevrolet Orlando δέχεται τον 1,4 τούρμπο κινητήρα της Opel και ξεπερνά το «έμφραγμα» των 1.800 κ.εκ., προσεγγίζοντας πλέον τις ανάγκες και απαιτήσεις του αγοραστικού κοινού.
Το Orlando, με ολίγη από crossover και μεγάλο πολυχρηστικό της Chevrolet, βλέπει την παρουσία του στην αγορά με άλλο μάτι, μιας και διατίθεται πλέον με τούρμπο κινητήρα 1,4 λτ. 140 ίππων, όσους δηλαδή έχει και το ατμοσφαιρικό 1,8 λτ. μοτέρ, με οποίο το πρωτογνωρίσαμε.
Μόνο κέρδη
ΚατΆ αρχάς, με το νέο κινητήρα που πρωτοχρησιμοποιήθηκε σε μοντέλα της Opel, το Orlando τραβάει εμφανώς καλύτερα στις κρίσιμες μεσαίες στροφές μιας και έχει καλύτερη και με μεγαλύτερη διάρκεια ροπή. Μετά εμφανίζει λιγότερο θόρυβο και ιδιαίτερα πολιτισμένο χαρακτήρα. Είναι πιο γρήγορο και από στάση και σε ρεπρίζ, ενώ είναι πιο οικονομικό σε κατανάλωση και πληρώνει αρκετά λιγότερα τέλη κυκλοφορίας. Τι άλλο να ζητήσεις; Καλύτερη ποιότητα κύλισης; Την έχει. Χωρίς φυσικά να έχει χάσει κάτι σε σταθερότητα στον ανοιχτό δρόμο ή την ικανότητα να στρίβει με ασφάλεια, χάρη και στο στάνταρ ESP.
Με 21.980 ευρώ
Μέσα σε όλα τα παραπάνω είναι και πιο φθηνό, αφού ο μικρότερος κυβισμός εξασφαλίζει και ευνοϊκότερη φορολογική μεταχείριση. Στην έκδοση LT λοιπόν, κοστίζει 21.980 ευρώ, τη στιγμή που η αντίστοιχη έκδοση του 1,8 είναι στα 23.480 ευρώ, ήτοι 1.500 ευρώ περισσότερα. Συμπερασματικά, με το νέο κινητήρα του, το Orlando ουσιαστικά επαναλανσάρεται στην αγορά αποτελώντας μια ολοκληρωμένη και ενδιαφέρουσα πρόταση στην κατηγορία του.
Σε σχέση με το Orlando 1,8 141PS
1,3 δλ. καλύτερο στα 0-100 χλμ./ώρα
1,4 δλ. καλύτερο στα 60-100 χλμ./ώρα με 4η
2,5 δλ. καλύτερο στα 80-120 χλμ./ώρα με 5η
15 χλμ./ώρα υψηλότερη τελική ταχύτητα
1,1 λτ. οικονομικότερο στα 100 χλμ.
142,2 ευρώ λιγότερα τέλη
1.500 ευρώ φθηνότερο
Γεροδεμένο, καλοφινιρισμένο, μοντέρνο και ευρύχωρο εσωτερικό