Τα 5 ψαγμένα μυστικά του νέου Honda Civic
Το νέο Honda Civic πλέον είναι αποκλειστικά υβριδικό, αλλά πάντοτε πιστό στην οδηγοκεντρική του φιλοσοφία, με σκοπό να εστιάσει στα σύγχρονα «θέλω» των αγοραστών. Διαβάστε τα 5 inside «κόλπα» για να το πετύχει.
Τα inside «κόλπα» του νέου Honda
Μισό αιώνα και 27,5 εκατ. πωλήσεις μετά το λανσάρισμα του Honda Civic, η 11η γενιά του θρυλικού ιαπωνικού μοντέλου έρχεται πιο ολοκληρωμένη και αποδοτική από ποτέ, με υβριδική τεχνολογία και πολλά καινούργια χαρακτηριστικά για να κάνει τη διαφορά ανάμεσα στο σκληρό ανταγωνισμό της κατηγορίας του. Ας δούμε λοιπόν 5 σημαντικά στοιχεία του.
Το υβριδικό σύστηµα της Honda συνδυάζει έναν κινητήρα 2,0 λίτρων µε δύο ηλεκτροκινητήρες έχοντας συνδυαστική ισχύ 184 ίππων και 315 Nm ροπής.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Νο. 1: Πρώτη φορά υβριδικό και χωρίς diesel
Ξεχάστε την σκέτη βενζίνη και το diesel. Το νέο Civic διαθέτει την πιο προηγμένη έκδοση του υβριδικού συστήματος e:HEV της Honda, το οποίο συνδυάζει έναν νέο κινητήρα 2,0 λίτρων που λειτουργεί στον κύκλο Atkinson µε δύο ηλεκτροκινητήρες, οι οποίοι συνεργάζονται µε ένα σοφιστικέ σύστηµα µετάδοσης, χωρίς κιβώτιο µε γρανάζια, για την πιο οµαλή µεταφορά της ροπής. Η συνδυαστική ισχύς ανέρχεται στα 184 άλογα και 315 Nm ροπής, ενώ φέρει επίσης τη νέα μπαταρία ιόντων λιθίου 72 κυψελών της εταιρείας.
Το σύστημα μετάδοσης κίνησης διαθέτει επίσης μια νέα μονάδα ελέγχου ισχύος που βρίσκεται κάτω από το καπό και αποτελεί την τελευταία έκδοση της Intelligent Power Unit της μάρκας. Ως αποτέλεσμα αυτών των τεχνολογικών εξελίξεων, οι συνδυασμένες εκπομπές CO2 δεν υπερβαίνουν τα μόλις 108 γρ./χλμ. (WLTP), ενώ εξίσου εντυπωσιακή είναι η κατανάλωση των 4,7 λτ./100 χλμ..
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »