Ο 1,0 EcoBoost, λόγω του συμπαγούς υπερτροφοδότη, μπορεί να χρησιμοποιηθεί άνετα από το Fiesta (εικόνα), μέχρι και τα μεγαλύτερα οχήματα, όπως το Grand C-MAX».
Ο 1,0 EcoBoost, κινητήρας της χρονιάς
4.448 Επισκέψεις στο άρθρο (6/6/2013)
Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά διακρίνεται ο 1,0 EcoBoost της Ford, ως «Διεθνής Κινητήρας της Χρονιάς», γεγονός που οδηγεί την εταιρεία να διπλασιάσει την παραγωγή του.
Ο υπερτροφοδοτούμενος 1,0 EcoBoost πετυχαίνει το υψηλότερο σκορ και ανακηρύσσεται «Διεθνής Κινητήρας της Χρονιάς» για το 2013 (δεύτερη συνεχόμενη φορά), από 87 συντάκτες του ειδικού τύπου, 35 χωρών. Ο κινητήρας κέρδισε επίσης στην κατηγορία «Best Engine Under 1,0-litre» στα ετήσια βραβεία που απένειμε το Περιοδικό Engine Technology International, με βάση την οδηγησιμότητα, τις επιδόσεις, την οικονομία, την πολιτισμένη λειτουργία και την επιτυχημένη εφαρμογή προηγμένων τεχνολογιών για τη φιλικότερη προς το περιβάλλον καύση.Πιο συγκεκριμένα, ο 1,0 EcoBoost συνδυάζει άμεσο ψεκασμό καυσίμου, υπερσυμπίεση και μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων για μείωση της κατανάλωσης χωρίς θυσίες στις επιδόσεις.Σύμφωνα με το Joe Bakaj, επικεφαλής της Ford, η ομάδα, η οποία δούλεψε στο συγκεκριμένο κινητήρα πέτυχε κάτι επαναστατικό: μια σύγχρονη τεχνολογία που συνδυάζει επιδόσεις με οικονομία καυσίμου. Μάλιστα, ο συμπαγής υπερτροφοδότης διασφαλίζει ότι ολόκληρο το πακέτο μπορεί να χρησιμοποιηθεί άνετα από το Fiesta, μέχρι και τα μεγαλύτερα οχήματα, όπως το Grand C-MAX».Τέλος, η Ford επιβεβαίωσε ότι σχεδιάζει να διπλασιάσει την παραγωγή του κινητήρα στο εργοστάσιο κινητήρων της στην Κολωνία της Γερμανίας σε πάνω από 1,000 μονάδες την ημέρα, από τα μέσα Αυγούστου (αργότερα και να την τριπλασιάσει, αν χρειαστεί), για να καλύψει τη ζήτηση.