Ναι, θέλουμε αυτοκίνητα που έχουν χαμηλή κατανάλωση, αλλά να είναι και οικονομικά στην αγορά, όχι να κοστίζουν μια περιουσία. Δείτε τα 4 μοντέλα της Hyundai με διπλό οικονομικό όφελος.
Hyundai που «καίνε τα μισά» χωρίς να «κοστίζουν τα διπλά»
Η χαμηλή κατανάλωση είναι πλέον στα κορυφαία κριτήρια των υποψήφιων αγοραστών, καθώς μακροπρόθεσμα και με την αστάθεια της -ακριβής- τιμής των καυσίμων, είναι αυτό που λέμε «λεφτά στην τράπεζα» ως επένδυση. Και ευτυχώς υπάρχουν αρκετά μοντέλα, όπως μπορείτε να δείτε και στην Digital Έκθεση του AutoΤρίτη.
Τι καλύτερο λοιπόν ένα οικονομικό σε κατανάλωση αυτοκίνητο να συνδυάζεται και με χαμηλή τιμή αγοράς; Διαχρονικά λοιπόν η Hyundai αποτελεί μια από τις πιο VFM μάρκες, συνεπώς δεν μας εκπλήσσει που έχει μοντέλα που συνδυάζουν χαμηλή κατανάλωση με χαμηλή τιμή αγοράς. Πάμε λοιπόν να δούμε 4 μοντέλα της Hyundai που συνδυάζουν νέες τεχνολογίες για να «καίνε τα μισά» και δεν «καίγονται» στην «21» (από το ομώνυμο παιχνίδι με τράπουλα).
5 Hyundai i20 για κέρδος έως και 1200 ευρώ το χρόνο
O εκπρόσωπος της φίρμας στην μικρή κατηγορία, το i20 είναι αυτός που προσφέρει και τις περισσότερες επιλογές, 12 στο σύνολο. Όλες βασίζονται στο 1.000άρη T-GDi τούρμπο κινητήρα σε συνδυασμό με το ήπια υβριδικό σύστημα της Hyundai των 48V.
Στην εκδοχή με τους 100 ίππους, το i20 με το έξυπνο χειροκίνητο κιβώτιο iMT κοστίζει από 20.390 ευρώ στην βασική έκδοση Exclusive και από 21.290 που είναι η τιμή της μεσαίας έκδοσης Premium. Σε συνδυασμό τώρα με το 7άρι αυτόματο κιβώτιο DCT, είναι διαθέσιμο από 21.490 ευρώ στο εξοπλιστικό πακέτο Exclusive.
Η ισχυρή εκδοχή με 120 ίππους και το iMT χειροκίνητο κιβώτιο είναι επίσης κάτω από το όριο που θέσαμε με κόστος από 21.090 και 21.990 ευρώ στις εκδόσεις Exclusive και Premium αντίστοιχα.
Βayon, το μικρό SUV που καίει τα μισά
Ένα από τα πιο προσιτά SUVάκια της ελληνικής αγοράς είναι το Hyundai Bayon, το οποίο προσφέρεται με τα ίδια ήπια υβριδικά σύνολα που είδαμε και στo i20 και τα οποία εξοικονομούν πάνω από 1.000 ευρώ το χρόνο σε καύσιμα, συγκριτικά με ένα βενζινοκίνητο μοντέλο προηγούμενης γενιάς.
Το Bayon που εκτός από τον προσιτό του χαρακτήρα, ξεχωρίζει και για τους χώρους του, έχοντας το πιο φαρδύ πίσω κάθισμα της κατηγορίας είναι διαθέσιμο από 22.040 ευρώ στην έκδοση με τους 100 ίππους στο μεσαίο εξοπλιστικό επίπεδο Premium και με το έξυπνο χειροκίνητο κιβώτιο iMT.
Το μικρομεσαίο i30 με τα 160 άλογα
Ακόμα πιο εντυπωσιακό είναι πως η Hyundai προσφέρει και το μικρομεσαίο i30 σε πολύ προσιτές τιμές στις ήπια υβριδικές εκδόσεις του. Στο χάτσμπακ αμάξωμα είναι διαθέσιμο από 21.290 ίππους, στην έκδοση με τον 1.000άρη τούρμπο κινητήρα με τους 120 ίππους, ενώ αξίζει να αναφέρουμε πως και η ισχυρή έκδοση με τα 160 άλογα από τον 1.500άρη κινητήρα είναι διαθέσιμη από 22.590 ευρώ στη μεσαία έκδοση εξοπλισμού premium.
Τέλος το i30 προσφέρεται από 21.090 ευρώ και στο στιλάτο Fastback αμάξωμα, που κάνει τη διαφορά και αισθητικά, με τον ίδιο κινητηρα των 120 ίππων.