Ήταν 14 Μαΐου του 1966 όταν η Subaru με το μοντέλο 1000, ένα επιβατικό όχημα χρησιμοποίησε τον κινητήρα μπόξερ για πρώτη φορά. Αυτή ήταν και η αρχή για την κατασκευή πολλών μελλοντικών μοντέλων της Ιαπωνικής μάρκας.
Ακολούθησαν κατασκευές από 2 πορτα σεντάν, βάν, με μικρούς μπόξερ κινητήρες αλλά και μεγαλύτερα μοντέλα όπως το 1300 G με μεγάλο κινητήρα μπόξερ και τετρακίνηση.
Από τότε και μετά οι κινητήρες μπόξερ έμπαιναν σχεδόν σε όλα τα μοντέλα της Subaru εκτός από την μίνι κατηγορία.Περνώντας τα χρόνια από την πρώτη παράγωγη μπόξερ οι Ιάπωνες δεν εγκατέλειψαν την αρχική τους ιδέα.Ανάλογα την δεκαετία εφάρμοζαν νέες τεχνολογίες και εξέλισσαν συνεχώς τον μπόξερ.
Χωρίς τον κινητήρα μπόξερ, πολλά αυτοκίνητα ίσως και να μην είχαν γίνει τόσο γνωστά όπως για παράδειγμα τα Subaru Legacy, Impreza, BRZ, Toyota GT 86.
H νέα τεχνολογία είχε επιδράσεις επάνω στον μπόξερ κινητήρα κυρίως σε θέματα χωρητικότητας για αυτό και τα τελευταία χρόνια βλέπουμε παραλλαγές του από τα 1,6 λτρ έως και τα 2,5 λτρ . Πρίν πολλά χρόνια όμως τα μεγάλα μοντέλα της Subaru ήταν διαθέσιμα με κινητήρες μπόξερ χωρητικότητας 3,0 λτρ. και 3,6 λτρ.
Με βάση τη συμφωνία που υπέγραψαν η Subaru με την Toyota, προβλέπεται ότι η Subaru θα συνδυάσει επίσης τον κινητήρα μπόξερ με υβριδικά ή ακόμα και με plug-in υβριδικά μηχανικά σύνολα στο μέλλον.