Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Το  Fuso Canter τώρα και <font color= green>Euro5</font color>

Το Fuso Canter τώρα και Euro5

(26/6/2009)

Σημαντικές βελτιώσεις έχει δεχθεί σε όλα τα σημεία το Mitsubishi Fuso Canter καθώς από το φετινό καλοκαίρι θα είναι διαθέσιμο σε νέες εκδόσεις με κινητήρες Euro5, μειωμένο απόβαρο, βελτιωμένη αισθητική και νέο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων.

Μέσα στο άμεσο προσεχές διάστημα, το πλήρως ανανεωμένο Mitsubishi Fuso Canter αναμένεται να λανσαριστεί στις αγορές και της Ευρώπης, με νέους κινητήρες Euro5.Σύμφωνα με τα όσα ανακοίνωσε η Mitsubishi, το νέο Fuso Canter θα εφοδιάζεται με νέους κινητήρες Euro5, ισχύος από 130- 175 ίππους, τέσσερεις τύπους καμπίνας, ανανεωμένη σχεδίαση και νέο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων. Παράλληλα μέσα στο 2010 θα ξεκινήσει και η διάθεση νέων εκδόσεων του μοντέλου με κινητήρες που καλύπτουν τις προδιαγραφές της Euro5.Νέα γκάμα κινητήρωνΗ πιο σημαντικά από τις αλλαγές που εμφανίζει το ανανεωμένο Fuso Canter εστιάζεται χωρίς αμφιβολία στην γκάμα των κινητήρων του.Ως γνωστόν μέχρι πρότινος το Ιαπωνικό ελαφρύ φορτηγό με μεικτό βάρος από 3,5- 7,5t. προσφέρονταν με δύο κινητήρες χωρητικότητας 3,0 και 4,9 λτ.. Πλέον αμφότεροι έχουν αντικατασταθεί από ένα νέο μηχανικό σύνολο 3,0 λτ. που θα προσφέρεται σε τρεις εκδοχές:-Ισχύ 130 ίππων στις 3.500 σ.α.λ. και ροπή 300 Nm στις 1.300- 3.000 σ.α.λ.-Ισχύ 145 ίππων στις 3.500 σ.α.λ. και ροπή 370 Nm στις 1.600- 2.600 σ.α.λ.-Ισχύ 175 ίππων στις 3.500 σ.α.λ. και ροπή 430 Nm στις 1.600- 2.800 σ.α.λ.Το εν λόγω μηχανικό σύνολο φέρει τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο, υπερτροφοδότη με μεταβλητή γεωμετρία τουρμπίνας και σύστημα τροφοδοσίας Common-Rail. Σύμφωνα με εκτεταμένες δοκιμές σε πραγματικές συνθήκες κίνησης, οι υπεύθυνοι της Mitsubishi ανακοινώνουν πως η μέση κατανάλωση καυσίμου του νέου κινητήρα είναι μειωμένη κατά 5- 8% σε σχέση με τους προκατόχους του. Παράλληλα η μείωση του κυβισμού στις ισχυρότερες εκδόσεις του οχήματος (3,0 λτ. από 4,9 λτ.) έχει επιφέρει μεταξύ άλλων, μείωση του συνολικού βάρους του οχήματος, καθώς και μειωμένο κόστος συντήρησης σε ποσοστό της τάξης του 20%.Στις εκδόσεις με ισχύ 130 και 145 ίππων, η διαδικασία ανακύκλωσης των καυσαερίων EGR, ένας οξυδωτικός καταλυτικός μετατροπέας και ένα φίλτρο μικροσωματιδίων επιτρέπουν την κάλυψη των προδιαγραφών της Euro5. Στις εκδόσεις με ισχύ 175 ίππων έχει επιλεγεί η τεχνολογία SCR (BlueTec) που προϋποθέτει την προσθήκη διαλύματος AdBlue για την επεξεργασία των καυσαερίων.Για τον λόγο αυτό, οι συγκεκριμένες εκδόσεις του Mitsubishi Fuso Canter εφοδιάζονται με δεξαμενές διαλύματος ουρίας (AdBlue) μέγιστης χωρητικότητας 12 λίτρων, η οποία επαρκεί για την κάλυψη περίπου 8.000 χλμ. Αυτό συνεπάγεται πως η αναπλήρωση της δεξαμενής επιβάλλεται να πραγματοποιείται ανά 3μηνο περίπου. Σε αυτό το σημείο αξίζει να σημειώσουμε πως μια ειδική ένδειξη στον πίνακα οργάνων ενημερώνει τον οδηγό σχετικά με την διαθέσιμη ποσότητα AdBlue.Νέο αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεωνΓια πρώτη φορά το Canter (σε όλες τις εκδόσεις του) θα είναι διαθέσιμο με ένα αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων που διακρίνεται για την ομαλή λειτουργία του, την πλήρη εκμετάλλευση των δυνατοτήτων του κινητήρα και τον περιορισμό της φθοράς των μηχανικών μερών του συστήματος μετάδοσης.Πιο ελαφρύ από ποτέH μείωση του συνολικού απόβαρου του οχήματος εξαιτίας των μικρότερων κινητήρων και του συστήματος μετάδοσης, της πλαστικής δεξαμενής AdBlue καθώς και άλλων στοιχείων που έχουν εισαχθεί στην δομή του Fuso Canter, έχει επιφέρει αύξηση τους μέγιστου ωφέλιμου φορτίου που είναι σε θέση να υποστηρίξει.Συγκεκριμένα η βασική έκδοση του οχήματος (3S13) με την κοντή και στενή καμπίνα και μεικτό βάρος 3,5t., προσφέρει ωφέλιμο φορτίο αυξημένο κατά 180 κιλά σε σχέση με την αντίστοιχη της προηγούμενης γενιάς του οχήματος. Επιπρόσθετα, οι εκδόσεις με μεικτό βάρος 7,5t. ζυγίζουν (μαζί με τον οδηγό και με πληρότητα 90% στο ρεζερβουάρ καυσίμου) μόνο 2.480 κιλά, γεγονός που μεταφράζεται με 5.020 κιλά διαθέσιμα για την υπερκατασκευή και το φορτίο που μπορεί να υποστηριχθεί.Πιο «φρέσκο» σχεδιαστικάΟι αλλαγές στο νέο Mitsubishi Fuso Canter δεν εστιάζονται όμως μόνο στα μηχανικά του μέρη αλλά και στην σχεδίαση της καμπίνας. Πιο συγκεκριμένα το νέο μοντέλο φέρει νέα μάσκα και λογότυπο της εταιρείας ενώ και ο εμπρός προφυλακτήρας είναι μεγαλύτερος σε διαστάσεις και τοποθετημένος πιο ψηλά, γεγονός που προσδίδει έναν έντονο δυναμισμό στο συνολικό αποτέλεσμα.Σε ότι αφορά στις εκδόσεις καμπίνας, το νέο Canter θα συνεχίσει να προσφέρεται με δύο τύπους (κοντή και μακριά) ενώ αμφότερες προσφέρονται σε δύο διαφορετικά πλάτη (1.695 χλστ. και 1.995 χλστ.).Όπως προαναφέραμε το Fuso Canter προσφέρεται σε εκδόσεις με μεικτό βάρος από 3,5- 7,5t. και επτά διαφορετικά μεταξόνια με μήκος από 2.500- 4.470 χλστ.Καταλήγοντας αξίζει να σημειώσουμε πως το νέο Mitsubishi Fuso Canter στις εκδόσεις με ισχύ 130 και 145 ίππων θα λανσαριστούν στις διάφορες αγορές της ΕΕ μέσα στο τρέχον καλοκαίρι ενώ από τον Φεβρουάριο του 2010 θα ξεκινήσει η διάθεση των εκδόσεων με τον 3,0λιτρο κινητήρα των 175 ίππων.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
ODIGOS AGORAS LINGLONG