Από τον συνδυασμό επιδόσεων, χώρων, τιμών προκύπτουν οι καλύτεροι
Το C5 Aircross καίει 2.000 ευρώ/χρόνο και ξεκινάει από 32.500 ευρώ
Tα πίσω καθίσματα μετακινούνται για περισσότερο χώρο στα πόδια ή μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ
Είναι νούμερο 1 σε άνεση και το πιο ψηλό από το έδαφος (23 εκ.)
Καίει 2.000 ευρώ/χρόνο και κοστίζει από 32.500 ευρώ
Πραγματικές μετρήσεις επιδόσεων, χώρων, κατανάλωσης αλλά και κάθε άλλου τομέα που αφορά το Αυτοκίνητο θα βρείτε μόνο στο AutoΤρίτη, γιατί είναι το μοναδικό Μέσο στην Ελλάδα που διαθέτει Τμήμα Μετρήσεων (δείτε πως γίνονται) (Test Center). Τα αποτελέσματα αυτά για κάθε μοντέλο καταχωρούνται στις σχετικές βάσεις και από αυτές προκύπτουν οι καλύτεροι της κάθε κατηγορίας. Ανάμεσα στα 49 βενζινοκίνητα μοντέλα (συμπεριλαμβανομένων των hybrid, mild hybrid, LPG), το Citroen C5 Aircross βγαίνει πρώτο στην κατηγορία Best Value.
Πιο συγκεκριμένα, το Citroen C5 Aircross 1.2 136 PS e-DCS6 «καίει» 2.000 ευρώ/έτος (σ.σ. αφορά συνολικά 20.000 χλμ. με 80-20 ποσοστό πόλη – αυτοκινητόδρομο) και η τιμή του ξεκινάει από τα 32.500 ευρώ. Μάλιστα, είναι πρώτο σε κατανάλωση ανάμεσα στα hybrid των 48V και από πάνω του βρίσκονται τα full hybrid που πηγαίνουν περισσότερο ηλεκτρικά.
Πάει ηλεκτρικά για λίγα μέτρα χάρη σε ένα μοτέρ που βρίσκεται στις ταχύτητες
Το υβριδικό σύστημα κίνησης του Citroen C5 Aircross αποτελείται από έναν ηλεκτροκινητήρα 29 ίππων (28,5 για την ακρίβεια) και 55 Nm ροπής, ο οποίος έχει τοποθετηθεί μέσα στο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων (ë-DCS6). Κατά την επιβράδυνση το μοτέρ λειτουργεί ως γεννήτρια για την επαναφόρτιση της μπαταρίας ιόντων λιθίου 48V, η οποία με τη σειρά της δίνει ρεύμα στο μοτέρ για να κινηθεί ηλεκτρικά το C5 Aircross, κατά βάση στο παρκάρισμα και τις εκκινήσεις. Δείτε εδώ πως το ήπια υβριδικό του σύστημα λειτουργεί σαν υβριδικό.
Συνέχεια του άρθρου >>>