ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Με τις χαμηλές τιμές ανεβαίνουμε κατηγορία. Τι προτιμάτε τώρα, μεσαίο η SUV;
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Με τις χαμηλές τιμές ανεβαίνουμε κατηγορία. Τι προτιμάτε τώρα, μεσαίο η SUV;

(10/4/2009)

Οι μεγάλες προσφορές με τη μείωση του Ειδικού Τέλους Ταξινόμησης (ΕΤΤ) βρίσκονται από τη μεσαία κατηγορία και πάνω. Εκτός από τα SUV έρχονται στο προσκήνιο και πάλι τα μεσαία οικογενειακά. Εσείς τώρα τι θα προτιμήσετε;

Τα τελευταία δύο χρόνια τα SUV αποτελούν την ταχύτερα ανερχόμενη κατηγορία στην Ελληνική αγορά. Πράγμα όχι περίεργο αφού από τη μία οι περισσότεροι κατασκευαστές φέρνουν από ένα μοντέλο στην κατηγορία και από την άλλη το προφίλ του αυτοκινήτου ταιριάζει στην ελληνική ύπαιθρο. Η μεγαλύτερη ανάπτυξη των SUV έχει γίνει εις βάρος των πωλήσεων των κλασσικών μεσαίων οικογενειακών, των πάλαι ποτέ αγαπημένων της ελληνικής αγοράς, αυτό που μέχρι πρότινος αποκαλούσαμε «κούρσα». Τα μεσαία συρρικνώνονται τα SUV ανθίζουν. &&&& Και αυτό παρά τις εμφανείς διαφορές ανάμεσα στις δύο κατηγορίες. Γιατί το κοινό μεταξύ των δύο, και ο λόγος κανιβαλισμού, είναι η τιμή πώλησης που βρίσκεται στα ίδια επίπεδα. Μέχρι τώρα κάποιος που θα έδινε κάτι παραπάνω για να ανεβεί κατηγορία είχε και περισσότερες απαιτήσεις από το να αγοράσει απλά «περισσότερο αυτοκίνητο». Αναζητούσε και κάτι διαφορετικό, κάτι που τα SUV έχουν και τα μεσαία όχι. &&&& Όμως με τις χαμηλότερες τιμές και στις δύο κατηγορίες, το άνοιγμα πλέον από ένα μικρομεσαίο προς τα πάνω δεν είναι τόσο μεγάλο σε σχέση με πριν. Με τις τιμές των μεσαίων και των SUV να κατρακυλάνε κάτω από τις είκοσι ή και 19.000 ευρώ, μπορεί κανείς να επιλέξει τώρα αυτοκίνητο χωρίς να θέλει απαραίτητα το «κάτι διαφορετικό». &&&& Γιατί παρά τις ίδιες τιμές τα μεσαία από τα SUV έχουν μια ουσιώδη διαφορά. Τα πρώτα εστιάζουν στην οδική συμπεριφορά, τις επιδόσεις, την πολυτέλεια, την άνεση και τον premium χαρακτήρα, ενώ στα δεύτερα πληρώνεις την επιπλέον μηχανολογία (τις περισσότερες φορές άχρηστη), τη lifestyle εικόνα και την περισσότερη λαμαρίνα. &&&& Με τη μεσαία κατηγορία να βρίσκεται σε ύφεση τα τελευταία χρόνια πιθανώς οι περισσότεροι να μην έχουμε πάρει χαμπάρι ότι οι προτάσεις των κατασκευαστών έχουν κάνει άλματα. Ένα Ford Mondeo, μία Citroen C5, ή ένα Opel Insignia για παράδειγμα είναι κλάσεις πιο ποιοτικό από οποιοδήποτε SUV στο ίδιο εύρος τιμής. Κυλάει καλύτερα, είναι πιο ήσυχο, καιει λιγότερο, είναι πιο γρήγορο και σχεδόν πάντα πιο ασφαλές. &&&& Μπορεί να μην πηγαίνει εκτός δρόμου όμως θα μας πάει το Πάσχα στο χωριό απείρως καλύτερα και ας ταλαιπωρηθούμε τα τελευταία 100 μέτρα χωματόδρομου της διαδρομής ή ας τα περπατήσουμε στο κάτω-κάτω από το να χαραμίσουμε αυτή την ποιότητα για χάρη του «off road». &&&& Από την άλλη σε πολλούς δίνεται τώρα η ευκαιρία να αποκτήσουν επιτέλους το SUV που τόσο καιρό ζαχάρωναν, σε τιμές μάλιστα πολύ χαμηλές. Το SUV εξακολουθεί να διαθέτει το δέλεαρ του διαφορετικού, περιπετειώδους και άθραυστου εις βάρος όσων προσφέρει ένα μεσαίο. Εξάλλου οι περισσότεροι αγοραστές ανεβαίνοντας κατηγορία από ένα μικρομεσαίο, αν δεν δουν πρώτα πως είναι τα καινούργια μεσαία δε θα τους κακοφανούν τα SUV. Αν κάνουν μια βόλτα από την παραμελημένη αυτή κατηγορία θα καταλάβουν πόσα χάνουν για χάριν του φαίνεσθε. &&&& Εσείς ξαναβάζετε τα μεσαία στη λίστα αγορών σας τώρα με το μειωμένο ΕΤΤ; Ή επιμένετε στο SUV για διαφορετικούς λόγους; Αναγνωρίζετε τη διαφορά μεταξύ των δύο κατηγοριών και πόσο βλέπετε τα SUV σαν συμβιβασμό στους τομείς που υπερέχουν τα μεσαία; Τα έχετε δει τα νέα μοντέλα της μεσαίας κατηγορίας ή σας αφήνουν ακόμη αδιάφορους;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Autotriti.gr
Citroen