Η σχεδίαση, τα υλικά και η τεχνολογία είναι τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του νέου Peugeot 308.
Τι είναι αυτό που θα κάνει το καινούργιο Peugeot 308 επιτυχημένο;
7.318 Επισκέψεις στο άρθρο (14/5/2013)
Ολική μεταμόρφωση, ριζική αλλαγή και νέα θέση απέναντι στον ανταγωνισμό φέρνει η νέα γενιά του 308. Τι είναι όμως αυτό που θα κάνει το νέο Peugeot 308 επιτυχημένο;
Το νέο 308 έχει να δείξει μια νέα σελίδα σε όλους τους τομείς. Είναι το πρώτο μοντέλο της μάρκας που δεν αλλάζει όνομα στη νέα του γενιά. Το «309» εξάλλου έπαιξε τη δεκαετία του 80, οπότε κι οι Γάλλοι, έχοντας φτιάξει σχεδόν ένα μοντέλο για κάθε αριθμό «έκλεισαν» στο 308 για το μικρομεσαίο τους.
Έπειτα έρχεται η σχεδίαση. Το νέο 308 πατάει στη νέα πλατφόρμα του ομίλου, που προσφέρει χαμηλότερες βάσεις τοποθέτησης της μηχανής και έτσι προσφέρει ένα πιο χαμηλό εμπρός μέρος, καθοριστικό για το design του μοντέλου. Η Peugeot εξάλλου επιστρέφει στις λιτές κομψές γραμμές της εποχής του Pininfarina και το 308, παρά την απουσία ακραίων χαρακτηριστικών, διαθέτει την αρχοντιά, στην οποία μας έχει συνηθίσει η μάρκα, στο όχι και πολύ μακρινό παρελθόν.
Το σημαντικότερο όμως στο νέο 308, είναι η επανατοποθέτηση του μοντέλου πιο ψηλά στην κατηγορία. Η σχεδίαση είναι το πρώτο μέρος της τρίπτυχης ποιότητας κατασκευής, στην οποία έχει βασιστεί το μοντέλο της Peugeot. Τα υλικά είναι το επόμενο, ενώ η τεχνολογία το τρίτο. Με ιδιαίτερα χαμηλό βάρος και μια γκάμα με μερικούς από τους καλύτερους κινητήρες βενζίνης και ντίζελ στην αγορά, το 308 αναμένεται να «κάτσει» στο άνω άκρο της κατηγορίας, εκτοπίζοντας διεκδικητές που βρέθηκαν εκεί βασικά λόγω ονόματος και λιγότερο λόγω ουσίας.
Το εσωτερικό, με επιπλέον χώρους, τεράστιο πορτ μπαγκάζ και σχεδίαση, η οποία φέρνει πολλούς ανταγωνιστές σε δύσκολη θέση, δημιουργεί νέα στάνταρ στην κατηγορία, ενώ επαναφέρει τη γαλλική φινέτσα, τόσο σημαντική, για να ξεχωρίσει ένα μικρομεσαίο σήμερα.
Για εσάς όμως, τι έχει να πει το νέο 308; Εσείς βλέπετε όλα τα νέα του χαρακτηριστικά; Πως σας φαίνεται η σχεδίαση; Τι βλέπετε πίσω από αυτή; Και τελικά τι θα το κάνει πετυχημένο;
θεωρητικα το 308 μπορει να εχει μια α γαλλικη φινετσα κ παραδοση σε ανεση στους γαλλικους μονο δρομους,κρινοντασ το ομως απο τη φωτο που βλεπω,για μενα το μπροστινο μερος θυμιζει το ασχημο kia ceed κ απ το πλαι γλολφιζει επικυνδυνα. . απορω παντως πως καποιοι κρινουν πως τα νεα μοτερ πρωτου ερθουν στη χωρα μας κ πρωτου τα δοκιμασουν,θεωρουν πως ειναι πιο γεματα απο αλλα η πιο πολυστροφα.μενει να αποδειχτει στην πραξη.παντως παιζει ρολο κ η κλιμακωση του κιβωτιου κ οχι μονο η θεωρητικη ισχυς ετσι για την ιστορια..η πραγματικοτητα αυτη τη στιγμη λεει πως βασιλιας της κατηγοριας ειναι το FORD FOCUS με διαχειριση της ροπης στον εμπρος αξονα tvc και ανεξαρτητη πισω αναρτηση control blade κ φυσικα τον internationall engine of the year 1.0 ecoboost !!
Το καινούριο 308 θα το κάμουν επιτυχημένο η εσωτερική και η εξωτερική σχεδίαση, το γαλλικό πάθος και συναίσθημα που δείχνει να διαθέτει, η ποιότητα των υλικών του, οι χώροι του, όπως γράφετε, η γαλλική άνεση και ποιότητα κύλισης, η Peugeot οδική συμπεριφορά και, τέλος, πιστεύω, οι turbo ΤΗΡ και ΗDΙ. Αυτά έχει να πει το 308. Βλέπω όλα του τα νέα χαρακτηριστικά, μου αρέσει η σχεδίαση και πιστεύω ότι θα πετύχει. Καλή του επιτυχία λοιπόν!
Γειά σας..ωραια κίνηση της να αναθεωρήσει κανοντας μια ριζική αλλαγή στην μικρομεσαία κατηγορία!! Ως κατοχος 307 και τώρα 308 μπορώ να πώ οτι είμαι βέβαιος ότι τα στανταρ του κάινόυργιου μοντελου σίγουρα είναι πάρα πολυ ψηλα κρίνοντας από την αρκετά καλη ποιότητα κατασκευής αλλά και κύλισης, την σπορτιφ εμφανιση αλλα και τους πολυ καλους κινητήρες ειδικα στο 308 που το πηρα diesel 1.6 115hp ακόμα και για τους νέους downsize κινητήρες τουρμπο που πρόσφέρουν πάρα πολυ καλές επιδόσεις αλλά και αξιοζήλευτη οικονομια καυσίμου! μου άρεσε επισης ότι σχεδιάστικα έβαλαν αυτό το κάτι που έλειπε στα πιο παλιά μοντέλα που ίσως είναι αυτη high tech αίσθηση και την αρχη την έκαναν στο 208 που υπάρχει πχ σε κατηγορίας audi που πιστευω το peugeot δεν εχει να ζηλεψει κάτι. τώρα πιστέυω χρήζει μιας καλής διαφημισης και λίγη τύχη φυσικά για να φέρει τα άνω κάτω στις πωλήσεις
οπως παντα η Πεζο κανει την διαφορα. Εαν πραγματι ειναι ετσι εμφανισιακα θα περασει πολυ πιο μπροστα απο τον ανταγωνισμο. Θα συναγωνιστει ανετα την mercedes a class και την bmw σειρα 1.
Μπραβο ξανα στην πεζο φοβερο εργαλειο
πολυ ομορφο,μου θυμιζει πολυ το citroen c4 (αυτο που βγαινει τωρα εννοω),αλλα εχει λιγο πιο μοντερνο ντιζαιν.Το παιχνιδι θα ειναι στους κινητηρες,αν ο 1200αρης τρικιλυνδρος τουρμπο με τους 130 ιππους το κινει αξιοπρεπως πιστευω θα πουλησει πολυ. Ειναι αρκετα πιο πανω απο τους 105 του γνωστου 1200αρη tsi και σαφως πιο γεματος σε ολο το φασμα απο τον "λιγο" 1000αρη της ford.Ελπιζω οτι η νεα αντιπροσωπεια θα κανει μια επιθετικη πολιτικη τιμων, διαφορετικα οταν τα αντιστοιχα μοντελα της citroen φορεσουν τον 1200αρη με τους 130 ιππους δεν βλεπω να εχει καμια τυχη το 308. Και μιας και το εφερε η κουβεντα,εκει που θα γινει χαμος θα ειναι οταν το μικροτερο 208 φορεσει τον 1200αρη τουρμπο κινητηρα. Σημερα υπαρχει μεγαλο κενο στις εκδοσεις του στη χωρα μας,δεν υπαρχει ουτε ο 1600 vti ουτε ο 1600thp,ουσιαστικα οι βενζινοκινητες εκδοσεις σταματουν στους 95 ιππους του 1400vti.
Το νέο peugeot,φέρνει λίγο σε κλασσικότητα vw golf,και μία συνέχεια με το προηγούμενο μοντέλο.Αυτό καλό είναι.Έτσι γίνεται οτιδήποτε all time classic.Χρειάζεται προσπάθεια.
Έχει όμορφη σχεδίαση,με μία γκάμα κινητήρων,έχει χώρους παντού,γενικά φέρει πάθος,στύλ και υπερβολή,που χρειάζεται η κατηγορία και η μάρκα,για το καλό των αγοραστών,αλλά και τον ίδιο τον κατασκευαστή.
Μπορεί να έχει μία αξιοπρεπή πορεία,μιας και έχει δική του προσωπικότητα και όχι δανεική ή οτιδήποτε άλλο.Αν έχει και ανταγωνιστική τιμή και μία προβολή ουσίας και όχι υπερβολής,μπορεί να αποσπάσει σημαντικό μερίδιο πωλήσεων και να μπει σφήνα σε άλλους κατασκευαστές.
Σημαντικός παράγοντας είναι και η μακροχρόνια αξιοπιστία και μία ξεκάθαρη και τίμια εγγύηση,ώστε να ανατρέψει το κακό κλίμα του παρελθόντος.
Η γκάμα αμαξωμάτων μαζί με το Γαλλικό στήσιμο,θα αυξήσει τους αγοραστές κάθε ηλικίας,αλλά σε συνδυασμό με όσα είπα πιο επάνω.
Στο χέρι τους είναι να κινηθούνε τίμια,έντιμα και καθαρά,δίχως εξάρσεις,κουτοπονηριές και αλχημείες.Μαθαίνεις από τα λάθη σου και γίνεσαι καλύτερος,όχι χειρότερος,αλλιώς χάνεις και τους λίγους υποστηρικτές σου,και χάνεσαι ξαφνικά.
Καλησπέρα!! Μπράβο στους Γάλλους που έκαναν μια μεγάλη προσπάθεια να σχεδιάσουν από την αρχή το νέο 308 με σοβαρότητα. Ενώ το τωρινό 308 είναι σαν παραμορφωμένο... Αυτό που παρατήρησα είναι ότι έχει ανέβει υψηλό επίπεδο, προόδευσε και πραγματικά μου θυμίζει Golf... Άρα θα μπορεί να ανταγωνιστεί με τις premium εκδόσεις της μικρομεσαίας τάξης!!!