Τα νέα Citroen Spacetourer, Peugeot Traveller και Toyota Proace, απέσπασαν βαθμολογία 5 αστέρων στα crash-tests του Euro NCAP.
5άστερα Van
2.877 Επισκέψεις στο άρθρο (16/12/2015)
Ο ανεξάρτητος Οργανισμός Euro NCAP ανακοίνωσε τα εξαιρετικά αποτελέσματα των δοκιμών ελεγχόμενης πρόσκρουσης των νέων Citroen Spacetourer, Peugeot Traveller και Toyota Proace.
Όπως έχουμε αναφέρει πρόσφατα, μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2016, οι εταιρείες Peugeot και Citroen σε συνεργασία με την Toyota, αναμένεται να παρουσιάσουν τρεις νέους εκπροσώπους στην κατηγορία των Van με τις ονομασίες Citroen Spacetourer, Peugeot Traveller και Toyota Proace. Σε ότι αφορά στα μοντέλα του Ομίλου PSA, τα νέα Spacetourer και Traveller θα αντικαταστήσουν τα Citroen Jumpy και Peugeot Expert.Ωστόσο, πριν ακόμη τα εν λόγω οχήματα ξεκινήσουν την εμπορική τους πορεία στις διάφορες αγορές της ΕΕ, ο ανεξάρτητος Οργανισμός Euro NCAP τα υπέβαλλε στα γνωστά crash-tests του, προκειμένου να διαπιστωθεί αν τα τρία αυτά, νέα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα, καθώς και οι επιβατικές εκδόσεις τους, πληρούν τις αυστηρότερες των προδιαγραφών ασφάλειας. Τα αποτελέσματα; Εξαιρετικά καθώς, τα «τρίδυμα» αυτά νέα μοντέλα απέσπασαν βαθμολογία 5 αστέρων.Ας δούμε όμως τις επιδόσεις τους αναλυτικά:Ασφάλεια ενηλίκων: 87% (Σύνολο βαθμών: 31,6)Η καμπίνα των επιβατών παρέμεινε σταθερή κατά την διάρκεια της μετωπικής πρόσκρουσης ενώ, οι ενδείξεις στα γόνατα και τους μηρούς των ανδρείκελων, έδειξαν καλή προστασία της εν λόγω περιοχής για επιβάτες όλων των σωματότυπων. Στην πλευρική πρόσκρουση, τα τρία μοντέλα πέτυχαν την μέγιστη δυνατή βαθμολογία με πολύ καλή προστασία σε όλες τις περιοχές του σώματος του επιβάτη ενώ, στην πιο έντονη πλευρική πρόσκρουση σε στύλο, οι ενδείξεις στα ανδρείκελα έδειξαν έντονη πίεση στα πλευρά και τον θώρακα (οριακή προστασία). Παρόλα αυτά, η προστασία των υπολοίπων περιοχών του σώματος ήταν καλή.Τέλος, στην πρόσκρουση με το πίσω μέρος του οχήματος, οι αναλύσεις του Euro NCAP έδειξαν καλή προστασία για τον αυχένα των εμπρός επιβατών αλλά όχι και τόσο καλή επίδοση για τους επιβάτες της δεύτερης σειράς (επιβατικές εκδόσεις).Ασφάλεια παιδιών: 91% (Σύνολο βαθμών: 44,6)Τους μέγιστους δυνατούς πόντους συγκέντρωσαν τα τρία οχήματα στην προστασία των παιδιών ηλικίας 1,5 έτους στην μετωπική πρόσκρουση. Αντίστοιχα, για τα παιδιά ηλικίας 3 ετών, η προστασία στην μετωπική πρόσκρουση ήταν καλή εκτός από την οριακή καταπόνηση που δέχθηκε ο αυχένας του σχετικού ανδρείκελου.Κατά την πλευρική πρόσκρουση του οχήματος, τα σώματα των ανήλικων επιβατών παρέμειναν καλά προστατευμένα ενώ και ο μετωπικός αερόσακος του συνοδηγού μπορεί να απενεργοποιηθεί προκειμένου να τοποθετηθεί στη συγκεκριμένη θέση ένα παιδικό κάθισμα με αντίθετη φορά.Ασφάλεια πεζών: 64% (Σύνολο βαθμών: 19,4)Ο προφυλακτήρας διασφάλισε την πολύ καλή προστασία των κάτω άκρων ενός πεζού σε περίπτωση σύγκρουσης ωστόσο, το Euro NCAP δεν πραγματοποιεί μετρήσεις για το εμπρός μέρος του καλύμματος του κινητήρα για αυτήν την κατηγορία οχημάτων. Τέλος, οι ενδείξεις αναφορικά με την προστασία του κεφαλιού ενός πεζού κατά την επαφή του με διάφορα μέρη του παρμπρίζ και του καπώ, ήταν μεικτές με αποτελέσματα που κυμαίνονταν από καλά έως άσχημα.Τεχνολογίες ασφάλειας: 78% (Σύνολο βαθμών: 5,5)Το σύστημα Electronic Stability Control συγκαταλέγεται στον βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων των τριών μοντέλων όπως επίσης και η υπενθύμιση της χρήσης ζώνης ασφάλειας για τον οδηγό και τον συνοδηγό.
Πολύ καλή ήταν και η επίδοση τους στην μετωπική πρόσκρουση όπου απέσπασαν βαθμολογία 87% στην προστασία των ενήλικων επιβατών…
εχουν μεσα;