Θα κέρδιζε σε τίποτα μία Giulietta από τη χρήση μηχανικών μερών ενός VW Golf;
Ποιος θα κέρδιζε και ποιος θα έχανε αν την Alfa Romeo την αγόραζε η VW;
6.888 Επισκέψεις στο άρθρο (10/5/2013)
Αποκλείεται! Είναι μια απάντηση που τρίβει στα μούτρα των Γερμανών ο πρόεδρος της Fiat με κάθε ευκαιρία, όμως οι Γερμανοί επιμένουν. Γιατί; Τι θα κέρδιζαν εκείνοι, τι η Alfa Romeo και τελικά ποιος θα είχε όφελος από μια τέτοια κίνηση;
Σε ποιο μεγάλα μοντέλα τώρα, η Alfa έχει γράψει απουσία μετά το τέλος της 159. Μία όμως Alfa στο πάτωμα του Passat δεν θα έλεγε κάτι, ενώ η πλατφόρμα της Audi με εμπρός ή κίνηση σε όλους τους τροχούς δεν έχει την σβελτάδα που θα ήθελε κανείς σε μία Alfa Romeo.
Και μετά είναι τα κουπέ ή τα ανοιχτά μοντέλα. Η Alfa συνεργάζεται με τον «καλύτερο του χωριού» για το επόμενο roadster, την Mazda και το MX5. Από τον όμιλο VW δεν θα είχε κάτι να πάρει ούτε σε αυτή την κατηγορία.Αρα με πρώτη ματιά, και πέραν της οικονομίας κλίμακας που θα έδινε μεγαλύτερα περιθώρια κέρδους, η Alfa δε να έβλεπε στη γκάμα της καλύτερα αυτοκίνητα με μια τέτοια κίνηση.
Ο όμιλος VW πάλι, δεν θα είχε επίσης να πάρει κάτι. Υποτίθεται πως με τόσες μάρκες καλύπτει ένα πολύ μεγάλο μέρος της αγοράς, ενώ θεωρητικά κάπου μεταξύ Audi και Seat βρίσκεται σαν αντίπαλος και η Alfa. Θεωρητικά τουλάχιστον.
Από κει και πέρα πάλι, η Alfa είναι σήμερα ο άξονας γύρω από έναν ολόκληρο όμιλο, αυτόν της Fiat/Chrysler και εκτός του ότι δανείζει το DNA της σε μοντέλα της αμερικανικής αγοράς, ετοιμάζεται να κάνει και την επάνοδό της στην εκεί αγορά. Είναι δηλαδή ισχυρή όσο ποτέ, παρότι διαθέτει δύο μόνο μοντέλα στην αγορά.
Και τέλος έρχεται το ιστορικό κομμάτι. Εδώ ο καθένας έχει την άποψή του, πρέπει όμως να υπενθυμίσουμε πως τόσο η Lamborghini, όσο και η Bentley δεν έχασαν από την «γερμανοποίησή τους» ούτε σε όνομα, παράδοση και ιστορία, ούτε σε μοντέλα. Η Alfa βέβαια είναι άλλο πράμα.
Εσείς λοιπόν τι λέτε; Ποιος και πως θα έβγαινε κερδισμένος από μία τέτοια κίνηση; Εσείς πως θα τη βλέπατε; Τι λέτε;
Xristos (12/5/2013, 17:36)
7 χρονια μετα απο το λανσαρισμα του νεου κινητηρα της VW στο golf και εκτοτε και στα υπολοιπα μοντελα του ομιλου, εχουν πουληθει εκατομυρια αυτοκινητα και παρολο που πολλοι που ζηλευουν μπαινουν και γραφουν πως δηθεν ειναι ιδιοκτητες vw, και εχουν πρβληματα, αυτα πολυ απλα ΔΕΝ υπαρχουν.
αν ισχυαν αυτα που λενε μερικα παπαγαλακια απλα δεν ισχυον. και φυσικα τωρα 7χρονια μετα , και αλλες εταιρειες προσπαθουν να αντιγραψουν την επιτυχια των γερμανων που με τους νεους κινητηρες με τουρμπο και με το κιβωτιο διπλου συμπλεκτη κυριαρχησαν στην αγορα.
καταλαβαινω να ζηλευεις αλλα δεν καταλαβαινω γιατι δεν παραδεχεσαι πως εκανες λαθος επιλογη και δεν πας εστω και τωρα να παρεις ενα vw.
Καμία από τις δύο δε θα κέρδιζε. Κανείς από τους δύο δε θα είχε κανένα όφελος. Άντε, στην καλύτερη περίπτωση, η Alfa το πολύ πολύ να κέρδιζε σε αξιοπιστία. Θα έχανε σε ιταλική καταγωγή / φιλοσοφία, σχεδίαση εντός και εκτός, μηχανολογία, οδική συμπεριφορά, συναίσθημα και πάθος, θα έφευγε από την ιταλική σχολή και θα γινόταν κι αυτή μάζα, μία από τις πολλές, ίδια με τις γερμανοποιημένες και τυποποιημένες μάρκες του V.A.G. Η δε VW νομίζω ότι έχει τόσες φίρμες, ώστε τελικά να μη χωράει άλλη, όποια κι αν είναι αυτή. Το μόνο που θα κέρδιζε θα ήταν ακόμα ένα πάτημα στην αλαζονεία της, την αχορταγία της και την απληστία να τους κατακτήσει όλους, να τους ισοπεδώσει και να γίνει ο πρώτος όμιλος σε πωλήσεις. Εδώ, κατά την άποψή μου, δεν έπρεπε να είχε πάρει ούτε τη SEAT. Πόσο μάλλον την ALFA. Ας ευχηθούμε, ότι αυτό δε θα συμβεί ποτέ.
Ως πρώην κάτοχος VW διπλο-τουμπισμένου και υποτιθεται με πολύ καλή ποιότητα κατασκευής, απογοητεύτηκα παρότι ειχα δώσει αρκετές χιλιάδες ευρω για την αγορά του, και το έστειλα κακήν - κακώς! Καινουργιο αυτοκίνητο και κάθε λίγο και λιγάκι, έκαιγε τον κομπρέσορα, εκαιγε την βαλβίδα Ν75, έκαιγε το τούρμπο. Κάθε κάψιμο και 1 με 1,5 μήνα συνεργείο και να σε αντιμετωπίσουν σαν να ότι έπρεπε να ευχαριστείς και τον Θεό που πήρες VW και πρεπει να περιμένεις γιατί έτσι "είμαστε εμείς εδώ"..... Να μην πούμε για την τρελή βλάβη στο κύκλωμα ψύξης, που λύθηκε όλο το αμάξι μπροστά, και μετά έτριζε ολοκληρο... (αυτό ας το θεωρήσω ότι ήμουν απο τους άτυχους -και καλά-).
Τα παράτησα όλα λοιπον, και πήγα και πήρα -απο τους πρώτους μάλιστα, οπότε υπήρχε και ο κίνδυνος των "παιδικών ασθενειών"- την Τζιουλιέτα με τα 170 άλογα distinctive, και έχω βρει την ησυχία μου!! Το αυτοκίνητο δεν κάνει τσικ, ΚΑΝΕΝΑ πρόβλημα, πάει αερας, κρατήματα για σεμινάριο, και καταναλώσεις ακόμα καλύτερες. Δεν έχω λόγια για να περιγράψω το πόσο καλύτερο ειναι το αυτοκίνητο.
Τι θα κερδιζε η ALFA? τίποτα !!!! Ακομα και εμενα που βασικά δεν υποστηριζω κάποια συγκεκριμένη μάρκα, θεωρώ ότι θα έχανε τρελά!!!
dms5 και teola ΕΧΕΤΕ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ....
Η ALFA ΕΙΝΑΙ ALFA...ΤΕΛΟΣ.ΕΧΕΙ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΕΓΑΛΗ...ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ...ΑΞΙΑ...ΟΛΑ.
αυτο το γκρουπ της volkswagen θελει να καταστρεψει την αυτοκινηση.
τους ανηκουν 4-5 εταιριες και ολα τα μοντελα ολων των εταιριων τα εχουν κανει ιδια!
φανταζεστε να αγοραστει η alfa που παραγει μοναδικα αυτοκινητα απο την vw που σκοπο εχει να κανει ολα τα αυτοκινητα ομοια?
Και οι δύο τους θα έχαναν αμέσως 25000 από εμένα. Ορκίστηκα να μην ξαναγοράσω γερμανικό αυτοκίνητο γι αυτό πήρα την Giulietta. Και αν κάποτε οι γερμαναράδες τα αγοράσουν όλα θα πηγαίνω με τα πόδια.
ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΟΙ 2 ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΣΥΝΕΧΩΣ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ.ΕΠΙΣΗΣ ΒΛΕΠΩ ΠΩΣ ΟΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ ΦΟΛΚΣΒΑΓΚΕΝΑΚΗΔΕΣ ΜΙΛΑΝΕ ΜΕ ΠΝΕΥΜΑ ΥΠΕΡΟΨΙΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΟΜΟΛΟΓΟΥΜΕΝΩΣ ΚΑΛΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΟΥ ΓΚΡΟΥΠ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΚΕΡΔΙΖΟΥΝ ΤΙΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ..Η VW ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΜΕ ΕΞΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΑΛΦΑ ΑΦΟΥ ΕΧΕΙ ΤΗ ΣΕΑΤ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΕΝΩ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΕΙ ΚΑΙ Η ΑΟΥΝΔΙ.ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΗΝ ΕΓΩΠΑΘΕΙΑ ΤΟΥ Ο ΠΟΛΥΣ κ.ΠΙΧ! ΓΙΑ ΤΟΥΣ <<PORCA MIZERIA>> ΙΤΑΛΙΑΝΟΥΣ ΑΥΤΗ Η ΚΙΝΗΣΗ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΟΝ ΠΙΟ ΑΣΠΟΝΔΟ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΗ ΤΟΥΣ ΕΝΩ ΕΚΑΝΑΝ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΕΔΩΣΑΝ ΤΗ ΣΕΑΤ ΣΤΗ VW ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΑΡΧΙΣΕ Η ΠΟΡΕΙΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΤΗΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟ 1990 ΕΩΣ ΤΩΡΑ ΕΝΩ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΗ ΤΗ VW! ΕΞΑΛΟΥ ΜΕΓΑΛΟΣΤΕΛΕΧΗ ΤΟΥ ΓΚΡΟΥΠΟ ΔΗΛΩΣΑΝ ΟΤΙ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΜΟΝΟ ME TH VW ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΟΥΜΕ (αφου ειναι παντα υπεροπτες). ΕΠΙΣΗΣ ΘΑ ΣΗΜΑΝΕΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΤΑΛΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΑΦΟΥ ΜΕΤΑ ΤΗ ΛΑΜΠΟ ΤΗΝ ΙΤΑΛ ΝΤΙΖΑΙΝ ΚΑΙ ΝΤΟΥΚΑΤΙ ΠΕΣΕΙ ΚΑΙ Η ΑΛΦΑ ΣΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ ΜΑΣ!ΓΙΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΦΟΥ ΚΑΙ ΤΩΡΑ Η ΦΙΑΤ ΣΑΝ ΦΙΡΜΑ ΕΙΝΑΙ 1η ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ ΚΑΙ Η VW ΔΕΥΤΕΡΗ!! ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΟΛΟΥ ΤΟΥ <<ΓΚΡΟΥΠΟ>>ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΩΣ ΕΧΕΙ ΚΑΙ Η ΑΛΦΑ ΘΑ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΙΤΑΛΙΚΗ ΚΑΡΔΙΑ ΚΑΙ ΨΥΧΗ ΓΙΑΤΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΟΓΟ ΑΓΟΡΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΔΙΝΕΙ ΧΡΩΜΑ ΣΤΗΝ <<ΤΟΓΙΟΤΟΠΟΙΗΜΕΝΗ>> ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ Η VW ΑΣ ΚΟΙΤΑΞΕΙ ΤΑ ΤΕΛΕΙΑ ΑΛΛΑ <<ΨΥΧΡΑ>> ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΗΣ.ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΙ <<ΠΑΡΕΞΗΓΗΜΕΝΟΙ>> ΙΤΑΛΟΙ ΚΑΙ ΟΙ <<ΖΑΛΙΣΜΕΝΟΙ>> ΣΗΜΕΡΑ ΓΑΛΛΟΙ ΔΙΝΟΥΝ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΧΡΩΜΑ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΣΤΟ..ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ..
Τι έχει να κερδίσει άραγε η Alfa από μια τέτοια συμφωνία;
η VW ειναι η πρωτη εταιρεια στον κοσμο. τα τελευταια 7 χρονια με τα κιβωτια με δυο συμπλεκτες DSG και την εκπληκτικη ιδεα να συνδιασου ντουρμπινα και κομπρεσορα , εγιναν το ονειρο ολων των αυτοκινηστων. δεν ειναι τυχαιο που οποιος παιρνει μια φορα VW δεν αγοραζει αλλο αμαξι μετα. δεν εχει να κερδισει τιποτα απο την αλφα. αλλα οταν εισαι ο ηγετης, απλα αγοραζεις τους αλλους. η αλφα θα αναβαθμιστει. φιλοι που ειχαν αλφα, μετα απο 5 χρονια εστελναν γοια αποσυρση το αμαξι. πολυ χαμηλη ποιοτητα κατασκευης.
Αν η WV αγοράσει την ALFA, το μόνο σίγουρο είναι ότι θα χάσει εμένα από πελάτη!
Κερδισμένη μακροπρόθεσμα θα ήταν η vw,και αυτό γιατί καίγεται να βρεθεί ως πρώτος παγκόσμιος κατασκευαστής οχημάτων.Θα παίξει λοιπόν με το συναίσθημα και την παράδοση.Όσοι κινήστε στον τεχνολογικό χώρο,γνωρίζεται ότι το να κατασκευάσεις έναν υπερυπολογιστή,δεν είναι το ίδιο με το να κατασκευάσεις κάποιο όχημα.Το όχημα είναι περισσότερο τεχνολογικό προϊόν,μέσα σε εισαγωγικά,από ότι ο υπερυπολογιστής,και περισσότερο συναισθηματική κατασκευή.Το ίδιο λοιπόν σκέφτεται και η vw,χρειάζεται συναίσθημα,που από την φύση της και από μόνη της είναι φύση αδύνατο να το βρεί.Και τα περισσότερο συναισθηματικά οχήματα στον πλανήτη είναι τα Ιτάλικα,καλώς η κακώς,ευτυχώς ή δυστυχώς.
Το group fiat μόνον να χάσει έχει,παρά τα χρήματα που θα λάβει από την vw,αν πουλήσει την alfa romeo,και πιστεύω ότι κάποια,κάποιος,κάποιοι,με περισσότερο συναίσθημα και που βλέπουν μακριά και μακροπρόθεσμα,θα αφουγκαραστούν το συμφέρον τους,μακροπρόθεσμα.
Σε τεχνολογική άποψη,θα Γερμανοποιηθεί και θα χάσει την προσωπικότητα του.Το είδατε όλοι σας από την alfa romeo 159.Τι παραπάνω να πω.Τα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται και τα δυσκόλως άγνωστα,αγνοούνται.
Λέτε πως η lamborghini και η bentley,δεν χάσανε κάτι από την αίγλη του και δεν Γερμανοποιηθήκανε,είναι όμως πραγματικά έτσι.Να βάλουμε και την bugatti,στα όσα λέμε.
Καταρχάς η audi επειδή ήταν πίσω σε τεχνολογική και ονομαστική υπεροχή,από τις mercedes,bmw,porsche,ferrari,και άλλες,ήθελε διακαώς,να μπει και αυτή στο αυτοκινητιστικό πάνθεον,μόνη της δεν μπορούσε,υποπόδιο λοιπόν αυτού του κρυφού πόθου,ήταν η lamborghini και η bugatti.Τεχνολογικό περιοδικό είστε και άλλα περιοδικά διαβάζετε,όχι για ανταγωνισμό μόνον,αλλά και να δείτε άλλους ανθρώπους,εκπομπές τεχνολογικές βλέπετε,θα έχετε δει λοιπόν πως πλέον η audi έχει μοντέλο της πιο γρήγορο από lamborghini,και μάλιστα σε χαμηλότερη τιμή.Πως λέγεται λοιπόν αυτό.Εσωτερικός ανταγωνισμός ή τσαλάκωμα.Όπως θέλει καθείς το βλέπει,αλλά επί της ουσίας ΟΛΟΙ αντιλμβανόμαστε.Τα ίδια και με την porsche.Μήπως θέλει να την τιμωρήσει που έκανε δηλώσεις,ότι θα αγόραζε την vw.Καλά που είναι και το nissan gtr-35,στην εποχή μου skyline το λέγαμε,και υπάρχει εάνε ανταγωνισμός.Είδα την 911,me 560 άλογα ιπποδύναμη,που μάλλον θα χτυπηθούν στην πίστα του νιρμπουργκρινγκ.
Με την bugatti,δεν της βγήκε ακόμα,γιαυτό και τον ρόλο του πιο γρήγορου οχήματος,τον ανέλαβε η bugatti.Εως πότε όμως.Ας περιμένουμε να δούμε.
Αν αγοράσει την alfa romeo,τα ίδια θα κάνει,στα πιο μαζικά οχήματα κατασκευής,δεν θα την χαρίσει.Ας αναλογιστούν καλά οι Ιταλοί και ας δουν τα χάλια της lamborghini και της bugatti,έξυπνοι άνθρωποι είναι.
Ας πάμε και στην bentley,που είναι η αντιmercedes.Αλήθεια δίπλα στην maybach,μπορούσε να σταθεί,ισάξια.Όλοι γνωρίζετε την απάντηση.Αλήθεια,τώρα που κόπηκε η παραγωγή της maybach,μπορεί να σταθεί δίπλα στης s class long.Τα ίδια ισχύουνε και για τα sport μοντέλα της.Πάντα θα υπάρχουν οι επιλογές των αγοραστών,αλλά πάντα κάποιο όχημα έστω και Γερμανικό θα είναι στην καρδιά,ακόμα και αυτών που αγοράσανε bentley.
Η vw λειτουργεί ως ξενιστής για πολλές εταιρείες που αγόρασε,και όσοι γνωρίζετε,το καταλαβαίνετε.Όταν και όποτε πάρει την πρώτη θέση παγκοσμίως σε πωλήσεις οχημάτων,θα έχει τσαλακώσει τόσους πολλούς κατασκευαστές που εξαγόρασε,οπότε δεν μπορεί να την πεις toyota,που δίχως να εξαγοράσει κατασκυαστές,δίχως να λειτουργήσει ως ξενιστής,δίχως πολλά χρόνια κατασκευαστικής πείρας σε σχέση με τους Ευρωπαίους κατασκευαστές,είναι πρώτη,ακόμα.
Με όλα αυτά,μακροπρόθεσμα τι έχουν να κερδίσουν οι Ιταλοί,πέραν από λίγα ευρώ τώρα.Ένα γνωρίζω,έχεις νύχια ξύσου,και μοναχός σου χόρευε και όσο θέλεις πήδα.Καλύτερα να προσπαθήσει μόνη της,μιάς και η alfa romeo και η mazda,είναι ιδιαίτεροι κατασκευαστές,μικροί,μεν,αλλά δίνουν πολλά στον κόσμο,είτε είναι fan των μαρκών,είτε όχι.Η ιδιαιτερότητα δεν χάνεται ποτέ,και είναι πάντοτε κλασσική.
δεν γίνονται αυτά τα πράγματα...θα γκρεμιστεί η Ιταλία, αν γινόταν αυτό....στα ονειρά τους οι Γερμανοί...
Και για να απαντήσω και στα ερωτήματα, πιστεύω οτι μια τέτια κίνηση θα είχε διάφορα αποτελέσματα, καλά και κακά.
Πιθανά αποτελέσματα
1)Η κινή εξέλιξη κανούριων μηχανικών συνόλων.Ο συνδιασμός τεχνολογιών και απο τις δυο εταιρίες και στους κινητήρες και στα κυβότια ταχυτήτων θα μπορούσε να φέρει φοβερά αποτελέσματα.
Πολύ χλωμό όμως...δύσκολα και οι δυο θα μοιραστούν τις πατενταρισμένες τεχνολογίες για τις οποίες εδώ και κατι χρόνια κονταροχτυπιούνται.
Και το κόστος για μια απο κοινού εξέλιξη νέων κινιτήρων θα ήταν απαγορευτικό, ειδικά για τους "τσιγκούνιδες" γερμανούς. Αρα ενας απο τους δυο θα έπρεπε να πετάξει τους κινητήρες του. Δηλαδή η Alfa...σενάριο τρόμου...
2)Αναβάθμηση της εικόνας της Alfa σε οτι αφορά θέματα αξιοπηστίας όπως έγεινε και με την Seat αν δεν απατώμαι. Αν κρίνω ομως απο την πρόσφατη εικόνα του group VAG σε αυτό το θέμα ισως να χειροτέρευε κιόλας το πράμα....
3)Αναβάθμηση η τουλάχιστον αλαγή του group VAG σχεδιαστικά? Νομίζω κάτι τέτιο θα ήταν αναπόφευκτο για τους γερμανούς γιατί η αλαγή της πολύ διαφορετικής και δυνατής σχεδιαστικής φιλοσοφίας της Alfa θα είχε μόνο δυσάρεστα αποτελέσματα και για τους δυο.
4)Πολύ κακή εως και απογοητευτική εικόνα θα έδεινε η Alfa στους φαν ως θυγατρική γερμανικού group με αποτέλεσμα να χάσει αρκετό κόσμο που την έβγαλε ασπροπρόσωπη πάρα πολλές φορές. Αλλα σίγουρα θα κέρδιζε και αρκετούς οι οποίοι δεν την στίριζαν πριν ως "ιταλική".
5)Πιθανά μεγάλα μπερδέματα στον τομέα του service και ανταλακτικών. Ισως οι τιμές για τις Alfa να ανέβαιναν. Εκτώς κι αν εξελίσονταν νέα μηχανικά σύνολα απο κοινού το οποίο είναι πολύ χλωμό οπως είπα και πρίν.
Τώρα το μεγάλο ερώτημα είναι που θα έβαζε τις Alfa το group VAG.
1)Ανάμεσα στα Audi και τα VW? Αποκλείεται γιατι θα έπρεπε να πουλάει τα VW πιο φθηνά.
Φαντάζεστε να ρίξουν τις τιμές του ποιό διάσημου αυτοκινήτου τους, του Golf, για να μπορούν να πουλάνε τις Alfa σε σωστές τιμές? Εγω αδυνατώ να το φανταστώ....
2)Ανάμεσα στην VW και τη Seat? Και πάλι δυσκολο γιατί ποιτικά και βάση των τιμών που πουλάει τώρα δεν ανοίκει εκεί. Θα έχανε κιόλας αν πουλούσε τις Alfa πιο φθηνά απο VW.
3)Πιο πάνω απο τα Audi? Ανήκουστο....! Αν και θα έπρεπε....
5)Στην ίδια θέση με τα VW? Ισως, με μια εξήσωση τιμών φυσικά. Alfa λιγο πιο φθηνά, VW λιγο πιο ακριβά...
Βέβαιά υπάρχει και μια πιο απλή λύση για τους γερμανούς. Να γίνουν νταβατζίδες της Alfa Romeo.Να μη την αλάξουν σε κανένα τομέα, απλά να καθορίζουν αυτοί τις τιμές και να πέρνουν ένα μεγάλο ποσοστό απο τις πολήσεις.
Οτι λέμε βέβαια είναι θεωρίες αλλα σήμερων ημέρα οι αλαγές είναι μεγάλες και ξαφνικές.
Ειδικά τώρα που οι γερμανοί είναι και εξουσιαστές της ευρώπης καί οι αυτοκινητοβιομηχανίες τους πρώτες σε πολήσεις δεν θα με ξάφνιαζε αν αγόραζαν ολόκληρο το Fiat Group μαζί με Ferrari και Maserati σαν κερασάκια στην τούρτα....λεφτά υπάρχουν...γιαυτούς...
ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΤΕ αλλά αν γίνει σημαίνει ότι το Gruppo πάει εμπορικά για το γκρεμό. Φυσικά η VW θα κερδίσει αυξάνοντας κι άλλο τις επιλογές του αγοραστικού κοινού αλλά υπάρχει θεματάκι. Την Alfa Romeo θα την αγόραζε κάποιος ως premium κλάδο στον όμιλο του. Το V.A.G έχει την AUDI στη θέση των αυτοκινητων μαζικής παραγωγής, τα οποια έχουν μια ξεχωριστή ποιότητα και φυσικά τις Porsche και Lambo στην elite.
ΔΕ ΠΙΣΤΕΥΩ να αγόραζε την ALFA ως μια δεύτερη Audi που μάλλον ΔΕ ΘΑ ΠΟΥΛΟΥΣΕ το ίδιο...
Βέβαια κάποιο ανεπίσημο ενδιαφέρον είχε εκδηλώσει πρόσφατα αλλά από εκεί μέχρι να πέσουν υπογραφές ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ
Αν και αναφέρεται, ας το επισημάνω λίγο πιο αναλυτικά. Η Dodge κατασκευάζει compact sedan στο πάτωμα της Giulietta, το Dart. Πολύ καλό και ξεχωριστό αυτοκίνητο.
Αν η Alfa Romeo αισθανθεί την ανάγκη να πουλήσει ποιοτικό, compact sedan στη ευρώπη, το έχει έτοιμο, απλά κάνει εναν ανασχεδιασμό στη δικιά της γραμμή παραγωγής και ξεκινάει πολήσεις.
Και μάλιστα σχετικά ανέξοδα αφού η εξέληξη το μοντέλου έχη γίνει ήδη. Πιστεύω οτι δεν έκαναν αυτό εντώς ευρώπης για να αποφύγουν το ρίσκο και τα έξωδα.
Τώρα που και το group VAG και η Mercedes και η BMW θα αρχήσουν να πουλάνε compact sedan, premium και μή,πιστεύω οτι θα το εκμεταλευτεί η Alfa Romeo και θα κάνει μια επιστροφή με κάπιο compact sedan. Αν φυσικά γίνει ενα θαύμα και πάρουν τα πάνω τους οι πολήσεις, και αν το concept του compact sedan πετύχει.
Θέλω να ελπίζω προς μια αναβίωση της ιστορικής Giulia.
Αυτο κι αν θα σημαινει καθετη γερμανοποιηση στην Ευρωπη...
μετα τη Lambo,Ducati αν δουμε και Alfa Romeo στο γερμανικο ομιλο,ποιος απο αυτους που αγοραζει τη φιρμα για το ντιζαιν,την οδηγικη ευχαριστηση,θα αγοραζε ενα ακομη προιον με ιδιες γερμανικες πλατφορμες,κινητηρες,...
και αν για σκοντα,σεατ ηταν αναβαθμιση για την ιστορια της αλφα θα ηταν ιεροσυλια....συμβιβασμος εσχατος πριν παει για ναυαγιο...
ακουστε 159 με GM μοτερ,ποσο τραχυ και αδιαφορο ηχο εχει...
και αν καποιοι μιλησουν για την απαραμιλη γερμανικη αξιποπιστια που θα προικισει την φιρμα,θα ελεγα οτι μπορει να μην καιγεται ευκολα κανενα λαμπακι...απλως θα πηγαινεις απευθειας για μοτερ ή κιβωτιο που ειναι το πιο συχνο φαινομενο στο γκρουπ