Με τις χαμηλές τιμές ανεβαίνουμε κατηγορία. Τι προτιμάτε τώρα, μεσαίο η SUV;
(10/4/2009)
Οι μεγάλες προσφορές με τη μείωση του Ειδικού Τέλους Ταξινόμησης (ΕΤΤ) βρίσκονται από τη μεσαία κατηγορία και πάνω. Εκτός από τα SUV έρχονται στο προσκήνιο και πάλι τα μεσαία οικογενειακά. Εσείς τώρα τι θα προτιμήσετε;
Τα τελευταία δύο χρόνια τα SUV αποτελούν την ταχύτερα ανερχόμενη κατηγορία στην Ελληνική αγορά. Πράγμα όχι περίεργο αφού από τη μία οι περισσότεροι κατασκευαστές φέρνουν από ένα μοντέλο στην κατηγορία και από την άλλη το προφίλ του αυτοκινήτου ταιριάζει στην ελληνική ύπαιθρο. Η μεγαλύτερη ανάπτυξη των SUV έχει γίνει εις βάρος των πωλήσεων των κλασσικών μεσαίων οικογενειακών, των πάλαι ποτέ αγαπημένων της ελληνικής αγοράς, αυτό που μέχρι πρότινος αποκαλούσαμε «κούρσα». Τα μεσαία συρρικνώνονται τα SUV ανθίζουν. &&&& Και αυτό παρά τις εμφανείς διαφορές ανάμεσα στις δύο κατηγορίες. Γιατί το κοινό μεταξύ των δύο, και ο λόγος κανιβαλισμού, είναι η τιμή πώλησης που βρίσκεται στα ίδια επίπεδα. Μέχρι τώρα κάποιος που θα έδινε κάτι παραπάνω για να ανεβεί κατηγορία είχε και περισσότερες απαιτήσεις από το να αγοράσει απλά «περισσότερο αυτοκίνητο». Αναζητούσε και κάτι διαφορετικό, κάτι που τα SUV έχουν και τα μεσαία όχι. &&&& Όμως με τις χαμηλότερες τιμές και στις δύο κατηγορίες, το άνοιγμα πλέον από ένα μικρομεσαίο προς τα πάνω δεν είναι τόσο μεγάλο σε σχέση με πριν. Με τις τιμές των μεσαίων και των SUV να κατρακυλάνε κάτω από τις είκοσι ή και 19.000 ευρώ, μπορεί κανείς να επιλέξει τώρα αυτοκίνητο χωρίς να θέλει απαραίτητα το «κάτι διαφορετικό». &&&& Γιατί παρά τις ίδιες τιμές τα μεσαία από τα SUV έχουν μια ουσιώδη διαφορά. Τα πρώτα εστιάζουν στην οδική συμπεριφορά, τις επιδόσεις, την πολυτέλεια, την άνεση και τον premium χαρακτήρα, ενώ στα δεύτερα πληρώνεις την επιπλέον μηχανολογία (τις περισσότερες φορές άχρηστη), τη lifestyle εικόνα και την περισσότερη λαμαρίνα. &&&& Με τη μεσαία κατηγορία να βρίσκεται σε ύφεση τα τελευταία χρόνια πιθανώς οι περισσότεροι να μην έχουμε πάρει χαμπάρι ότι οι προτάσεις των κατασκευαστών έχουν κάνει άλματα. Ένα Ford Mondeo, μία Citroen C5, ή ένα Opel Insignia για παράδειγμα είναι κλάσεις πιο ποιοτικό από οποιοδήποτε SUV στο ίδιο εύρος τιμής. Κυλάει καλύτερα, είναι πιο ήσυχο, καιει λιγότερο, είναι πιο γρήγορο και σχεδόν πάντα πιο ασφαλές. &&&& Μπορεί να μην πηγαίνει εκτός δρόμου όμως θα μας πάει το Πάσχα στο χωριό απείρως καλύτερα και ας ταλαιπωρηθούμε τα τελευταία 100 μέτρα χωματόδρομου της διαδρομής ή ας τα περπατήσουμε στο κάτω-κάτω από το να χαραμίσουμε αυτή την ποιότητα για χάρη του «off road». &&&& Από την άλλη σε πολλούς δίνεται τώρα η ευκαιρία να αποκτήσουν επιτέλους το SUV που τόσο καιρό ζαχάρωναν, σε τιμές μάλιστα πολύ χαμηλές. Το SUV εξακολουθεί να διαθέτει το δέλεαρ του διαφορετικού, περιπετειώδους και άθραυστου εις βάρος όσων προσφέρει ένα μεσαίο. Εξάλλου οι περισσότεροι αγοραστές ανεβαίνοντας κατηγορία από ένα μικρομεσαίο, αν δεν δουν πρώτα πως είναι τα καινούργια μεσαία δε θα τους κακοφανούν τα SUV. Αν κάνουν μια βόλτα από την παραμελημένη αυτή κατηγορία θα καταλάβουν πόσα χάνουν για χάριν του φαίνεσθε. &&&& Εσείς ξαναβάζετε τα μεσαία στη λίστα αγορών σας τώρα με το μειωμένο ΕΤΤ; Ή επιμένετε στο SUV για διαφορετικούς λόγους; Αναγνωρίζετε τη διαφορά μεταξύ των δύο κατηγοριών και πόσο βλέπετε τα SUV σαν συμβιβασμό στους τομείς που υπερέχουν τα μεσαία; Τα έχετε δει τα νέα μοντέλα της μεσαίας κατηγορίας ή σας αφήνουν ακόμη αδιάφορους;
οι ιδιοκτητες SUV κατα 99% δεν θα τα πανε ποτε χωμα. Ειναι πιο μεγαλα σε ογκο χωρις να προσφερουν πολυ παραπανω σε χωρους(πχ mazda 6 vs cx7) ο ογκος ενοχλει τους γυρω οδηγους γιατι μειωνει το οπτικο πεδιο.
Τα φωτα τους ειναι πιο φηλα και σε στραβωνουν. ειναι ενεργοβορα και εδω εχει ευθηνη και ο ειδικος τυπος μαζι με την VW και το GOLF, γιατι οταν η VW με το GOLF αρχισε να κανει τα αυτοκινητα τοσο βαρια που απο τα 900 κιλα φτασαμε στα 1500 και παλι καλα να λεμε, ολος ο ειδικος τυπος ελεγε για την παθητικη ασφαλεια.
Τελικα τι ειναι παθητικη ασφαλεια? η ικανοτητα σου να σκοτωσεις τον αλλο χωρις να σκοτωθεις? γιατι δεν παμε ολοι σε νταλικα? Τα SUV ολοι τα θελουν γιατι εκτος απο το οτι ικανοποιουν την ματαιοδοξια τους εχουν τον ογκο και την μαζα με το μερος τους σε καποια ατυχημα. ολοι το σκεφτονται οτι αν τρακαρω με το μεγαλο και βαρυ θα τον λιωσω τον αλλο.
οταν θα εχουμε ολοι SUV τοτε δεν θα υπαρχει πλεονεκτημα ασφαλειας του SUV.
Επισης καινε πολυ παραπανω οτι turbo-tsi-vvti και αν εχουν πανω , απλα και μονο γιατι ειναι πολυ βαρια και γιατι πολυ βασικο η μεγαλη μετωπικη τους επιφανεια λογο υψουν αυξανει την αντισταση του αερα και αρα το εργο που πρεπει να καταβαλεις για διατηρησεις την ταχυτητα σου και αρα καις παραπανω. Που ειναι εδω η οικολογικη συνηδηση του τυπου και του καταναλωτη?
Μονο για τον χαβαλε κλεινουμε τα φωτα στην ωρα της Γης?
Τα suv για μενα δεν εχουν λογο υπαρξης , ειδικα στο κολωνακι και στα αστικα κεντρα. για τα βουνα υπαρχουν τα αγροτικα που ειναι πραγματικα αγριμια.
Φίλοι μου καταρχήν χρόνια πολλά. Διαθέτω και από τους δυο τύπους αυτοκίνητων και το μόνο που έχω να πω είναι ότι πλέον με τα νέα οικονομικά παγκόσμια δεδομένα αυτό που θέλει προσοχή είναι το κόστος χρήσης.
Το SUV μου είναι καταπληκτικό άλλα το κόστος χρήσης σε καύσιμα ιδιαίτερα επιβαρύνει πολύ τον προϋπολογισμό μου. Κάνω λόγο επαγγελματικών υποχρεώσεων αρκετές δεκάδες χιλιόμετρα χρησιμοποιώ το SUV μου μόνο σε περιπτώσεις κακοκαιρίας και σπάνια στα μακρινά ταξίδια αφού το καλύτερο suv (όσο light και να είναι σε off-road) είναι πολύ πιο κουραστικό από οποιαδήποτε μικρομεσαίο – μεσαίο.
Εύχομαι να βοήθησα. Χρόνια πολλά και πάλι.
ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ ΑΤΟΜΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΘΑ ΜΑΣ ΟΔΗΓΗΣΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΜΕΣΑ ΑΠΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΔΙΑΛΕΞΟΥΜΕ ΜΟΝΤΕΛΟ. ΤΟ MONDEO KAI TO INSIGNIA ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ, ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ - ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ - ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΣΟ ΨΗΛΑ ΕΧΟΥΝ ΦΤΑΣΕΙ ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΣΗΜΕΡΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΕ ΛΟΓΙΚΗ ΤΙΜΗ, ΑΛΛΑ ΤΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΜΕΝΕΙ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΜΙΑΣ ΠΟΛΗΣ ΟΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΡΚΙΝΓΚ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΔΕΙΓΜΑ ΚΑΙ ΠΟΥ ΤΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΕΛ¶ΧΙΣΤΑ? Η ΚΑΠΟΙΟΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΜΕΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΕΠΑΡΧΙΑΚΗ ΠΟΛΗ , Η ΠΕΡΙΟΧΗ , ΜΕ ΚΑΚΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΘΑ ΤΑ ΤΑΛΑΙΠΩΡΗΣΟΥΝ ΑΦΑΝΤΑΣΤΑ? Ο ΠΡΏΤΟΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ SUPERMINI ΚΑΙ Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ SUV! ANTΙΣΤΟΙΧΑ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΜΕΝΕΙ ΣΕ ΠΡΟΑΣΤΙΟ ΤΗΣ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑΣ ΜΕ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΠΑΡΚΙΝΓΚ, ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΤΟ ΕΞΟΧΙΚΟ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΕΠΑΡΧΙΑ, ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΕΙ ΜΕ ΚΑΘΕ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΤΗΝ ΚΥΛΗΣΗ ΤΟΥ ΜΕΣΑΙΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΤΑΛΑΙΠΩΡΕΙ ΣΕ ΚΑΤΣΙΚΟΔΡΟΜΟΥΣ Η ΣΤΟ ΜΠΟΤΙΛΙΑΡΙΣΜΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ. ΑΣ ΚΑΘΟΡΙΖΟΥΝ ΟΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΑΝΑΓΚΕΣ!
Σίγουρα τα μεσαία αυτοκίνητα πηγαίνουν καλύτερα στο δρόμο από όλες τις απόψεις αλλά και πιο οικονομικά. Όμως τι γινεται με το πάρκινγκ στις μεγάλες πόλεις; Το ίδιο ισχύει πάνω κάτω με τα SUV. Καλή η χλιδή και το ίματζ αλλά τι γίνεται με την καθημερινή χρήση όπως και το κόστος χρήσης; Από την άλλη, κμεταλευόμενοι την μεγάλη ζήτηση για μικρά και μικρομεσαία οι αντιπροσωπίες, διατηρούν παρόμοιες τιμές ή κάνουν μικρές εκπτώσεις σ αυτά. Μάλλον βλέπω τελικά ότι οι ευκαιρίες βρίσκονται σε ορισμένα μεταχειρισμένα και σε ορισμένες μόνο εταιρίες (σιτροέν, ρενό) οι οποίες κάνουν πραγματικά γενναίες εκπτώσεις (βλέπε C5, C4 PICASO, MEGANE, LAGUNA).
Γιατι ποιος ειπε οτι ενα suv δεν σε παει στο χωριο με πολυτελεια και χλιδατα?Ενταξει απλα δεν μπορει να μπει σε στροφες με 200 ανετα οπως ενα π.χ isignia.
Για τις ταχυτητες που μπορουμε να αναπτυξουμε στους ελληνικους δρομους μια χαρα ειναι το suv.
οι ιδιοκτητες SUV κατα 99% δεν θα τα πανε ποτε χωμα. Ειναι πιο μεγαλα σε ογκο χωρις να προσφερουν πολυ παραπανω σε χωρους(πχ mazda 6 vs cx7) ο ογκος ενοχλει τους γυρω οδηγους γιατι μειωνει το οπτικο πεδιο. Τα φωτα τους ειναι πιο φηλα και σε στραβωνουν. ειναι ενεργοβορα και εδω εχει ευθηνη και ο ειδικος τυπος μαζι με την VW και το GOLF, γιατι οταν η VW με το GOLF αρχισε να κανει τα αυτοκινητα τοσο βαρια που απο τα 900 κιλα φτασαμε στα 1500 και παλι καλα να λεμε, ολος ο ειδικος τυπος ελεγε για την παθητικη ασφαλεια. Τελικα τι ειναι παθητικη ασφαλεια? η ικανοτητα σου να σκοτωσεις τον αλλο χωρις να σκοτωθεις? γιατι δεν παμε ολοι σε νταλικα? Τα SUV ολοι τα θελουν γιατι εκτος απο το οτι ικανοποιουν την ματαιοδοξια τους εχουν τον ογκο και την μαζα με το μερος τους σε καποια ατυχημα. ολοι το σκεφτονται οτι αν τρακαρω με το μεγαλο και βαρυ θα τον λιωσω τον αλλο. οταν θα εχουμε ολοι SUV τοτε δεν θα υπαρχει πλεονεκτημα ασφαλειας του SUV. Επισης καινε πολυ παραπανω οτι turbo-tsi-vvti και αν εχουν πανω , απλα και μονο γιατι ειναι πολυ βαρια και γιατι πολυ βασικο η μεγαλη μετωπικη τους επιφανεια λογο υψουν αυξανει την αντισταση του αερα και αρα το εργο που πρεπει να καταβαλεις για διατηρησεις την ταχυτητα σου και αρα καις παραπανω. Που ειναι εδω η οικολογικη συνηδηση του τυπου και του καταναλωτη? Μονο για τον χαβαλε κλεινουμε τα φωτα στην ωρα της Γης? Τα suv για μενα δεν εχουν λογο υπαρξης , ειδικα στο κολωνακι και στα αστικα κεντρα. για τα βουνα υπαρχουν τα αγροτικα που ειναι πραγματικα αγριμια.
Φίλοι μου καταρχήν χρόνια πολλά. Διαθέτω και από τους δυο τύπους αυτοκίνητων και το μόνο που έχω να πω είναι ότι πλέον με τα νέα οικονομικά παγκόσμια δεδομένα αυτό που θέλει προσοχή είναι το κόστος χρήσης. Το SUV μου είναι καταπληκτικό άλλα το κόστος χρήσης σε καύσιμα ιδιαίτερα επιβαρύνει πολύ τον προϋπολογισμό μου. Κάνω λόγο επαγγελματικών υποχρεώσεων αρκετές δεκάδες χιλιόμετρα χρησιμοποιώ το SUV μου μόνο σε περιπτώσεις κακοκαιρίας και σπάνια στα μακρινά ταξίδια αφού το καλύτερο suv (όσο light και να είναι σε off-road) είναι πολύ πιο κουραστικό από οποιαδήποτε μικρομεσαίο – μεσαίο. Εύχομαι να βοήθησα. Χρόνια πολλά και πάλι.
Μεσαίο γιατι όλα τα υπολούπα τραβάνε την ανηφόρα(σέρβις, ασφάλειες, τέλη κυκλοφορίας και η βενζίνη σιγά μην μείνει τόσο χαμηλά)
ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ ΑΤΟΜΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΘΑ ΜΑΣ ΟΔΗΓΗΣΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΜΕΣΑ ΑΠΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΔΙΑΛΕΞΟΥΜΕ ΜΟΝΤΕΛΟ. ΤΟ MONDEO KAI TO INSIGNIA ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ, ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ - ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ - ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΣΟ ΨΗΛΑ ΕΧΟΥΝ ΦΤΑΣΕΙ ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΣΗΜΕΡΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΕ ΛΟΓΙΚΗ ΤΙΜΗ, ΑΛΛΑ ΤΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΜΕΝΕΙ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΜΙΑΣ ΠΟΛΗΣ ΟΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΡΚΙΝΓΚ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΔΕΙΓΜΑ ΚΑΙ ΠΟΥ ΤΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΕΛ¶ΧΙΣΤΑ? Η ΚΑΠΟΙΟΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΜΕΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΕΠΑΡΧΙΑΚΗ ΠΟΛΗ , Η ΠΕΡΙΟΧΗ , ΜΕ ΚΑΚΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΘΑ ΤΑ ΤΑΛΑΙΠΩΡΗΣΟΥΝ ΑΦΑΝΤΑΣΤΑ? Ο ΠΡΏΤΟΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ SUPERMINI ΚΑΙ Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ SUV! ANTΙΣΤΟΙΧΑ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΜΕΝΕΙ ΣΕ ΠΡΟΑΣΤΙΟ ΤΗΣ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑΣ ΜΕ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΠΑΡΚΙΝΓΚ, ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΤΟ ΕΞΟΧΙΚΟ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΕΠΑΡΧΙΑ, ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΕΙ ΜΕ ΚΑΘΕ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΤΗΝ ΚΥΛΗΣΗ ΤΟΥ ΜΕΣΑΙΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΤΑΛΑΙΠΩΡΕΙ ΣΕ ΚΑΤΣΙΚΟΔΡΟΜΟΥΣ Η ΣΤΟ ΜΠΟΤΙΛΙΑΡΙΣΜΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ. ΑΣ ΚΑΘΟΡΙΖΟΥΝ ΟΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΜΑΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΑΝΑΓΚΕΣ!
και εγω εχω ενα FORD MONDEO 07 και προχθες περασα απο ΠΕΡΔΙΚΟΒΡΥΣΗ-ΚΡΥΟΝΕΡΙΑ( ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΠΕΡΑΣΕΙ ΞΕΡΕΙ)
Σίγουρα τα μεσαία αυτοκίνητα πηγαίνουν καλύτερα στο δρόμο από όλες τις απόψεις αλλά και πιο οικονομικά. Όμως τι γινεται με το πάρκινγκ στις μεγάλες πόλεις; Το ίδιο ισχύει πάνω κάτω με τα SUV. Καλή η χλιδή και το ίματζ αλλά τι γίνεται με την καθημερινή χρήση όπως και το κόστος χρήσης; Από την άλλη, κμεταλευόμενοι την μεγάλη ζήτηση για μικρά και μικρομεσαία οι αντιπροσωπίες, διατηρούν παρόμοιες τιμές ή κάνουν μικρές εκπτώσεις σ αυτά. Μάλλον βλέπω τελικά ότι οι ευκαιρίες βρίσκονται σε ορισμένα μεταχειρισμένα και σε ορισμένες μόνο εταιρίες (σιτροέν, ρενό) οι οποίες κάνουν πραγματικά γενναίες εκπτώσεις (βλέπε C5, C4 PICASO, MEGANE, LAGUNA).
Θα αγοράσω το ίδιο αυτοκίνητο (μικρομεσαίο) αλλά με κινητήρα turbodiesel! Μεγαλύτερη οικονομία σε βάθος χρόνου και αμέτρητα χιλιόμετρα.
Γιατι ποιος ειπε οτι ενα suv δεν σε παει στο χωριο με πολυτελεια και χλιδατα?Ενταξει απλα δεν μπορει να μπει σε στροφες με 200 ανετα οπως ενα π.χ isignia. Για τις ταχυτητες που μπορουμε να αναπτυξουμε στους ελληνικους δρομους μια χαρα ειναι το suv.