ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Δοκιμάζουμε: Ανανεωμένο Chevrolet Spark 1,0
Διαβάστηκε από 44696 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 8/5/2013
Το ανανεωμένο Chevrolet Spark (σπίθα) έρχεται με αναβαθμισμένη εμφάνιση που αναδύει δυναμισμό, βελτιωμένο εσωτερικό και κινητήρες με πιο οικολογικό αποτύπωμα. Δοκιμάζουμε πρώτοι την έκδοση του 1 λίτρου και ανακαλύπτουμε τις διαφορές.
Το Spark είναι το μοντέλο που άλλαξε για πάντα την εικόνα που έχουμε για τα προϊόντα της Chevrolet, καθώς είναι ένα από τα σύγχρονα μίνι που έδωσαν στιλ σε μία κατηγορία με αδιάφορη, κατά γενική ομολογία, αισθητική. Τo μίνι Chevrolet έχει παρουσιαστεί από το 2010, ενώ εφέτος έρχεται στην ελληνική αγορά η ανανεωμένη έκδοσή του που φέρει αλλαγές στο εξωτερικό, το εσωτερικό και διαθέτει ελαφρώς πιο οικονομική γκάμα κινητήρων. 


Εμφάνιση: Ακόμα πιο εντυπωσιακό

Οι κυριότερες αλλαγές που φέρει το νέο Spark εντοπίζονται στο μπροστινό μέρος, όπου δεσπόζει η νέα μεγαλύτερη μάσκα της εταιρείας. Αυτή είναι χωρισμένη σε δύο επίπεδα και είναι σύμφωνη με τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της φίρμας. Αλλαγμένος είναι και ο μπροστινός προφυλακτήρας, που φιλοξενεί τα νέα φώτα ομίχλης, που «κάθονται» πάνω σε πλαίσια νέας σχεδίασης. Στο πίσω μέρος, το μόνο που έχει αλλάξει είναι η θέση του τρίτου φωτός φρένων (LED) που έχει τοποθετηθεί πάνω στην πίσω αεροτομή, προκειμένου να βοηθήσει την ορατότητα προς τα πίσω. Κατά τα λοιπά, η εμφάνιση του Spark παραμένει φρέσκια και πολύ πιο δυναμική από το μέσον όρο των μοντέλων της κατηγορίας, ενώ οι διαστάσεις του, με μήκος μόλις 3,6 μέτρα, ευνοούν ιδιαίτερα την αστική ευελιξία. 


Κινητήρας: Περισσότερο οικονομικός 

Αιχμή του δόρατος στην ανανεωμένη γκάμα του Spark αποτελεί το 1.000άρι 4κύλινδρο σύνολο των 68 ίππων, που έχει αποκτήσει μικρότερη κατανάλωση (4,8 από 5,1 λτ. /100 χλμ.) και χαμηλότερες εκπομπές ρύπων (113 από 119 γρ./χλμ.), κατεβάζοντας, παράλληλα, και τα έξοδα χρήσης του μοντέλου. Το μοτέρ έχει πολιτισμένη λειτουργία και χαρίζει αρκετά καλές επιδόσεις στο ελαφρύ αμάξωμα του Spark. O κινητήρας συνδυάζεται με 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο, που έχει σωστή κλιμάκωση, αλλά δεν επιδεικνύει μεγάλη ακρίβεια στις γρήγορες αλλαγές. 


Εσωτερικό – χώροι: Μοντέρνο και αρκετά ευρύχωρο 

Η σχεδίαση του εσωτερικού ήταν ανέκαθεν από τα δυνατά σημεία του Spark. Μέσα ξεχωρίζει ο πίνακας οργάνων που θυμίζει όργανο μοτοσικλέτας, αλλά και ο σχεδιασμός του ταμπλό που απλώνεται σε δύο τμήματα εκατέρωθεν της κεντρική κονσόλας. Τα πλαστικά μπορεί να είναι σκληρά, αλλά έχουν καλό φινίρισμα και συναρμογή, ενώ μετά την ανανέωση το λακαρισμένο πλαστικό που βρισκόταν στα πλάγια έχει επεκταθεί και στην κεντρική κονσόλα. Η εργονομία είναι βολική, οι χώροι για μικροαντικείμενα εξυπηρετούν ιδιαίτερα, ενώ καλή είναι και η περιφερειακή ορατότητα. Από εκεί και πέρα, οι χώροι των επιβατών κυμαίνονται πάνω από το μέσον όρο της κατηγορίας, όσον αφορά στο μήκος, ενώ ο χώρος αποσκευών των 170 λίτρων κρίνεται απλά ικανοποιητικός. 


Οδική συμπεριφορά: Για την πόλη και όχι μόνο

Το Spark κάνει πολύ εύκολη τη ζωή του οδηγού στην πόλη, αφού έχει πολύ μικρές διαστάσεις και περιορισμένο κύκλο στροφής (9,9 μέτρα). Η άνεση από την ανάρτηση είναι καλή, αφού αυτή δεν αναπηδάει πάνω από εγκάρσιες ανωμαλίες περισσότερο από ό,τι αρμόζει στο χαρακτήρα του μοντέλου, ενώ και το τιμόνι έχει σωστή αίσθηση αφού είναι όσο ελαφρύ χρειάζεται στους αστικούς ελιγμούς. Το bonus, όμως, που παίρνει ο οδηγός του Spark είναι, όταν χρειαστεί να κινηθεί εκτός των αστικών τειχών. Εκεί ανακαλύπτει ότι το μίνι Chevrolet είναι απρόσμενα ώριμο, καθώς είναι σταθερό, χωρίς αεροδυναμικούς θορύβους και με σωστή φόρτιση της ανάρτησης στις αλλαγές πορείας και τις στροφές. Εκεί που θα θέλαμε το κάτι παραπάνω είναι στην αίσθηση και την αποτελεσματικότητα των φρένων. 


Συμπέρασμα

Η βασική έκδοση του Spark έχει 6 αερόσακους και ηχοσύστημα αλλά δε διαθέτει κλιματισμό, ή κάποια άλλη ηλεκτρική ευκολία. Ωστόσο, με αρχική τιμή κάτω από 7.000 ευρώ, το μίνι Chevrolet έχει αρκετούς λόγους για να το επιλέξεις. Μετά την ανανέωση έγινε ακόμα πιο ενδιαφέρον και επιθετικό αισθητικά, ενώ η μικρή αναβάθμιση στους κινητήρες του, σημαίνει και χαμηλότερα πάγια έξοδα. Η ζυγαριά μάλιστα, γέρνει κι άλλο υπέρ του, αν υπολογίσει κανείς την ώριμη οδική του συμπεριφορά, αλλά και τις ικανές επιδόσεις του. 
»Σχολιάστε την είδηση

Tags: CHEVROLET SPARK,

περισσότερα νέα & άρθρα »
CHEVROLET - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Πήγε με Camaro στο χωριό για να Camar-ώσουν να ντριφτ του

Νέα Chevrolet Corvette E-Ray: Υβριδική, τετρακίνητη & με 655 άλογα

Corvette (C7) «πιστολιάζει» περιπολικό και εξαφανίζεται

Αυτός είναι ο πιο γρήγορος άνθρωπος στη Γη... με όπισθεν!

Πάψε να ουρλιάζεις καλό μου, δική σου ήταν η Camaro;

Silverado EV: Το 1ο ηλεκτρικό Pick-Up της Chevrolet (+vid)

TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Δοκιμή: Νέο Ford Explorer | Κάνει μέχρι 600 χιλιόμετρα με μία φόρτιση

Δοκιμή: Kia Picanto, ολική ανανέωση

Πρώτη δοκιμή: Porsche Panamera 4 E-Hybrid με 470 PS

Δοκιμή μεταχειρισμένου: Opel Mokka diesel