Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Το νέο μικρομεσαίο μοντέλο της Alfa Romeo θα φέρει το όνομα Milano.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το νέο μικρομεσαίο μοντέλο της Alfa Romeo θα φέρει το όνομα Milano.

Η νέα Alfa Romeo Milano

(27/5/2009)

Η αναμονή για την αντικαταστάτρια της Alfa Romeo 147 τελείωσε, αφού στο σαλόνι αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης τον ερχόμενο Σεπτέμβριο, η ιταλική εταιρεία θα παρουσιάσει επίσημα το νέο της μικρομεσαίο μοντέλο. Το όνομα αυτής ακόμη δεν έχει οριστικοποιηθεί, οι ομοιότητες με την MiTo ολοφάνερες.

Παρατηρώντας την παραπάνω (αποκλειστική κατασκοπευτική φωτογραφία του autotriti.gr) θα έλεγες πως πρόκειται για την Alfa Romeo 8C Competizione, την Alfa Romeo 149 ή την Alfa Romeo MiTo 4d. Στην πραγματικότητα, όμως, κανένα από τα παραπάνω ονόματα δεν ισχύει, αφού το νέο μικρομεσαίο μοντέλο της ιταλικής φίρμας θα φέρει το όνομα της πόλης από όπου κατάγεται και παράλληλα βρίσκονται τα κεντρικά της Alfa Romeo από το 1910. Πολύ σωστά το υποθέσατε, η αντικαταστάτρια της 147 θα ονομάζεται όπως όλα δείχνουν (χωρίς βέβαια αυτό να είναι τελεσίδικο) Alfa Romeo Milano. Κρατάμε τις όποιες επιφυλάξεις μας μήπως και πριν την επίσημη παρουσίασή της στο σαλόνι αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης τον Σεπτέμβριο, τελικά επιλεχθεί η (αρχική) κωδική ονομασία Alfa Romeo149.

Η σχεδιαστική ομοιότητα του εμπρόσθιου μέρους της Milano με τη MiTo είναι ολοφάνερη.

Η σχεδιαστική ομοιότητα του εμπρόσθιου μέρους της Milano με τη MiTo είναι ολοφάνερη.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Όσον αφορά στην εξωτερική σχεδίαση του μοντέλου, η σχεδιαστική συγγένεια με την Alfa Romeo MiTo και κατ’ επέκταση την 8C Competizione είναι ολοφάνερη. Στο εμπρός μέρος κυριαρχεί η τριγωνική γρίλια που κατεβαίνει μέχρι το κάτω μέρος του προφυλακτήρα, το μυώδες καπό και τα έντονα «φουσκώματα» στα φτερά των τροχών. Τα φώτα από την άλλη, αν και θυμίζουν αυτά της MiTo είναι ελαφρώς πιο τραβηγμένα (όχι τόσο στρόγγυλα στο πάνω μέρος) και μοιάζουν στο σχήμα περισσότερο με αυτά της 8C Competizione. Χωρίς αμφιβολία, η Alfa Romeo Milano εμφανίζεται άκρως επιθετική και σπορτίφ, είναι πιστή δηλαδή στο ιταλικό design που διακρίνει και τα υπόλοιπα μοντέλα της φίρμας.
Γεμάτο δυναμισμό παρουσιάζεται το μοντέλο και από το πλάι, αφού η γραμμή της οροφής κατεβαίνοντας αρμονικά προς τα πίσω τονώνει το αεροδυναμικό σχήμα, ενώ τα έντονα νεύρα και οι φουσκωμένοι θόλοι ενισχύουν το νεανικό στιλ. Σημείο αναφοράς τέλος αποτελούν οι χειρολαβές στις πίσω πόρτες, οι οποίες δεν είναι «χωνευτές» και τοποθετημένες ψηλά όπως στην 147, αλλά βρίσκονται στο ίδιο ύψος με αυτές των εμπρός θυρών.
Πιο πίσω τέλος, οι ομοιότητες με την MiTo εντοπίζονται κυρίως στα πίσω φανάρια (έχουν στρόγγυλο σχήμα και θα φέρουν μάλλον χρώμιο στο εσωτερικό), κατά τα άλλα όμως οι γραμμές του προφυλακτήρα παραπέμπουν αρκετά στο Fiat Bravo. Τουλάχιστον από τις πρώτες φωτογραφίες που έχουν διαρρεύσει στο διαδίκτυο, όταν το μοντέλο «γύριζε» μερικούς μήνες πριν καμουφλαρισμένο στο δημοφιλές (ως πίστα δοκιμών και όχι μόνο) Νίρμπουργκρινγκ.
Από πλευράς εξωτερικών διαστάσεων, επίσημα στοιχεία ακόμη δεν έχουν ανακοινωθεί, σίγουρο όμως είναι ότι το μοντέλο θα βρίσκεται πολύ κοντά στις διαστάσεις του Fiat Bravo. ¶λλωστε, πάνω σε αυτό «πατάει» και δανείζεται πολλά από τα μηχανικά του μέρη. Παρόλα αυτά, έχουν γίνει οι απαραίτητες επεμβάσεις προκειμένου να «συμμορφωθεί» στην πιο σπορτίφ φιλοσοφία της Alfa Romeo. Για παράδειγμα, πιο σφικτή αναμένεται η εμπρός ανάρτηση, ενώ πίσω, αντί του ημιάκαμπτου άξονα του Bravo, θα υπάρχουν πολλαπλοί σύνδεσμοι. Το μήκος του θα κυμαίνεται στα 4,3 μέτρα, ενώ περίπου στα 1,8 μέτρα θα είναι το συνολικό πλάτος.
Εικόνες από το εσωτερικό δεν υπάρχουν, όπως όμως όλα δείχνουν, αν και η Alfa Romeo Milano έχει πολλά κοινά στοιχεία με το Bravo, η εσωτερική της όψη θα φωνάζει Alfa Romeo και όχι Fiat. Πολύ πιθανό επίσης να δούμε και σχεδιαστικές ομοιότητες με την μικρότερη MiTo.
Ριζική τέλος θα είναι και η ανανέωση των κινητήριων συνόλων που θα βρίσκονται κάτω από το μυώδες καπό του ιταλικού μοντέλου. Ξεχάστε τους T-Jet, η νέα Alfa Romeo Milano θα φέρει την τεχνολογία MultiAir, η οποία προσφάτως παρουσιάστηκε από τον ιταλικό οίκο και θα δούμε για πρώτη φορά στην Alfa Romeo MiTo στο τελευταίο τρίμηνο του 2009. Αμέσως μετά οι MultiAir κινητήρες θα περάσουν στην Milano, όταν δηλαδή παρουσιαστεί το 2010. Αυτοί θα διακρίνονται για την βέλτιστη απόδοση σε συνδυασμό με την χαμηλή κατανάλωση και σκοπό έχουν να χτυπήσουν τους TSI του Volkswagen group. Βέβαια, ο 1,4 turbo των 120 και 150 ίππων δεν πρέπει να αποκλειστεί από τη σειρά των κινητήριων συνόλων, αφού πολύ πιθανό να εμπλουτίζει τη γκάμα.

Toyota
SEAT XENOIASTOI