Για αυτές τις παραβάσεις αφαιρούνται πινακίδες & δίπλωμα!
18.776 Επισκέψεις στο άρθρο (4/4/2018)
Δείτε ποιες είναι οι 6+1 παραβάσεις για τις οποίες η Τροχαία μπορεί να αφαιρέσει τις πινακίδες και την άδεια κυκλοφορίας και διπλώματος.
Σε ισχύ ήδη από τις 30 Μαρτίου έχει τεθεί ο νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας που προβλέπει την αφαίρεση διπλώματος και πινακίδων κυκλοφορίας, ανάλογα με το αν η παράβαση κατατάσσεται σε κάποια κατηγορία: που θέτει σε κίνδυνο την σωματική ακεραιότητα των χρηστών του οδικού δικτύου, αφορά την προστασία και μέριμνα των ατόμων με αναπηρία και την πρόληψη πρόκλησης τροχαίων ατυχημάτων.
Κάποιες από τις παραβάσεις για τις οποίες προβλέπεται αφαίρεση πινακίδων, άδειας κυκλοφορίας και διπλώματος για δύο μήνες είναι:
Όταν οι επιβάτες δεν ακολουθούν τους κανόνες για την χρήση της ζώνης ασφαλείας ή κράνους.
Σε περίπτωση που οι οδηγοί χρησιμοποιούν το κινητό τους εν κινήσει χωρίς ακουστικά ασύρματης επικοινωνίας ή χωρίς αυτό να είναι τοποθετημένο σε ειδική θέση για ανοικτή ακρόαση.
Όταν δεν λαμβάνονται τα απαραίτητα μέτρα για την σωστή προστασία μεταφοράς παιδιών με την χρήση ειδικών μέσων συγκράτησης.
Όταν τα οχήματα παρεμποδίζουν ράμπες διάβασης των ΑΜΕΑ ή σταθμεύουν σε θέσεις στάθμευσης Ατόμων με Αναπηρία.
Σε περίπτωση που κάποιος οδηγός χρησιμοποιήσει την Λωρίδα Έκτακτής Ανάγκης (ΛΕΑ) για να προσπεράσει προπορευόμενο όχημα έστω και για μικρό χρονικό διάστημα (παρ. 9 του άρθρου 29 στον ΚΟΚ).
Όταν οι οδηγοί βαρέων οχημάτων κινούνται συνεχώς στην αριστερή λωρίδα ή την τη χρησιμοποιούν για προσπέραση και αιφνιδιάζουν τους κινούμενους σε αυτήν.
Σε περίπτωση που οι οδηγοί πετούν από το αυτοκίνητο αντικείμενα ή ουσίες που ρυπαίνουν το περιβάλλον ή μπορούν να προκαλέσουν πυρκαγιά.
Σε περίπτωση που διαπιστωθεί μια από τις παραπάνω παραβάσεις σε έναν οδηγό και δεύτερη φορά μέσα σε 6 μήνες τότε η άδεια οδήγησης αφαιρείται για διπλάσιο χρονικό διάστημα και ο παραβάτης πρέπει να επανεξεταστεί για να την ξαναπάρει.
Υπενθυμίζεται ότι οι τα πρόστιμα για τις παραβάσεις έχουν ταξινομηθεί σε τρεις κατηγορίες. Για παραβάσεις χαμηλής επικινδυνότητας το πρόστιμο μπορεί να φτάσει μέχρι τα 100 ευρώ, τα πρόστιμα για παραβάσεις μεσαίας επικινδυνότητας ξεκινούν από 101 και φτάνουν τα 300 ευρώ, ενώ για τις παραβάσεις υψηλής επικινδυνότητας τα πρόστιμα ξεκινούν από 301 και φτάνουν τα 600 ευρώ.
Αν δε φορας ζωνη δηλαδη η κρανος και σε σταματησουν για δευτερη φορα μεσα σε εξη μηνες απο τη πρωτη χανεις το διπλωμα σου.Η γελοιοτητα σε ολο της το μεγαλειο.Αυτη ειναι η αναπτυξη που ερχεται στις επιχειρησεις.Να πλουτισουν οι σχολες οδηγων απο τις επανεκδοσεις διπλωματος.Μην σας πεσει κανα τσιγαρο η δουν κανα τηλεφωνο.....τα ιδια ισχυουν!
Στην Ακρόπολη, στην οδο Χατζηχρήστου έχει ειδικό χώρο στάθμευσης τουριστικών λεωφορείων (έχει και στάση για το κόκκινο και κίτρινο λεωφορείο). Συνήθως εκεί παρκάρουν αυτοκίνητα, ειδικά όταν έχει παράσταση στο Ηρώδειο αλλά όχι μόνο τότε. Κάθε βράδυ γίνεται αφαίρεση πινακίδων αλλά αυτό δεν εμπίπτει στις παραπάνω κατηγορίες. Καλά τους κάνουν αλλά απλώς είναι επιπρόσθετη περίπτωση.
Να παρατηρήσω ότι η αφαίρεση άδειας και πινακίδων οχήματος, για παραβάσεις του οδηγού, είναι απαράδεκτο μέτρο, διότι αντί να τιμωρηθεί ο οδηγός παραβάτης, τιμωρείται το αυτοκίνητο, που ενδεχομένως χρησιμοποιείται και από άλλα μέλη της οικογένειας, οπότε αν αφαιρεθεί η άδεια κυκλοφορίας του και οι πινακίδες, στερούνται της χρήσης του και όλα τα άλλα μέλη της οικογένειας, που δεν φταίνε σε τίποτα. Ακόμα χάνει το κράτος σημαντικά ποσά, από την μη χρήση του αυτοκινήτου, για το χρονικό διάστημα αυτό, με όλα όσα συνεπάγονται, όπως το γεγονός ότι δεν καταναλώνονται καύσιμα, λιπαντικά, σέρβις και όλα όσα συνδέονται με τη χρήση ενός αυτοκινήτου.
Λέει ότι στις σοβαρές παραβάσεις ανήκει και η ρίψη αντικειμένων, από τον οδηγό, που ρυπαίνουν το περιβάλλον. 'Αραγε αυτό ισχύει μόνο αν τα αντικείμενα αυτά τα πετάει ο οδηγός, ή ακόμη και αν τα πετάει κάποιος συνεπιβάτης; Αν ισχύει και στην περίπτωση του συνεπιβάτη, θα τιμωρείται ο οδηγός, ή ο συνεπιβάτης; Αυτό είναι πολύ σημαντικό, διότι αν το αντικείμενο το πετάξει ο συνεπιβάτης, δεν είναι δίκαιο να τιμωρείται ο οδηγός. Ο οδηγός την ώρα που οδηγεί, δεν είναι δυνατό να παρακολουθεί και το τι κάνει ο κάθε συνεπιβάτης του.
Αν δε φορας ζωνη δηλαδη η κρανος και σε σταματησουν για δευτερη φορα μεσα σε εξη μηνες απο τη πρωτη χανεις το διπλωμα σου.Η γελοιοτητα σε ολο της το μεγαλειο.Αυτη ειναι η αναπτυξη που ερχεται στις επιχειρησεις.Να πλουτισουν οι σχολες οδηγων απο τις επανεκδοσεις διπλωματος.Μην σας πεσει κανα τσιγαρο η δουν κανα τηλεφωνο.....τα ιδια ισχυουν!
Στην Ακρόπολη, στην οδο Χατζηχρήστου έχει ειδικό χώρο στάθμευσης τουριστικών λεωφορείων (έχει και στάση για το κόκκινο και κίτρινο λεωφορείο). Συνήθως εκεί παρκάρουν αυτοκίνητα, ειδικά όταν έχει παράσταση στο Ηρώδειο αλλά όχι μόνο τότε. Κάθε βράδυ γίνεται αφαίρεση πινακίδων αλλά αυτό δεν εμπίπτει στις παραπάνω κατηγορίες. Καλά τους κάνουν αλλά απλώς είναι επιπρόσθετη περίπτωση.
Να παρατηρήσω ότι η αφαίρεση άδειας και πινακίδων οχήματος, για παραβάσεις του οδηγού, είναι απαράδεκτο μέτρο, διότι αντί να τιμωρηθεί ο οδηγός παραβάτης, τιμωρείται το αυτοκίνητο, που ενδεχομένως χρησιμοποιείται και από άλλα μέλη της οικογένειας, οπότε αν αφαιρεθεί η άδεια κυκλοφορίας του και οι πινακίδες, στερούνται της χρήσης του και όλα τα άλλα μέλη της οικογένειας, που δεν φταίνε σε τίποτα. Ακόμα χάνει το κράτος σημαντικά ποσά, από την μη χρήση του αυτοκινήτου, για το χρονικό διάστημα αυτό, με όλα όσα συνεπάγονται, όπως το γεγονός ότι δεν καταναλώνονται καύσιμα, λιπαντικά, σέρβις και όλα όσα συνδέονται με τη χρήση ενός αυτοκινήτου.
Λέει ότι στις σοβαρές παραβάσεις ανήκει και η ρίψη αντικειμένων, από τον οδηγό, που ρυπαίνουν το περιβάλλον. 'Αραγε αυτό ισχύει μόνο αν τα αντικείμενα αυτά τα πετάει ο οδηγός, ή ακόμη και αν τα πετάει κάποιος συνεπιβάτης; Αν ισχύει και στην περίπτωση του συνεπιβάτη, θα τιμωρείται ο οδηγός, ή ο συνεπιβάτης; Αυτό είναι πολύ σημαντικό, διότι αν το αντικείμενο το πετάξει ο συνεπιβάτης, δεν είναι δίκαιο να τιμωρείται ο οδηγός. Ο οδηγός την ώρα που οδηγεί, δεν είναι δυνατό να παρακολουθεί και το τι κάνει ο κάθε συνεπιβάτης του.