Τι το κάνετε το παλιό σας αυτοκίνητο όταν αγοράζετε καινούργιο;
(10/6/2009)
Αυτή είναι η ερώτηση του ενός εκατομμυρίου ευρώ. Γιατί θεωρητικά τουλάχιστον για κάθε δέκα αυτοκίνητα που μπαίνουν στους δρόμους θα έπρεπε να φεύγουν τουλάχιστον έξι παλιά. Όμως στην Ελλάδα αποσύρεται μόνο ένα, που σημαίνει ότι γεμίζουν οι δρόμοι και παραμένει ο στόλος παλιός. Εσείς λοιπόν τι το κάνετε;
Η αγορά μεταχειρισμένου στην Ελλάδα είναι πολύ ζωντανή. Το 2008, πουλήθηκαν δεύτερο χέρι σχεδόν τα διπλάσια αυτοκίνητα από όσα πουλήθηκαν καινούργια. Αυτό σημαίνει πως 500.000 σχεδόν μεταχειρισμένα άλλαξαν χέρια, και το πιθανότερο ανάμεσα σε αυτά να ήταν και το δικό σας. Όμως κάποια στιγμή τα αυτοκίνητα παλιώνουν, απαξιώνονται πολύ και η πώλησή τους είναι αδύνατη είτε ασύμφορη. Με το μέσο όρο ηλικίας αυτοκινήτου στην Ελλάδα στα 11 χρόνια σημαίνει πως αρκετά είναι δεκαπέντε ετών και πάνω. Αυτά τα αυτοκίνητα δε θα έπρεπε να βγαίνουν από την κυκλοφορία; Και όμως... &&&& Η συνήθεια φαίνεται πως είναι να κρατάμε αυτά τα αυτοκίνητα για δεύτερα. Αυτοκίνητα για τη σύζυγο, τον έφηβο γιο ή κόρη, ή για το χωριό τα καλοκαίρια. Συχνά επίσης αυτά τα αυτοκίνητα τα παρκάρουμε στο δρόμο και τα «καμαρώνουμε» να σαπίζουν μαζί με όλους τους άλλους, καταλαμβάνοντας και μια πολύτιμη θέση πάρκινγκ. &&&& Ότι από αυτά και να κάνουμε είναι παράλογο. Το πιο παράλογο από όλα αυτά είναι να δώσουμε το παλιό αυτοκίνητο στα παιδιά μας ώστε να «το σπάσουν» όσο μαθαίνουν. Θεωρώντας δηλαδή δεδομένο ότι θα τρακάρουν τους δίνουμε το παλιό αυτοκίνητο που δε μας νοιάζει. Καλά το αυτοκίνητο, τα παιδιά όμως; Δε θα ήταν λογικό εφόσον φοβόμαστε ότι θα τρακάρουν να τους δώσουμε ότι πιο ασφαλές έχουμε στη διάθεσή μας; Δεν είναι λογικό να μας νοιάζει πρώτα να μην πάθουν τίποτα τα παιδιά και μετά το αυτοκίνητο; &&&& Δεν είναι πιο λογικό αυτό το αυτοκίνητο να το αποσύρουμε ακριβώς για να μην μπούμε στον πειρασμό να το χρησιμοποιούμε πλέον; Ακόμη και αν είναι «σαν καινούργιο». Είναι όμως το συναίσθημα που μας κάνει να το αφήνουμε να περιμένει, ποιος ξέρει τι.
&&&& Υπάρχει όμως και μια άλλη λογική. Η συνεχής φημολογία για απόσυρση διατηρεί στη ζωή πολλά παλιά αυτοκίνητα με την ελπίδα ότι μια μέρα θα χρησιμοποιηθούν ώστε να αντικατασταθούν με νέα δημιουργώντας έτσι χρηματικό όφελος. Ακόμη, δεν είναι λίγοι αυτοί που πιστεύουν πως το γεγονός και μόνο ότι κρατούν τα παλιά τους αυτοκίνητα σε λειτουργία κάνει το μέτρο της απόσυρσης να φαίνεται αναγκαίο ώστε επιτέλους να ανακυκλωθούν. &&&& Όμως αυτά τα αυτοκίνητα μέχρι τότε πληρώνουν ασφάλιστρα, τέλη, και υποτυπωδώς σέρβις, πράγμα που σημαίνει πως στοιχίζουν. ¶ρα ότι όφελος αποδώσουν όταν και εάν περάσουν από απόσυρση θα πρέπει να μειωθεί αντίστοιχα. Εκτός και αν θεωρούμε ότι «κερδίζουμε» και από τη χρήση τους. &&&& Εσείς λοιπόν τι το κάνετε το παλιό σας αυτοκίνητο; Το πάτε οι ίδιοι για ανακύκλωση ή του βρίσκετε άλλη χρήση; Το δανείζετε, το χαρίζετε ή το εγκαταλείπετε; Τελικά όλα αυτά τα παλιά αυτοκίνητα τι γίνονται και παραμένουν στους δρόμους; &&&& &&&& &&&& &&&&
είμαι κάτοχος μιας citroen xantia 1,6 12 ετών και 184.000 χιλιομέτρων. Είναι κυριολεκτικά σαν καινούργια και η απότίμησή της είναι το πολύ 2.500 ευρώ σε βολιδοσκοπήσεις που κατά καιρούς κάνω για πώληση. Όλα τα συστήματά της λειτουργούν άψογα, έχει την κλασική άνεση της υδροπνευματικής ανάρτησης και φοβερά φρένα (αεριζόμενοι δίσκοι εμπρός και απλοί δίσκοι πίσω).Έχει αερόσακκο οδηγού, ABS από τα πιο καλά κατα γενική ομολογία και κλιματισμό που λειτουργεί και διάφορες άλλες ηλεκτρικές ευκολίες. Επίσης βασικό για ασφάλεια νεολαίου (του γιού μου) το χειρόφρενο της πιάνει μπροστά και όχι πίσω. (ο νοών νοείτω). Το μόνο που δεν έχει είναι ESP από τα σύγχρονα τεχνολογικά βοήθηματα που ομως κατά την ταπεινή του άποψη αντισταθμίζεται εν μέρει από το κράτημα τραίνου που έχει. Πέστε μου λοιπόν παρακαλώ γιατί να την δώσω στην πρέσσα ή να την χαρίσω για 2.000 ευρώ αντί να την χρησιμοποίησει για οδήγηση ο νεαρός γιός μου. Αφήστε που αρκετές φορές χαίρομαι και εγώ να την οδηγώ λόγω της οδικής της συμπεριφοράς και της επληκτικής της άνεσης στο γνωστό κακοκτράχαλο επαρχιακό όδικό δίκτυο τηε πατρίδας μας. Επί πλέον δε σας παρακαλώ να σταματήσετε αυτόν το λαϊκισμό περί της αγάπης για τα αυτοκίνητα πιο πολύ από τα παιδιά μας. Πρώτον όσον με αφορά προσωπικά θεωρώ ότι το παραπάνω αυτοκίνητο είναι ασφαλέστατο για χρήση και επίσης κάθε γονιός που πιθανολογεί μια ζημιά στο αυτοκίνητο από το βλαστάρι του που μαθαίνει οδήγηση θεωερεί ότι θα συμβούν μικρουσυγκρούσεις από παρακαρίσματα στην πόλη ή από κακό υπολογισμό κάποιου χώρου διέλευσης ή εν πάει περιπτώσει κάποια σύγκρουση σε διασταύρωση με υλικές κυρίως ζημιές. καλό δε θα είναι αντί να προτρέπυμε τους γονείς να δίνουν στα παιδιά καινούργιο αυτοκίνητο να τους προτρέπουμε να δίνουν το καλό παράδειγμα φόρόντας ζώνη, οδηγόντας χωρίς να έχουν πιεί κλπ. Σίγουρα κανένας γονιός δεν προσπαθεί να σώσει το καινούργιο του αυτοκίνητο από μετωπική στην εθνική οδό ενώ μέσα θα είναι οδηγός το παιδί του. Έλεος και σεβασμό στους γονείς που έχουν χάσει παιδιά σε τροχαία, παρόλο το τέλειο αυτοκίνητο που τους προσέφεραν. Η ΝΕΟΛΑΙΑ ΔΕΝ ΖΩΖΕΤΑΙ ΜΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΟΝΟ. ΕΝΔΕΧΕΤΑΙ ΝΑ ΣΩΘΕΙ ΜΕ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΩΣ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥ ΖΩΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
ειμαι της αποψης οτι τα αυτοκινητα ειναι ενα μεσο να κανεις τη δουλεια σου,και οχι να κανεις φιγουρα.βλεπω αλλους να πανε να χρεωνονται χιλιαδες ευρω,στης τραπεζες και στο τελος να τα παιρνουν οι τραπεζες πισω λογω ανικανοτητας αποπληρωμησ των δοσεων.οταν το αμαξι βγαλει τα λεφτα του το δινεις ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ.
έχουμε και ένα Citroen GSA 1200 του 1979. Περιμένουμε εδώ και 4 χρόνια το νόμο για την απόσυρση μήπως και βοηθήσουμε για το περιβάλλον. Αν δε γίνει κάτι σύντομα με νομοθετική ρύθμιση για κίνητρα σε απόσυρση αυτοκινήτων παλαιάς τεχνολογίας (το αυτικίνητο εδώ και επτά χρόνια είναι παρκαρισμένο σε parking, σε καλή κατάσταση) θα το κρατήσουμε για αντίκα και θα γραφτούμε στο σχετικό σύλλογο ώστε να χαιρόμαστε εκδρομές μαζί με άλλους αρχαίους!!
ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΜΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟ ΚΡΑΤΑΩ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΑΠΑΞΙΩΘΕΙ ΤΙΜΟΛΟΓΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ .ΔΗΛΑΔΗ "ΝΑ ΜΗ ΠΙΑΝΕΙ ΜΙΑ" ΜΕΤΑ ΘΑ ΜΟΥ ΕΛΚΥΣΕΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΥΠΟΥ ΑΠΟΣΥΡΣΗΣ Η ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΠΟΙΟ ΜΕΛΟΝΤΙΚΟ ΚΡΑΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΑΠΟΣΥΡΣΗΣ. ΕΑΝ ΔΕ ΖΗΤΑΕΙ ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΠΟΣΑ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΑΣ "ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΣΑΣ ΦΕΡΝΕΙ" ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΤΟΥ ΖΗΤΗΣΕΙΣ? ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΓΚΗ ΚΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΔΙΑΦΗΜΗΣΗ ΠΟΥ ΣΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΑΠΑΤΗΛΗ ΑΝΑΓΚΗ.ΑΝ ΠΑΛΙ ΣΟΥ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΠΟΛΛΑ 1000 ΕΥΡΩ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΓΙΑ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΛΙΟΥ ΣΚΕΨΟΥ ΤΑ 300 ΤΟ ΜΗΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ.
to palio to rixneis se ena gremo travontas video me tous filous sou gia na gelaseis me thn psixi sou! k meta to vazeis k sto youtube na to vlepoun apo olo ton kosmo na gelane k autoi!
siga mh to paw ston mantra na mou to parei gia ena miniatiko k na to poulisei meta autos ta diplasia.
Πολύ μου αρέσουν οι απαντήσεις/θέματα που θέτουν οι αναγνώστες "grk24" και "dkamp". "Γιατί να αποσύρω τον δικό μου Χάρο?" "όταν της Αθήνας δεν της αξίζουν καινoύργια αυτοκίνητα.. με την βαρβαρότητα των Αθηναϊκών δρόμων.. με τους διάφορους που παραβιάζουν συστηματικά κόκκινα και stop". To δικό μου "παλιό" είναι 18 χρονών, έφηβο, δηλαδή. Ναι, δεν μπορώ να το αποχωριστώ μήπως και χρειαστεί να κυκλοφορήσω εντός Αθηνών, αν π.χ. ξαναφάω τούμπα με την μηχανή ή ξαναχρειαστεί να μεταφέρω το γατί στον κτηνίατρο. Και βεβαίως δεν με νοιάζει τόσο η δική μου μειωμένη ασφάλεια με το "παλιό" όσο με καίει η διασφάλιση της ακεραιότητας του καινούργιου. Ξέρετε πόσο κοστίζει, δεν χρειάζεται να σας το πω εγώ, το παραμικρό χτύπημα στο καινούργιο. Θυμάμαι το σχόλιο ενός άλλου αναγνώστη σε άλλο non paper πριν μερικούς μήνες για το κόστος των νοσοκομείων, αλλά....
Θα ευχόμουν κάποια στιγμή το autotriti να μας βάλει να ασχοληθούμε και με τις συμπεριφορές μας ως οδηγοί (όπως η φαινομενική ευγένεια των oδηγών που κινούμενοι αργά αφήνοντας τεράστιες αποστάσεις από τον προπορευόμενο εκχωρούν δήθεν αφελώς προτεραιότητα σε οδηγούς που δεν την δικαιούνται. Είναι μιας άλλης μορφής, πραγματική, όμως, επιθετικότητα προς τον οπίσθιο οδηγό που βλέπει να εμποδίζεται να φτάσει σε κάποιο φανάρι που ξανα ανάβει μετά 1 αιώνα). Μήπως το να ανέχεται κανείς την παθητική επιθετικότητα προηγείται ή εξηγεί την εκδήλωση ανοιχτής επιθετικότητας, όπως την "βαρβαρότητα" της παραβατικότητας? (Όχι, δεν δικαιολογώ την παραβατικότητα, αντίθετα, διατείνομαι οτι χρειάζεται να αυξήσουμε τον αμοιβαίο σεβασμό του πολύτιμου του χρόνου, υιοθετώντας ίσως περισσότερους κανόνες επί πλέον στους "γνωστούς - άγνωστους" του Κ.Ο.Κ. ώστε το σύνδρομο της κατοχής να μην διαιωνίζεται σε κατοχή των δρόμων). Οι δρόμοι είναι για να προχωράμε, η ζωή δεν είναι για όλους μας λίγη?
ειχα 1 νισαν του 1988.τοδωσα στη fiat με το προγραμμα αποσυρσης και εχω ενα ωραιοτατο grande punto που δε μου κοστισε 1 περιουσια!συνιστω αυτη τη λυση!
Θεωρώ ότι για κίνηση στην Αθήνα απλά δεν χρειαζόμαστε νέο αυτοκίνητο. Για να το πω και διαφορετικά της Αθήνας δεν της αξίζουν καινούργια αυτοκίνητα! Το παλιό με ένα υποτυπώδες σέρβις μπορεί κάλλιστα να τα βγάλει πέρα με την βαρβαρότητα των Αθηναϊκών δρόμων. Με τους διάφορους που παραβιάζουν συστηματικά κόκκινα και STOP, τα μηχανάκια που περνάνε ξυστά απΆ τις πόρτες, τα ακροβατικά παρκαρίσματα πάνω σε γωνίες και αγκαλιαστά με κάδους, τις λακκούβες, τις πλημμύρες, το εκνευριστικό για τον οδηγό και εξοντωτικό για το αυτοκίνητο 1η -2α, ξεκίνα – σταμάτα, τους βανδαλισμούς από διάφορους "θυμωμένους" και άλλα πολλά. Όλοι ξέρουμε λίγο πολύ την κατάσταση. Και όσο δεν υπάρχουν σοβαρές και ρεαλιστικές εναλλακτικές λύσεις ώστε να απαλλαγούμε οριστικά από το αυτοκίνητο μέσα στην πόλη, τα πράγματα θα χειροτερεύουν. Και τονίζω το "σοβαρές" λύσεις για να μην αρχίσουμε τα περί ποδηλάτου, και τα περί μαζικών συγκοινωνιών που για αμαξάτες διαδρομές των 15 λεπτών κάνουν 50+ καθώς κάνουν το γύρο της Αθήνας. Εδώ το μοναδικό μέσο που άξιζε να προσπαθήσει κανείς να χρησιμοποιήσει, τον ΗΣΑΠ, τον μαμήσανε με τα έργα. Οπότε ΟΤΑΝ και ΑΝ επανέλθει μετά από 2-3 χρόνια σε ένα αξιοπρεπές επίπεδο τα ξαναλέμε. Μέχρι τότε παλιό αυτοκίνητο, βαθιά αναπνοή και βουρ στο χάος!
Εγώ πάντως επειδή αλλάζω αυτοκίνητο κάθε τέσσερα με πέντε χρόνια, το "παλαιό" αυτοκίνητο το δίνω για ανταλλαγή. Τα χιλιομετρα δε που κάνω δεν υπερβαίνουν τα 10.000 το χρόνο οπότε όπως καταλαβαίνετε το αμάξι πουλιέται σχεδόν καινούριο.
Εμένα που το "παλιό" μου αυτοκίνητο ειναι 4 ετών περίπου και θέλω να το αντικαταστήσω με νεο τι ΚΑΝΩ???με ανταλλαγή πανε να μου το φανε για ενα κομματι ψωμι οι αντιπρόσωποι....
ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΔΕΝ ΑΠΟΣΥΡΕΙ ΤΟ ΠΑΛΑΙΟ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ...ΟΤΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΕΙΧΕ ΞΟΔΕΨΕΙ ΜΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΟΚΟΥΣ ΟΣΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΤΗΣ ΚΕΦΑΛΗΣ ΤΟΥ ΟΤΑΝ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΘΑ ΠΑΕΙ ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΣΤΗΝ ΠΡΕΣΑ?ΑΣΕ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΜΕΙΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΝΔΡΟΜΟ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ:ΜΑΖΕΥΕ ΚΑΙ ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΡΩΓΕΣ. ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΑΠΑΞΙΩΝΕΤΑΙ ΟΠΩΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ.ΟΤΑΝ ΟΙ ΜΑΝΤΡΑΔΕΣ ΠΟΥΛΑΝΕ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ ΣΕ ΔΥΣΘΕΩΡΗΤΑ ΠΟΣΑ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΩ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΧΑΡΟ?
είμαι κάτοχος μιας citroen xantia 1,6 12 ετών και 184.000 χιλιομέτρων. Είναι κυριολεκτικά σαν καινούργια και η απότίμησή της είναι το πολύ 2.500 ευρώ σε βολιδοσκοπήσεις που κατά καιρούς κάνω για πώληση. Όλα τα συστήματά της λειτουργούν άψογα, έχει την κλασική άνεση της υδροπνευματικής ανάρτησης και φοβερά φρένα (αεριζόμενοι δίσκοι εμπρός και απλοί δίσκοι πίσω).Έχει αερόσακκο οδηγού, ABS από τα πιο καλά κατα γενική ομολογία και κλιματισμό που λειτουργεί και διάφορες άλλες ηλεκτρικές ευκολίες. Επίσης βασικό για ασφάλεια νεολαίου (του γιού μου) το χειρόφρενο της πιάνει μπροστά και όχι πίσω. (ο νοών νοείτω). Το μόνο που δεν έχει είναι ESP από τα σύγχρονα τεχνολογικά βοήθηματα που ομως κατά την ταπεινή του άποψη αντισταθμίζεται εν μέρει από το κράτημα τραίνου που έχει. Πέστε μου λοιπόν παρακαλώ γιατί να την δώσω στην πρέσσα ή να την χαρίσω για 2.000 ευρώ αντί να την χρησιμοποίησει για οδήγηση ο νεαρός γιός μου. Αφήστε που αρκετές φορές χαίρομαι και εγώ να την οδηγώ λόγω της οδικής της συμπεριφοράς και της επληκτικής της άνεσης στο γνωστό κακοκτράχαλο επαρχιακό όδικό δίκτυο τηε πατρίδας μας. Επί πλέον δε σας παρακαλώ να σταματήσετε αυτόν το λαϊκισμό περί της αγάπης για τα αυτοκίνητα πιο πολύ από τα παιδιά μας. Πρώτον όσον με αφορά προσωπικά θεωρώ ότι το παραπάνω αυτοκίνητο είναι ασφαλέστατο για χρήση και επίσης κάθε γονιός που πιθανολογεί μια ζημιά στο αυτοκίνητο από το βλαστάρι του που μαθαίνει οδήγηση θεωερεί ότι θα συμβούν μικρουσυγκρούσεις από παρακαρίσματα στην πόλη ή από κακό υπολογισμό κάποιου χώρου διέλευσης ή εν πάει περιπτώσει κάποια σύγκρουση σε διασταύρωση με υλικές κυρίως ζημιές. καλό δε θα είναι αντί να προτρέπυμε τους γονείς να δίνουν στα παιδιά καινούργιο αυτοκίνητο να τους προτρέπουμε να δίνουν το καλό παράδειγμα φόρόντας ζώνη, οδηγόντας χωρίς να έχουν πιεί κλπ. Σίγουρα κανένας γονιός δεν προσπαθεί να σώσει το καινούργιο του αυτοκίνητο από μετωπική στην εθνική οδό ενώ μέσα θα είναι οδηγός το παιδί του. Έλεος και σεβασμό στους γονείς που έχουν χάσει παιδιά σε τροχαία, παρόλο το τέλειο αυτοκίνητο που τους προσέφεραν. Η ΝΕΟΛΑΙΑ ΔΕΝ ΖΩΖΕΤΑΙ ΜΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΟΝΟ. ΕΝΔΕΧΕΤΑΙ ΝΑ ΣΩΘΕΙ ΜΕ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΩΣ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥ ΖΩΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
ειμαι της αποψης οτι τα αυτοκινητα ειναι ενα μεσο να κανεις τη δουλεια σου,και οχι να κανεις φιγουρα.βλεπω αλλους να πανε να χρεωνονται χιλιαδες ευρω,στης τραπεζες και στο τελος να τα παιρνουν οι τραπεζες πισω λογω ανικανοτητας αποπληρωμησ των δοσεων.οταν το αμαξι βγαλει τα λεφτα του το δινεις ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ.
έχουμε και ένα Citroen GSA 1200 του 1979. Περιμένουμε εδώ και 4 χρόνια το νόμο για την απόσυρση μήπως και βοηθήσουμε για το περιβάλλον. Αν δε γίνει κάτι σύντομα με νομοθετική ρύθμιση για κίνητρα σε απόσυρση αυτοκινήτων παλαιάς τεχνολογίας (το αυτικίνητο εδώ και επτά χρόνια είναι παρκαρισμένο σε parking, σε καλή κατάσταση) θα το κρατήσουμε για αντίκα και θα γραφτούμε στο σχετικό σύλλογο ώστε να χαιρόμαστε εκδρομές μαζί με άλλους αρχαίους!!
ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΜΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟ ΚΡΑΤΑΩ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΑΠΑΞΙΩΘΕΙ ΤΙΜΟΛΟΓΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ .ΔΗΛΑΔΗ "ΝΑ ΜΗ ΠΙΑΝΕΙ ΜΙΑ" ΜΕΤΑ ΘΑ ΜΟΥ ΕΛΚΥΣΕΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΥΠΟΥ ΑΠΟΣΥΡΣΗΣ Η ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΠΟΙΟ ΜΕΛΟΝΤΙΚΟ ΚΡΑΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΑΠΟΣΥΡΣΗΣ. ΕΑΝ ΔΕ ΖΗΤΑΕΙ ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΠΟΣΑ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΑΣ "ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΣΑΣ ΦΕΡΝΕΙ" ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΤΟΥ ΖΗΤΗΣΕΙΣ? ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΓΚΗ ΚΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΔΙΑΦΗΜΗΣΗ ΠΟΥ ΣΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΑΠΑΤΗΛΗ ΑΝΑΓΚΗ.ΑΝ ΠΑΛΙ ΣΟΥ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΠΟΛΛΑ 1000 ΕΥΡΩ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΓΙΑ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΛΙΟΥ ΣΚΕΨΟΥ ΤΑ 300 ΤΟ ΜΗΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ.
to palio to rixneis se ena gremo travontas video me tous filous sou gia na gelaseis me thn psixi sou! k meta to vazeis k sto youtube na to vlepoun apo olo ton kosmo na gelane k autoi! siga mh to paw ston mantra na mou to parei gia ena miniatiko k na to poulisei meta autos ta diplasia.
Το χαρίζω στη μάνα μου!
Πολύ μου αρέσουν οι απαντήσεις/θέματα που θέτουν οι αναγνώστες "grk24" και "dkamp". "Γιατί να αποσύρω τον δικό μου Χάρο?" "όταν της Αθήνας δεν της αξίζουν καινoύργια αυτοκίνητα.. με την βαρβαρότητα των Αθηναϊκών δρόμων.. με τους διάφορους που παραβιάζουν συστηματικά κόκκινα και stop". To δικό μου "παλιό" είναι 18 χρονών, έφηβο, δηλαδή. Ναι, δεν μπορώ να το αποχωριστώ μήπως και χρειαστεί να κυκλοφορήσω εντός Αθηνών, αν π.χ. ξαναφάω τούμπα με την μηχανή ή ξαναχρειαστεί να μεταφέρω το γατί στον κτηνίατρο. Και βεβαίως δεν με νοιάζει τόσο η δική μου μειωμένη ασφάλεια με το "παλιό" όσο με καίει η διασφάλιση της ακεραιότητας του καινούργιου. Ξέρετε πόσο κοστίζει, δεν χρειάζεται να σας το πω εγώ, το παραμικρό χτύπημα στο καινούργιο. Θυμάμαι το σχόλιο ενός άλλου αναγνώστη σε άλλο non paper πριν μερικούς μήνες για το κόστος των νοσοκομείων, αλλά.... Θα ευχόμουν κάποια στιγμή το autotriti να μας βάλει να ασχοληθούμε και με τις συμπεριφορές μας ως οδηγοί (όπως η φαινομενική ευγένεια των oδηγών που κινούμενοι αργά αφήνοντας τεράστιες αποστάσεις από τον προπορευόμενο εκχωρούν δήθεν αφελώς προτεραιότητα σε οδηγούς που δεν την δικαιούνται. Είναι μιας άλλης μορφής, πραγματική, όμως, επιθετικότητα προς τον οπίσθιο οδηγό που βλέπει να εμποδίζεται να φτάσει σε κάποιο φανάρι που ξανα ανάβει μετά 1 αιώνα). Μήπως το να ανέχεται κανείς την παθητική επιθετικότητα προηγείται ή εξηγεί την εκδήλωση ανοιχτής επιθετικότητας, όπως την "βαρβαρότητα" της παραβατικότητας? (Όχι, δεν δικαιολογώ την παραβατικότητα, αντίθετα, διατείνομαι οτι χρειάζεται να αυξήσουμε τον αμοιβαίο σεβασμό του πολύτιμου του χρόνου, υιοθετώντας ίσως περισσότερους κανόνες επί πλέον στους "γνωστούς - άγνωστους" του Κ.Ο.Κ. ώστε το σύνδρομο της κατοχής να μην διαιωνίζεται σε κατοχή των δρόμων). Οι δρόμοι είναι για να προχωράμε, η ζωή δεν είναι για όλους μας λίγη?
ειχα 1 νισαν του 1988.τοδωσα στη fiat με το προγραμμα αποσυρσης και εχω ενα ωραιοτατο grande punto που δε μου κοστισε 1 περιουσια!συνιστω αυτη τη λυση!
Θεωρώ ότι για κίνηση στην Αθήνα απλά δεν χρειαζόμαστε νέο αυτοκίνητο. Για να το πω και διαφορετικά της Αθήνας δεν της αξίζουν καινούργια αυτοκίνητα! Το παλιό με ένα υποτυπώδες σέρβις μπορεί κάλλιστα να τα βγάλει πέρα με την βαρβαρότητα των Αθηναϊκών δρόμων. Με τους διάφορους που παραβιάζουν συστηματικά κόκκινα και STOP, τα μηχανάκια που περνάνε ξυστά απΆ τις πόρτες, τα ακροβατικά παρκαρίσματα πάνω σε γωνίες και αγκαλιαστά με κάδους, τις λακκούβες, τις πλημμύρες, το εκνευριστικό για τον οδηγό και εξοντωτικό για το αυτοκίνητο 1η -2α, ξεκίνα – σταμάτα, τους βανδαλισμούς από διάφορους "θυμωμένους" και άλλα πολλά. Όλοι ξέρουμε λίγο πολύ την κατάσταση. Και όσο δεν υπάρχουν σοβαρές και ρεαλιστικές εναλλακτικές λύσεις ώστε να απαλλαγούμε οριστικά από το αυτοκίνητο μέσα στην πόλη, τα πράγματα θα χειροτερεύουν. Και τονίζω το "σοβαρές" λύσεις για να μην αρχίσουμε τα περί ποδηλάτου, και τα περί μαζικών συγκοινωνιών που για αμαξάτες διαδρομές των 15 λεπτών κάνουν 50+ καθώς κάνουν το γύρο της Αθήνας. Εδώ το μοναδικό μέσο που άξιζε να προσπαθήσει κανείς να χρησιμοποιήσει, τον ΗΣΑΠ, τον μαμήσανε με τα έργα. Οπότε ΟΤΑΝ και ΑΝ επανέλθει μετά από 2-3 χρόνια σε ένα αξιοπρεπές επίπεδο τα ξαναλέμε. Μέχρι τότε παλιό αυτοκίνητο, βαθιά αναπνοή και βουρ στο χάος!
Εγώ πάντως επειδή αλλάζω αυτοκίνητο κάθε τέσσερα με πέντε χρόνια, το "παλαιό" αυτοκίνητο το δίνω για ανταλλαγή. Τα χιλιομετρα δε που κάνω δεν υπερβαίνουν τα 10.000 το χρόνο οπότε όπως καταλαβαίνετε το αμάξι πουλιέται σχεδόν καινούριο.
Εμένα που το "παλιό" μου αυτοκίνητο ειναι 4 ετών περίπου και θέλω να το αντικαταστήσω με νεο τι ΚΑΝΩ???με ανταλλαγή πανε να μου το φανε για ενα κομματι ψωμι οι αντιπρόσωποι....
ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΔΕΝ ΑΠΟΣΥΡΕΙ ΤΟ ΠΑΛΑΙΟ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ...ΟΤΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΕΙΧΕ ΞΟΔΕΨΕΙ ΜΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΟΚΟΥΣ ΟΣΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΤΗΣ ΚΕΦΑΛΗΣ ΤΟΥ ΟΤΑΝ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΘΑ ΠΑΕΙ ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΣΤΗΝ ΠΡΕΣΑ?ΑΣΕ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΜΕΙΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΝΔΡΟΜΟ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ:ΜΑΖΕΥΕ ΚΑΙ ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΡΩΓΕΣ. ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΑΠΑΞΙΩΝΕΤΑΙ ΟΠΩΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ.ΟΤΑΝ ΟΙ ΜΑΝΤΡΑΔΕΣ ΠΟΥΛΑΝΕ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ ΣΕ ΔΥΣΘΕΩΡΗΤΑ ΠΟΣΑ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΩ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΧΑΡΟ?