ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Δοκιμή: Fiat Panda 0,9 TwinAir Trekking 4X2
Διαβάστηκε από 34790 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 21/5/2013
Όσοι θέλουν ένα αυτοκίνητο πόλης με εμφάνιση SUV και κάποιες ικανότητες κίνησης στα σαθρά εδάφη, αλλά δε έχουν ανάγκη την τετρακίνηση με το επιπλέον κόστος της, θα βρουν στο Fiat Panda Trekking αυτό ακριβώς που χρειάζονται.
Το Panda Trekking συνδυάζει τα θετικά στοιχεία του κλασικού Panda, όπως την ευελιξία, την πρακτικότητα και την οικονομία, με κάποια από τα ατού της έκδοσης 4X4, όπως την αυξημένη απόσταση από το έδαφος, την  SUV εμφάνιση και την πανοραμική θέση οδήγησης. Το bonus είναι κάποια ικανότητα κίνησης σε σαθρά εδάφη, χάρη στο σύστημα Traction+.

«Δουλεύει»
Απαλλαγμένο από το βάρος και το επιπλέον κόστος της τετρακίνησης, το Panda Trekking πραγματικά «δουλεύει» χάρη στα 150 χλστ. από το έδαφος, τα ειδικά ελαστικά και το σύστημα Traction+. Θα καλύψει απόλυτα το 99% των αγοραστών, αφού και πεζοδρόμια καβαλάει, και τις ανωμαλίες καταπίνουν οι μεγάλες διαδρομές της ανάρτησης και μπορεί να κάνει το κάτι παραπάνω σε μια αμμουδερή παραλία ή μια λασπωμένη διαδρομή. Στα μείον είναι η πρόωρη υποστροφή λόγω ελαστικών, σε σχέση με το απλό Panda. 

Ο TwinAir, όπως και στο απλό Panda, τραβάει δυνατά, αν δεν έχεις επιλέξεις τη λειτουργία Eco για οικονομία. Πιεσμένος όμως, καίει αρκετά, κάνει θόρυβο και εμφανίζει κραδασμούς. To Fiat Panda Trekking είναι διαθέσιμο με τιμές που ξεκινούν από 12.290 ευρώ για τον κινητήρα βενζίνης Twinair (συμπεριλαμβάνεται όφελος απόσυρσης και προωθητική ενέργεια), ενώ οι εκδόσεις πετρελαίου (1,3 MTJ 75 PS) ξεκινούν από 13.055 ευρώ. 

Τι είναι το Traction+
Πρόκειται για ένα εξελιγμένο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης που βελτιώνει τον έλεγχο του αυτοκινήτου σε ολισθηρές επιφάνειες, όταν το αυτοκίνητο κινείται με ταχύτητα μέχρι 30 χλμ./ώρα. Ουσιαστικά, μεταφέρει τη ροπή από τον ένα κινητήριο τροχό στον άλλο ανάλογα με τη διαθέσιμη πρόσφυση και σε συνδυασμό με το σύστημα ESP. 

Συνδυάζεται με ειδικά σχεδιασμένα εκτός δρόμου (M+S) λάστιχα διαστάσεων 175/65 R15 και προσδίδει στο αυτοκίνητο αυξημένες ικανότητες κίνησης σε γλιστερά και σαθρά εδάφη μακριά από την άσφαλτο, σε σχέση με την απλή έκδοση του Panda, φυσικά.

Εσωτερικό: Όπως κάθε Panda
Στο εσωτερικό, δεν υπάρχει διαφορά σε σχέση με τα απλά Panda, κάτι που μεταφράζεται σε επαρκή ποιότητα κατασκευής, πρακτικότητα και μοντέρνα σχεδίαση. Τη διαφορά κάνει η ψηλή θέση οδήγησης, όπως στο 4X4 και η παρουσία του κουμπιού για την ενεργοποίηση του συστήματος Traction+ στη βάση της κεντρικής κονσόλας. Οι χώροι επιβατών και αποσκευών ικανοποιούν και με το παραπάνω για τα δεδομένα της κατηγορίας. Όπως και στο Panda 4x4, το επίπεδο του βασικού εξοπλισμού της έκδοσης Trekking είναι αρκετά πλούσιο. 
»Σχολιάστε την είδηση

Tags: FIAT, FIAT PANDA,

περισσότερα νέα & άρθρα »
FIAT - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Πρεμιέρα για το μοναδικό Fiat Grande Panda Kartell

Σε νέες χαμηλότερες τιμές το Fiat Panda στην Ελλάδα

Νέα περιπολικά Fiat 500e: Ηλεκτρικά μίνι με αυτονομία 300+ χλμ. στην πόλη

Γιατί η σιδερένια ζάντα του νέου Grande Panda φέρνει τα πάνω κάτω;

Η Fiat αποκαλύπτει νέο οικογενειακό SUV το καλοκαίρι

Fiat Uno Turbo: Ο πρώτος ιταλικός «πύραυλος τσέπης»

TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Δοκιμή: SEAT Arona με 115 PS | Προσιτή και all around επιλογή

Δοκιμή: Ford Kuga plug-in με 243 PS

Δοκιμή: Νέο Peugeot 5008 Hybrid | 7-θέσια, στυλάτη SUVάρα

Δοκιμή: CUPRA Τerramar plug-in | Σπορ SUV με 272 PS