Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Η νέα Mercedes S-Class, πολυτελής και τεχνολογικά «φορτωμένη» όσο ποτέ.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η νέα Mercedes S-Class, πολυτελής και τεχνολογικά «φορτωμένη» όσο ποτέ.

Νέα Mercedes S-Class, και υβριδική...

(8/4/2009)

Η Mercedes Benz αποκαλύπτει τις πρώτες επίσημες φωτογραφίες και πληροφορίες για τη νέα S-Class του 2010. Η διακριτική αισθητική αναβάθμιση της πολυτελούς ναυαρχίδας θα δώσει ώθηση, πολύ πιο σημαντική όμως είναι η έκδοση S400 Hybrid, καθώς αποτελεί την πρώτη υβριδική προσπάθεια της εταιρείας.

Το γράμμα S στην κωδική ονομασία S-Class αποτελεί συντομογραφία της γερμανικής λέξης Sonderklasse, που μεταφράζεται ως «ειδική κατηγορία». Αναμφίβολα λοιπόν, η S-Class αποτελεί κάτι το ξεχωριστό, πράγμα που αποδεικνύεται από το γεγονός, ότι σε κάθε νέα της γενιά, η Mercedes παρουσιάζει τις νέες της τεχνολογίες.

Ο ηλεκτροκινητήρας της S400 Hybrid αποδίδει 20 ίππους. Το σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα φορτίζει τις τελευταίας τεχνολογίας μπαταρίες ιόντων λιθίου.

Ο ηλεκτροκινητήρας της S400 Hybrid αποδίδει 20 ίππους. Το σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα φορτίζει τις τελευταίας τεχνολογίας μπαταρίες ιόντων λιθίου.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αυτήν τη φορά, αυτό που ξεχωρίζει στην πολυτελή ναυαρχίδα της γερμανικής εταιρείας, είναι ότι διατίθεται πλέον και ως υβριδική. Η Mercedes είχε ανακοινώσει ήδη από το 2007 πως ένα υβριδικό μοντέλο είναι στα πλάνα της, τώρα όμως είναι πλέον γεγονός, αφού θα παρουσιαστεί στο σαλόνι αυτοκινήτου της Σαγκάη.
Η Mercedes S400 Hybrid εφοδιάζεται με έναν 3,5 λίτρων V6 που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων και αποδίδει 275 ίππους. Όταν όμως χρειαστεί, μπαίνει σε λειτουργία και ο ηλεκτροκινητήρας, ο οποίος αποδίδει 20 ίππους, με αποτέλεσμα η συνολική ιπποδύναμη να ανέρχεται στους 295 ίππους. Αυτός αντλεί ενέργεια από τις τελευταίας τεχνολογίας μπαταρίες ιόντων λιθίου που φορτίζονται με τη βοήθεια του συστήματος ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα. Όταν βέβαια το μοντέλο βρίσκεται σε στάση, το σύστημα Auto Start Stop φροντίζει ώστε η κατανάλωση καυσίμου να είναι μηδενική. Όταν κινείται, η μέση κατανάλωση της S400 Hybrid είναι 7,9 l/100 km και οι εκπομπές CO2 186 g/km
Αλλαγές έχουν γίνει και στην εξωτερική εμφάνιση του μοντέλου, οι οποίες επικεντρώνονται στα νέα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω τεχνολογίας LED, τους επανασχεδιασμένους προφυλακτήρες και την εμπρόσθια μάσκα με τις πινελιές χρωμίου. Υπερβολικά μακρύς τέλος είναι ο κατάλογος των συστημάτων ασφάλειας και άνεσης. Ξεχωρίζουν το νέας γενιάς σύστημα πολυμέσων COMAND, όπως και τα έξυπνα φώτα που εκτός του να ακολουθούν την πορεία του οχήματος, χαμηλώνουν την έντασή τους όταν το μοντέλο συναντήσει προπορευόμενο όχημα.
Mercedes
NOS AXIZEI