- Με 28.300 ευρώ (έκδοση 1,8 κινητήρα με 140 PS) είναι το φθηνότερο hybrid οικογενειακό SUV
- Βγαίνει και ως 4κίνητο. Τους πίσω τροχούς μάλιστα ΔΕΝ τους κινεί ο κινητήρας αλλά ένα ηλεκτρικό μοτέρ
- Υπάρχει έκδοση plug-in που είναι η φθηνότερη στην κατηγορία του
- Από πλευράς εκδόσεων, αξίζει μια νέα βασική έκδοση εξοπλισμού, η C-ENTER
Με 28.300 ευρώ (έκδοση 1,8 κινητήρα με 140 PS) είναι το φθηνότερο hybrid οικογενειακό SUV που υπάρχει
Αντίστοιχα χαμηλή κατανάλωση αλλά και καλύτερες επιδόσεις έχει το 2λιτρο Toyota C-HR των 197 ίππων. Διαθέσιμο και με κίνηση σε όλους τους τροχούς, το best-seller οικογενειακό SUV έχει μία ξεχωριστή τεχνολογία 4κίνησης. Ο κινητήρας του δεν κινεί τους πίσω τροχούς, αλλά ένα έξτρα ηλεκτρικό μοτέρ (41 ίππων και 84 Nm ροπής) έχει μπει στον πίσω άξονα και δίνει κίνηση σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης. Το 2κίνητο Toyota C-HR κοστίζει 35.270 ευρώ, ενώ η έκδοση AWD-i ξεκινά από τα 37.270 ευρώ.
Υπάρχει έκδοση plug-in που είναι η φθηνότερη στην κατηγορία του
Την χαμηλότερη τιμή σε σχέση με τον ανταγωνισμό έχει και το Plug-in hybrid Toyota C-HR με τα 223 άλογα (από 39.470 ευρώ). Εδώ, μιλάμε για ένα μοντέλο που απευθύνεται περισσότερο σε εταιρικούς χρήστες και σε όσους δεν θέλουν να «καίνε» στάλα βενζίνης μέσα στην πόλη. Καταρχάς, το Plug-in hybrid Toyota C-HR έχει ηλεκτρική αυτονομία 52 χλμ., δηλαδή αν το φορτίζεις (6 ώρες φτάνουν) πηγαινοέρχεσαι στη δουλειά μόνο με ρεύμα. Έπειτα, αξιοποιώντας τη σχετική ευνοϊκή νομοθεσία και τα οικονομικά κίνητρα στο προσωπικό εισόδημα, τα Plug-in hybrid εξασφαλίζουν έκπτωση επί των κερδών της εταιρείας και αυξημένους συντελεστές απομείωσης της αξίας.
Από πλευράς εκδόσεων, αξίζει μια νέα βασική έκδοση εξοπλισμού, η C-ENTER
Το Toyota C-HR έρχεται σε νέα φθηνότερη εξοπλιστική έκδοση, η οποία όμως είναι πλούσια σε παροχές άνεσης και ασφάλειας. Με στάνταρ δύο οθόνες για πίνακα οργάνων και infotainment, η έκδοση C-ENTER έχει πολλές ηλεκτρικές ευκολίες (αυτόματος μονοζωνικός κλιματισμός, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός-πίσω), στάνταρ κάμερα όπισθεν, 17άρες ζάντες αλουμινίου και τα απαραίτητα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού (αυτόματο φρενάρισμα, διατήρηση στη λωρίδα κυκλοφορίας, σύστημα ανίχνευσης τυφλού σημείου κ.ά.).
Σελίδα 2 | Αξιοπιστία, φθηνά στην αγορά & με χαμηλή κατανάλωση: Για αυτό πουλάνε τα υβριδικά Toyota C-HR |
Σελίδα 3 | Ξεχνάς το βενζινάδικο & έχεις φορολογικά κέρδη με το Plug-in υβριδικό Toyota C-HR |