Το Ibiza SC Trophy θα «κάθεται» σε ζάντες 18 ιντσών και θα διαθέτει ένα τροποποιημένο κάρτερ λαδιού, καθώς κι ανανεωμένα φρένα.
Ibiza SC με αγωνιστικό DNA
2.488 Επισκέψεις στο άρθρο (9/5/2013)
Την κορυφαία, αγωνιστική έκδοση Trophy του Ibiza SC που θα τρέξει σε ενιαία πρωταθλήματα στην Ευρώπη θα παρουσιάσει η Seat στο φεστιβάλ του Woerthersee. Ένα Ibiza λοιπόν πραγματικά φτιαγμένο για την πίστα!
Μετά το Leon Cup Racer , η Seat παρουσίασε την έκδοση Trophy και για το Ibiza SC η οποία βασίζεται -ως είθισται- στην Cupra και θα συμμετάσχει σε ενιαία πρωταθλήματα σε Ισπανία και Ιταλία.
Σε σχέση με το Cupra, το Trophy έχει δεχθεί τις απαραίτητες επεμβάσεις ώστε να μπει δυναμικά και να «οργώσει» τις πίστες…Πιο συγκεκριμένα λοιπόν, κάτω από το καπό του βρίσκεται ο γνώριμος 1,4 TSI ο οποίος αντί των 180 ίππων της έκδοσης Cupra έχει πουσαριστεί λίγο παραπάνω (μέσω του συστήματος εξαγωγής και της ECU) για να φτάσει τους 200, ενώ η ροπή έχει ανέβει από τα 250 στα 270 Nm.
Ταυτόχρονα, το ηλεκτρονικό μπλοκέ έχει αντικατασταθεί με μηχανικό, το κάρτερ λαδιού έχει τροποποιηθεί, τα φρένα έχουν ενισχυθεί, ενώ και το εσωτερικό έχει απογυμνωθεί προκειμένου τα μειωθεί το βάρος (π.χ. bucket καθίσματα, αφαίρεση του κλιματιστικού, των πίσω καθισμάτων και των ταπετσαριών).
Στo κομμάτι της ανάρτησης έχουν διατηρηθεί τα γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά και ο ημιάκαμπτος πίσω, ωστόσο η ομάδα μπορεί πλέον να επέμβει στη γωνία camber (-3ο έως 5ο) και στα ελατήρια των αμορτισέρ.
Φυσικά, το body κιτ και το roll cage αποτελούν απαραίτητες προϋποθέσεις για να μπει στην πίστα.Όσο τέλος για την τιμή του; 32.700 ευρώ στην Ισπανία.
Η ισχύς του θα προέρχεται από το γνωστό 1.4 TSI, αλλά αντί για 180 θα παράγει 200 ίππους.