20.000 ευρώ: Ποιο είναι το καλύτερο μικρό σε αυτά τα λεφτά;
Συγκρίνουμε το Toyota Yaris Hybrid με τον ανταγωνισμό όλων των μικρών της αγοράς με κόστος μέχρι 20.000 ευρώ. Πόσο καλό είναι στις μετρήσεις του AutoΤρίτη Test Center σε Κατανάλωση, Χώρους και Ασφάλεια;
Toyota Yaris εναντίον όλων
Το δεδομένο είναι πως υπάρχουν αρκετοί υποψήφιοι αγοραστές αυτοκινήτου αυτή τη στιγμή. Άλλοι επείγονται και θέλουν ετοιμοπαράδοτο μοντέλο (πατήστε για να δείτε τα ετοιμοπαράδοτα μοντέλα που υπάρχουν τώρα), άλλοι πάλι αναζητούν ένα μοντέλο που καίει τα μισά από το δικό τους (κάντε κλικ για να διαβάσετε ποια μοντέλα εξοικονομούν έως και 3 χιλιάρικα το χρόνο).
Το μόνο σίγουρα είναι πως ψάχνουν το καλύτερο σύμφωνα με τα οικονομικά τους δεδομένα. Πάμε να δούμε λοιπόν λίγο πιο αναλυτικά το Toyota Yaris Hybrid που εδώ και χρόνια μονοπωλεί την πρώτη θέση στις πωλήσεις και να ανακαλύψουμε τα μικρά μυστικά της επιτυχίας του!
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Τoyota Yaris Hybrid το καλύτερο μικρό all-around
Το υβριδικό Yaris εφοδιάζεται με έναν 1.500άρη 3κύλινδρο θερμικό κινητήρα 91 ίππων που έχει κορυφαία θερμοδυναμική απόδοση 40% και έναν ηλεκτροκινητήρα 80 ίππων, έχοντας συνδυαστική απόδοση 115 ίππους με 207 Nm ροπής. Ο ηλεκτροκινητήρας παίρνει ενέργεια από μια μπαταρία 0,94 kWh και έχει δυνατότητα ηλεκτροκίνησης μέχρι τα 130 χλμ./ώρα.
Αρκετά όμως με τα χαρακτηριστικά, ας μπούμε κατευθείαν στο ζουμί. Συγκρίνουμε το Toyota Yaris Hybrid με τους αντιπάλους στην κατηγορία και το αξιολογούμε στους βασικούς τομείς «Κατανάλωση-Χώροι-Ασφάλεια» σύμφωνα με τις μετρήσεις του AutoΤρίτη Test Center.
- Το υβριδικό Toyota Yaris με τους 115 ίππους είναι το καλύτερο μικρό μοντέλο με κόστος κάτω από 20.000 ευρώ σύμφωνα με τις μετρήσεις μας. Το μικρό της Toyota έρχεται 1ο στην αξιολόγηση του AutoΤρίτη (ranking).
- Το Yaris Hybrid έχει το ρεκόρ κατανάλωσης όλων των εποχών του Test Center μας σε μέση κατανάλωση, με 3,8 λτ./100 χλμ..
- Αντίστοιχα είναι το πιο οικονομικό μικρό και μέσα στην πόλη με αστική κατανάλωση 3,5 λτ./100 χλμ., όπως και στο ταξίδι με 4,2 λτ. για κάθε 100 χλμ..
- Συμφέρει να το αγοράσεις. Το υβριδικό Yaris είναι ένα από τα πιο VFM μοντέλα της ελληνικής αγοράς, χάρη στην καλή τιμή από 19.880 ευρώ, συγκριτικά πάντα με το πώς τα καταφέρνει στις μετρήσεις του AutoΤρίτη.
- Φρενάρει στα 37,5 μέτρα από τα 100 χλμ. ώρα, νούμερο που το κατατάσσει στα μοντέλα που έχουν αξιολογηθεί ως πράσινα (δλ. καλά) στην συγκεκριμένη δοκιμασία
- Είναι το δεύτερο πιο γρήγορο μικρό ως 20 χιλιάδες στην προσπέραση. Χρειάζεται 5,9 δλ. για το 60-100 χλμ./ώρα.
- Έκανε στο Elk Test επίδοση 73 xλμ./ώρα. Ετσι συνδυαστικά με τα φρένα του και τις ρεπρίζ είναι το τρίτο καλύτερο μικρό μοντέλο σε ασφάλεια.
- Η καμπίνα στο διάζωμα των πίσω επιβατών φάρδος 1,33 μ., συνεπώς είναι σε θέση να μεταφέρει άνετα 2 ενήλικους και 1 παιδί.
- Στα πόδια και το κεφάλι έχει αέρα 130 και 22 χλστ. αντίστοιχα. Αυτό σημαίνει πως επιβάτες μέχρι και 1,80 μ. ύψος θα χωρέσουν στο πίσω κάθισμα. Τέλος, το πορτ-μπαγκάζ έχει χωρητικότητα 289 λίτρα σύμφωνα με τη μέτρηση του «Ταμερλάνου» που εφαρμόζουμε .
Ποια συνδυάζουν καλύτερα Κατανάλωση, Χώρους και Ασφάλεια
Ποια συνδυάζουν καλύτερα Κατανάλωση, Χώρους και Ασφάλεια
Για την τελική κατάταξη έχουμε συνυπολογίσει την κατάταξή τους σε κατανάλωση, χώρους και ασφάλεια. Θεωρούμε τον καθένα από τους παραπάνω τομείς εξίσου σημαντικό (33%), για να υπολογίσουμε την τελική κατάταξη.Μπορείτε να δείτε αναλυτικά στις επόμενες επιλογές και τι λαμβάνουμε υπόψη για να κάνουμε την κατάταξη και στους 3 επιμέρους τομείς της κατανάλωσης, των χώρων και της ασφάλειας.
Rank | Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Τιμή | Κατα νάλωση | Χώροι | Ασφά λεια |
---|---|---|---|---|---|
1º | TOYOTA YARIS 1.5 HYBRID 116 PS 116ps | 1º | 11º | 3º | |
2º | SEAT IBIZA 1.0 TGI 90 PS 90ps | 2º | 10º | 7º | |
3º | HYUNDAI i20 1.2 MPI 84 PS 84ps | 12º | 1º | 8º | |
4º | HYUNDAI i20 1.0 T 120 PS iMT 48V Hybrid 120ps | 16º | 4º | 1º | |
5º | HYUNDAI i20 1.0 T 100 PS iMT 48V Hybrid 100ps | 14º | 4º | 5º | |
6º | SEAT IBIZA 1.0 TSI 110 PS 110ps | 14º | 6º | 4º | |
7º | SKODA FABIA 1.0 TSI 110 110ps | 13º | 8º | 5º | |
8º | TOYOTA YARIS 1.5P 125 PS 125ps | 8º | 11º | 10º | |
9º | SKODA FABIA 1.0 TSI 110 DSG 110ps | 19º | 8º | 2º | |
10º | HYUNDAI i20 1.0 T 100 PS 100ps | 20º | 1º | 9º | |
11º | SUZUKI SWIFT HYBRID 83 PS CVT 83ps | 4º | 14º | 13º | |
12º | CITROEN C3 1.5 BlueHDi 100 PS 5-SPEED 100ps | 6º | 16º | 11º | |
13º | SEAT IBIZA 1.0 TSI 95 PS 95ps | 18º | 6º | 11º | |
14º | SUZUKI SWIFT 1.2 HYBRID 83 PS 2WD 83ps | 3º | 14º | 19º | |
15º | DACIA SANDERO STREETWAY 1.0 TCe 100 PS LPG 100ps | 17º | 3º | 16º | |
16º | VOLKSWAGEN POLO 1.0 MPI EVO 80 PS 80ps | 6º | 11º | 20º | |
17º | CITROEN C3 1.2 PureTech 83 PS S&S 83ps | 8º | 16º | 14º | |
18º | NISSAN MICRA 1.0 T 92 PS 92ps | 10º | 18º | 14º | |
19º | MAZDA 2 1.5 90 PS mHEV FL 90ps | 5º | 20º | 18º |
Ποια έχουν την καλύτερη κατανάλωση
Ποια έχουν την καλύτερη κατανάλωση
Ο υπολογισμός έχει γίνει για τον μέσο όρο του Έλληνα οδηγού, όπου το 80% των χιλιομέτρων γίνεται εντός πόλης και το 20% σε ταξίδι.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Κατα νάλωση | |
---|---|---|
1º | TOYOTA YARIS 1.5 HYBRID 116 PS 116ps | 3,8 |
2º | SEAT IBIZA 1.0 TGI 90 PS 90ps | 4,8 |
3º | SUZUKI SWIFT 1.2 HYBRID 83 PS 2WD 83ps | 5,3 |
4º | SUZUKI SWIFT HYBRID 83 PS CVT 83ps | 5,8 |
5º | MAZDA 2 1.5 90 PS mHEV FL 90ps | 5,9 |
6º | VOLKSWAGEN POLO 1.0 MPI EVO 80 PS 80ps | 6,2 |
7º | CITROEN C3 1.5 BlueHDi 100 PS 5-SPEED 100ps | 6,2 |
8º | TOYOTA YARIS 1.5P 125 PS 125ps | 6,3 |
9º | CITROEN C3 1.2 PureTech 83 PS S&S 83ps | 6,3 |
10º | NISSAN MICRA 1.0 T 92 PS 92ps | 6,7 |
11º | HYUNDAI i20 1.2 MPI 84 PS 84ps | 6,9 |
12º | SKODA FABIA 1.0 TSI 110 110ps | 7 |
13º | HYUNDAI i20 1.0 T 100 PS iMT 48V Hybrid 100ps | 7,2 |
14º | SEAT IBIZA 1.0 TSI 110 PS 110ps | 7,2 |
15º | HYUNDAI i20 1.0 T 120 PS iMT 48V Hybrid 120ps | 7,5 |
16º | DACIA SANDERO STREETWAY 1.0 TCe 100 PS LPG 100ps | 7,6 |
17º | SEAT IBIZA 1.0 TSI 95 PS 95ps | 7,8 |
18º | SKODA FABIA 1.0 TSI 110 DSG 110ps | 7,9 |
19º | HYUNDAI i20 1.0 T 100 PS 100ps | 8 |
Κατανάλωση στην πόλη
Κατανάλωση στην πόλη
Για την μέτρηση της κατανάλωσης εντός πόλης εφαρμόζουμε έναν τυπικό κύκλο, που προσομοιώνει την κίνηση σε αστικές συνθήκες. Έτσι κινούμαστε με ταχύτητα έως 50 χλμ./ώρα και σε ορισμένες συνθήκες ως 80, σαν να κινούμαστε σε κάποια κεντρική λεωφόρο, πραγματοποιώντας παράλληλα στάσεις σαν να περιμένουμε σε φανάρι. Έπειτα από το όργανο που συνδέουμε στη θύρα OBD του οχήματος (παίρνει δεδομένα από τον εγκέφαλο κατευθείαν) λαμβάνουμε το νούμερο της κατανάλωσης.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Κατανάλωση πόλη (λτ.) | |
---|---|---|
1º | TOYOTA YARIS 1.5 HYBRID 116 PS 116ps | 3,5 |
2º | SEAT IBIZA 1.0 TGI 90 PS 90ps | 5 |
3º | SUZUKI SWIFT 1.2 HYBRID 83 PS 2WD 83ps | 5,6 |
4º | SUZUKI SWIFT HYBRID 83 PS CVT 83ps | 6,1 |
5º | MAZDA 2 1.5 90 PS mHEV FL 90ps | 6,3 |
6º | TOYOTA YARIS 1.5P 125 PS 125ps | 6,6 |
7º | VOLKSWAGEN POLO 1.0 MPI EVO 80 PS 80ps | 6,7 |
8º | CITROEN C3 1.5 BlueHDi 100 PS 5-SPEED 100ps | 6,9 |
9º | CITROEN C3 1.2 PureTech 83 PS S&S 83ps | 6,9 |
10º | NISSAN MICRA 1.0 T 92 PS 92ps | 7,1 |
11º | HYUNDAI i20 1.2 MPI 84 PS 84ps | 7,4 |
12º | SKODA FABIA 1.0 TSI 110 110ps | 7,5 |
13º | HYUNDAI i20 1.0 T 100 PS iMT 48V Hybrid 100ps | 7,7 |
14º | SEAT IBIZA 1.0 TSI 110 PS 110ps | 7,8 |
15º | HYUNDAI i20 1.0 T 120 PS iMT 48V Hybrid 120ps | 8 |
16º | DACIA SANDERO STREETWAY 1.0 TCe 100 PS LPG 100ps | 8,1 |
17º | SKODA FABIA 1.0 TSI 110 DSG 110ps | 8,4 |
18º | SEAT IBIZA 1.0 TSI 95 PS 95ps | 8,6 |
19º | HYUNDAI i20 1.0 T 100 PS 100ps | 8,6 |
Κατανάλωση σε ταξίδι
Κατανάλωση σε ταξίδι
Για την κατανάλωση σε ταξίδι, με το όργανο πάντα συνδεδεμένο στη θύρα OBD του οχήματος , μετράμε σε ανοιχτό δρόμο για 5 χιλιόμετρα με σταθερή ταχύτητα 100 χλμ./ώρα. Αυτό γίνεται 3 φορές και κρατάμε το μέσο όρο των επιμέρους μετρήσεων.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Κατανάλωση στο ταξίδι (λτ.) | |
---|---|---|
1º | TOYOTA YARIS 1.5 HYBRID 116 PS 116ps | 4,2 |
2º | SEAT IBIZA 1.0 TGI 90 PS 90ps | 4,2 |
3º | CITROEN C3 1.5 BlueHDi 100 PS 5-SPEED 100ps | 4,8 |
4º | SUZUKI SWIFT 1.2 HYBRID 83 PS 2WD 83ps | 5 |
5º | MAZDA 2 1.5 90 PS mHEV FL 90ps | 5,5 |
6º | SUZUKI SWIFT HYBRID 83 PS CVT 83ps | 5,6 |
7º | CITROEN C3 1.2 PureTech 83 PS S&S 83ps | 5,8 |
8º | VOLKSWAGEN POLO 1.0 MPI EVO 80 PS 80ps | 5,8 |
9º | NISSAN MICRA 1.0 T 92 PS 92ps | 6 |
10º | TOYOTA YARIS 1.5P 125 PS 125ps | 6 |
11º | HYUNDAI i20 1.2 MPI 84 PS 84ps | 6,2 |
12º | SEAT IBIZA 1.0 TSI 110 PS 110ps | 6,5 |
13º | HYUNDAI i20 1.0 T 100 PS iMT 48V Hybrid 100ps | 6,7 |
14º | SKODA FABIA 1.0 TSI 110 110ps | 6,8 |
15º | SEAT IBIZA 1.0 TSI 95 PS 95ps | 6,8 |
16º | DACIA SANDERO STREETWAY 1.0 TCe 100 PS LPG 100ps | 7 |
17º | HYUNDAI i20 1.0 T 120 PS iMT 48V Hybrid 120ps | 7,4 |
18º | HYUNDAI i20 1.0 T 100 PS 100ps | 7,5 |
19º | SKODA FABIA 1.0 TSI 110 DSG 110ps | 7,5 |
Πραγματική αυτονομία σε ταξίδι
Πραγματική αυτονομία σε ταξίδι
Υπολογίζεται με βάση την χωρητικότητα του ρεζερβουάρ κάθε μοντέλου και την πραγματική (μετρημένη από μας) κατανάλωση του μοντέλου σε ταξίδι.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Πραγματική αυτονομία | |
---|---|---|
1º | CITROEN C3 1.5 BlueHDi 100 PS 5-SPEED 100ps | 1200 |
2º | CITROEN C3 1.2 PureTech 83 PS S&S 83ps | 1154 |
3º | MAZDA 2 1.5 90 PS mHEV FL 90ps | 1048 |
4º | SUZUKI SWIFT 1.2 HYBRID 83 PS 2WD 83ps | 925 |
5º | VOLKSWAGEN POLO 1.0 MPI EVO 80 PS 80ps | 909 |
6º | SEAT IBIZA 1.0 TSI 95 PS 95ps | 851 |
7º | TOYOTA YARIS 1.5P 125 PS 125ps | 840 |
8º | HYUNDAI i20 1.2 MPI 84 PS 84ps | 816 |
9º | NISSAN MICRA 1.0 T 92 PS 92ps | 804 |
10º | SEAT IBIZA 1.0 TSI 110 PS 110ps | 800 |
11º | SUZUKI SWIFT HYBRID 83 PS CVT 83ps | 787 |
12º | HYUNDAI i20 1.0 T 100 PS iMT 48V Hybrid 100ps | 784 |
13º | SKODA FABIA 1.0 TSI 110 110ps | 769 |
14º | HYUNDAI i20 1.0 T 100 PS 100ps | 741 |
15º | HYUNDAI i20 1.0 T 120 PS iMT 48V Hybrid 120ps | 727 |
16º | TOYOTA YARIS 1.5 HYBRID 116 PS 116ps | 706 |
17º | DACIA SANDERO STREETWAY 1.0 TCe 100 PS LPG 100ps | 702 |
18º | SKODA FABIA 1.0 TSI 110 DSG 110ps | 702 |
19º | SEAT IBIZA 1.0 TGI 90 PS 90ps | 368 |
Ποια έχουν τους μεγαλύτερους χώρους
Ποια έχουν τους μεγαλύτερους χώρους
Πόσοι επιβάτες και πόσο άνετα χωράνε στο πίσω κάθισμα; Πόσος χώρος υπάρχει για τα γόνατα και το κεφάλι τους; Πόση είναι η χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ τους;Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | |
---|---|
1º | HYUNDAI i20 1.0 T 100 PS 100ps |
2º | HYUNDAI i20 1.2 MPI 84 PS 84ps |
3º | DACIA SANDERO STREETWAY 1.0 TCe 100 PS LPG 100ps |
4º | HYUNDAI i20 1.0 T 100 PS iMT 48V Hybrid 100ps |
5º | HYUNDAI i20 1.0 T 120 PS iMT 48V Hybrid 120ps |
6º | SEAT IBIZA 1.0 TSI 110 PS 110ps |
7º | SEAT IBIZA 1.0 TSI 95 PS 95ps |
8º | SKODA FABIA 1.0 TSI 110 DSG 110ps |
9º | SKODA FABIA 1.0 TSI 110 110ps |
10º | SEAT IBIZA 1.0 TGI 90 PS 90ps |
11º | TOYOTA YARIS 1.5 HYBRID 116 PS 116ps |
12º | TOYOTA YARIS 1.5P 125 PS 125ps |
13º | VOLKSWAGEN POLO 1.0 MPI EVO 80 PS 80ps |
14º | SUZUKI SWIFT 1.2 HYBRID 83 PS 2WD 83ps |
15º | SUZUKI SWIFT HYBRID 83 PS CVT 83ps |
16º | CITROEN C3 1.5 BlueHDi 100 PS 5-SPEED 100ps |
17º | CITROEN C3 1.2 PureTech 83 PS S&S 83ps |
18º | NISSAN MICRA 1.0 T 92 PS 92ps |
19º | MAZDA 2 1.5 90 PS mHEV FL 90ps |
Πόσοι επιβάτες και πόσο άνετα χωράνε στο πίσω κάθισμα
Πόσοι επιβάτες και πόσο άνετα χωράνε στο πίσω κάθισμα
Για το εσωτερικό πλάτος, οι μετρήσεις στηρίζονται σε μια ειδική πτυσσόμενη ράβδο που μετράει την απόσταση μεταξύ των θυρών στο ύψος του στήθους. Για 3 ενήλικες χρειάζεστε 1,35 μέτρα, ενώ για 2 μεγάλους και ένα παιδί 1,25 μέτρα.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Εσωτερικό πλάτος πίσω (εκ.) | |
---|---|---|
1º | HYUNDAI i20 1.0 T 100 PS 100ps | 136,6 |
2º | HYUNDAI i20 1.2 MPI 84 PS 84ps | 136,6 |
3º | HYUNDAI i20 1.0 T 100 PS iMT 48V Hybrid 100ps | 136,6 |
4º | HYUNDAI i20 1.0 T 120 PS iMT 48V Hybrid 120ps | 136,6 |
5º | SEAT IBIZA 1.0 TSI 110 PS 110ps | 135,7 |
6º | SEAT IBIZA 1.0 TGI 90 PS 90ps | 135,7 |
7º | SEAT IBIZA 1.0 TSI 95 PS 95ps | 135,7 |
8º | DACIA SANDERO STREETWAY 1.0 TCe 100 PS LPG 100ps | 135,0 |
9º | SKODA FABIA 1.0 TSI 110 DSG 110ps | 135,0 |
10º | SKODA FABIA 1.0 TSI 110 110ps | 135,0 |
11º | TOYOTA YARIS 1.5 HYBRID 116 PS 116ps | 133,2 |
12º | TOYOTA YARIS 1.5P 125 PS 125ps | 133,2 |
13º | VOLKSWAGEN POLO 1.0 MPI EVO 80 PS 80ps | 133,2 |
14º | CITROEN C3 1.5 BlueHDi 100 PS 5-SPEED 100ps | 133,0 |
15º | CITROEN C3 1.2 PureTech 83 PS S&S 83ps | 133,0 |
16º | NISSAN MICRA 1.0 T 92 PS 92ps | 130,0 |
17º | SUZUKI SWIFT 1.2 HYBRID 83 PS 2WD 83ps | 128,0 |
18º | SUZUKI SWIFT HYBRID 83 PS CVT 83ps | 128,0 |
19º | MAZDA 2 1.5 90 PS mHEV FL 90ps | 123,0 |
Πόσος χώρος μένει για τα γόνατα των πίσω επιβατών
Πόσος χώρος μένει για τα γόνατα των πίσω επιβατών
Οι μετρήσεις των εσωτερικών χώρων γίνονται με τη βοήθεια του… «Λυκούργου», μιας συσκευής που προσομοιώνει άνθρωπο με ύψος 1,75 μ. και βάρος 75 κιλά. Με το κάθισμα του οδηγού στην πιο χαμηλή θέση (αν υπάρχει ρύθμιση του ύψους), την πλάτη κάθετη και με τη θέση αυτή σταθερή, μετράμε την απόσταση του Λυκούργου από την πλάτη του μπροστά καθίσματος.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Γόνατα (εκ.) | |
---|---|---|
1º | HYUNDAI i20 1.0 T 100 PS 100ps | 13,8 |
2º | HYUNDAI i20 1.2 MPI 84 PS 84ps | 13,8 |
3º | HYUNDAI i20 1.0 T 100 PS iMT 48V Hybrid 100ps | 13,8 |
4º | HYUNDAI i20 1.0 T 120 PS iMT 48V Hybrid 120ps | 13,8 |
5º | TOYOTA YARIS 1.5P 125 PS 125ps | 13,0 |
6º | TOYOTA YARIS 1.5 HYBRID 116 PS 116ps | 13,0 |
7º | DACIA SANDERO STREETWAY 1.0 TCe 100 PS LPG 100ps | 12,8 |
8º | SEAT IBIZA 1.0 TSI 110 PS 110ps | 12,5 |
9º | SEAT IBIZA 1.0 TSI 95 PS 95ps | 12,5 |
10º | SEAT IBIZA 1.0 TGI 90 PS 90ps | 12,5 |
11º | VOLKSWAGEN POLO 1.0 MPI EVO 80 PS 80ps | 12,0 |
12º | SKODA FABIA 1.0 TSI 110 110ps | 11,8 |
13º | SKODA FABIA 1.0 TSI 110 DSG 110ps | 11,8 |
14º | SUZUKI SWIFT 1.2 HYBRID 83 PS 2WD 83ps | 10,7 |
15º | SUZUKI SWIFT HYBRID 83 PS CVT 83ps | 10,7 |
16º | MAZDA 2 1.5 90 PS mHEV FL 90ps | 8,6 |
17º | NISSAN MICRA 1.0 T 92 PS 92ps | 7,1 |
18º | CITROEN C3 1.5 BlueHDi 100 PS 5-SPEED 100ps | 6,5 |
19º | CITROEN C3 1.2 PureTech 83 PS S&S 83ps | 6,5 |
Πόσος χώρος μένει για το κεφάλι των πίσω επιβατών
Πόσος χώρος μένει για το κεφάλι των πίσω επιβατών
Πάλι πρωταγωνιστής είναι ο «Λυκούργος» (προσομοιώνει άνθρωπο με ύψος 1,75 μ. και βάρος 75 κιλά), ωστόσο σε αυτή την περίπτωση το νούμερο που μετράμε είναι η απόσταση του άνω άκρου του κεφαλιού του «Λυκούργου» από την οροφή.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Κεφάλι (εκ.) | |
---|---|---|
1º | DACIA SANDERO STREETWAY 1.0 TCe 100 PS LPG 100ps | 4,4 |
2º | HYUNDAI i20 1.0 T 100 PS iMT 48V Hybrid 100ps | 4,2 |
3º | HYUNDAI i20 1.0 T 100 PS 100ps | 4,2 |
4º | HYUNDAI i20 1.2 MPI 84 PS 84ps | 4,2 |
5º | HYUNDAI i20 1.0 T 120 PS iMT 48V Hybrid 120ps | 4,2 |
6º | SUZUKI SWIFT 1.2 HYBRID 83 PS 2WD 83ps | 3,7 |
7º | SUZUKI SWIFT HYBRID 83 PS CVT 83ps | 3,7 |
8º | SEAT IBIZA 1.0 TGI 90 PS 90ps | 2,8 |
9º | SEAT IBIZA 1.0 TSI 95 PS 95ps | 2,8 |
10º | SEAT IBIZA 1.0 TSI 110 PS 110ps | 2,8 |
11º | VOLKSWAGEN POLO 1.0 MPI EVO 80 PS 80ps | 2,3 |
12º | TOYOTA YARIS 1.5P 125 PS 125ps | 2,2 |
13º | TOYOTA YARIS 1.5 HYBRID 116 PS 116ps | 2,2 |
14º | SKODA FABIA 1.0 TSI 110 DSG 110ps | 2,2 |
15º | SKODA FABIA 1.0 TSI 110 110ps | 2,2 |
16º | CITROEN C3 1.2 PureTech 83 PS S&S 83ps | 1,8 |
17º | MAZDA 2 1.5 90 PS mHEV FL 90ps | 1,8 |
18º | CITROEN C3 1.5 BlueHDi 100 PS 5-SPEED 100ps | 1,8 |
19º | NISSAN MICRA 1.0 T 92 PS 92ps | 0,2 |
Ποια είναι η χωρητικότητα του πορτ-μπαγκαζ
Ποια είναι η χωρητικότητα του πορτ-μπαγκαζ
Γίνεται με την μέθοδο του «Ταμερλάνου». Συγκεκριμένα, έχουμε έναν κύβο γεμάτο με αφρώδες υλικό, από τον οποίο γεμίζουμε το πορτ-μπαγκάζ, μέχρι το ύψος της εταζέρας. Έπειτα μετράμε πόσα εκατοστά κατέβηκε το αφρώδες υλικό στον κύβο μας και πολλαπλασιάζοντάς το με τις διαστάσεις του κύβου, ξέρουμε πόσα λίτρα ακριβώς χωράει πραγματικά το πορτ-μπαγκάζ κάθε αυτοκινήτου.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Πορτ-μπαγκάζ (λτ.) | |
---|---|---|
1º | DACIA SANDERO STREETWAY 1.0 TCe 100 PS LPG 100ps | 410 |
2º | SKODA FABIA 1.0 TSI 110 DSG 110ps | 380 |
3º | SKODA FABIA 1.0 TSI 110 110ps | 380 |
4º | SEAT IBIZA 1.0 TSI 110 PS 110ps | 355 |
5º | SEAT IBIZA 1.0 TSI 95 PS 95ps | 355 |
6º | HYUNDAI i20 1.0 T 100 PS 100ps | 352 |
7º | HYUNDAI i20 1.2 MPI 84 PS 84ps | 352 |
8º | VOLKSWAGEN POLO 1.0 MPI EVO 80 PS 80ps | 351 |
9º | CITROEN C3 1.5 BlueHDi 100 PS 5-SPEED 100ps | 300 |
10º | CITROEN C3 1.2 PureTech 83 PS S&S 83ps | 300 |
11º | NISSAN MICRA 1.0 T 92 PS 92ps | 300 |
12º | TOYOTA YARIS 1.5 HYBRID 116 PS 116ps | 286 |
13º | TOYOTA YARIS 1.5P 125 PS 125ps | 286 |
14º | SUZUKI SWIFT 1.2 HYBRID 83 PS 2WD 83ps | 265 |
15º | SUZUKI SWIFT HYBRID 83 PS CVT 83ps | 265 |
16º | SEAT IBIZA 1.0 TGI 90 PS 90ps | 262 |
17º | HYUNDAI i20 1.0 T 120 PS iMT 48V Hybrid 120ps | 262 |
18º | HYUNDAI i20 1.0 T 100 PS iMT 48V Hybrid 100ps | 262 |
19º | MAZDA 2 1.5 90 PS mHEV FL 90ps | 250 |
Ποια προσφέρουν την μεγαλύτερη ασφάλεια
Ποια προσφέρουν την μεγαλύτερη ασφάλεια
Ποια είναι καλύτερα στην δοκιμή αποφυγής κινδύνου, ποια στρίβουν καλύτερα, ποια φρενάρουν καλύτερα, ποια προσπερνάνε καλύτερα.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | |
---|---|
1º | HYUNDAI i20 1.0 T 120 PS iMT 48V Hybrid 120ps |
2º | SKODA FABIA 1.0 TSI 110 DSG 110ps |
3º | TOYOTA YARIS 1.5 HYBRID 116 PS 116ps |
4º | SEAT IBIZA 1.0 TSI 110 PS 110ps |
5º | SKODA FABIA 1.0 TSI 110 110ps |
6º | HYUNDAI i20 1.0 T 100 PS iMT 48V Hybrid 100ps |
7º | SEAT IBIZA 1.0 TGI 90 PS 90ps |
8º | HYUNDAI i20 1.2 MPI 84 PS 84ps |
9º | HYUNDAI i20 1.0 T 100 PS 100ps |
10º | TOYOTA YARIS 1.5P 125 PS 125ps |
11º | CITROEN C3 1.5 BlueHDi 100 PS 5-SPEED 100ps |
12º | SEAT IBIZA 1.0 TSI 95 PS 95ps |
13º | SUZUKI SWIFT HYBRID 83 PS CVT 83ps |
14º | CITROEN C3 1.2 PureTech 83 PS S&S 83ps |
15º | NISSAN MICRA 1.0 T 92 PS 92ps |
16º | DACIA SANDERO STREETWAY 1.0 TCe 100 PS LPG 100ps |
17º | MAZDA 2 1.5 90 PS mHEV FL 90ps |
18º | SUZUKI SWIFT 1.2 HYBRID 83 PS 2WD 83ps |
19º | VOLKSWAGEN POLO 1.0 MPI EVO 80 PS 80ps |
Ποια στρίβουν καλύτερα
Ποια στρίβουν καλύτερα
Η αξιολόγηση της οδικής συμπεριφοράς του μοντέλου είναι πολυσύνθετη και γίνεται έπειτα από πολλά χιλιόμετρα δοκιμών. Λαμβάνεται υπόψη η επίδοση στο τεστ αποφυγής κινδύνου (elk test), ενώ σημαντικές είναι οι πληροφορίες που λαμβάνει ο δοκιμαστής-οδηγός από το τιμόνι, την ανάρτηση, καιώς και οι αντιδράσεις του αυτοκινήτου υπό πίεση ή στις κανονικές συνθήκες οδήγησης.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Οδική Συμπεριφορά | |
---|---|---|
1º | SKODA FABIA 1.0 TSI 110 110ps | 10 |
2º | SKODA FABIA 1.0 TSI 110 DSG 110ps | 10 |
3º | HYUNDAI i20 1.2 MPI 84 PS 84ps | 9 |
4º | HYUNDAI i20 1.0 T 100 PS iMT 48V Hybrid 100ps | 9 |
5º | SEAT IBIZA 1.0 TSI 110 PS 110ps | 9 |
6º | HYUNDAI i20 1.0 T 120 PS iMT 48V Hybrid 120ps | 9 |
7º | SEAT IBIZA 1.0 TSI 95 PS 95ps | 9 |
8º | HYUNDAI i20 1.0 T 100 PS 100ps | 9 |
9º | TOYOTA YARIS 1.5 HYBRID 116 PS 116ps | 9 |
10º | SEAT IBIZA 1.0 TGI 90 PS 90ps | 9 |
11º | MAZDA 2 1.5 90 PS mHEV FL 90ps | 9 |
12º | TOYOTA YARIS 1.5P 125 PS 125ps | 9 |
13º | VOLKSWAGEN POLO 1.0 MPI EVO 80 PS 80ps | 8 |
14º | SUZUKI SWIFT 1.2 HYBRID 83 PS 2WD 83ps | 8 |
15º | SUZUKI SWIFT HYBRID 83 PS CVT 83ps | 8 |
16º | CITROEN C3 1.5 BlueHDi 100 PS 5-SPEED 100ps | 7 |
17º | CITROEN C3 1.2 PureTech 83 PS S&S 83ps | 7 |
18º | NISSAN MICRA 1.0 T 92 PS 92ps | 7 |
19º | DACIA SANDERO STREETWAY 1.0 TCe 100 PS LPG 100ps | 7 |
Ποια φρενάρουν καλύτερα
Ποια φρενάρουν καλύτερα
Η διαδικασία των μετρήσεων των φρένων γίνεται με τυποποιημένο τρόπο (πίεση ελαστικών που αναγράφει ο κατασκευαστής, στεγνό οδόστρωμα κ.λπ.), οι οποίες ισχύουν σε όλα τα αυτοκίνητα. Κατά τη διαδικασία ο οδηγός αναπτύσσει ταχύτητα 110 πραγματικών χλμ./ώρα, οπότε και φρενάρουμε απότομα. Μέσω ειδικού οργάνου μέτρησης μετράμε τη απόσταση από τη στιγμή που η ταχύτητα γίνει 100 χλμ. /ώρα μέχρι το όχημα να ακινητοποιηθεί.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Φρένα | |
---|---|---|
1º | HYUNDAI i20 1.0 T 120 PS iMT 48V Hybrid 120ps | 36 |
2º | HYUNDAI i20 1.2 MPI 84 PS 84ps | 36,4 |
3º | HYUNDAI i20 1.0 T 100 PS iMT 48V Hybrid 100ps | 36,5 |
4º | SEAT IBIZA 1.0 TGI 90 PS 90ps | 36,5 |
5º | CITROEN C3 1.2 PureTech 83 PS S&S 83ps | 36,9 |
6º | NISSAN MICRA 1.0 T 92 PS 92ps | 37 |
7º | CITROEN C3 1.5 BlueHDi 100 PS 5-SPEED 100ps | 37 |
8º | SEAT IBIZA 1.0 TSI 110 PS 110ps | 37,3 |
9º | TOYOTA YARIS 1.5P 125 PS 125ps | 37,5 |
10º | TOYOTA YARIS 1.5 HYBRID 116 PS 116ps | 37,8 |
11º | HYUNDAI i20 1.0 T 100 PS 100ps | 37,8 |
12º | SKODA FABIA 1.0 TSI 110 110ps | 38,1 |
13º | SKODA FABIA 1.0 TSI 110 DSG 110ps | 38,1 |
14º | SUZUKI SWIFT 1.2 HYBRID 83 PS 2WD 83ps | 38,4 |
15º | DACIA SANDERO STREETWAY 1.0 TCe 100 PS LPG 100ps | 39,2 |
16º | SUZUKI SWIFT HYBRID 83 PS CVT 83ps | 39,4 |
17º | SEAT IBIZA 1.0 TSI 95 PS 95ps | 39,4 |
18º | MAZDA 2 1.5 90 PS mHEV FL 90ps | 39,6 |
19º | VOLKSWAGEN POLO 1.0 MPI EVO 80 PS 80ps | 39,9 |
Ποια προσπερνάνε καλύτερα
Ποια προσπερνάνε καλύτερα
Σε αυτή διαδικασία κάνουμε προσομοίωση μιας προσπέρασης σε επαρχιακό δρόμο. Εδώ ο οδηγός πατάει τέρμα το γκάζι από τα 60 χλμ./ώρα με 4η/5η σχέση ή με kickdown μέχρι τα 100 χλμ./ώρα και καταγράφουμε το χρόνο που χρειάζεται.Μάρκα / Μοντέλο / Έκδοση | Προσπέρασμα | |
---|---|---|
1º | SKODA FABIA 1.0 TSI 110 DSG 110ps | 5,37 |
2º | TOYOTA YARIS 1.5 HYBRID 116 PS 116ps | 5,9 |
3º | SUZUKI SWIFT HYBRID 83 PS CVT 83ps | 6,9 |
4º | SKODA FABIA 1.0 TSI 110 110ps | 7,22 |
5º | SEAT IBIZA 1.0 TSI 110 PS 110ps | 7,32 |
6º | DACIA SANDERO STREETWAY 1.0 TCe 100 PS LPG 100ps | 7,62 |
7º | CITROEN C3 1.5 BlueHDi 100 PS 5-SPEED 100ps | 8,56 |
8º | HYUNDAI i20 1.0 T 120 PS iMT 48V Hybrid 120ps | 8,63 |
9º | HYUNDAI i20 1.0 T 100 PS 100ps | 9,03 |
10º | SEAT IBIZA 1.0 TSI 95 PS 95ps | 9,1 |
11º | HYUNDAI i20 1.0 T 100 PS iMT 48V Hybrid 100ps | 9,17 |
12º | SEAT IBIZA 1.0 TGI 90 PS 90ps | 9,6 |
13º | TOYOTA YARIS 1.5P 125 PS 125ps | 9,66 |
14º | NISSAN MICRA 1.0 T 92 PS 92ps | 9,75 |
15º | CITROEN C3 1.2 PureTech 83 PS S&S 83ps | 12,7 |
16º | HYUNDAI i20 1.2 MPI 84 PS 84ps | 13,21 |
17º | SUZUKI SWIFT 1.2 HYBRID 83 PS 2WD 83ps | 13,25 |
18º | MAZDA 2 1.5 90 PS mHEV FL 90ps | 13,96 |
19º | VOLKSWAGEN POLO 1.0 MPI EVO 80 PS 80ps | 16,75 |
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »