Ένας στόλος πρωτότυπων Ford μηδενικών εκπομπών ρύπων, θα χρησιμοποιηθεί σε συνεργασία με την Scottish & Southern Energy και το Strathclyde University, στο Hillingdon του Middlesex, στα πλαίσια προγραμμάτων τα οποία προωθεί η βρετανική κυβέρνηση για τη μείωση των εκπομπών CO2.
Τα προγράμματα BEV της Ford Ευρώπης διευθύνονται από το Βρετανικό της Κέντρο Έρευνας και Εξέλιξης στο Dunton του Essex, το οποίο φιλοξενεί μία μηχανολογική ομάδα περίπου 3.000 ειδικών του αυτοκινήτου και παράλληλα είναι υπεύθυνο για την εξέλιξη κινητήρων σε όλα τα οχήματα Ford στην Ευρώπη, καθώς και για όλη τη γκάμα επαγγελματικών οχημάτων της εταιρείας.
Το σύστημα κίνησης BEV που παρουσιάστηκε στο Tourneo Connect Concept, εξελίχθηκε σε συνεργασία με τη Smith Electric Vehicles, την κορυφαία Βρετανική εταιρία που ειδικεύεται στη μετατροπή επαγγελματικών οχημάτων σε ηλεκτροκίνητα, τα οποία χρησιμοποιούν μπαταρία. Η Smith Electric Vehicles έχει ήδη μετατρέψει και διαθέτει το Ford Transit σε πελάτες στη Βρετανία και την Ευρώπη, όπως είναι η Smith Edison. Η Smith θα διαθέτει επίσης το Transit Connect Van προς πώληση στην Ευρώπη σαν Smith Ampere, από το 2010.
Το Tourneo Connect BEV Concept καταδεικνύει πώς αυτή η τεχνολογία μπορεί να εφαρμοστεί σε ένα όχημα μεταφοράς προσωπικού, ενώ στην Αμερική η Ford έχει επιβεβαιώσει ότι θα λανσάρει, μαζί με την Smith Electric Vehicles, το Transit Connect σαν ένα πλήρες BEV, από το 2010. Για το Tourneo Connect BEV Concept, επιλέχθηκε η πιο πρόσφατη τεχνολογία ηλεκτροκίνησης μέσω μπαταρίας. Μία μπαταρία 21kWh φωσφορικού άλατος-ιόντων λιθίου συγκεντρώνει την ενέργεια για την κίνηση ενός μοτέρ μόνιμου μαγνήτη 50kW, ενώ η ισχύς μεταδίδεται στα ημιαξόνια μέσω κιβωτίου μιας σχέσης. Η επαναφόρτιση είναι εύκολη υπόθεση καθώς ο φορτιστής μπαταρίας του αυτοκινήτου συνδέεται απευθείας σε μία στάνταρ πρίζα και μία πλήρης φόρτιση της μπαταρίας απαιτεί έξι έως οκτώ ώρες.