3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
H οδική συμπεριφορά παραμένει το δυνατό χαρτί του Kuga, έχοντας χάσει όμως την «κοψιά», που το έκανε να ξεχωρίζει.
Οδηγούμε το νέο Ford Kuga
28.103 Επισκέψεις στο άρθρο (7/2/2013)
Ομορφότερο, πιο άνετο και σαφώς πιο κοντά στην ελληνική πραγματικότητα, με σύγχρονους κινητήρες 1,6 Εcoboost και 2,0 TDCi, έρχεται το Ford Kuga, το νέο «παγκόσμιο» compact SUV της Ford.
· Μεγαλύτερο μήκος, πιο ήπια σχεδίαση από το Kuga I
· Τεχνολογικά προηγμένο, χωρίς όμως κάποια αποκλειστική καινοτομία
· Μεγαλύτεροι χώροι για επιβάτες και αποσκευές
· Με κινητήρα 1,6 Ecoboost 150 και 182 PS
· Σε προσθιοκίνητη και τετρακίνητη έκδοση
· Και 2λιτρο diesel 140 και 163 PS
· Αρχές Μαρτίου στην Ελλάδα, ακόμα δεν έγιναν γνωστές οι τιμές
Βασισμένο στo πάτωμα, την τεχνολογία και τα ηλεκτρονικά συστήματα του Focus, το νέο 2ης γενιάς Ford Kuga είναι μεγαλύτερο σε μήκος (+81 χλστ.), αλλά πιο στενό (-4 χλστ.) και χαμηλό (-8 χλστ.) από το προηγούμενο. Με συνολικό μήκος πλέον 4.524 χλστ. το Kuga δείχνει και λιγότερο αιχμηρό σχεδιαστικά εξυπηρετώντας απόλυτα τον παγκόσμιο προσανατολισμό του και τα πολλά διαφορετικά γούστα μιας και θα πωλείται πλέον σε 100 χώρες του κόσμου. Εκτός από το εργοστάσιο της Ford στην Βαλένθια, όπου και έγινε η επίσημη παρουσίαση, το Kuga θα κατασκευάζεται στις ΗΠΑ και στην Κίνα. Στην Ελλάδα το νέο Ford Kuga θα είναι διαθέσιμο στο τέλος του μήνα, χωρίς όμως να έχουν γίνει γνωστές οι τιμές.
Στο μάτι
To Kuga συνεχίζει φυσικά να έχει αναλογίες ελεύθερου χρόνου, αλλά το δυναμικό και mucho παρουσιαστικό του προηγούμενου έχει μείνει πίσω προς όφελος της παγκοσμοιοποίησης. Δείχνει πλέον πιο crossover, με προσεγμένη αισθητική και φυσικά υψηλή θέσης οδήγησης, εξυπηρετώντας τις πραγματικές ανάγκες του σύγχρονου αγοραστή της κατηγορίας.
Στην καμπίνα
Σχεδιαστικά θυμίζει το Focus, ενώ υπάρχει ποικιλία σε ποιότητα πλαστικών. Το μεγάλο μέρος της «φάτσας» του ταμπλό καλύπτεται από μαλακό πλαστικό, αλλά όσο πάμε προς τα κάτω ή προς το παρμπρίζ έρχονται τα σκληρά πλαστικά. Η συναρμογή πάντως είναι καλή, σε μερικά σημεία το φινίρισμα όμως δείχνει να υστερεί. Το ουσιαστικό νέο είναι πως η καμπίνα επιβατών διαθέτει νέα καθίσματα που προσφέρουν άνεση, είναι πιο ευρύχωρη με περισσότερο χώρο για τα γόνατα των πίσω.
Μεγαλύτερος είναι και ο χώρος αποσκευών με χωρητικότητα από 438-481 λτ. ανάλογα με τη θέση της πλάτης του πίσω καθίσματος, που πλέον είναι ρυθμιζόμενο σε τρεις θέσεις. Ιδιαίτερα πρακτικό είναι το γεγονός πως η πίσω πόρτα όχι μόνο μπορεί να διαθέτει ηλεκτρική λειτουργία, αλλά αν ο οδηγός βάλει το πόδι κάτω από τον προφυλακτήρα τότε ανοίγει αυτόματα. Αυτό είναι ένα νέο για την κατηγορία, όχι όμως και για την αυτοκίνηση, αφού το είχε λανσάρει το VW Passat πριν 2 χρόνια.