Ακριβοί δρόμοι ή καθόλου δρόμοι; Ανταποκρίνονται τα νέα διόδια στο έργο που έχει γίνει στην Ε.Ο.;
(10/3/2009)
Ένα σχεδόν χρόνο πριν οι Εθνικές Οδοί παραχωρήθηκαν σε ιδιώτες που θα αναλάμβαναν την βελτίωση, συντήρηση και επέκταση των δρόμων αυτών. Στα πλαίσια αυτής της παραχώρησης προβλέπονταν και νέα διόδια που μέχρι το Πάσχα θα έρθουν πλέον πολύ κοντά και στην Αθήνα. Εκτός από τα διόδια όμως, εσείς είδατε άλλες διαφορές στις Εθνικές Οδούς;
Το δίλημμα «ακριβοί δρόμοι ή καθόλου δρόμοι» απαντήθηκε εκ των πραγμάτων με την ανάθεση των δύο κεντρικών οδικών αξόνων σε εταιρείες εκμετάλλευσης με αντίκρισμα την ανακατασκευή, συντήρηση και επέκταση του δικτύου. Εκ των πραγμάτων λοιπόν έχουμε να περιμένουμε ακριβότερα διόδια στις Εθνικές Οδούς, ξεκινώντας με τις ανατιμήσεις στους υπάρχοντες σταθμούς και φτάνοντας σήμερα στη δημιουργία νέων. Και αυτό είναι που τσούζει τώρα γιατί ένας νέος σταθμός διοδίων τόσο κοντά στην Αθήνα όσο η Βαρυμπόμπη σημαίνει πως θα προσθέσει στο κόστος μετακίνησης σχεδόν όσο πρόσθεσε και η Αττική Οδός. Με μία όμως βασική διαφορά. Η Αττική Οδός δεν υπήρχε. Όταν κατασκευάστηκε έδωσε μια νέα πνοή δίνοντας λύση σε πολύ κόσμο στο λεκανοπέδιο, αποσυμφόρησε πυκνοκατοικημένες περιοχές και βελτίωσε σημαντικά την ποιότητα ζωής της πρωτεύουσας, έμμεσα ή άμεσα. Το χρηματικό αντάλλαγμα για κάτι τέτοιο ήταν εμφανές πως έπιανε τόπο. &&&& Τώρα όμως, τι αλλάζει; Η Εθνική Οδός Αθηνών Λαμίας θα είναι μετά τα διόδια η ίδια που ήταν και πριν. Θα εξυπηρετεί με τον ίδιο τρόπο και θα περνάει από τις ίδιες περιοχές. Ακόμη χειρότερα, αντίθετα με την Αττική Οδό, η Ε.Ο. αποτελεί μοναδικό δρόμο προς τις περισσότερες κατευθύνσεις στα βόρεια της πρωτεύουσας, αφού είχε σχεδιαστεί να είναι η βασική αρτηρία. Και τώρα αυτή η αρτηρία πληρώνεται μόλις μερικά χιλιόμετρα έξω από το κέντρο. &&&& Με δεύτερη ματιά, βέβαια, η Ε.Ο. έχει αναμορφωθεί σημαντικά, έχει αποκτήσει νέο ασφαλτοτάπητα, ενώ γίνονται μεγάλα έργα στο μήκος της για την παράκαμψη επικίνδυνων σημείων. Μόνο που αυτά τα έργα δεν «φαίνονται» τόσο κοντά στην Αθήνα. Δεν είναι κάτι που χρησιμοποιεί στις καθημερινές του μετακινήσεις κανείς που πηγαινοέρχεται μέχρι τη Βαρυμπόμπη ή τον ¶γιο Στέφανο. Μπορεί η Ε.Ο. να είναι ενιαία και η διαχείριση της να γίνεται με αυτό υπόψη, όμως από τη στιγμή που αποτελεί το βασικό δρόμο για τα βόρεια προάστια, το χαρακτήρα της Εθνικής Οδού και μαζί τα διόδια, έπρεπε να τα έχει έξω από τον αστικό ιστό, όπως ήταν τουλάχιστον μέχρι σήμερα. &&&& Εσάς σας επηρεάζουν τα νέα διόδια; Πιστεύετε πως ανταποκρίνονται στα έργα που έχουν γίνει ή γίνονται στην Ε.Ο.; Μήπως μπλέκονται πολύ στις αστικές μετακινήσεις; Ή μήπως θέλετε τα διόδια σαν αποτρεπτικό μέσο για τη χρήση αυτοκινήτου στην Αθήνα;
Εχω να πω δυο λογια ...να μην ειμαστε ολοι..κριτες..η αρχη ιδιωτικοποιησης των διοδιων εγεινε εδω και καιρο απο οτι ξερω..οποτε δεν πρεπει να ειμαστε αχαριστοι..δεν τα ελεγχοι η κυβερνηση..ολα εχουν κριθει απο καιρο..σε μεταξυ τους συμβαση..δεν εχουμε μαθει και ουτε θα μαθουμε τι εχει συμφωνηθει..μεταξυ εταιρειας και πολιτιας..οποτε ...ας ευχηθουμε ολοι οτι η ιδιωτικοποιηση θα ειναι για καλο μας..!!
Τα νεα διοδια εγιναν για να τα οικονομισουν καποια λαμογια και οχι γαι να γινουν καλυτεροι δρομοι.Το αποτελεσμα θα το δουμε σε λιγα χρονια οταν θα δωσουν τους δρομους στο κρατος σε χειροτερη κατασταση απ΄οτι τους παρελαβαν .
Φαντάζομαι ότι όλα αυτά που γράφονται περι βελτίωσης της Ε.Ο Αθηνών Λαμίας είναι απαράδεκτα...Που έχετε δει έστω και ένα κομμάτι δρόμου σωστό?Πουθενά!!!!Πληρώνουμε διόδια για να βλέπουμε τις καινούργιες πινακίδες που κλείνουν τις λωρίδες κυκλοφορίας για να μας δείξουν ότι κάνουν έργα.Πότε επιτέλους θα καταλάβουν ότι πινακίδες βάζουν όταν κάνουν έργα και όχι όταν σκέφτονται ότι ΘΑ τα κάνουν μετά απο 3 εβδομάδες.Κοντεύει σχεδόν μήνας απο τότε που ξεκίνησαν και έβαλαν πινακίδες στο κομμάτι Κιούρκα μέχρι το κόμβο της Μαλακάσας και ακόμα δεν έχουν καταφέρει να ολοκληρώσουν αυτό που θέλουν να κάνουν.Μήπως Πρέπει να τους στείλει κάποιος πρώτα για κανένα σεμινάριο στην Γερμανία και μετά να έρθουν να μας χρεώνουν με διόδια.Αν δεν έχουν οι ιδιωτικές εταιρείες τα χρήματα να το κάνουν αυτό ας κάνουν μια βόλτα μέχρι την Αττική Οδό,που μπορεί να πληρώνουμε διόδια αλλά κανείς δεν διαμαρτύρετε για την ποιότητα του δρόμου,την ασφάλεια,την εξυπηρέτηση και την ταχύτητα των έργων που γίνονται...Ντρέπομαι να πληρώνω 2,75¤ 2φορές σε λιγότερο απο 60χλμ. απο το κέντρο της Αθήνας και ο δρόμος να είναι ποιοτικά το ίδιο με έναν αγροτόδρομο σε χωριό.Αν πάμε όλοι απο τον παράδρομο της εθνικής και δεν πληρώνουμε διόδια ίσως καταλάβουν ότι κάτι δεν γίνετε σωστά και αλλάξουν τακτική....Ας γίνουμε επιτέλους Ευρώπη με ευρωπαΐκή οδηγική συμπεριφορά.....
Αγαπητοί μου τα πράγματα είναι απλά. Πρέπει να σταματήσει η κοροϊδία από την ΙΟΝΙΑ ΟΔΟ, που το μόνο που ξέρει είναι να κουρευει το γρασίδι στο πλάι, να παίζει με τους κώνους & να βάζει τα αυτοκίνητά της να πάνε πέρα δώθε για να δείξουν ότι κάνουν κάνουν, ενώ το οδόστρωμα είναι ΑΘΛΙΟ (π.χ. τμήμα έξω από τη ΘΗΒΑ+στη Μαλακάσα). Αντί να βελτιώσουν το δρόμο, στο τέλος θα γίνει χωματόδρομος. Μήπως πρέπει να περιμένουμε την επόμενη ΟΛΥΜΠΙΑΔΑ για να γίνουν έργα???
Γιατί να μπουν διόδια και να πληρώνουμε προκαταβολικά έργα?? το βλέπουμε το σενάριο και στην Αθηνών κορινθου βλέπει κανεις καμία διαφορα? Απαράδεκτες αποφάσεις που εξυπηρετούν συμφέροντα εταιρειών παρατρεχάμενων των εκάστωτε κυβερνήσεων...
Εδώ έχουν κλείσει κοντα 1 μήνα τώρα δύο λορίδες απο Αφίδνες μέχρι Μαλακάσα και στα δύο ρεύματα για να δείξουν οτι κάνουν κάτι και το μόνο που βλέπω είναι τροχαία ατυχύματα...Αυτές είναι οι υπηρεσίες που πληρώνουμε καθημερινά να πάμε στις δουλειές μας?¶μα είναι έτσι,ας βάλουν και στην Κηφισίας να έχουμε ολοκληρωμένο πακέτο..
Ο ιστός της πόλης έχει επεκταθεί σχεδόν σε ολη την Αττική, δεν μπορούν να βάζουν διόδια σε δρόμους που προορίζονται για τις μετακινήσεις πρός την εργασία μας , ανεβάζοντας το κόστος και στην ουσία χωρίς να προσφέρουν τίποτα παραπάνω απο οτι μέχρι σήμερα.
Ενα μεγάλο έργο οπως η Αττική οδο ναι να πληρωθεί, αυτοί το μόνο που κάνουν να φρεσκάρουν τον δρόμο γεμίζωντας τα ταμεία τους.
Μάνος.
Νομίζω οτι αυτή τη φορά είναι περισσότερο απο προφανές (περισσότερο απο ποτέ) οτι θέλουν για άλλη μια φορά να μαζέψουν λεφτά (είτε για εξυπηρέτηση συμφερόντων είτε για να κλείσουνε τρύπες του προϋπολογισμού). Δεν πρέπει να το καταπιούμε και αυτό. Ας βρούμε ένα τρόπο να αντιδράσουμε οργανωμένα. Ισως να βρούμε αρχικά έναν τρόπο να δηλώσουμε τις προθέσεις μας. Π.χ. μια ασπροκόκκινη κορδέλα (αυτές που χρησιμοποιούνται στα εργοτάξια) στην κεραία.. Κάτι τέλος πάντων..
Μπορείτε να παρουσιάστε το υπογεγραμμένο κείμενο μεταξύ Ελληινκού Δημοσίου και εταιρειών?
Σε κάθε περίπτωση να περιμένετε μείωση μετακίνησης στους "εθνικούς" δρόμους και φυσικά ροή ρευστού στην επαρχία. Το Σαββατοκύριακο όπως το ξέραμε πάει περίπατο.
Ερώτημα: Έχουμε δικαίωμα στην ελεύθερη μετακίνηση? Αν ναι, πως διασφαλίζεται αυτή απρόσκοπτα για όλους τους πολίτες? Μα φυσικά με την παράλληλη ύπαρξη ελεύθερων από διόδια δρόμων. Ας μας υποδείξουν αυτούς τους δρόμους πρώτα και μετά βλέπουμε.
Το δίλλημα Ακριβοί δρόμοι ή καθόλου δρόμοι είναι λάθος εξ αρχής και λυπάμαι που το θέτετε έτσι. Δηλαδή τα χρήματα που δίνουμε τόσα χρόνια δεν είναι αρκετά ούτε για την συντήρηση των υπαρχόντων; (δρόμων) γιατί κανένας δεν μιλάει για καινούργιους δρόμους.
Θα πρέπει οργανωμένα να μποϊκοτάρουμε τα όποια καινούργια διόδια όπου και να βρίσκονται, καθώς δεν πρόκειται σε καμία περίπτωση για αναβάθμιση αλλά για ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ συμφερόντων και εισπρακτικά μέτρα.
Δρόμους ποιοτικούς και δημόσιους (=δωρεάν ,χωρίς διόδια)χρειαζόμαστε στην Ελλάδα.
Ας κάνουν αλλού μπίζνες (=παράγοντας προΪόντα και κάνοντας εξαγωγές) οι επιχηρηματίες.Το κράτος έχει υποχρέωση τους φόρους που μας παίρνει μέσω υψηλότατης φορολογίας της βενζίνης,τελών κυκλοφορίας κ.τ.λ.να τους χρησιμοποιεί -εκτος των άλλων-και για την κατασκευή ποιοτικών δρόμων. Με τιμή Μήτσος.
Θεωρώ ότι διόδια τόσο κοντά στον αστικό ιστό δηλαδή στη Βαρυμπόπη είναι υπερβολή όταν μάλιστα ήδη προϋπήρχαν εκείνα στις Αφίδνες. Ήδη η κυκλοφορία στο παράδρομο της ΕΟ και σε διάφορους εσωτερικούς δρόμους έχει αυξηθεί πάρα πολύ γιατί αρκετός κόσμος θέλει να αποφύγει να πληρώσει στα διόδια των Αφιδνών. Φανταστείτε τι έχει να γίνει αν βάλουν διόδια και στη Βαρυμπόπη. Όλη η κυκλοφορία θα περνά από τους δρόμους της Κηφισιάς και της Νέας Ερυθραίας γιατί είναι βέβαιο ότι και πάλι παρα πολλοί θα θελήσουν να αποφύγουν (δικαίως) να πληρώσουν.
na pliroso diodia entos attikis giati?
diodia plironeis otan ftiaxtei enas neos dromos gia na aposvestei.
gia th syntirisi ton dromon plironoume teli kykloforias, teli taxinomisis kai ena soro alla xaratsia.
exei veltiothei to odiko diktio tou lekanopediou gia na pliroso?
giati na pliroso prokatavolika?
emena mou plironei kaneis prokatavolika oti emporevome?
oloi prironoun me thn paradosi.
exei ftiaxtei to systima syginonion gia na mporo na metakinoume apo to perama sth drosia kathe mera xoris na xriazome 4-5 ores?
mipos prepei na pliroso ego kai oloi mas gia na ta tseposei o megaloergolavos pou tha parei to ergo?
oraia bizna exei xekinisei tora teleytaia me ta diodia. nea fabrika vrikan na ploutizoun ta afentika ton ellinikon kyverniseon.
dose mou sostes enalaktikes kai oxi enan monodiko axona ypoxreotikis metakinisis apo vora pros noto kai tote to syzhtame.
diladi epidi xerei to kratos oti thelo den thelo tha pernao apo ekei giati den exo allh enalaktikh, to ekmetalevete kata tou politi.
einai stignos ekviasmos.
me tetoio kratos kati den tha paei kala sto telos.
ola exoun ta oria tous.
ARKETA
Απαράδεκτη ενέργεια η δημιουργία των δυο νέων σταθμών διοδίων!!Σαν να μην έφταναν τα διόδια που πληρώνουμε τόσα χρόνια και μάλιστα τον τελευταίο καιρό έχουν ανέβει κατά πολύ οι τιμές τους και ΧΩΡΙΣ να βελτιώνεται τίποτα, τώρα έρχεται και αυτό.Απαράδεκτο.
Η ελληνικη κουτοπονηριά σε ολο της το μεγαλειο! Τώρα προπληρώνουμε τα "δημοσια έργα". Τουλαχ. την Αττικη Οδο την πληρωνουμε αφου έγινε. Μονη λυση η μεταναστευση σε πολιτισμενη χωρα
Το τελευταίο σας ερώτημα "αν θέλουμε τα διόδια σαν αποτρεπτικό μέσο για την χρήση αυτοκινήτου στην Αθήνα" ομολογώ πονάει. Π.χ. αν δείτε την πρωϊνή κίνηση στην Μεσογείων πράγματι είναι να απορείς πως τόσοι άνθρωποι έχουν τόσο χρόνο για χάσιμο εγκλωβισμένοι στην αργή κίνηση των αυτοκινήτων τους. Αν όμως βαδίσετε στο σπάνιας ευρυχωρίας για Αθήνα φαρδύ πεζοδρόμιο της λεωφόρου Αλεξάνδρας έξω από το Πεδίον ¶ρεως βρωμοκοπάει ούρα και δεν είναι τόσο σίγουρο οτι είναι μόνον 4ποδα που έχουν κάνει την ανάγκη τους. Νομίζω η κατάσταση έχει γίνει αφόρητη και για πεζούς και για οδηγούς και για κατοίκους και για εργαζόμενους στην Αθήνα. Όπως έγραφε ένας αναγνώστης σε ένα άλλο σας non-paper "η Αθήνα μπορεί να "φιλοξενήσει" 500.000, όχι 5.000.000". Τίποτα θέσεις εργασίας έχετε στο Κρυονέρι? Αλλά μάλλον πολύ μακρύτερα πρέπει να πάμε, με ή χωρίς διόδια (τα διόδια ίσως να είναι αμελητέα συγκριτικά με τον ψυχικό φόρο που πληρώνουμε για να μπαίνουμε σε μια Αθήνα που ασφυκτιά).
Εχω να πω δυο λογια ...να μην ειμαστε ολοι..κριτες..η αρχη ιδιωτικοποιησης των διοδιων εγεινε εδω και καιρο απο οτι ξερω..οποτε δεν πρεπει να ειμαστε αχαριστοι..δεν τα ελεγχοι η κυβερνηση..ολα εχουν κριθει απο καιρο..σε μεταξυ τους συμβαση..δεν εχουμε μαθει και ουτε θα μαθουμε τι εχει συμφωνηθει..μεταξυ εταιρειας και πολιτιας..οποτε ...ας ευχηθουμε ολοι οτι η ιδιωτικοποιηση θα ειναι για καλο μας..!!
Τα νεα διοδια εγιναν για να τα οικονομισουν καποια λαμογια και οχι γαι να γινουν καλυτεροι δρομοι.Το αποτελεσμα θα το δουμε σε λιγα χρονια οταν θα δωσουν τους δρομους στο κρατος σε χειροτερη κατασταση απ΄οτι τους παρελαβαν .
Φαντάζομαι ότι όλα αυτά που γράφονται περι βελτίωσης της Ε.Ο Αθηνών Λαμίας είναι απαράδεκτα...Που έχετε δει έστω και ένα κομμάτι δρόμου σωστό?Πουθενά!!!!Πληρώνουμε διόδια για να βλέπουμε τις καινούργιες πινακίδες που κλείνουν τις λωρίδες κυκλοφορίας για να μας δείξουν ότι κάνουν έργα.Πότε επιτέλους θα καταλάβουν ότι πινακίδες βάζουν όταν κάνουν έργα και όχι όταν σκέφτονται ότι ΘΑ τα κάνουν μετά απο 3 εβδομάδες.Κοντεύει σχεδόν μήνας απο τότε που ξεκίνησαν και έβαλαν πινακίδες στο κομμάτι Κιούρκα μέχρι το κόμβο της Μαλακάσας και ακόμα δεν έχουν καταφέρει να ολοκληρώσουν αυτό που θέλουν να κάνουν.Μήπως Πρέπει να τους στείλει κάποιος πρώτα για κανένα σεμινάριο στην Γερμανία και μετά να έρθουν να μας χρεώνουν με διόδια.Αν δεν έχουν οι ιδιωτικές εταιρείες τα χρήματα να το κάνουν αυτό ας κάνουν μια βόλτα μέχρι την Αττική Οδό,που μπορεί να πληρώνουμε διόδια αλλά κανείς δεν διαμαρτύρετε για την ποιότητα του δρόμου,την ασφάλεια,την εξυπηρέτηση και την ταχύτητα των έργων που γίνονται...Ντρέπομαι να πληρώνω 2,75¤ 2φορές σε λιγότερο απο 60χλμ. απο το κέντρο της Αθήνας και ο δρόμος να είναι ποιοτικά το ίδιο με έναν αγροτόδρομο σε χωριό.Αν πάμε όλοι απο τον παράδρομο της εθνικής και δεν πληρώνουμε διόδια ίσως καταλάβουν ότι κάτι δεν γίνετε σωστά και αλλάξουν τακτική....Ας γίνουμε επιτέλους Ευρώπη με ευρωπαΐκή οδηγική συμπεριφορά.....
Αγαπητοί μου τα πράγματα είναι απλά. Πρέπει να σταματήσει η κοροϊδία από την ΙΟΝΙΑ ΟΔΟ, που το μόνο που ξέρει είναι να κουρευει το γρασίδι στο πλάι, να παίζει με τους κώνους & να βάζει τα αυτοκίνητά της να πάνε πέρα δώθε για να δείξουν ότι κάνουν κάνουν, ενώ το οδόστρωμα είναι ΑΘΛΙΟ (π.χ. τμήμα έξω από τη ΘΗΒΑ+στη Μαλακάσα). Αντί να βελτιώσουν το δρόμο, στο τέλος θα γίνει χωματόδρομος. Μήπως πρέπει να περιμένουμε την επόμενη ΟΛΥΜΠΙΑΔΑ για να γίνουν έργα???
Γιατί να μπουν διόδια και να πληρώνουμε προκαταβολικά έργα?? το βλέπουμε το σενάριο και στην Αθηνών κορινθου βλέπει κανεις καμία διαφορα? Απαράδεκτες αποφάσεις που εξυπηρετούν συμφέροντα εταιρειών παρατρεχάμενων των εκάστωτε κυβερνήσεων...
Εδώ έχουν κλείσει κοντα 1 μήνα τώρα δύο λορίδες απο Αφίδνες μέχρι Μαλακάσα και στα δύο ρεύματα για να δείξουν οτι κάνουν κάτι και το μόνο που βλέπω είναι τροχαία ατυχύματα...Αυτές είναι οι υπηρεσίες που πληρώνουμε καθημερινά να πάμε στις δουλειές μας?¶μα είναι έτσι,ας βάλουν και στην Κηφισίας να έχουμε ολοκληρωμένο πακέτο..
Ο ιστός της πόλης έχει επεκταθεί σχεδόν σε ολη την Αττική, δεν μπορούν να βάζουν διόδια σε δρόμους που προορίζονται για τις μετακινήσεις πρός την εργασία μας , ανεβάζοντας το κόστος και στην ουσία χωρίς να προσφέρουν τίποτα παραπάνω απο οτι μέχρι σήμερα. Ενα μεγάλο έργο οπως η Αττική οδο ναι να πληρωθεί, αυτοί το μόνο που κάνουν να φρεσκάρουν τον δρόμο γεμίζωντας τα ταμεία τους. Μάνος.
Νομίζω οτι αυτή τη φορά είναι περισσότερο απο προφανές (περισσότερο απο ποτέ) οτι θέλουν για άλλη μια φορά να μαζέψουν λεφτά (είτε για εξυπηρέτηση συμφερόντων είτε για να κλείσουνε τρύπες του προϋπολογισμού). Δεν πρέπει να το καταπιούμε και αυτό. Ας βρούμε ένα τρόπο να αντιδράσουμε οργανωμένα. Ισως να βρούμε αρχικά έναν τρόπο να δηλώσουμε τις προθέσεις μας. Π.χ. μια ασπροκόκκινη κορδέλα (αυτές που χρησιμοποιούνται στα εργοτάξια) στην κεραία.. Κάτι τέλος πάντων..
Μπορείτε να παρουσιάστε το υπογεγραμμένο κείμενο μεταξύ Ελληινκού Δημοσίου και εταιρειών? Σε κάθε περίπτωση να περιμένετε μείωση μετακίνησης στους "εθνικούς" δρόμους και φυσικά ροή ρευστού στην επαρχία. Το Σαββατοκύριακο όπως το ξέραμε πάει περίπατο. Ερώτημα: Έχουμε δικαίωμα στην ελεύθερη μετακίνηση? Αν ναι, πως διασφαλίζεται αυτή απρόσκοπτα για όλους τους πολίτες? Μα φυσικά με την παράλληλη ύπαρξη ελεύθερων από διόδια δρόμων. Ας μας υποδείξουν αυτούς τους δρόμους πρώτα και μετά βλέπουμε.
Σε όλη την Ευρώπη εκτός της Γερμανίας υπάρχουν παντού διόδια . Αλλωστε είναι δίκαιο να πληρώνει όποιος χρησιμοποιεί το δρόμο και όχι όλοι γιά όλα .
Το δίλλημα Ακριβοί δρόμοι ή καθόλου δρόμοι είναι λάθος εξ αρχής και λυπάμαι που το θέτετε έτσι. Δηλαδή τα χρήματα που δίνουμε τόσα χρόνια δεν είναι αρκετά ούτε για την συντήρηση των υπαρχόντων; (δρόμων) γιατί κανένας δεν μιλάει για καινούργιους δρόμους. Θα πρέπει οργανωμένα να μποϊκοτάρουμε τα όποια καινούργια διόδια όπου και να βρίσκονται, καθώς δεν πρόκειται σε καμία περίπτωση για αναβάθμιση αλλά για ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ συμφερόντων και εισπρακτικά μέτρα.
Δρόμους ποιοτικούς και δημόσιους (=δωρεάν ,χωρίς διόδια)χρειαζόμαστε στην Ελλάδα. Ας κάνουν αλλού μπίζνες (=παράγοντας προΪόντα και κάνοντας εξαγωγές) οι επιχηρηματίες.Το κράτος έχει υποχρέωση τους φόρους που μας παίρνει μέσω υψηλότατης φορολογίας της βενζίνης,τελών κυκλοφορίας κ.τ.λ.να τους χρησιμοποιεί -εκτος των άλλων-και για την κατασκευή ποιοτικών δρόμων. Με τιμή Μήτσος.
Θεωρώ ότι διόδια τόσο κοντά στον αστικό ιστό δηλαδή στη Βαρυμπόπη είναι υπερβολή όταν μάλιστα ήδη προϋπήρχαν εκείνα στις Αφίδνες. Ήδη η κυκλοφορία στο παράδρομο της ΕΟ και σε διάφορους εσωτερικούς δρόμους έχει αυξηθεί πάρα πολύ γιατί αρκετός κόσμος θέλει να αποφύγει να πληρώσει στα διόδια των Αφιδνών. Φανταστείτε τι έχει να γίνει αν βάλουν διόδια και στη Βαρυμπόπη. Όλη η κυκλοφορία θα περνά από τους δρόμους της Κηφισιάς και της Νέας Ερυθραίας γιατί είναι βέβαιο ότι και πάλι παρα πολλοί θα θελήσουν να αποφύγουν (δικαίως) να πληρώσουν.
Προτείνω να ιδρυθεί και επίσημα λησταρχείο εθνικών οδών..
na pliroso diodia entos attikis giati? diodia plironeis otan ftiaxtei enas neos dromos gia na aposvestei. gia th syntirisi ton dromon plironoume teli kykloforias, teli taxinomisis kai ena soro alla xaratsia. exei veltiothei to odiko diktio tou lekanopediou gia na pliroso? giati na pliroso prokatavolika? emena mou plironei kaneis prokatavolika oti emporevome? oloi prironoun me thn paradosi. exei ftiaxtei to systima syginonion gia na mporo na metakinoume apo to perama sth drosia kathe mera xoris na xriazome 4-5 ores? mipos prepei na pliroso ego kai oloi mas gia na ta tseposei o megaloergolavos pou tha parei to ergo? oraia bizna exei xekinisei tora teleytaia me ta diodia. nea fabrika vrikan na ploutizoun ta afentika ton ellinikon kyverniseon. dose mou sostes enalaktikes kai oxi enan monodiko axona ypoxreotikis metakinisis apo vora pros noto kai tote to syzhtame. diladi epidi xerei to kratos oti thelo den thelo tha pernao apo ekei giati den exo allh enalaktikh, to ekmetalevete kata tou politi. einai stignos ekviasmos. me tetoio kratos kati den tha paei kala sto telos. ola exoun ta oria tous. ARKETA
Απαράδεκτη ενέργεια η δημιουργία των δυο νέων σταθμών διοδίων!!Σαν να μην έφταναν τα διόδια που πληρώνουμε τόσα χρόνια και μάλιστα τον τελευταίο καιρό έχουν ανέβει κατά πολύ οι τιμές τους και ΧΩΡΙΣ να βελτιώνεται τίποτα, τώρα έρχεται και αυτό.Απαράδεκτο.
Η ελληνικη κουτοπονηριά σε ολο της το μεγαλειο! Τώρα προπληρώνουμε τα "δημοσια έργα". Τουλαχ. την Αττικη Οδο την πληρωνουμε αφου έγινε. Μονη λυση η μεταναστευση σε πολιτισμενη χωρα
Το τελευταίο σας ερώτημα "αν θέλουμε τα διόδια σαν αποτρεπτικό μέσο για την χρήση αυτοκινήτου στην Αθήνα" ομολογώ πονάει. Π.χ. αν δείτε την πρωϊνή κίνηση στην Μεσογείων πράγματι είναι να απορείς πως τόσοι άνθρωποι έχουν τόσο χρόνο για χάσιμο εγκλωβισμένοι στην αργή κίνηση των αυτοκινήτων τους. Αν όμως βαδίσετε στο σπάνιας ευρυχωρίας για Αθήνα φαρδύ πεζοδρόμιο της λεωφόρου Αλεξάνδρας έξω από το Πεδίον ¶ρεως βρωμοκοπάει ούρα και δεν είναι τόσο σίγουρο οτι είναι μόνον 4ποδα που έχουν κάνει την ανάγκη τους. Νομίζω η κατάσταση έχει γίνει αφόρητη και για πεζούς και για οδηγούς και για κατοίκους και για εργαζόμενους στην Αθήνα. Όπως έγραφε ένας αναγνώστης σε ένα άλλο σας non-paper "η Αθήνα μπορεί να "φιλοξενήσει" 500.000, όχι 5.000.000". Τίποτα θέσεις εργασίας έχετε στο Κρυονέρι? Αλλά μάλλον πολύ μακρύτερα πρέπει να πάμε, με ή χωρίς διόδια (τα διόδια ίσως να είναι αμελητέα συγκριτικά με τον ψυχικό φόρο που πληρώνουμε για να μπαίνουμε σε μια Αθήνα που ασφυκτιά).