Η Alfa 159 αποκτά μοτέρ turbo και επιδόσεις. Αρκεί όμως ένας κούκος να φέρει την άνοιξη;
(19/5/2009)
Το τούρμπο είναι η λέξη της δεκαετίας. Μπορεί να έχει διχάσει τον κόσμο με τους μισούς να το λατρεύουν και τους άλλους μισούς να το μισούν, όμως φαίνεται πως οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες συμμερίζονται τους πρώτους. Η Alfa Romeo είναι η πιο πρόσφατη από αυτές που με το νέο 1750TBi δίνει επιτέλους αυτό που από την πρώτη στιγμή αναζητούσε. Αρκεί όμως;
Η Alfa Romeo είναι η κατεξοχήν σπορ μάρκα και όχι μόνο της Ιταλίας. Ποιος δεν περιμένει από μία Alfa να έχει τουλάχιστον δύο χαρακτηριστικά: να είναι κούκλα, και να είναι γρήγορη. Μέχρι τώρα η 159 το πρώτο από αυτά το είχε, της έλειπε όμως το δεύτερο. Η 159 λανσαρίστηκε με δύο κινητήρες 1,9 και 2,2 λίτρων. Περίεργοι κυβισμοί, αν και το συνηθίζουν οι ιταλοί, με καλές αποδόσεις, όχι όμως και τόσο καλά χαρακτηριστικά λειτουργίας. Αντίθετα με το τι περιμένει κανείς από μία Alfa ήταν μάλλον απρόθυμοι και όχι ιδιαίτερα πολύστροφοι. Ο μικρός 1,8 με τους 140 ίππους που προστέθηκε για την βασική έκδοση ήταν μάλλον το καλύτερο σύνολο παρά την ονομαστικά μικρή του ισχύ. &&&& Με την 159 η Alfa μπόρεσε να μπει οριστικά στο κλαμπ των premium, συνεχίζοντας τη διαδρομή της 156 που αποστιγμάτισε τη μάρκα από τα ατοπήματα των «φθηνών» μοντέλων του παρελθόντος. Όμως όταν η 159 λανσαρίστηκε το ντιζάιν και η ποιότητα κατασκευής, όσο κορυφαία και να ήταν, δεν αρκούσαν. Γιατί οι γερμανοί (και ειδικά η Audi) είχαν με το μέρος τους την ισχύ. &&&& Κάτι που ισχύει και σήμερα. Δεν υπάρχει σύγκριση ανάμεσα στην εκρηκτική 159 και το γοτθικό Α4 αισθητικά, όμως οι γερμανοί έχουν το προβάδισμα στις επιδόσεις. Όχι πια. Η Alfa Romeo δεν έχει τίποτα να φοβηθεί με το νέο της μοτέρ αφού αντίθετα με την Audi δεν αναλώθηκε σε διαφορετικές εκδόσεις ιπποδύναμης, αλλά πήγε κατευθείαν στα 200 άλογα, ισχύ που το A4 βγάζει με τον 2λιτρο κινητήρα. &&&& Φτάνει όμως αυτό; Η 159 με τον νέο κινητήρα παίζει (όχι απλά) επί ίσοις όροις με τον ανταγωνισμό, ενώ έχει και την άνεση της τιμής. Όμως η 159 έμεινε καιρό στο παρασκήνιο περιμένοντας αυτό το μοτέρ. Αν το είχε από τη μέρα που παρουσιάστηκε θα επισκίαζε αμέσως τα πάντα χάρη στην γοητευτική παρουσία της. Το κόμπλεξ όμως του κυβισμού (2,2 λίτρα) ή του γονιδίου (τα μοτέρ αυτά ήταν προέλευσης General Motors) δεν την άφησαν να αναδειχθεί. &&&& Είναι πιθανόν ο TBi να άργησε παραπάνω από όσο επιτρέπει η αγορά, και η 159 να έχει βγει τελείως από τη λίστα αγορών όσων ψάχνουν για μεσαίο executive αυτοκίνητο. Η επικράτηση της Audi και το βάρος των παραδοσιακών παικτών (Mercedes/BMW) δεν είναι εύκολο να αναστραφεί από ένα αυτοκίνητο που ουσιαστικά τώρα μπαίνει στο χορό των premium. &&&& Εσάς λοιπόν σας φτάνει ο νέος κινητήρας για να ξαναδείτε την 159; Μήπως έχει χάσει τη γοητεία της με τη φθορά τόσου χρόνου εκτός αγοράς; Μήπως θέλετε μια νέα μεσαία Alfa, πιο δυνατή από πλευράς χαρακτήρα (ίσως με πίσω κίνηση) για να στρέψετε το ενδιαφέρον σας στη μάρκα; Ή μήπως τώρα μεταμορφώθηκε σε αυτό που πάντα περιμένατε;
ειμαι κατοχος μιας 156την εχω 8 χρονια και ειναι εκπληκτικό αυτοκίνητοη 159 tbi απλά δε παιζεται.οποιος οδηγήσει alfa δεν αλλάζει εύκολα μάρκααυτά περί γερμανικών που δεν χαλάνε είναι παραμύθια.εχω πολλά παραδείγματα αλλά θα γίνω κουραστικός.η συντηρητική σκέψη απαρνείται την ομορφιά.οι ενοχές που κουβαλάνε πολλοί δεν τους αφήνουν ούτε να ζήσουν ούτε να ερωτευθούν.η αισθητική είναι ζωή όχι πολυτέλεια. κάθε άνοιγμα οδηγεί σε ανασφάλεια.μέχρι που παντρεύονται ασχημες γυναίκες για να είναι σίγουροι ότι δεν θα τους απατήσουν.είναι σαν το παραμύθι με τις ξανθές ότι είναι χαζές.μήπως δε μπορείτε να έχετε μία τέτοια; όποιος κυνηγάει τη ασφάλεια ειναι μία ζωή ανασφαλής.fly φιλαράκια. η ζωή είναι πιο μικρή από ότι νομίζετε.γεμίστε με γλύκα τη ψυχούλα σας και μη ζείτε με το φόβο.η ζεις η φοβάσαι. και τα δύο δεν γίνονται.
Ιταλικες κουδουνιστρες.Καινε που καινε οι ατμοσφαιρικοι,φαντασου τι θαγινει με τον υπερσυμπιεστη καυσαεριων!Ειναι σαν να αγοραζεις πουκαμισο PRADA ραμμενο στη βεροια.Αντε εμεις ειμαστε υπερβολικοι,κοιταξτε και τα αναλογα αρθρα και βγαλτε συμεπρασμα......στη γερμανια αμαν λενε να τις ξεφορτωθουνε οι μαντραδες.
Ιταλικά αμάξια, μιας χρήσης, ενθουσιάζουν με την εμφάνιση τους, γρήγορα όμως αποσύρονται στη λήθη του χρόνου μιας και είναι χλιαροί κομήτες το δίχως άλλο χωρίς το σκέρτσο του παρελθόντος. Αλλά όλα νερόβραστα δεν είναι σήμερα?
Πραγματικα πανεμορφα αυτοκινητα, αλλα ενας κουκος δεν αρκει για να φερει την ανοιξη πρεπει να φερει τουλαχιστον ακομα ενα κουκο απο ιαπωνια μερια.... Αυτος ο κουκος εχει κ πολυ ωραιο ονομα: Aξιοπιστια!! Αλλα οι Ιταλοι φαινεται πως δεν τον ξερουν αυτον τον κουκο.
Να υπενθυμισω στους φιλους που σχολιαζουν το θεμα της 59,οτι η Αλφα εδω και χρονια ειναι premium μαρκα.Οσο για την αξιοπιστια της,αυτη εδω και 10 χρονια που εχω συμβιωσει με 6 διαφορετικες,ειναι παροιμιωδης και η αισθηση που σου δινει παντα ανοθευτη.Σε αντιθεση με γερμανικες καγκελαριες τυπου (λατρεια για την πισω κινηση βλ.C180).Eξαλλου θα φανει απο τις πωλησεις .
ALFA 159 .μόνο που την κοιτάζεις χαζεύεις. ξεχωριστό αυτοκίνητο από κάθε άποψη. ειδικά με τον καινούργιο κινητήρα tbi 200hp . Είναι το μοναδικό αυτοκίνητο που ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΑ δεν θα γεράσει ποτέ .Όσο αφορα την ποιότητα και αξιοπιστία, στην εποχή μας ολα τα ίδια είναι. ΜΕΤΡΙΑ
Ο σχεδιασμός μιας Αλφα Ρομεο και η οδηγική αίσθηση απλά δεν συγκρίνονται. Η 159 είναι ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο και με τον 1.9 κινητήρα όπως έχω διαπιστώσει τα τρία χρόνια που την έχω στην κατοχή μου. Εκεί που χαλάει η εικόνα είναι στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία που είναι απλά απαράδεκτα.
Ειμαι φανατικος alfisti και εδω και ενα χρονο αλλαξα μια 147 για τα πανεμορφα ματια μιας 159. Τωρα αισθανομαι λιγο απατημενος, ο νεος κινητηρας ειναι αυτο ακριβως που θα ηθελα να εχω, απιστευτη εμφανιση και αρκετη περισσοτερη ροπη απο τα19,1που εχει το δικο μου.Ηδη μου εχουν μπει τρελες ιδεες στο μυαλο μου για αλλαγη πριν κλεισω καλα καλα χρονο.Το κοστος ειναι βεβαια ενα σοβαρο θεμα μιας που η μεγαλη πληγη της alfa ειναι η μεταπωληση. Δεν θα αναφερθω καθολου στον κομπλεξισμο της αναξιοπιστιας επειδη θεωρω οτι αυτοι που τα γραφουν δεν ειχαν ποτε στην κατοχη τους μια ALFA και να της φερθηκαν οπως αξιζει σε μια κυρια. Ας καταλαβουν πια οτι οι εποχες εχουν αλλαξει και οτι δεν φτιαχνουν οι Ιταλοι αυτοκινητα "της σειρας". Η αισθηση που σου προσφερει ενα τετοιο οχημα μονο με αυτο της δυσκολης γυναικας μπορει να συγκριθει, το ειχε γραψει αλλωστε και ο Ελυτης καποτε. η κατοχη μιας ALFA σε βαζει σε ενα club οδηγων που δεν συμβιβαζονται με το ιδιο φαγητο καθε μερα. ALFA ΚΑΙ ΠΑΛΙ ALFA!
Αγαπητοί φίλοι. Καθότι κάτοχος μιας Α156, εδώ και 4 περίπου χρόνια και έχοντας οδηγήσει πλήθος ανταγωνιστικών μοντέλων, πιστεύω ότι η αίσθηση ελευθερίας, η παιχνιδιάρικη διάθεση και το brio που έχει μια Alfa δύσκολα θα το επιτύχει άλλο αυτοκίνητο. Οσο για την αξιοπιστία, μέχρι τώρα - και με υποδειγματική συντήρηση - δεν παρουσίασε το παραμικρό. Επιπλέον ο τοπικός αντιπρόσωπος τόσο σε θέμα εξυπηρέτησης όσο και σε θέμα κόστους είναι εξαιρετικά ανταγωνιστικός. Πιστεύω ότι οι Ιταλοί κάνουν τη διαφορά στην αυτοκίνηση και η Alfa βρίσκεται μακρά στην κορυφή. Σε κάνει να νιώθεις συνεχώς νέος
Το μόνο αρνητικό με τις Alfa είναι to service τους. Είναι κρίμα οι Ιταλοί να δημιουργούν τόσο καλά αυτοκίνητα και να χαλάει όλη η εικόνα στο συνεργείο (αντιπροσωπείες). Τα έχω δοκιμάσει σχεδόν όλα και τα χάλια τους είναι τα ίδια.
Η αλφα επιτέλους βρήκε τον εαυτό της. Αφού απάλειψε τα "κακά" του παρελθόντος όπως η παθητική ασφάλεια, η ποιότητα κατασκευής, η αντοχή σε σκουριές, παρέμεινε όμορφη, παρέμεινε σπορ σε οδηγικά χαρακτηριστικά, έγινε ασφαλέστερη, έγινε ποιοτικά καλύτερη ,και με εγγύηση τριών ετών.Όταν όμως το 159 λανσαρίστηκε είχε 4 κακά. Ήταν βαρύ, ψόφιο, με υψηλή κατανάνωση (πολύ!) και φήμη ζημιάρικου (από τα πρώτα στη λίστα των ζημιάρικων). Τώρα όμως ολοκληρώθηκε. Είναι ακόμη πανέμορφο, σπορ, γρήγορο, με λογική κατανάλωση, ασφαλές, φθηνό για την κατηγορία και γενικά ότι θα ζητούσε κανείς από ένα 1800 τούρμπο αλφα ρομεο. Όχι δεν είναι αργά. Λιγάκι τις ζημιές να κοιτάξουν οι Ιταλοί, ίσως και καμιά πίσω κίνηση και θα γίνουν πάλι πρώτοι στις προτιμήσεις όπως κάποτε. Σκέφτομαι να την πάρω.
Γιάννης
H 159 PARAMENEI TO OMORFOTERO AUTO MAKRAN THS KATHGORIAS TOY. ME THN PROS8HKH TOY MOTER ME TA 200 ALOGA 8A EXEI PLEON KAI THN DYNAMH POY PREPEI NA EXEI MIA ALFA KAI STHN 159 ELEIPE! EINAI TO PIO GRHGORO SE APOLYTES EPIDOSEIS SE SXESEI ME OLA TA 1800ARIA THS MESAIAS KATHGORIAS! TWRA GIA THN A3IOPISTIA PISTEYW PWS EINAI MIA RETSINIA POY KRATANE TA ALFA APO TO PAREL8ON! GIATI WS KATOXOS ALFA EDW KAI 6 XRONIA (ALFA 146 1.6 BOXER 1996 MODEL) DEN EXW ANTIMETWPISEI PROBLHMATA! H ALFA ANTEPITI8ETAI!
Πράγματι έλειπε από την 159 ένας τέτοιος κινητήρας όπως άλλωστε και από την 156.Βέβαια οι ΙΤΑΛΟΙ έχουν κάνει τεράστια βήματα στην αξιοπιστία των αυτοκινήτων τους με αρχή την 156.Την έχω από το 2000 και δεν έχει ζητήσει μέχρι σήμερα τίποτα εκτός από τα προβλεπόμενα κάθε 20.000 χιλ. σέρβις.Σε αντίθεση με το 1800 Α4 που έχω στη δουλειά μου μοντέλο 1999 που από την αρχή μας ταλαιπωρεί.Εγώ προσωπικά θα περιμένω κάτι πιό καινούργιο από την 159.Κάτι διάβασα άλλωστε ότι ετοιμάζει η ΑΛΦΑ.
Ante kaloriziko.. 3 xronia trefomoun me sxolia se blogs oti erxetai o Tbi kai den ton blepame, opote ton timame kai me Ti pack gia na mpoume sto mati twn Germanwn...To omorfotero amaxi tis agoras, axize h anamoni
Μια χαρά αυτοκίνητο ήταν και θα συνεχίσει να είναι. Και όσο για αξιοπιστίες και λοιπά κλισέ για τα Ιταλικά έχουμε πλέον μπουχτήσει από την παραπληροφόρηση.
Ο ανταγωνισμός ποτέ δεν έβλαψε τον καταναλωτή.
Τώρα πως κατεφέρνουμε και το άσπρο το κάνουμε πάλι μαύρο αυτό είναι απορίας άξιο.
Η Alfa ήταν ανέκαθεν premium και ανταγωνιστική στις τιμές. Και με τους νέους κινητήρες όμως πάλι ξινίλες διαβάζω όμως. Γιατί να μην φέρει την άνοιξη δηλαδή? Και ομορφη και δυνατή.
Σίγουρα η ALFA έμεινε πού καιρό εκτός επιδόσεων,όμως τώρα με αυτό το μοτέρ είμαι σίγουρος ότι θα καταφέρει να ξαναβγεί στην επιφάνεια,ας μην ξεχνάμε ότι και άλλες μάρκες πχ vw,με τέτοια μοτέρ κατάφερε να είναι σχεδόν πάντα πρώτη στις πωλήσεις.Ένας λόγος παραπάνω λοιπόν η ALFA που με τέτοια σχεδίαση(απίστευτα όμορφη και επιθετική)και με μια καλή τιμή θα καταφέρει να κάνει καλές πωλήσεις,άλλωστε η ALFA πάντοτε είχε συγκεκριμένο κοινό που ήξερε γιατί την αγόραζε,ας μην ξεχνάμε τους απίστευτους turbo 24v κινητήρες της που ήταν φοβεροί και ας έκαιγαν και λίγο λάδι...Καλή η κίνηση της ALFA με τον κινητήρα αυτόν.
O κινητηρας ειναι σχεδιασμενος εξ ολκληρου η απλως τοποθετηθηκε υπερσυμπιεστης και λανσαρεται ως καινουργιος?Ωραια αυτοκινητα σχεδιαση εργονομια οδικη συμπεριφορα κτλ αλλα κινητηρες βενζινοβοροι!Η τοποθετηση τουρμπο μειωνει το κοστος και απλως δινει εξτρα ιπποδυναμη,κοινως μια φολα.Αν ο κινητηρας ειναι πατατα εξ αρχης τοτε με την τοποθετηση τουρμπο γινεται πουρες!!!!!!!!!Επιτελους οι ιταλοι ας ξυπνησουν και να δημιουργησουν ενα κινητηρα εφαμιλο της σχεδιασης τους.Ακομη και με αυτη την αλλαγη δεν απειλουνται ουτε τα Α4,ουτε 3 ΒΜW και C CLASS MERCEDES.Mε τα αναμενομενα S40/S60 και SAAB δυστυχως βλεπω να περνουν απαρατηρητες.
Καλή η εμφάνιση και οι επιδόσεις. Η αξιοπιστία όμως πρέπει να λαμβάνεται σοβαρά υπόψη. κάτι που μέχρι σήμερα δεν ισχύει (από απλά ηλεκτρικά θέματα μέχρι μεγάλα μηχανικά προβλήματα).
Η πολυπλοκότητα που συνεπάγεται το turbo πρέπει να συνοδεύεται από αυξημένη αξιοπιστία και παράδοση κάτι το οποίο δεν υπάρχει στη fiat.
Ξέρω πολλούς ιδιοκτήτες 156. Όλοι μα όλοι αντιμετώπισαν σοβαρά μηχανικά προβλήματα (σπάσιμο τιμονιού, αλλαγή κινητήρα, υπερθέρμανση κλπ.).
To 159 ειναι ενα εξαιρετικο αυτοκινητο ακομα και με τους παλιους κινητηρες.Ο νεος 1750 tbi απλα κανει το αυτοκινητο απιαστο απο τον ανταγωνισμο.Οι alfa αν οδηγουνται χωρις υπερβολες (οπως συχνα συμβαινει) δινουν στον οδηγο τους εξαιρετικα επιπεδα ενεργητικης και τωρα τελευταια παθητικης ασφαλειας.Οσο για την αξιοπιστεια τους, αν δεν σπας το αυτοκινητο απο φαναρι σε φαναρι, δεν εχουν να ζηλεψουν τιποτα απο τον γερμανικο ανταγωνισμο.Αλλωστε πρεπει να κοιταζουμε και το κοστος κτησης και οχι να βαζουμε στη ζυγαρια αυτοκινητα που κοστιζουν 38000¤ (c200k) και να πιανομαστε απο λεπτομερειες....Θα κανω μια προταση σε οσους εχουν σκοπο να αγορασουν αυτοκινητο αυτης της κατηγοριας να κανουν ενα test drive σε μια 159 και μετα μετα να ρωτησουν τις αισθησεις τους για το αν αξιζει τον κοπο...
Πανέμορφο αυτοκίνητο με πολλά προτερήματα αλλά οι κινητήρες ήταν το αδύνατο του σημείο μέχρι τώρα.Το νέο αυτό μοτέρ στα χαρτιά βάζει γυαλιά στον ανταγωνισμό, αλλά περιμένω να δω και πως θα τα πάει σε θέματα αξιοπιστίας.Δε θα λεγα οτι είναι αργά, θα αναθερμάνει το ενδιαφέρον για αυτό το αυτοκίνητο και αποτελεί και μια παρακαταθήκη για το μέλλον της Alfa στους κινητήρες.
Προσωπικά θα πρότεινα στους εξαιρετικά αγαπητούς σε μένα Ιταλούς (φανατικός Μιλανίστα και εθνική Ιταλίας) να αρχίσουν να ασχολούνται με την παραγωγή supercars και μόνο (8C Competizione κτλ)!
Δυστυχώς το παιχνίδι στα συμβατικά αυτοκίνητα έχει χαθεί προ πολλού... :(
Eimai katoxos enos A4 DTM edition k taytoxrona enas alfisti dioti ola ta prohgoumena montela pou eixa sthn katoxi mou htan alfa. Efyga apo tin marka gia 2 logous. a3iopisstia k epidoseis. To 2o 8ema fenete pws siga siga to linei. an lisei k to prwto (a3iopistia) paw bour 3ana gia alfa. k gia na mhn pare3igi8w to a4 einai safws anotero montelo se ola tou, alla thn ais8hsh pou sou dinei mia alfa den prokeite na thn ftasei pote....
Kalos o kinitiras sta 1800 me ta 200hp. Pisteuw einai ta kuvika alla k ta aloga pou tha ithelan oloi enw toso kairo kaneis den to eixe epixeirisei! Epitelous pou kapoios to skeftike. Sigoura h alfa Romeo tha ton xrisimopoiisei k se alla modela ths opws Spider, Brera mpas k doume na kykloforei kanena tetoio autokinito stous ellinikous dromous! Varethikame th Germania! na mpei k kanenas allos sto paixnidi. Alla ti ginetai me thn aksiopistia?
Opoios k na rwtiseis gia Alfa Romeo tha sou elege orai autokinito alla den tha to perna vgazoun zimies! Prwta loipon prepei na veltiothei sthn aksiopistia twn modelwn ths k meta ola ta alla.
Κακά τα ψέματα. Η τελευταία πραγματική μεσαία ALFA ήταν η 175 λόγω και της πίσω κίνησης που αρμόζει σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Από κει και πέρα ουδεις αμφιβάλει ότι η 159 με τον νέο κινητήρα των 200 ίππων και με την εξαιρετικά ανταγωνιστική τιμή της μπαίνει ξανά στο παιχνίδι των μεσαίων premium μοντέλων αλλά όμως οι καταναλωτές στις κατηγορίες αυτές απαιτούν πέραν της φινέτσας και καλή ποιότητα κατασκευής, τομέας στον οποίο η ιταλίδα χάνει κατά κράτος από τους αντίστοιχους γερμανούς ανταγωνιστές της
Ένας κούκος δεν φέρνει την άνοιξη. Πρέπει να θεωρήσουμε ως δεδομένο ότι ένα νέο αυτοκίνητο οφείλει να είναι καλό, δηλαδή εκτός από καλό κινητήρα, πρέπει να περιλαμβάνει ένα καλό επίπεδο εξοπλισμό, προσεχτικό φινίρισμα και καλή συναρμογή υλικών.
Τη διαφορά όμως την κάνει η σωστή υποστήριξη. Δεν αρκεί μια εταιρεία να παράγει καλά και όμορφα αυτοκίνητα, πρέπει και να τα υποστηρίζει σωστά. Πρέπει ο αντιπρόσωπος να γνωρίζει το προϊόν, να μπορεί να το συντηρήσει σωστά, να αναγνωρίζει και να επιλαμβάνεται έγκαιρα τα αναπόφευκτα κατασκευαστικά λάθη ή αστοχίες υλικών και γενικά να θεωρεί ότι οι υποχρεώσεις του δεν τελειώνουν με την πώληση του αυτοκινήτου.
Έως τώρα η FIAT GROUP δεν έχει πείσει, ειδικά στην Ελλάδα, ότι μπορεί να δημιουργήσει ικανοποιημένους πελάτες.
Τα αυτοκίνητα της ALFA ROMEO είναι πολύ καλά αλλά όχι περιέργως έχει επικρατήσει η άποψη ότι έχουν ιδιαιτερότητες που μόνο ιδιαίτεροι οδηγοί μπορούν να ανεχθούν και απαιτούν τεχνίτες με ιδιαίτερες γνώσεις για να τα κρατούν σε άριστη κατάσταση.
Πρέπει να καταλάβουν οι αντιπροσωπείες της ότι δεν αρκούν οι φανταχτερές εκθέσεις για να χτίσεις ένα όνομα, απαιτούνται καλοπληρωμένοι τεχνίτες με εμπειρία και μεράκι για να συντηρηθεί ένα καλό όνομα και μια μητρική εταιρεία που να παραδέχεται και να αναγνωρίζει τα κατασκευαστικά σφάλματά της και να προβαίνει στις απαραίτητες ενέργειες.
ειμαι κατοχος μιας 156την εχω 8 χρονια και ειναι εκπληκτικό αυτοκίνητοη 159 tbi απλά δε παιζεται.οποιος οδηγήσει alfa δεν αλλάζει εύκολα μάρκααυτά περί γερμανικών που δεν χαλάνε είναι παραμύθια.εχω πολλά παραδείγματα αλλά θα γίνω κουραστικός.η συντηρητική σκέψη απαρνείται την ομορφιά.οι ενοχές που κουβαλάνε πολλοί δεν τους αφήνουν ούτε να ζήσουν ούτε να ερωτευθούν.η αισθητική είναι ζωή όχι πολυτέλεια. κάθε άνοιγμα οδηγεί σε ανασφάλεια.μέχρι που παντρεύονται ασχημες γυναίκες για να είναι σίγουροι ότι δεν θα τους απατήσουν.είναι σαν το παραμύθι με τις ξανθές ότι είναι χαζές.μήπως δε μπορείτε να έχετε μία τέτοια; όποιος κυνηγάει τη ασφάλεια ειναι μία ζωή ανασφαλής.fly φιλαράκια. η ζωή είναι πιο μικρή από ότι νομίζετε.γεμίστε με γλύκα τη ψυχούλα σας και μη ζείτε με το φόβο.η ζεις η φοβάσαι. και τα δύο δεν γίνονται.
Ιταλικες κουδουνιστρες.Καινε που καινε οι ατμοσφαιρικοι,φαντασου τι θαγινει με τον υπερσυμπιεστη καυσαεριων!Ειναι σαν να αγοραζεις πουκαμισο PRADA ραμμενο στη βεροια.Αντε εμεις ειμαστε υπερβολικοι,κοιταξτε και τα αναλογα αρθρα και βγαλτε συμεπρασμα......στη γερμανια αμαν λενε να τις ξεφορτωθουνε οι μαντραδες.
Ιταλικά αμάξια, μιας χρήσης, ενθουσιάζουν με την εμφάνιση τους, γρήγορα όμως αποσύρονται στη λήθη του χρόνου μιας και είναι χλιαροί κομήτες το δίχως άλλο χωρίς το σκέρτσο του παρελθόντος. Αλλά όλα νερόβραστα δεν είναι σήμερα?
Πραγματικα πανεμορφα αυτοκινητα, αλλα ενας κουκος δεν αρκει για να φερει την ανοιξη πρεπει να φερει τουλαχιστον ακομα ενα κουκο απο ιαπωνια μερια.... Αυτος ο κουκος εχει κ πολυ ωραιο ονομα: Aξιοπιστια!! Αλλα οι Ιταλοι φαινεται πως δεν τον ξερουν αυτον τον κουκο.
Να υπενθυμισω στους φιλους που σχολιαζουν το θεμα της 59,οτι η Αλφα εδω και χρονια ειναι premium μαρκα.Οσο για την αξιοπιστια της,αυτη εδω και 10 χρονια που εχω συμβιωσει με 6 διαφορετικες,ειναι παροιμιωδης και η αισθηση που σου δινει παντα ανοθευτη.Σε αντιθεση με γερμανικες καγκελαριες τυπου (λατρεια για την πισω κινηση βλ.C180).Eξαλλου θα φανει απο τις πωλησεις .
Μακριά και αγαπημένοι λόγω αξιοπιστίας από τη συγκεκριμένη εταιρία. Πολύ καλό design μέσα και έξω, όμως τα μοτέρ της, προσωπικά με απογοητεύουν.
ALFA 159 .μόνο που την κοιτάζεις χαζεύεις. ξεχωριστό αυτοκίνητο από κάθε άποψη. ειδικά με τον καινούργιο κινητήρα tbi 200hp . Είναι το μοναδικό αυτοκίνητο που ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΑ δεν θα γεράσει ποτέ .Όσο αφορα την ποιότητα και αξιοπιστία, στην εποχή μας ολα τα ίδια είναι. ΜΕΤΡΙΑ
Ο σχεδιασμός μιας Αλφα Ρομεο και η οδηγική αίσθηση απλά δεν συγκρίνονται. Η 159 είναι ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο και με τον 1.9 κινητήρα όπως έχω διαπιστώσει τα τρία χρόνια που την έχω στην κατοχή μου. Εκεί που χαλάει η εικόνα είναι στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία που είναι απλά απαράδεκτα.
Ειμαι φανατικος alfisti και εδω και ενα χρονο αλλαξα μια 147 για τα πανεμορφα ματια μιας 159. Τωρα αισθανομαι λιγο απατημενος, ο νεος κινητηρας ειναι αυτο ακριβως που θα ηθελα να εχω, απιστευτη εμφανιση και αρκετη περισσοτερη ροπη απο τα19,1που εχει το δικο μου.Ηδη μου εχουν μπει τρελες ιδεες στο μυαλο μου για αλλαγη πριν κλεισω καλα καλα χρονο.Το κοστος ειναι βεβαια ενα σοβαρο θεμα μιας που η μεγαλη πληγη της alfa ειναι η μεταπωληση. Δεν θα αναφερθω καθολου στον κομπλεξισμο της αναξιοπιστιας επειδη θεωρω οτι αυτοι που τα γραφουν δεν ειχαν ποτε στην κατοχη τους μια ALFA και να της φερθηκαν οπως αξιζει σε μια κυρια. Ας καταλαβουν πια οτι οι εποχες εχουν αλλαξει και οτι δεν φτιαχνουν οι Ιταλοι αυτοκινητα "της σειρας". Η αισθηση που σου προσφερει ενα τετοιο οχημα μονο με αυτο της δυσκολης γυναικας μπορει να συγκριθει, το ειχε γραψει αλλωστε και ο Ελυτης καποτε. η κατοχη μιας ALFA σε βαζει σε ενα club οδηγων που δεν συμβιβαζονται με το ιδιο φαγητο καθε μερα. ALFA ΚΑΙ ΠΑΛΙ ALFA!
Αγαπητοί φίλοι. Καθότι κάτοχος μιας Α156, εδώ και 4 περίπου χρόνια και έχοντας οδηγήσει πλήθος ανταγωνιστικών μοντέλων, πιστεύω ότι η αίσθηση ελευθερίας, η παιχνιδιάρικη διάθεση και το brio που έχει μια Alfa δύσκολα θα το επιτύχει άλλο αυτοκίνητο. Οσο για την αξιοπιστία, μέχρι τώρα - και με υποδειγματική συντήρηση - δεν παρουσίασε το παραμικρό. Επιπλέον ο τοπικός αντιπρόσωπος τόσο σε θέμα εξυπηρέτησης όσο και σε θέμα κόστους είναι εξαιρετικά ανταγωνιστικός. Πιστεύω ότι οι Ιταλοί κάνουν τη διαφορά στην αυτοκίνηση και η Alfa βρίσκεται μακρά στην κορυφή. Σε κάνει να νιώθεις συνεχώς νέος
Το μόνο αρνητικό με τις Alfa είναι to service τους. Είναι κρίμα οι Ιταλοί να δημιουργούν τόσο καλά αυτοκίνητα και να χαλάει όλη η εικόνα στο συνεργείο (αντιπροσωπείες). Τα έχω δοκιμάσει σχεδόν όλα και τα χάλια τους είναι τα ίδια.
Η αλφα επιτέλους βρήκε τον εαυτό της. Αφού απάλειψε τα "κακά" του παρελθόντος όπως η παθητική ασφάλεια, η ποιότητα κατασκευής, η αντοχή σε σκουριές, παρέμεινε όμορφη, παρέμεινε σπορ σε οδηγικά χαρακτηριστικά, έγινε ασφαλέστερη, έγινε ποιοτικά καλύτερη ,και με εγγύηση τριών ετών.Όταν όμως το 159 λανσαρίστηκε είχε 4 κακά. Ήταν βαρύ, ψόφιο, με υψηλή κατανάνωση (πολύ!) και φήμη ζημιάρικου (από τα πρώτα στη λίστα των ζημιάρικων). Τώρα όμως ολοκληρώθηκε. Είναι ακόμη πανέμορφο, σπορ, γρήγορο, με λογική κατανάλωση, ασφαλές, φθηνό για την κατηγορία και γενικά ότι θα ζητούσε κανείς από ένα 1800 τούρμπο αλφα ρομεο. Όχι δεν είναι αργά. Λιγάκι τις ζημιές να κοιτάξουν οι Ιταλοί, ίσως και καμιά πίσω κίνηση και θα γίνουν πάλι πρώτοι στις προτιμήσεις όπως κάποτε. Σκέφτομαι να την πάρω. Γιάννης
H 159 PARAMENEI TO OMORFOTERO AUTO MAKRAN THS KATHGORIAS TOY. ME THN PROS8HKH TOY MOTER ME TA 200 ALOGA 8A EXEI PLEON KAI THN DYNAMH POY PREPEI NA EXEI MIA ALFA KAI STHN 159 ELEIPE! EINAI TO PIO GRHGORO SE APOLYTES EPIDOSEIS SE SXESEI ME OLA TA 1800ARIA THS MESAIAS KATHGORIAS! TWRA GIA THN A3IOPISTIA PISTEYW PWS EINAI MIA RETSINIA POY KRATANE TA ALFA APO TO PAREL8ON! GIATI WS KATOXOS ALFA EDW KAI 6 XRONIA (ALFA 146 1.6 BOXER 1996 MODEL) DEN EXW ANTIMETWPISEI PROBLHMATA! H ALFA ANTEPITI8ETAI!
Πράγματι έλειπε από την 159 ένας τέτοιος κινητήρας όπως άλλωστε και από την 156.Βέβαια οι ΙΤΑΛΟΙ έχουν κάνει τεράστια βήματα στην αξιοπιστία των αυτοκινήτων τους με αρχή την 156.Την έχω από το 2000 και δεν έχει ζητήσει μέχρι σήμερα τίποτα εκτός από τα προβλεπόμενα κάθε 20.000 χιλ. σέρβις.Σε αντίθεση με το 1800 Α4 που έχω στη δουλειά μου μοντέλο 1999 που από την αρχή μας ταλαιπωρεί.Εγώ προσωπικά θα περιμένω κάτι πιό καινούργιο από την 159.Κάτι διάβασα άλλωστε ότι ετοιμάζει η ΑΛΦΑ.
Ante kaloriziko.. 3 xronia trefomoun me sxolia se blogs oti erxetai o Tbi kai den ton blepame, opote ton timame kai me Ti pack gia na mpoume sto mati twn Germanwn...To omorfotero amaxi tis agoras, axize h anamoni
ΟΝΤΩΣ, ΗΛΘΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ !!!
Μια χαρά αυτοκίνητο ήταν και θα συνεχίσει να είναι. Και όσο για αξιοπιστίες και λοιπά κλισέ για τα Ιταλικά έχουμε πλέον μπουχτήσει από την παραπληροφόρηση. Ο ανταγωνισμός ποτέ δεν έβλαψε τον καταναλωτή. Τώρα πως κατεφέρνουμε και το άσπρο το κάνουμε πάλι μαύρο αυτό είναι απορίας άξιο. Η Alfa ήταν ανέκαθεν premium και ανταγωνιστική στις τιμές. Και με τους νέους κινητήρες όμως πάλι ξινίλες διαβάζω όμως. Γιατί να μην φέρει την άνοιξη δηλαδή? Και ομορφη και δυνατή.
Σίγουρα η ALFA έμεινε πού καιρό εκτός επιδόσεων,όμως τώρα με αυτό το μοτέρ είμαι σίγουρος ότι θα καταφέρει να ξαναβγεί στην επιφάνεια,ας μην ξεχνάμε ότι και άλλες μάρκες πχ vw,με τέτοια μοτέρ κατάφερε να είναι σχεδόν πάντα πρώτη στις πωλήσεις.Ένας λόγος παραπάνω λοιπόν η ALFA που με τέτοια σχεδίαση(απίστευτα όμορφη και επιθετική)και με μια καλή τιμή θα καταφέρει να κάνει καλές πωλήσεις,άλλωστε η ALFA πάντοτε είχε συγκεκριμένο κοινό που ήξερε γιατί την αγόραζε,ας μην ξεχνάμε τους απίστευτους turbo 24v κινητήρες της που ήταν φοβεροί και ας έκαιγαν και λίγο λάδι...Καλή η κίνηση της ALFA με τον κινητήρα αυτόν.
O κινητηρας ειναι σχεδιασμενος εξ ολκληρου η απλως τοποθετηθηκε υπερσυμπιεστης και λανσαρεται ως καινουργιος?Ωραια αυτοκινητα σχεδιαση εργονομια οδικη συμπεριφορα κτλ αλλα κινητηρες βενζινοβοροι!Η τοποθετηση τουρμπο μειωνει το κοστος και απλως δινει εξτρα ιπποδυναμη,κοινως μια φολα.Αν ο κινητηρας ειναι πατατα εξ αρχης τοτε με την τοποθετηση τουρμπο γινεται πουρες!!!!!!!!!Επιτελους οι ιταλοι ας ξυπνησουν και να δημιουργησουν ενα κινητηρα εφαμιλο της σχεδιασης τους.Ακομη και με αυτη την αλλαγη δεν απειλουνται ουτε τα Α4,ουτε 3 ΒΜW και C CLASS MERCEDES.Mε τα αναμενομενα S40/S60 και SAAB δυστυχως βλεπω να περνουν απαρατηρητες.
Καλή η εμφάνιση και οι επιδόσεις. Η αξιοπιστία όμως πρέπει να λαμβάνεται σοβαρά υπόψη. κάτι που μέχρι σήμερα δεν ισχύει (από απλά ηλεκτρικά θέματα μέχρι μεγάλα μηχανικά προβλήματα). Η πολυπλοκότητα που συνεπάγεται το turbo πρέπει να συνοδεύεται από αυξημένη αξιοπιστία και παράδοση κάτι το οποίο δεν υπάρχει στη fiat. Ξέρω πολλούς ιδιοκτήτες 156. Όλοι μα όλοι αντιμετώπισαν σοβαρά μηχανικά προβλήματα (σπάσιμο τιμονιού, αλλαγή κινητήρα, υπερθέρμανση κλπ.).
To 159 ειναι ενα εξαιρετικο αυτοκινητο ακομα και με τους παλιους κινητηρες.Ο νεος 1750 tbi απλα κανει το αυτοκινητο απιαστο απο τον ανταγωνισμο.Οι alfa αν οδηγουνται χωρις υπερβολες (οπως συχνα συμβαινει) δινουν στον οδηγο τους εξαιρετικα επιπεδα ενεργητικης και τωρα τελευταια παθητικης ασφαλειας.Οσο για την αξιοπιστεια τους, αν δεν σπας το αυτοκινητο απο φαναρι σε φαναρι, δεν εχουν να ζηλεψουν τιποτα απο τον γερμανικο ανταγωνισμο.Αλλωστε πρεπει να κοιταζουμε και το κοστος κτησης και οχι να βαζουμε στη ζυγαρια αυτοκινητα που κοστιζουν 38000¤ (c200k) και να πιανομαστε απο λεπτομερειες....Θα κανω μια προταση σε οσους εχουν σκοπο να αγορασουν αυτοκινητο αυτης της κατηγοριας να κανουν ενα test drive σε μια 159 και μετα μετα να ρωτησουν τις αισθησεις τους για το αν αξιζει τον κοπο...
Πανέμορφο αυτοκίνητο με πολλά προτερήματα αλλά οι κινητήρες ήταν το αδύνατο του σημείο μέχρι τώρα.Το νέο αυτό μοτέρ στα χαρτιά βάζει γυαλιά στον ανταγωνισμό, αλλά περιμένω να δω και πως θα τα πάει σε θέματα αξιοπιστίας.Δε θα λεγα οτι είναι αργά, θα αναθερμάνει το ενδιαφέρον για αυτό το αυτοκίνητο και αποτελεί και μια παρακαταθήκη για το μέλλον της Alfa στους κινητήρες.
ΑΝΑΜΦΙΒΟΛΑ ΑΝ Η ΑΛΦΑ ΓΥΡΝΟΥΣΕ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΠΙΣΩ ΘΑ ΗΤΑΝ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΜΟΥ, ΚΑΘΟΤΙ ΩΣ ΚΑΤΟΧΟΣ ΜΕΡΣΕΝΤΕΣ 180 ΕΙΜΑΙ ΛΑΤΡΗΣ ΤΗΣ ΠΙΣΩ ΚΙΝΗΣΗΣ
Προσωπικά θα πρότεινα στους εξαιρετικά αγαπητούς σε μένα Ιταλούς (φανατικός Μιλανίστα και εθνική Ιταλίας) να αρχίσουν να ασχολούνται με την παραγωγή supercars και μόνο (8C Competizione κτλ)! Δυστυχώς το παιχνίδι στα συμβατικά αυτοκίνητα έχει χαθεί προ πολλού... :(
Eimai katoxos enos A4 DTM edition k taytoxrona enas alfisti dioti ola ta prohgoumena montela pou eixa sthn katoxi mou htan alfa. Efyga apo tin marka gia 2 logous. a3iopisstia k epidoseis. To 2o 8ema fenete pws siga siga to linei. an lisei k to prwto (a3iopistia) paw bour 3ana gia alfa. k gia na mhn pare3igi8w to a4 einai safws anotero montelo se ola tou, alla thn ais8hsh pou sou dinei mia alfa den prokeite na thn ftasei pote....
Kalos o kinitiras sta 1800 me ta 200hp. Pisteuw einai ta kuvika alla k ta aloga pou tha ithelan oloi enw toso kairo kaneis den to eixe epixeirisei! Epitelous pou kapoios to skeftike. Sigoura h alfa Romeo tha ton xrisimopoiisei k se alla modela ths opws Spider, Brera mpas k doume na kykloforei kanena tetoio autokinito stous ellinikous dromous! Varethikame th Germania! na mpei k kanenas allos sto paixnidi. Alla ti ginetai me thn aksiopistia? Opoios k na rwtiseis gia Alfa Romeo tha sou elege orai autokinito alla den tha to perna vgazoun zimies! Prwta loipon prepei na veltiothei sthn aksiopistia twn modelwn ths k meta ola ta alla.
Κακά τα ψέματα. Η τελευταία πραγματική μεσαία ALFA ήταν η 175 λόγω και της πίσω κίνησης που αρμόζει σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Από κει και πέρα ουδεις αμφιβάλει ότι η 159 με τον νέο κινητήρα των 200 ίππων και με την εξαιρετικά ανταγωνιστική τιμή της μπαίνει ξανά στο παιχνίδι των μεσαίων premium μοντέλων αλλά όμως οι καταναλωτές στις κατηγορίες αυτές απαιτούν πέραν της φινέτσας και καλή ποιότητα κατασκευής, τομέας στον οποίο η ιταλίδα χάνει κατά κράτος από τους αντίστοιχους γερμανούς ανταγωνιστές της
Ένας κούκος δεν φέρνει την άνοιξη. Πρέπει να θεωρήσουμε ως δεδομένο ότι ένα νέο αυτοκίνητο οφείλει να είναι καλό, δηλαδή εκτός από καλό κινητήρα, πρέπει να περιλαμβάνει ένα καλό επίπεδο εξοπλισμό, προσεχτικό φινίρισμα και καλή συναρμογή υλικών. Τη διαφορά όμως την κάνει η σωστή υποστήριξη. Δεν αρκεί μια εταιρεία να παράγει καλά και όμορφα αυτοκίνητα, πρέπει και να τα υποστηρίζει σωστά. Πρέπει ο αντιπρόσωπος να γνωρίζει το προϊόν, να μπορεί να το συντηρήσει σωστά, να αναγνωρίζει και να επιλαμβάνεται έγκαιρα τα αναπόφευκτα κατασκευαστικά λάθη ή αστοχίες υλικών και γενικά να θεωρεί ότι οι υποχρεώσεις του δεν τελειώνουν με την πώληση του αυτοκινήτου. Έως τώρα η FIAT GROUP δεν έχει πείσει, ειδικά στην Ελλάδα, ότι μπορεί να δημιουργήσει ικανοποιημένους πελάτες. Τα αυτοκίνητα της ALFA ROMEO είναι πολύ καλά αλλά όχι περιέργως έχει επικρατήσει η άποψη ότι έχουν ιδιαιτερότητες που μόνο ιδιαίτεροι οδηγοί μπορούν να ανεχθούν και απαιτούν τεχνίτες με ιδιαίτερες γνώσεις για να τα κρατούν σε άριστη κατάσταση. Πρέπει να καταλάβουν οι αντιπροσωπείες της ότι δεν αρκούν οι φανταχτερές εκθέσεις για να χτίσεις ένα όνομα, απαιτούνται καλοπληρωμένοι τεχνίτες με εμπειρία και μεράκι για να συντηρηθεί ένα καλό όνομα και μια μητρική εταιρεία που να παραδέχεται και να αναγνωρίζει τα κατασκευαστικά σφάλματά της και να προβαίνει στις απαραίτητες ενέργειες.