ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Δοκιμή: Fiat Panda 0,9 TwinAir Trekking 4X2
Διαβάστηκε από 34171 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 21/5/2013
Όσοι θέλουν ένα αυτοκίνητο πόλης με εμφάνιση SUV και κάποιες ικανότητες κίνησης στα σαθρά εδάφη, αλλά δε έχουν ανάγκη την τετρακίνηση με το επιπλέον κόστος της, θα βρουν στο Fiat Panda Trekking αυτό ακριβώς που χρειάζονται.
Το Panda Trekking συνδυάζει τα θετικά στοιχεία του κλασικού Panda, όπως την ευελιξία, την πρακτικότητα και την οικονομία, με κάποια από τα ατού της έκδοσης 4X4, όπως την αυξημένη απόσταση από το έδαφος, την  SUV εμφάνιση και την πανοραμική θέση οδήγησης. Το bonus είναι κάποια ικανότητα κίνησης σε σαθρά εδάφη, χάρη στο σύστημα Traction+.

«Δουλεύει»
Απαλλαγμένο από το βάρος και το επιπλέον κόστος της τετρακίνησης, το Panda Trekking πραγματικά «δουλεύει» χάρη στα 150 χλστ. από το έδαφος, τα ειδικά ελαστικά και το σύστημα Traction+. Θα καλύψει απόλυτα το 99% των αγοραστών, αφού και πεζοδρόμια καβαλάει, και τις ανωμαλίες καταπίνουν οι μεγάλες διαδρομές της ανάρτησης και μπορεί να κάνει το κάτι παραπάνω σε μια αμμουδερή παραλία ή μια λασπωμένη διαδρομή. Στα μείον είναι η πρόωρη υποστροφή λόγω ελαστικών, σε σχέση με το απλό Panda. 

Ο TwinAir, όπως και στο απλό Panda, τραβάει δυνατά, αν δεν έχεις επιλέξεις τη λειτουργία Eco για οικονομία. Πιεσμένος όμως, καίει αρκετά, κάνει θόρυβο και εμφανίζει κραδασμούς. To Fiat Panda Trekking είναι διαθέσιμο με τιμές που ξεκινούν από 12.290 ευρώ για τον κινητήρα βενζίνης Twinair (συμπεριλαμβάνεται όφελος απόσυρσης και προωθητική ενέργεια), ενώ οι εκδόσεις πετρελαίου (1,3 MTJ 75 PS) ξεκινούν από 13.055 ευρώ. 

Τι είναι το Traction+
Πρόκειται για ένα εξελιγμένο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης που βελτιώνει τον έλεγχο του αυτοκινήτου σε ολισθηρές επιφάνειες, όταν το αυτοκίνητο κινείται με ταχύτητα μέχρι 30 χλμ./ώρα. Ουσιαστικά, μεταφέρει τη ροπή από τον ένα κινητήριο τροχό στον άλλο ανάλογα με τη διαθέσιμη πρόσφυση και σε συνδυασμό με το σύστημα ESP. 

Συνδυάζεται με ειδικά σχεδιασμένα εκτός δρόμου (M+S) λάστιχα διαστάσεων 175/65 R15 και προσδίδει στο αυτοκίνητο αυξημένες ικανότητες κίνησης σε γλιστερά και σαθρά εδάφη μακριά από την άσφαλτο, σε σχέση με την απλή έκδοση του Panda, φυσικά.

Εσωτερικό: Όπως κάθε Panda
Στο εσωτερικό, δεν υπάρχει διαφορά σε σχέση με τα απλά Panda, κάτι που μεταφράζεται σε επαρκή ποιότητα κατασκευής, πρακτικότητα και μοντέρνα σχεδίαση. Τη διαφορά κάνει η ψηλή θέση οδήγησης, όπως στο 4X4 και η παρουσία του κουμπιού για την ενεργοποίηση του συστήματος Traction+ στη βάση της κεντρικής κονσόλας. Οι χώροι επιβατών και αποσκευών ικανοποιούν και με το παραπάνω για τα δεδομένα της κατηγορίας. Όπως και στο Panda 4x4, το επίπεδο του βασικού εξοπλισμού της έκδοσης Trekking είναι αρκετά πλούσιο. 
»Σχολιάστε την είδηση

Tags: FIAT, FIAT PANDA,

περισσότερα νέα & άρθρα »
FIAT - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Οι τιμές του Fiat 600 Hybrid με 136 άλογα στην Ελλάδα

Οι πρώτες τιμές του ηλεκτρικού Fiat Grande Panda στην Ευρώπη

Νέο Fiat 600: Ποια έκδοση και ποιος κινητήρας είναι καλύτερος;

Δοκιμή: Νέο ήπια υβριδικό Fiat 600, το 500αράκι έγινε SUV

Θα συνεχίσει το Panda έως το 2030 παρόλο που έρχεται το Grande Panda;

Οι τιμές του αναβαθμισμένου Fiat Panda στην Ελλάδα

TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Δοκιμή: Νέο Ford Explorer | Κάνει μέχρι 600 χιλιόμετρα με μία φόρτιση

Δοκιμή: Kia Picanto, ολική ανανέωση

Πρώτη δοκιμή: Porsche Panamera 4 E-Hybrid με 470 PS

Δοκιμή μεταχειρισμένου: Opel Mokka diesel