Πρόστιμα ύψους 4,7 εκ. λιρών (6,49 εκ. ευρώ) έκοψαν 15 κάμερες ταχύτητας σε δρόμους του Ην. Βασιλείου, συλλαμβάνοντας σε 18 μήνες 77.666 παραβάτες. Οι 13.000 από αυτούς πιάστηκαν στον αυτοκινητόδρομο M54 που συνδέει το Shropshire με το Staffordshire. Στον Μ6 από την άλλη, στο Thelwall Viaduct του Cheshire, ανάμεσα στον περασμένο Μάρτιο και Μάιο, οι κλήσεις που κόπηκαν ήταν περίπου 11.000.Λέτε στην ελληνική κυβέρνηση να ανοίξουν τα μάτια και στην προσπάθειά της να μαζέψει έσοδα να βάλει όλες τις κάμερες σε εθνικούς και επαρχιακούς δρόμους σε λειτουργία; Μήπως το βασικό κίνητρο –ακόμα και των Βρετανών- δεν είναι η προάσπιση της ασφάλειας, αλλά το γέμισμα των κρατικών ταμείων; Εσείς τι λέτε, πώς θα αντιδρούσε η ελληνική κοινωνία σε παρόμοια εντατικοποίηση των μέτρων πρόληψης τροχαίων ατυχημάτων;
Στον Μ4 εχω τυχει να οδηγει εγγλεζος και σε αποσταση 1000 μετρων να εχει δυο μπλοκα της τροχαιας και να δινει ΚΑΝΟΝΙΚΑ 2 κλησεις για υπερβαση. Στην Γερμανια εχω παρει κληση στο πισω καθισμα για ζωνη ασφαλειας και με το που λεει ο οδηγος οτι μου το ειχε πει η κληση διπλασιαστηκε! Αλλα ηθη και αλλα σταθμα. Γι αυτον τον λογο εχουν λιγοτερα ατυχηματα παρολο που ειναι και πολυπληθεστερη
Στον Μ4 εχω τυχει να οδηγει εγγλεζος και σε αποσταση 1000 μετρων να εχει δυο μπλοκα της τροχαιας και να δινει ΚΑΝΟΝΙΚΑ 2 κλησεις για υπερβαση. Στην Γερμανια εχω παρει κληση στο πισω καθισμα για ζωνη ασφαλειας και με το που λεει ο οδηγος οτι μου το ειχε πει η κληση διπλασιαστηκε! Αλλα ηθη και αλλα σταθμα. Γι αυτον τον λογο εχουν λιγοτερα ατυχηματα παρολο που ειναι και πολυπληθεστερη