ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Μετά από 73 προσπάθειες στο WRC, o Ott Tanak πέταξε στη Σαρδηνία προς την πρώτη του νίκη. Δείτε ειδική προς ειδική τι έγινε στο συναρπαστικό Ράλι Ιταλίας.
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Μετά από 73 προσπάθειες στο WRC, o Ott Tanak πέταξε στη Σαρδηνία προς την πρώτη του νίκη. Δείτε ειδική προς ειδική τι έγινε στο συναρπαστικό Ράλι Ιταλίας.

1η νίκη Tanak στο WRC

3.625 Επισκέψεις στο άρθρο (11/6/2017)

Για μία ακόμα φορά, η Σαρδηνία επεφύλασσε εκπλήξεις, ανατροπές και δράματα. Ας δούμε ειδική προς ειδική τι έγινε στο Ράλι Ιταλίας, εκεί που ο Ott Tanak, μετά από 73 εκκινήσεις, πήρε την πρώτη νίκη της καριέρας του στο WRC.

Ο Hayden Paddon έκλεισε επικεφαλής το 1ο Σκέλος του Ράλι Ιταλίας και όλο το πρωί του χθεσινού 2ου Σκέλους πάλευε με τη ζέστη της Σαρδηνίας. Ήταν σχεδόν 10 δλ. μπροστά από τον Ott Tanak όταν γλίστρησε σε ανάχωμα, καταστρέφοντας το πίσω δεξιά τμήμα του Hyundai i20. Έφτασε στη γραμμή τερματισμού με φλόγες στο θόλο του τροχού και εγκατέλειψε απαρηγόρητος, χαρακτηρίζοντας το λάθος του «ερασιτεχνικό».

Η τελική διαφορά του Ott Tanak από τον Jari-Matti Latvala (φωτό) διαμορφώθηκε στα 12,3 δλ., ενώ ένας πόντος μπόνους πήγε στον οδηγό του Yaris από την 5η θέση της τελευταίας ειδικής.

Η τελική διαφορά του Ott Tanak από τον Jari-Matti Latvala (φωτό) διαμορφώθηκε στα 12,3 δλ., ενώ ένας πόντος μπόνους πήγε στον οδηγό του Yaris από την 5η θέση της τελευταίας ειδικής.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Αυτό το λάθος έφερε τον Tanak σε επαφή με την πρώτη νίκη της καριέρας του στο WRC, με τον Εσθονό να κλείνει τη χθεσινή μέρα με διαφορά 24,3 δλ. από τον Jari-Matti Latvala. Ο Tanak πήρε 3 ειδικές εχθές, αλλά ρίσκαρε κουβαλώντας μόνο μία ρεζέρβα, καθώς ήθελε να βελτιώσει την ισορροπία του Ford Fiesta.
 
Ο Latvala ανέβηκε με το Toyota Yaris από τέταρτος, δεύτερος, ενώ το μόνο του πρόβλημα ήταν η σκόνη από τον αργοπορημένο Mads Οstberg. Ο Thierry Neuville ήταν 3ος με διαφορά 37.9 δλ. με ένα άλλο i20, με τον Βέλγο να είναι ο κοντινότερος διώκτης του Paddon, μέχρι που ένα πρόβλημα στα φρένα του κόστισε χθες το πρωί ένα λεπτό.
 
Μόλις στην 2η συμμετοχή του με World Rally Car, ο Esapekka Lappi ήταν χθες τέταρτος, καθώς στην τελευταία ειδική πέρασε τον team-mate, Juho Hanninen, ο οποίος έχασε την υποβοήθηση από το τιμόνι. Ο επικεφαλής της βαθμολογίας Sebastien Ogier ήταν στο 2ο σκέλος έκτος, μπροστά από τους Mads Οstberg και Andreas Mikkelsen. Και οι τρεις έχασαν πάνω από 2 λεπτά εχθές το πρωί από κλαταρισμένο ελαστικό. Ο πρωτοπόρος του WRC 2, Jan Kopecky, και ο Eric Camilli συμπλήρωσαν χθες στη Σαρδηνία την πρώτη δεκάδα.
  
Σήμερα το πρωί, στην 16η ειδική του Ράλι Ιταλίας, μια τρύπα στο Ford Fiesta του Tanak επέτρεψε στη σκόνη να μπει στο cockpit, δυσχεραίνοντας την ορατότητα του Εσθονού. Έτσι έχασε μια διασταύρωση και το αμάξι σύρθηκε στους θάμνους που βρίσκονταν στην άκρη του δρόμου. Χάθηκαν, λοιπόν, 5,5 δλ. και η διαφορά από τον Latvala έπεσε στα 18.8 δλ.
 
Ωστόσο, στην επόμενη ειδική έσβησε ο κινητήρας του Toyota Yaris του Latvala και ο Tanak πήρε ανάσα 25,5 δλ. για τις δύο τελευταίες ειδικές του αγώνα. Οι Thierry Neuville και Esapekka Lappi διατήρησαν τις θέσεις τους, ενώ ο 5ος Juho Hanninen ανησύχησε με την υποβοήθηση του τιμονιού, αλλά έμεινε 24,8 δλ. μπροστά από τον Sebastien Ogier. Έβδομος είναι ο Ostberg, ενώ ο Andreas Mikkelsen πήρε ποινή 60 δλ. επειδή ξεκίνησε νωρίς στην SS17, αλλά παρέμεινε όγδοος. Στην 16η ειδική ταχύτερος ήταν ο Hayden Paddon, ενώ στην 17η ο Dani Sordo.
 
Στην 18η ειδική, πρώτος ήταν ο …πρωτάρης Esapekka Lappi, ενώ η διαφορά των Tanak και Latvala ψαλιδίστηκε κατά 2 δλ. περίπου και διαμορφώνεται στα 23,4 δλ. Μόνο από το λάθος πρέπει να προφυλαχθεί ο Εσθονός στην τελευταία ειδική, για να κατακτήσει την πρώτη νίκη της καριέρας του στο WRC. Όπως πάντα, οι πέντε πρώτες θέσεις στην super ειδική του φινάλε, έδωσαν τους πέντε επιπλέον βαθμούς. Aυτοί πήγαν στους Lappi, Sordo, Ogier, Neuville και Latvala. Η τελική διαφορά του Ott Tanak από τον Jari-Matti Latvala διαμορφώθηκε στα 12,3 δλ., ενώ άλλα 55,4 δλ. πίσω βρέθηκε ο Thierry Neuville για να ανέβει στο 3ο σκαλί του βάθρου.
ΡΑΛΙ ΙΤΑΛΙΑΣ 2017
ΘΕΣΗ ΟΔΗΓΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΔΙΑΦ. ΠΡΟΗΓ. ΔΙΑΦ. ΠΡΩΤΟ
1. O. TANAK 3:25:15.1    
2. J. LATVALA 3:25:27.4 +12.3 +12.3
3. T. NEUVILLE 3:26:22.8 +55.4 +1:07.7
4. E. LAPPI 3:27:28.0 +1:05.2 +2:12.9
5. S. OGIER 3:28:40.4 +1:12.4 +3:25.3
6. J. HÄNNINEN 3:28:53.6 +13.2 +3:38.5
7. M. OSTBERG 3:31:46.9 +2:53.3 +6:31.8
8. A. MIKKELSEN 3:33:22.9 +1:36.0 +8:07.8
9. J. KOPECKY 3:36:30.0 +3:07.1 +11:14.9
10. E. CAMILLI 3:37:02.3 +32.3 +11:47.2

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Autotriti.gr
LINGLONG VS GOODYEAR