Το BMW xDrive Swiss Challenge πραγματοποιήθηκε φέτος για τρίτη συνεχή χρονιά, ενώ για 1η φορά συμμετείχαν δημοσιογράφοι από όλη την Ευρώπη. Μεγάλος σταρ ήταν η BMW i8 (φωτό).
2015 BMW xDrive Swiss Challenge
Οδηγούμε 8 διαφορετικές 4κίνητες BMW, μεταξύ των οποίων και τη μοναδική i8, παίρνοντας μέρος σε ένα μοναδικό παιχνίδι προσανατολισμού και δεξιοτήτων μεταξύ πληρωμάτων από όλη την Ευρώπη.
Ξεκίνημα και briefing για τις ομάδες πάνω στον παλιό Πύργο Ελέγχου του αεροδρομίου της Ζυρίχης με φόντο τους χιονισμένους αεροδιαδρόμους.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
• 120d xDrive (πετρέλαιο, 1.995 κ.εκ., 184 PS/4.000 σ.α.λ., 380 Nm/1.750-2.750 σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 7,2 δλ., μέση κατανάλωση: 4,7 λτ./100 χλμ.)• 220d xDrive Active Tourer (πετρέλαιο, 1.995 κ.εκ., 190 PS/4.000 σ.α.λ., 400 Nm/1.750-2.500 σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 7,3 δλ., μέση κατανάλωση: 4,6 λτ./100 χλμ.)
• 328i xDrive Touring Steptronic (βενζίνη, 1.997 κ.εκ., 245 PS/5.000 σ.α.λ., 350 Nm/1.250-4.800 σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 6,1 δλ., μέση κατανάλωση: 6,9 λτ./100 χλμ.)
• 435i xDrive GranCoupe Steptronic (βενζίνη, 2.979 κ.εκ., 306 PS/5.800-6.400 σ.α.λ., 400 Nm/1.200-5.000 σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 5,0 δλ., μέση κατανάλωση: 7,8 λτ./100 χλμ.)
• X1 xDrive25d Steptronic (πετρέλαιο, 1.995 κ.εκ., 218 PS/4.000 σ.α.λ., 450 Nm/1.500-2.500 σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 6,7 δλ., μέση κατανάλωση: 5,5 λτ./100 χλμ.)
• X4 xDrive35d (πετρέλαιο, 2.993 κ.εκ., 313 PS/4.400 σ.α.λ., 630 Nm/1.500-2.500 σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 5,2 δλ., μέση κατανάλωση: 6,0 λτ./100 χλμ.)
• X6 xDrive30d (πετρέλαιο, 2.993 κ.εκ., 258 PS/4.400 σ.α.λ., 560 Nm/1.500-3.000 σ.α.λ., 0-100 χλμ./ώρα: 6,7 δλ., μέση κατανάλωση: 6,0 λτ./100 χλμ.)
• i8 (υβριδικό 362 ίππων που φορτίζει από πρίζα, 0-100 χλμ./ώρα: 4,4 δλ., μέση κατανάλωση: 2,1 λτ./100 χλμ.)
Το BMW xDrive Swiss Challenge πρωτοξεκίνησε πριν από 2 χρόνια στην Ελβετία ως ένα οδηγικό event για τις νεότερες τετρακίνητες BMW, συνοδευόμενο από διάφορα «παιχνίδια» προσανατολισμού και δεξιοτήτων (όχι οδηγικών), που στόχο είχαν να γνωρίσουν οι αποκλειστικά Ελβετοί δημοσιογράφοι-συμμετέχοντες ακόμη καλύτερα τη χώρα τους. Η μεγάλη του επιτυχία την πρώτη και τη δεύτερη χρονιά διεξαγωγής του, οδήγησε τη BMW ώστε για πρώτη φορά φέτος να καλέσει σε μια διάρκεια 3 εβδομάδων, δημοσιογράφους αυτοκινήτου από όλη την Ευρώπη για να πάρουν μέρος ανά διήμερο σε αυτή την ιδιότυπη οδηγική παρουσίαση-δοκιμασία. Από τη χώρα μας, συμμετείχαν μόνο δύο μέσα, ένα εκ των οποίων ήταν και το auto Τρίτη με τον Σπύρο Χώτο. Στη διάθεσή μας και για αυτές τις σχεδόν δύο ημέρες είχαμε 8 διαφορετικές τετρακίνητες BMW, μεταξύ των οποίων και την εντυπωσιακή i8, για να τις οδηγήσουμε σε 8 προκαθορισμένες διαδρομές συνολικής απόστασης 572 χλμ., κάθε μια εκ των οποίων περιείχε παράλληλα τις δικές της δοκιμασίες-παιχνίδια. Σε κάθε διαδρομή και ανάλογα με την επιτυχία των δοκιμασιών μας, όλοι οι συμμετέχοντες βαθμολογούμασταν, ώστε τελικά στο τέλος της δεύτερης ημέρας να διαμορφωθεί μια τελική κατάταξη μεταξύ 5 πληρωμάτων από διάφορες χώρες. Στο δικό μας Group, απέναντί μας είχαμε 4 πληρώματα δύο ατόμων, ένα από την Τσεχία και τρία με δημοσιογράφους από 6 διαφορετικά κράτη, έναν Σλοβένο και έναν Κροάτη, έναν Ρουμάνο και έναν Σλοβάκο, αλλά και έναν Βούλγαρο με έναν Ούγγρο. Συνέχεια του άρθρου >>>