Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Η Porsche μετά την Panamera S Hybrid-E, αποφάσισε να επεκτείνει τη χρήση ηλεκτροκινητήρων στα μοντέλα της μέχρι το 2017, ώστε να διατίθενται όλα και σε υβριδικές εκδόσεις.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η Porsche μετά την Panamera S Hybrid-E, αποφάσισε να επεκτείνει τη χρήση ηλεκτροκινητήρων στα μοντέλα της μέχρι το 2017, ώστε να διατίθενται όλα και σε υβριδικές εκδόσεις.

Νέες υβριδικές Porsche ελαφρύτερες κι ισχυρότερες

2.042 Επισκέψεις στο άρθρο (5/6/2013)

Ένα νέας γενιάς και τεχνολογίας υβριδικό σύστημα θα εφαρμόσει σε όλα τα μοντέλα της η Porsche, το οποίο θα είναι ελαφρύτερο, με καλύτερη απόδοση και μεγαλύτερη αυτονομία.

Η Porsche μετά την επιτυχή παρουσίαση της Panamera S Hybrid-E, αποφάσισε να επεκτείνει τη χρήση ηλεκτροκινητήρων στα μοντέλα της και μάλιστα, μέχρι το 2017, να διατίθενται όλα και σε υβριδικές εκδόσεις.Το νέο σύστημα, που έχει αναβαθμιστεί με καινοτόμες τεχνολογικές παρεμβάσεις, συνταιριάζει τον ηλεκτροκινητήρα και τους συμπλέκτες σε μία ενιαία μονάδα. Το εν λόγω σύστημα έχει σχεδιαστεί προκειμένου να προσαρμόζεται σε όλα τα μοντέλα της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, ακόμα και της 911.Πιο συγκεκριμένα, η υβριδική αυτή μονάδα χρησιμοποιεί ένα πιο ισχυρό ηλεκτροκινητήρα, που είναι αερόψυκτος και υγρόψυκτος ταυτόχρονα. Επίσης τροφοδοτείται από μια βελτιστοποιημένης απόδοσης μπαταρία λιθίου. Παράλληλα, η Porsche έχει εξοικονομήσει όγκο (μιας κι η νέα μονάδα είναι ενιαία) και βάρος, χρησιμοποιώντας καλώδια αλουμινίου (αντί χαλκού). Γεγονός το οποίο, σε συνδυασμό με εκτεταμένης χρήσης αλουμίνιο για το αμάξωμα, θα δημιουργήσει πολύ πιο ελαφριά μοντέλα και θα ανεβάσει τις επιδόσεις των υβριδικών της μοντέλων.Αξιοσημείωτο επίσης είναι ότι η Porsche εργάζεται και πάνω σε ένα επαγωγικό σύστημα φόρτισης των μπαταριών, πετυχαίνοντας έτσι μεγαλύτερη αυτονομία, αλλά και πιο εύκολη φόρτιση, αφού θα αρκεί μια απλή οικιακή πρίζα για την επαναφόρτιση (χωρίς πρόσβαση σε δίκτυο φόρτισης).Τέλος, μια επαναστατική μέθοδος, στην οποία η Porsche φαίνεται ότι θα επενδύσει, είναι η χρήση ενός συστήματος διαχείρισης (μέσω GPS) και χαρτογραφικής επεξεργασίας του δρόμου. Με τον «πλοηγό» αυτό, ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου θα είναι σε θέση να επιλέγει τον καταλληλότερο κι άρα πιο οικονομικό τρόπο κίνησης, διατηρώντας όμως ταυτόχρονα σε υψηλά επίπεδα την πρόσφυση και την ασφάλεια σε όλες τις ταχύτητες.

Η χρήση της νέας τεχνολογίας θα δημιουργήσει πολύ πιο ελαφριά μοντέλα και θα ανεβάσει τις αποδόσεις των υβριδικών.

Η χρήση της νέας τεχνολογίας θα δημιουργήσει πολύ πιο ελαφριά μοντέλα και θα ανεβάσει τις αποδόσεις των υβριδικών.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

FORD
OPEL