Είναι πραγματικά το VW Golf το καλύτερο μικρομεσαίο ή απλά η πρώτη σκέψη όταν μιλάμε για μικρομεσαίο;
(6/7/2009)
Η διαφημιστική καμπάνια της VW που καταλήγει πάντα στις δύο λέξεις «Das Auto» (το αυτοκίνητο) κάνει κάτι παραπάνω από το να ταυτίσει τη λέξη με τα μοντέλα της. Είναι όμως αυτό το μόνο προτέρημα του Golf που το φέρνει τόσο δυνατά απέναντι στον ανταγωνισμό; Η έχει και άλλα αγαθά;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Αυτό από μόνο του είναι ένα σημαντικό εμπορικό ατού για το Golf, αφού όταν κανείς σκέφτεται την αγορά ενός μικρομεσαίου, το μοντέλο της VW βρίσκεται έτσι αμέσως στην λίστα με τα υποψήφια μοντέλα.Αρκεί όμως αυτό για να κάνει ένα αυτοκίνητο best seller; Θα μπορούσε το Golf να κερδίσει αυτό το προνόμιο αν δεν είχε και κάποια θετικά χαρακτηριστικά; Και από την άλλη, είναι τόσο καλό ώστε να ξεχωρίζει τόσο στη σκέψη του κόσμου;
Η VW δύο γενιές πριν κατάφερε να περάσει στο Golf κάτι που μέχρι τότε δεν υπήρχε στα μικρομεσαία: οδική συμπεριφορά μεγάλου αυτοκινήτου. Για κάποιον που έμπαινε από μικρομεσαίο σε μικρομεσαίο ψάχνοντας να αγοράσει, ακόμη και αν δεν τον τραβούσε το Golf για τα άλλα του χαρακτηριστικά, η οδική συμπεριφορά έκανε τόσο μεγάλη διαφορά που πραγματικά κολλούσε.
Από τότε και μέχρι σήμερα η VW έχει χειριστεί το Golf πολύ έξυπνα. Κάθε γενιά βασίζεται στο λανσάρισμα και ενός κινητήρα που όλοι θέλουν να έχουν στο αυτοκίνητό τους. Τους FSI στο προηγούμενο, τους TSI τώρα. Το Golf είναι το πρώτο μικρομεσαίο με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, άλλο ένα μπόνους.
Από κει και πέρα, έχοντας βρει τη συνταγή, η VW αλλάζει ελάχιστα το εξωτερικό ντιζάιν και κρατάει σταθερή την ποιότητα κατασκευής. Μεμπτό σημείο η σχεδίαση συνολικά που σε σχέση με τον ανταγωνισμό είναι αρκετά βήματα πίσω, αφού Γάλλοι, Ιταλοί αλλά και οι άλλοι Γερμανοί (Opel, Ford) δίνουν όλο και πιο όμορφα αυτοκίνητα σε κάθε γενιά.
Όμως το Golf με την ουδετερότητα κερδίζει. Στο εξωτερικό χάρη σε αυτή είναι το «αυτοκίνητο για όλους», ενώ στην Ελλάδα (που τα φουσκώνουμε όλα) κάποιοι το θεωρούν premium ή ακόμη και σύμβολο στάτους…
Καλό λοιπόν, ναι, αδιαμφισβήτητα, όμως κοινό (όπως υποχρεωτικά θα ήταν ένα μοντέλο που ταυτίζεται με μια κατηγορία), και σχετικά απρόσωπο. Όμως ο ανταγωνισμός προλαβαίνει και εκτός από πολύ πιο όμορφα μοντέλα, έχει «μαζέψει» τη διαφορά και στη οδική συμπεριφορά (και συνολικά) αλλά και στους κινητήρες.
¶ρα τι μένει ακόμη στο Golf; Είναι για εσάς καλύτερο από τα άλλα ή απλά έχει το όνομα που το ταυτίζει με την κατηγορία; Εσείς τι του βρίσκεται ή αλλιώς τι σας απωθεί από αυτό;
μακαρι να ειχα golf εδω και χρονια. δυστυχως ομως ημουν η μαλον νομιζα πως ημουν τυχερος κατοχος ενος toyota . οι τριγμοι ηταν κατι το φυσιολογικο, οι βλαβες το ιδιο. βαρεθηκα να βλεπω το συνεργειο ωσπου τελικα πριν 1 χρονο αγορασα ενα golf και καταλαβα τι σημαινει ποιοτητα κατασκευης! τα πλαστικα του δεν ειναι απο το ιδιο υλικο που ειναι τα ταπερ της γυναικας μου! δεν ακουγεται ο παραμικρος θορυβος μεσα! και για οσους μου ελεγαν πως και καλα σπανε κινητηρες καθημερινα και δεν γινεται να εχω 1400 κυβικα και 160 αλογα, εχω να πω πως τουλαχιστον ο δικος μου κινητηρας δεν εσπασε και δεν ξερω αν εχω 160 αλογα αλλα εχω τρομερη επιταχυνση, τελεια αισθηση στην οδηγηση, τελεια αισθηση στο τιμονι σε αντιθεση με το τιμονι που ειχα στο corolla κτλ. στην τελικη αν θελετε αυτοκινητο που να ξεχωριζει, αγοραστε ενα golf , αν θελετε απλα ενα αυτοκινητο που απλα να πηγαινει και να μη προσφερει τιποτα, παρτε ενα focus, corolla κτλ απλα respect και ευχαριστω την VW που μου χαρισε αυτο το εργο τεχνης. και τα χρηαμτα που εδωσα, λιγα τα θεωρω για αυτοκινητο εμ τετοια ποιοτητα κατασκευης και τοσα αλογα. και οι υπολοιποι μην ζηλευετε , οπως εκανα και εγω , και νομιζετε πως εχετε το καλυτερο αυτοκινητο. αγοραστε και εσεις ενα golf και μετα τα λεμε. σας το ευχομαι
ΕΧΩ ΤΟ GOLF 5 GTSPORT ME 140 ΑΛΟΓΑ.ΤΟ ΕΧΩ 1ΜΙΣΗ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ 20000ΧΛΜ.ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΟΤΙ ΚΑΙΕΙ ΛΑΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ.Ο TSI ΔΕΝ ΚΑΙΕΙ ΣΤΑΓΟΝΑ!!!ΑΠΟ ΡΟΠΗ ΚΑΙ ΕΠΙΤΑΝΧΥΣΗ ΔΕ ΤΟ ΣΥΖΗΤΑΩ.ΤΟ ΟΤΙ ΚΑΙΕΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ(ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΤΟ ΠΑΤΑΩ)ΑΠΟ Ο,ΤΙ ΛΕΝΕ ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ,ΟΚ,ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΤΟ ΠΑΕΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ???ΑΠΟ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΥΛΙΚΩΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ,ΑΠΟ ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΕΠΙΣΗΣ.ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ.ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΕΝΩ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΟΠΙΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΚΤΙΣΕΙΣ,ΑΛΛΑ ΑΞΙΖΕΙ.ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΙ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΕΣΤΩ ΓΙΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΑΞΙΔΙ,ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΑΠΟΨΗ ΓΙΑ ΤΟ GOLF ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ.ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΟΥ.ΟΚ,ΣΥΝΤΗΡΙΤΙΚΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ,ΑΛΛΑ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ,ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΗΛΙΚΙΕΣ ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΓΟΥΣΤΑ.ΒΛΕΠΕΤΕ ...ΔΕΝ ΤΟ ΣΥΓΚΡΙΝΩ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΣΥΓΚΡΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΟΥ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
Ειμαι σε αναζήτηση αγοράς μεταχειρισμένου αυτοκινήτου και έχω ρωτήσει πολλούς και έχω διαβάσει πολλά,επίσης έχω οδηγήσει και αρκετά αυτοκίνητα.από αυτά που έχω διαβάσει οι περισσότεροι είστε άσχετοι με το θέμα,αλλά σας ρωτάνε αλλο απαντάτε και κυρίως για ολες τις μάρκες αυτοκινητων έχετε από κάτι να πείτε,.τα golf είναι άχρηστα,βγάζουν ζημιές,μου το είπε ένας γνωστός μου.ο άλλος λέει για τα γαλλικά,μακρυά δεν κάνουν,είναι τα χειρότερα,για τα skoda,μακρυά ουτε αυτα κάνουν,μα για ολλες μα για ολλες τις μάρκες λέτε και μια πίπα έτσι κουβέντα να γίνεται.ολλα τα αμάξια Είναι καλα αυτός που τα οδηγοί ειναι μαπας.του γαματε τη μανα στις τελικές με τέρμα τα γκάζια σε δρόμους τις Ελλάδας και μετα έχεις και παράπονα ρε οδηγε,σε δυσαρεστισε το stilo Η το corsa Ε αντε και.... Δηλαδή ,μάθετε πρώτα να οδηγείτε και μετά μπορείτε να έχετε γνώμη και να δυσφήμησετε την καθε μάρκα.
Σε σας που δεν σας αρεσει το Golf μαλλον τα λετε επειδη δε μπορειτε να το αγορασετε
Απλώς, ξέρει να κάνει μάρκετινγκ και φυσικά σε αυτό βοηθάνε ... τα περιοδικά, που στηρίζουν την VW για να φτιάξει το μύθο της!! Πάνος
Συγουρα το Golf αποτελει το κορυφαιο αυτοκινητο στην κατηγορια του και ολα τα υπολοιπα ειτε ακολουθουν (Α3, seat) ειτε ειναι πολυ πισω απο ποιοτητα κατασκευης (toyota, focus κτλ). Ο ομιλος VAG την νεα τεχνολογια πρωτα την τοποθετει στο νεο golf και μετα στα υπολοιπα αυτοκινητα του γκρουπ. (πχ κινητηρες τουρμπο . πλαινα φλας ενσωματωμενα στους καθρεπτες πρωτα μπηκαν στο golf και μετα στο Α3, leon κτλ) Το Golf εχει την καλυτερη ποιοτητα κατασκευης μακραν, απο τον ανταγωνισμο (μονο το Α3 ειναι ισαξιο) και την καλυτερη οδηγικη συμπεριφορα. πραγματικα απορω πως ειναι δυνατον καποιος να επιλεγει toyota αντι golf οταν εχουν σχεδον τα ιδια χρηματα αλλα το golf εχει περισσοτερους αεροσακους στανταρ, καλυτερους κινητηρες, περισσοτερα αλογα, τρεις κλασεις επανω ποιοτητα κατασκευης κτλ επειδη εχω οδηγησει toyota corola αρκετες φορες δυστυχως, ως παλιος κατοχος του εν λογω αυτοκινητου, οταν πριν λιγα χρονια αγορασα golf καταλαβα ποσο βλακας ημουν τοσο καιρο. καμια σχεση η ποιοτητα. το δε τιμονι στο golf, αισθηση αυτοκινητου μεγαλου. δεν συγκρινεται το golf με κανενα αυτοκινητο στην κατηγορια του και γιαυτο αλωστε κανεις δεν βλεπει golf σε μαντρες αυτοκινητων απουλητα. η Ελλαδα ειναι γεματη golf και ομως τα απουλητα μεταχειρησμενα απλα δεν υπαρχουν παρολο που πουλιουνται πολυ ακριβα ως μεταχειρησμενα. επισης απο βλαβες , καμια. σπανια θα δει κανεις golf χαλασμενο και αν σκεφτει κανεις πως υπαρχουν χιλιαδες στους δρομους και μολις ελαχτιστα χαλανε, ε το ποσοστο που παθαινουν καποια βλαβη ειναι το μικροτερο στην κατηγορια του. οποιος δεν εχει αποκτησει golf, απλα δεν μπορει να καταλαβει τι χανει. του ευχομαι να αποκτησει γρηγορα
Το Golf ειναι πρακτικα το καλυτερα φτιαγμενο και προσεγμενο αυτοκινητο της κατηγοριας του.Επισης επι του Golf απο την τεταρτη του γενια εφαρμοζονται τεχνολογιες που ακομη και σημερα αλλοι κατασκευαστες δισταζουν να εχουν στα μικρομεσαια τους μοντελα.
Αφού έκανα test drive ένα GOLF V GT κ ένα AURIS 1.6, κατέληξα στο AUDI A3 1.8 TFSI για λόγους prestige, ποιότητας και πλέον μπορώ να πω επιδόσεων ασφάλειας άνεσης και όλο το πακέτο κ ας κάνει 10.000€ πιο πολλά από το LEON. Αν ήθελα μια κατηγορία κάτω όμως σίγουρα το GOLF δεν παίζεται. Το AURIS το πιο βαρετό αυτοκίνητο. Αν ήταν θα έμενα με το CIVIC που είχα 15 χρόνια. Το έχω ακόμα, αυτό το αμάξι δεν πουλιέται. Όσο για το FOCUS, CEED, τους λείπουν τα άλογα, ενώ για το ASTRA άστο καλύτερα.
Καλά πλαστικά και στιβαρό αμάξι. Κοφτερό στρίψιμο και τελευταία ίσως επιδόσεις (αλλοι βέβαια τις έχουν χρόνια τώρα). Από την άλλη λάδια, σοβαρά προβλήματα αξιοπιστίας, άχρωμο εμφανισιακά και για ποια ασφάλεια μιλάμε; Στο EuroNCAP δεν άνοιγαν οι αερόσακοι :P. Ψάξτε να δείτε για το Golf 5 στο EuroNCAP. Στο ίδια επίπεδα πάνω κάτω με τα άλλα, όμως πιο ακριβό επομένως από κάτω τους. Σόρρυ αλλά δεν θα πάρω.
το να γράφεται ότι ο FSI είναι ένας κινητήρας που όλοι θα ήθελαν να έχουν στο αυτοκίνητο τους είναι αρκετά εκτός πραγματικότητας. Ο ΤSI είναι ένας κινητήρας που πραγματικά πολλοί θα ήθελαν αλλά ο FSI όταν δεν έκαιγε λάδια σε άφηνε να σκέπτεσαι πως πολλοί άλλοι κατασκευαστές (π.χ. ΟPEL, RENAULT) είχαν πολλά χρόνια πριν βγάλει ένα κινητήρα που έφτανε τα 100 άλογα από 1400 κυβικά
ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΑ GOLF ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΕΣΑΙΟΥ ΒΑΘΜΟΥ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ ΚΑΙ ΟΔΗΓΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ. ΗΜΟΥΝ ΚΑΤΟΧΟΣ ΓΙΑ 5 ΕΤΗ ΤΟΥ GOLF IV 1.6 ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙ ΠΟΛΛΑ & ΣΟΒΑΡΑ ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΗΤΑΝ ΚΟΙΝΑ ΚΑΙ ΣΕ GOLF IV ΓΝΩΣΤΩΝ ΜΟΥ. ΑΝΤΙΘΕΤΑ, ΤΩΡΑ ΕΧΩ ΕΝΑ ΕΤΑΙΡΙΚΟ OPEL ASTRA ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΧΕΙ ΚΑΛΗ ΟΔΗΓΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΙ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙ ΖΗΜΙΕΣ!! ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΕΝΑ FORD ST ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΟΔΗΓΕΙ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΑ. ΣΥΝΟΨΗΖΟΝΤΑΣ, ΕΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟΖΗΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕ ΑΨΟΓΗ ΟΔΗΓΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΙ ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΠΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΗΓΕΙ ΣΕ GOLF. ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΤΟ GROUP ΤΗΣ VAG ΔΕΝ ΞΑΝΑΓΥΡΙΖΩ.
ΟΛΟΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΚΑΘΩΣ ΚΙΑ ΟΤΙ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΣΤΟΝ ΚΑΤΟΧΟ ΤΟΥ ΤΟ STATUS ΠΟΥ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΤΟΥ ΛΕΙΠΕΙ. ΟΜΩΣ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΝ? ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΟΛΟΙ? ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙΣ ΒΛΕΠΕΙΣ GOLF. ΠΗΞΑΜΕ ΑΠΟ HIGH ΚΥΡΟΥΛΕΣ ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΣΤΟ ΚΟΛΩΝΑΚΙ ΜΕ ΤΟ GOLF!!! ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΛΑΤΡΗΣ ΤΟΥ ΙΤΑΛΙΚΟΥ DESIGN. ΕΧΩ ΕΝΑ BRAVO T-JET 150HP SPORT.ΑΨΟΓΟ ΣΕ ΟΛΑ :ΠΟΙΟΤΗΤΑ, ΚΡΑΤΗΜΑ, ΕΜΦΑΝΙΣΗ, ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ. ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΥΣΤΕΡΕΙ ΣΕ ΚΑΤΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΗΞΕΙ ΚΑΙ Ο ΤΟΠΟΣ ΑΠΟ ΑΥΤΑ.ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΑ ΚΑΙ ΚΙΝΑ ΤΟΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥ ΑΙΩΝΑ!!!
Αν μπει καποιος σε ενα site κατοχων golf θα δει οτι ολοι εκει πιστευουν οτι εχουν αγορασει το καλυτερο αυτοκινητο που υπαρχει....Κατα τη γνωμη μου το golf ειναι ενα καλο μικρομεσαιο και τπτ παραπανω. Στην τιμη του υπαρχουν λυσεις που ειναι και πιο "γρηγορες" και πιο ποιοτικες. Το γεγονος οτι καποιος ειναι διατεθειμενος να πληρωσει την υπεραξια του golf φαινεται στην βασικη εκδοση με τους 80 ιππους, η οποια ξεκιναει απο τα 15.000+!!! Υπαρχει καποιος εδω μεσα που πιστευει οτι δεν υπαρχουν τουλαχιστον 10 αυτοκινητα καλυτερα της συγκεκριμενης εκδοσης golf? Οι κινητηρες Tsi ειναι βεβαια καλοι και αυτο πρεπει να αναγνωριστει, αν και οπως ειπα αν παμε στα 22.000 μπορεις να βρεις και αυτοκινητο με 180-200 αλογα. Αυτο που με ενοχλει ειναι η λυτη παρουσια του εσωτερικου, που πραγματικα ειναι χρονια πισω απο τον ανταγωνισμο, αλλα και η βαρετη σχεδιαση του εξωτερικου. Προσωπικα δεν θα το αγοραζα ποτε.
ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΟΠΩΣ Ο ΙΑΠΩΝΑΣ ΚΑΙ Ο ΚΟΡΕΑΤΗΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ,ΤΗ ΜΕΤΑΠΩΛΗΣΗ ΤΗ ΒΡΙΣΚΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ,ΟΜΟΡΦΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ,ΠΟΙΟΤΙΚΟ ΣΗΜΕΡΑ ΠΙΑ ΚΑΙ ΠΙΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ,ΓΡΗΓΟΡΟ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟΥΡΜΠΟ,ΕΓΓΥΗΣΗ ΤΡΑΓΙΚΗ.ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΟΡΥΦΑΙΟ ΕΝΑΣ ΘΕΟΣ ΞΕΡΕΙ.ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΤΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΤΟ ΣΠΡΩΧΝΟΥΝ.
Είμαι κάτοχος, από αρχες του 2004, του εν λόγω αυτοκινήτου. Επειδή πολλά ακούγονται για αναξιοπιστία, θα σασ πω τα ακόλουθα. Έχω διανύσει 137.000 χλμ, με τη μοναδική βλάβη που έχω αντιμετώπίσει, να είναι μια βαλβίδα που είχε κολλήσει κι έτσι το βεντιλατέρ ξεκίναγε να δουλέψει όποτε ήθελε και με τις ώρες!!! Αντικαταστάθηκε, δίνοντας το υπέρογκο ποσό των 30 Ευρώ! Όσο για ποιότητα, απλά αξεπέραστο. Δε λέω, καλά αυτοκίνητα τα focus,astra και auris αλλά ο βασιλιάς (στη συγκεκριμένη κατηγορία) είναι ένας και ας κοστίζει κάτι παραπάνω.
Καλα ολα αυτα που διαβασα απο ολοθσ μεχρι τωρα!!!!!!!!!1 Τωρα αν ειναι η οχι το golf σημειο αναφορας,δεν ξερω..... Παντως σιγοθρα,αναξιοπιστω ειναι,ασχημο ειναι,αλλα καλη ποιοτητα εχει! Αλλα,θα ηθελα να αναfερω οτι περυσι,καλυτερο αυτοκινητο στην Ελλαδα,για την κατηγορια του,απο σχεδον ολα τα περιοδικα αυτοκινητου,αναδειχτηκε το kia ceed! Διαφωνει κανενας? ΠοιοτητΑ,αξιοπιστια,design(pro ceed),επιδοσεις,και...ΤΙΜΗ!
κουλαρετε ρε παιδια για golf μιλαμε οχι για ferarri enzo μπορει να το αγορασει το μεγαλυτερο ποσοστο των ελληνων και αντε οσοι δεν μπορουν για καινουριο περνουν ενα μεταχειρισμενο 5αρι σε τιμες προσεγγιζουσες απo ολους.επισης το θεμα του marketing δεν ειναι θεμα κοσμοκαρ αλλα θεμα vw γενικα.νομιζω οτι με το κολημα στο golf χανεται η ουσια και μαζι με αυτη θα χαθει σε καμια 3ετια και το ομολογουμενως πολυ καλυτερο scirocco
Υπερτιμημενα τα Golf οπως παντα και η ποιοτητα κατασκευης τους.Ειχα ενα golf του 79 μοντελο gt και το εσωτερικο του ειναι ιδιο με το καινουργιο... Τωρα ειμαι κατοχος ενος Auris και θα το σκεφτομουν παρα πολυ αμα ξαναπληρωνα ποσα λεφτα για να παρω ενα καινουργιο Golf. Αυτο που μου την δινει περισσοτερο ειναι το πως ευνοουνται ορισμενες γερμανικες μαρκες απο τα περιοδικα αυτοκινητων και μας τα παρουσιαζουν σαν τεχνολογικα θαυματα..Ελεος απλα..
ektos apo toys kinitires toy den exei na mas diksei tipota, oyte apo emfanisi oyte apo anesi kai to basikotero oyte apo aksiopistia sto kato kato rixte mia matia sth selida me ta pio aksiopista poy exete panta sta kokina einai kai panta to kalitero to bgazete pos ginete ayto arage;
ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΥΠΗΡΞΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ ΤΟΥ GOLF ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΠΛΟΥΣΤΑΤΟ ΛΟΓΟ ΟΤΙ ΟΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΓΚΕΙΝΤΑΙ ΣΤΟ ΣΗΜΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΙΓΙΣΜΟ ΤΩΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΩΝ ΜΗΝΥΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΜΑΣ ΒΟΜΒΑΡΔΙΖΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΕΝ ΛΟΓΩ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.ΕΧΩ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙ,ΙΔΙΟΙΣ ΟΜΜΑΣΙ, ΤΗΝ ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΚΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ ΕΝΟΣ OCTAVIA GT, ΕΝΟΣ ΑΠΑΡΑΜΜΙΛΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ, ΣΚΑΛΕΣ ΑΝΩΤΕΡΟ ΤΟΥ. Η ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΤΟΥ ΑΓΟΡΑΣΤΗ,ΕΝΙΟΤΕ, ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΕΠΙΠΟΛΑΙΑ ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΔΙΑΘΕΤΕΙ 23.000 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΕΝΑ 1400άρι, ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΠΕΙΔΗ ΦΕΡΕΙ ΤΟ ΣΗΜΑ VOLKSWAGEN,ΟΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ, ΒΕΒΑΙΑ, ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΑΛΛΕΣ,ΥΨΗΛΑ ΙΣΤΑΜΕΝΕΣ ΜΑΡΚΕΣ!
Δυστυχώς η Ελλάδα η κατηγορία μικρομεσαίο έχει ταυτιστεί με 2 brands. Golf και Corolla-Auris Κατα την γνώμη μου και τα 2 αυτοκίνητα (και ειδικά το Golf) είναι υπερτιμημένα και υπερεκτιμημένα. Βέβαια οποιος κάνει το λάθος και στραφεί σε κάτι εναλλακτικό, πληρώνει την επιλογή του αυτή την ώρα της μεταπώλησης. Τι να πώ ? Προσωπικά δεν θα ήθελα να είμαι ένας απο τους 93156125473 κατόχους Golf
Διαβάζοντας τα σχόλια παρατηρώ ότι το Golf έχει σε γενικές γραμμές, φανατικούς φίλους αλλά και εχθρούς. Αντικειμενικά όμως και διαβάζοντας τα διάφορα περιοδικά (δεν είμαι κάτοχος Golf), νομίζω ότι είναι το καλύτερο. Είναι άλλωστε και πρώτο σε πωλήσεις στη Ευρώπη. Το γεγονός αυτό νομίζω ότι λέει πολλά. Εκτός κι αν οι Έλληνες είμαστε οι καλύτερα κατατοπισμένοι σε ότι αφορά την αυτοκίνηση. Δεν νομίζω..... Το λάδι που καίει το Golf δεν το καίνε τα Seat και Skoda που έχουν τον ίδιο κινητήρα? Για τις δυο τελευταίες μάρκες ΔΕΝ ακούω τίποτα τέτοιο. ΓΙΑΤΙ???
Διάβασα στα προηγούμενα post ότι το Golf το σπρώχνουν τα ελληνικά περιοδικά και ότι στην υπόλοιπη Ευρώπη η η μεταχείριση που έχει καθως και οι βαθμολογίες που αποσπά είναι εντελώς διαφορετικές. σε αυτούς έχω να πώ μόνο ότι ακόμα και η Αγγλική εκπομπή Τop Gear το θεωρεί το καλύτερο μικρομεσαίο, όποιος θέλει το εξακριβώνει αυτό στο site της εκπομπής! Τo Golf το πολεμούν και το φθονούν μόνο όσοι δεν το έχουν!
Το μόνο σίγουρο είναι ότι τα vw έχουν υπερτιμηθεί πάρα πολύ.Θεωρώ πως το vw golf δεν είναι στην κορυφή, ούτε καν σημείο αναφοράς, απλά η συγκεκριμένη εταιρεία κάνει πολύ καλό marketing.Ο κόσμος βλέπει το vw golf ως το απόλυτο αυτοκίνητο χωρίς να ξέρει το λόγο.Η προσωπική μου εμπειρία είναι ότι, τον Αύγουστο του 2008 που έψαχνα για αυτοκίνητο είχα κατασταλάξει στα Opel Astra, Volkswagen Golf και Ford Focus.Αυτό που απόρριψα εξ αρχής ήταν το vw golf, διότι είχε κινητήρα tsi 122 με ίππους, αλλά δεν είχε ESP, κάτι που δεν συμβαίνει μετα άλλα.
GOLF UBER ALLES!! ΕΧΩ ΥΠΑΡΞΕΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ 3 ΓΕΝΙΩΝ GOLF GTI (MK2,MK3,MK4).ΝΟΣΤΑΛΓΩ ΑΚΟΜΑ ΤΙΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΜΟΥ ΜΕ ΑΥΤΑ... ΦΥΣΙΚΑ ΠΑΡΕΜΕΙΝΑ ΣΤΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΗΣ VW-AUDI,ΕΧΟΝΤΑΣ ΠΛΕΟΝ AUDI TT.ΑΝ ΔΕΝ ΖΗΤΟΥΣΑ ΚΑΤΙ EXTREME ΕΜΦΑΝΙΣΙΑΚΟ ΟΠΩΣ ΤΟ "ΤΤ" ΑΝΕΤΑ ΘΑ ΑΓΟΡΑΖΑ ΤΟ ΝΕΟ GTI!
Επειδή διαβάζω συνέχεια για την ποιότητα των golf έχω να πω το εξής: πολλοί κάνουν το λάθος και συγχέουν την ποιότητα με την αξιοπιστία. Ακόμη και εάν το golf είναι ποιοτικό, αξιόπιστο σίγουρα δεν είναι. Τι να πω; Σε golf IV 1.6 αλλάχτηκε το κιβώτιο, το διαφορικό και ο συμπιεστής του κλιματισμού. Αυτά από χοντρές βλάβες, γιατί τις "φτηνές" τις έχω ήδη ξεχάσει. Επίσης τώρα, μετά από 11 χρόνια το αυτοκίνητο τρίζει σαν κουδουνίστρα και ορισμένα από τα πλαστικά μέρη του ταμπλό έχουν αρχίσει να διαλύονται. Σε αυτοκίνητο που είναι ΠΑΝΤΑ σε γκαράζ είναι απαράδεκτο αυτό το φαινόμενο. και για να μη σκεφτεί κανένας ότι μετά απο 11 χρόνια είναι φυσιολογικό, διότι π.χ. Lancia Delta 13 ετών τρίζει ελάχιστα. Επίσης τη φοβερή ροπή του 1,4 που την είδατε; Οδήγησα το VI με τους 122 ίππους και μου φάνηκε ψόφιο. Εν κατακλείδι αυτό που έχω να πω είναι ότι στο golf γίνεται φοβερή διαφήμιση και ότι έχει ένα πράγμα στο οποίο οι Γερμανοί ήταν πάντα πρώτοι: απτή ποιότητα κατασκευής. Μόλις το δεις νομίζεις ότι είναι φοβερά κατασκευασμένο, μέχρι να περάσει η 2ετία και να αρχίσει να τρίζει και να κοπανάει. Στα λεφτά του Golf υπάρχουν καλύτερα αυτοκίνητα, ενώ με λιγότερα αγοράζεις επίσης αξιόλογα (βλ. bravo) που μπορεί να μην έχουν τη μεταπωλητική αξία του golf, αλλά τα έχεις αγοράσει πολύ φτηνότερα, οπότε παίζει και να έχεις λιγότερη χασούρα. Υ.Γ. Κατεστραμένος κινητήρας σε golf GTi μετά από 4000χλμ πως σας φαίνεται;
Μας έχετε κουράσει με το golf. Με τόση διαφήμιση απο τα περιοδικά, οποιαδήποτε εταιρία κα αμάξι θα πουλούσε τρελά. Ούτε τρελή αξιοπιστία έχει ( που να συμβαδίζει και με τα χρήματα που δίνεις ), ντιζάιν μονότονο, αλλά άμα πιπιλάς το μυαλό του κόσμου οτι είναι ότι καλύτερο υπάρχει στα μικρομεσαά στο τέλος θα το πιστέψει. Αν και με 22.000 που έχει η καλή έκδοση στα 1400 μονο μικρομεσαίο δεν παίρνεις.
Einai 8riamvos gia thn Kosmokar na figourarei stis prwtes 8eshs twn pwlhsewn sthn ellada... Kai taytoxrona stis teleytaies 8eseis poiothtas kai aksiopistias tou JDpower pagkosmiws!
ΔΕΝ ΛΕΩ, ΤΟ GOLF EINAI ΠΟΙΟΤΙΚΟΤΑΤΟ ΩΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ(ΥΛΙΚΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ Κ.Λ.Π). ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΟΥ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΜΕΣΟΥΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΟΥ. Η ΒΑΣΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ 122 ΙΠΠΟΥΣ ΕΧΕΙ 17.090 ΕΥΡΩ.(ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΑ ΣΤΗΝ ΒΑΣΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ 80 ΙΠΠΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ Ο ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΤΟ ΕΧΕΙ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ). ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ VW ΝΟΜΙΖΕΙ ΟΤΙ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΧΡΥΣΟ.. ΑΛΛΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ MARKETING ΚΑΙ ΠΟΥΛΑΝΕ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ. ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΑΙΡΝΑ GOLF ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΚΑΠΟΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΗΣ VW(Η ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ VW) ΓΙΑΤΙ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΟΙ TSI ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΙ ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΜΕ ΚΑΛΥΠΤΕΙ Η 2ΕΤΗ ΕΓΓΥΗΣΗ.. ΤΕΛΟΣ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΠΕΡΙ ΧΑΜΗΛΗΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ TSI ΕΙΝΑΙ ΨΕΜΑΤΑ..(ΟΙ 1.4 TSI ΣΕ ΠΟΛΛΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΚΑΙΝΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΚΑΙ ΑΠΟ 2ΛΙΤΡΑ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΑ). ΑΣΕ ΠΟΥ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΕΤΟΙΟΥ ΜΕΓΕΘΟΥΣ..
ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΟΥ!!!! ΤΟ ΜΟΝΟ ΜΕΙΟΝ ΤΑ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ
ΝΑΙ. Το Golf κερδίζει. Σχεδιαστικά είναι κλασικό. Η λέξη κλασικό τα λέει όλα. Ποιοτικά είναι αναμφισβήτητα το καλύτερο. Ο TSI κινητήρας επίσης. Τι άλλο μένει??? Σημειώστε ότι δεν έχω Golf. Οδήγησα όμως το Golf VI και....... τα λόγια είναι περιττά. Ενα test drive θα πείσει και τον τελευταίο δύσπιστο.
Βασικά το Golf στο εξωτερικό δεν είναι το αυτοκίνητο για όλους, όπως λέτε στο άρθρο. Είναι όμως το αυτοκίνητο που σέβονται όλοι και καθ ότι ποιοτικό, σοβαρό, αδιάφορο και μάλλον ακριβό, σίγουρα δεν είναι το αυτοκίνητο που όλοι θέλουν και μπορούν να αγοράσουν. Όσον αφορά το αμαξι σαν σύμβολο και τον ταξικό διαχωρισμό που θεωρείτε ότι γίνεται στην Ελλαδίτσα μας αλλά όχι στο εξωτερικό θα σας πω ένα πραγμα μόνο. Επισκεφτείτε τη σελίδα του αγγλικού Top Gear, πηγαίνετε στο πεδίο car reviews και βρείτε το Golf. Στο μάτι σας θα πέσει η φράση τους για το αυτοκίνητο, που είναι μοναδική για καθένα. Για το Golf λένε ότι είναι το αυτοκίνητο που έχουν όλοι στο fulham (προάστιο του Λονδίνου) εκτός αν έχουν 4χ4 οπότε έχουν Golf σαν δεύτερο αυτοκίνητο. Λεπτομέρεια, το Fulham είναι ένα από τα πιο όμορφα κλασσάτα και ακριβά προάστια του Λονδίνου.
Η πολύ αλμυρή τιμή του GOLF σε σχέση με τα άλλα μικρομεσαία το κάνει κατά τη γνώμη μου να έρχεται συνολικά κάτω από αυτά. Το TSI των 122 στη φτωχή έκδοση είναι εξίσου ή ακριβότερο από MEGANE 1.6 , COROLLA 1.6 , BRAVO 1.4 TJET στις πιο πλούσιες εκδόσεις τους. Επομένως γιατί κάποιος να μην πάρει το LEON 1.8 TSI με τα ίδια λεφτά; Σας λέω ότι προσανατολιζόμουν για αγορά του GOLF PLUS αλλά δεν συμφέρει το κόστος-αξία.
Πολύ καλό αυτοκίνητο, ποιοτικό και στιβαρό, αλλά κάπου έχει υπερτιμηθεί! Υπάρχουν πλέον πολλά άλλα, επίσης καλά αυτοκίνητα στην κατηγορία αυτή. Το κόστος χρήσης του δε, είναι πραγματικά μεγάλο και πολύ μεγαλύτερο από του ανταγωνισμού. Η VW κάνει σπουδαία δουλειά σε επίπεδο marketing. Aλλά το να επιμένει να προβάλει το Golf με αέρα υπεροψίας, σε βάθος χρόνου θα της στοιχίσει...
Μήπως αυτο το ερώτημα θα έπρεπε να το κάνουμε εμείς σε εσάς αγαπητο Autotriti?Διορθώστε με αν κάνω λάθος αλλα δεν πρεπει να υπάρχει ούτε ένα συγκριτικό που να έχω διαβάσει και να μην έχετε δώσει σαν κορυφαίο στην κατηγορία του το Golf,έστω και αν στα επιμέρους σημεία πολλες φορές χάνει απο ανταγωνιστές. Για να μην παρεξηγηθώ ούτε έχω τίποτε με το αυτοκίνητο,ούτε θα μπω στη διαδικασία να πω εγώ ποιο ειναι το καλύτερο..απλά διαβάζοντας και λιγο διεθνή τύπο αυτοκινήτου βλέπω πολυ διαφορετικά αποτελέσματα στα συγκριτικά σε σχέση με την Ελλαδα που είναι λες και κανείς δεν τολμάει να βγάλει (έστω) δευτερο το Golf χρόνια τωρα.
Γενικά τα αυτοκίνητα της VW είναι υπερτιμημένα.Έτσι και το Golf.Υπάρχουν αυτοκίνητα ισάξια απλώς δεν έχουν την κατάληλη διαφήμιση για να προωθηθούν.Δεν μπορεί να πληρώνεις ένα σκασμό χρήματα και να δημιουργούνται προβλήματα αξιοπιστίας,ενώ την ίδια στιγμή η εταιρεία να τα διαφημίζει σαν προιόντα αξιοπιστίας και σημεία αναφοράς για την κατηγορία.Παράδειγμα πλαστικοί γρύλοι στα παράθυρα και μερικά άλλα.Κατά τη γνώμη μου όλα τα αυτοκίνητα είναι ίδια ανεξαρτήτου μάρκας και μπορούν να πάθουν τις ίδιες ζημιές,απλως είναι θέμα τύχης.
ΕΙΧΑ ΤΟ GOLF V 1.6FSI ΕΔΩ ΚΑΙ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ 110.000ΚΜ. ΚΑΝΕΝΑ ΣΟΒΑΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ (ΓΙΑΤΙ ΜΙΚΡΟΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑΚΙΑ ΒΓΑΖΟΥΝ ΟΛΑ). ΤΟ ΕΔΩΣΑ ΚΑΙ ΠΗΡΑ EOS 1.4TSI 160PS... ΕΠΙΣΗΣ ΑΨΟΓΟ ΣΤΑ ΠΡΩΤΑ 6.000ΚΜ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΑΠΛΑ Ζ Η Λ Ε Υ Ο Υ Ν!!!!!!!
…είτε μας αρέσει είτε όχι, είναι σημείο αναφοράς για την κατηγορία και σίγουρα από τα πιο ολοκληρωμένα και κυρίως λόγο TSI. Ααα, δεν θέλω γρίνιες, και κακίες… Καλά μικρομεσαία υπάρχουν (μερικά), ολοκληρωμένες προτάσεις ελάχιστες. Δεν είμαι κάτοχος Golf, αλλά του αιώνιου εχθρού! Astra 1.6 (από Οκτώβριο Focus 1.6 Sport), την ροπή του TSI να είχα… Και βλάβες βγάζει το κάθε Golf σε σχέση με κάποια ιαπωνικά, και πιο ακριβό από κάποια καγκούρικα! Ισπανικά τα οποια άγοράζουν την τεχνολογία VW, και κανα λαδάκι καίνε...αλλά όλοι θα το θέλαμε σε σχέση με το ψοφίμι που οδηγάμε!! Είπαμε, δεν θέλω γρίνιες, κακίες και συμπλέγματα κατωτερότητας. Α! και δε συζητάμε για το 2λιτρο GTI. Γρηγορότερα υπάρχουν στην κατηγορία, καλύτερα υπάρχουν??? Βέβαια, ο ανταγωνισμός είναι παρά πολύ σκληρός, έρχονται ανανεώσεις μοντέλων, νέοι κινητήρες, και γενικά δύσκολα τα πράγματα για το «σνομπ» Golf - VW. Αριστομένης - Ηλιούπολη
Koita na deis ti ginetai, ta 2 poio epituxhmena aytokinhta ths kathgorias, einai ta dyo poio adiafora sxediastika (golf, auris). Toulaxiston to deytero einai a3iopisto. Egw pantws an pswniza ap aythn thn kathgoria sigoura 8a protimousa kato se neo mazda 3, eperxomeno focus h gia kati poio oikonomiko to kia ceed, kai na xw to kefali mou hsyxo, osoi perimenoun na kerdisoun prestige ap to aytokinhto tous, as plhrwsoun gia golf, a3 h bmw 1. Gia tous ypoloipous yparxoun poio a3iopista, endiaferonta, e3oplismena aytokinhta kai taytoxrona e3airetika poiotika kai asfalh. Ase pou exei ginei kai soupa ayto to golf akoma de vghke
"kerne... (7/7/2009, 15:49) Αν το golf είναι πρότυπο, τότε το audi a3 τί είναι?" -To A3 einai ena AKRIVO Golf, episeis to Leon einai ena isaksio Golf kai ta 2 fthna A3, alla poios dexetai na plhrwsei 28.000 gia ena amaksi pou exei omoiwthtes me leon, Golf, skoda , ektos an thn diafora thn kanoun oi 4 krikoi, telika o kerdismenos poios einai aytos pou plirwse liga h aytos pou exei A3? Kai to BMW series1? Ti einai? h BMW to ekane piswkinhto exontas to gnwsto aykshmeno kostos ths epiloghs ayths gia thn mikromesaia kathgoria, KAI EINAI H MONH pou mporei na milaei gia odhghkh apolaysh, timoni, frena, styl, aksia, kai ola ayta oso ena A3, kai fysika einai BMW me oloma vary san istoria kai swma pou tis analogies ths 8a ths zhleye akoma kai montelo, To kalytero omws einai oti MOIAZEI me tis megalyteres adelfes tou kai oxi me clones toy XYZ wanabe premioum car builter. Den einai proswpiko apla na ksexwrizoume tis aksies, aytous pou aksizoun ta leyta kai thn gnwmh mas apo aytous pou kerofylaktoun na kerdoskopisoun se varos mas!!!
σιγουρα η vw βγαζει καλα αυτοκινητα και τωρα τελευταια και ομορφα(passat cc scirroco) αλλα ακομα καλυτερα ξερει πως να πουλησει αυτοκινητα ειναι ικανοι με το marketing που εχουν να σου πουλησουν γαιδαρο για αλογο κουρσας και να εισαι ευχαριστημενος χωρις να ξερεις γιατι.ειναι και αυτη μια καλη εταιρια οπως αρκετες ακομα ομως.το golf στην ελλαδα το εχουν κανει μυθο(τι αλλο θα ακουσουμε status symbol το αυτοκινητο του λαου) στην ευρωπη πουλαει γιατι ειναι στον μεσο ορο σε ολους τους τομεις στην ελλαδα πουλαει γιατι ειναι golf και εκτος απο λιγους που το ψαχνουν οι υπολοιποι πανε και το περνουν γιατι ψαρονουν απο τις φοβερες διαφιμησεις αααα και απο το τουπε των πωλητων που ακομα και το fox να πας να αγορασεις νομιζουν οτι πουλανε χρυσο.(και κατι ακομα ρε παιδια τοσα χρονια δεν υπηρχαν turbo κινητηρες και σε μικρους κυβισμους και σε μεγαλυτερους γιατι ξαφνικα εγινε τεχνολογικη επανασταση vw δεν το καταλαβαινω)
Το ότι μαζί με το Focus, το Ceed και το i30 καθώς και τα πιο premium A3 και BMW 1 Series είναι τα μόνα που έχουν ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων πίσω. Η απτή ποιότητα των μερών. Κινητήρες TSI με ροπήηη...και σεβασμό στην κατανάλωση. Ξέρεις ότι αν αποφασίσεις να το πουλήσεις για οποιοδήποτε λόγο, θα πάρεις παραπάνω χρήματα πίσω, από την διαφορά που θα δώσεις για να πάρεις το Golf από την νο2 επιλογή σου. Ναι, ακόμα και αν έχει αλλάξει το μοντέλο!
Το VW Golf ειναι το κσλυτερο μικρομεσαιο αυτοκινητο με μεγαλη διαφορα απο τα υπολοιπα!Τι να πρωτοπει κανεις? Απο οδικη συμπεριφορα?Το αμαξι κολαει στο δρομο!!!Απο κινητηρες?Με τους καινουριους TSI κινητηρες το αυτοκινητο εχει απιστευτη ροπη για 1400cc!!Οσον αφορα το εσωτερικο του...το αμαξο μποτει να μην ειναι top σε σχεδιαση (οχι οτι σε αφηνει και αδιαφορο) αλλα τα υλικα κατασκευης του ειναι απλα τελεια!
Με όλο το σεβασμό στην ιστορία και στην ποιότητα του Golf, το ομόσταβλο Leon είναι καλύτερο. Γιατί; Γιατί κοστίζει λιγότερο, έχει τους ίδιους κινητήρες, πιο νεανικό design, πιο άκαμπτο πλαίσιο και περισσότερους χώρους. Τώρα αν κάποιος αγοράζει ένα αυτοκίνητο για τα πλαστικά στο εσωτερικό του ή δε ρίχνει τη γκόμενα με αυτοκίνητο Seat, μπορεί -φυσικά- να διαφωνήσει με όσα γράφω. Τέλος, να επαναλάβω (πριν πυροβολήσουν ορισμένοι), το σεβασμό μου για την ποιότητα και την ιστορία του Golf.
ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΕΚΤΙΜΗΜΕΝΟ ΤΟ GOLF.Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΓΕΝΙΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΠΟΙΟΤΙΚΟΤΕΡΗ ΟΜΩΣ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΑ ΒΡΑΖΟΥΝ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΖΑΝΙ.ΤΟ GOLF ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΙΚΡΟΒΛΑΒΕΣ ΚΑΕΙ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΛΑΔΙ Η ΕΙΝΑΙ ΙΔΕΑ ΜΟΥ?ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΚΑΙ ΤΟ ASTRA H TO MEGANE H TO AURIS KAI OXI TO FOCUS! EINAI ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΑΡΑΒΛΕΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ CEED.
Αν το golf είναι πρότυπο, τότε το audi a3 τί είναι?
Golf. Ποιός να συγκριθεί μαζί σου...!
Einai to xeirotero mikromeseo k den einai to prwto pou mou erxete sto mualo mallon to teleutaio h katholou tha elega.Ta lew ola auta giati exw filous me wv genika alla k golf k einai kathe mera sunergio.Den tha sas pw ala apla parathriste ta autokinhta ths express service otan ta pethxete sto dromo.....olo wv kai audi exoun
ΤΟ GOLF ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΑ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΑ ΤΥΠΟΥ AURIS, MAZDA 3, ASTRA, FOCUS ΚΛΠ.ΕΧΕΙ ΞΕΦΥΓΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΚΑΙ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ ΠΟΛΥ, ΑΛΛΑ ΥΠΟΛΕΙΠΕΤΑΙ ΑΚΟΜΗ ΛΙΓΟ ΤΟΥ ΚΟΡΥΦΑΙΟΥ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΟΥ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ AUDI A3, TO OΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΟ, ΑΛΛΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΥΨΗΛΟΤΕΡΗ ΜΕΤΑΠΩΛΗΣΗ.
ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΤΟ GOLF ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΟ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ. ΔΕ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΑΛΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ TSI ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ. ΟΙ ΙΑΠΩΝΕΣ ΕΧΟΥΝ ΧΑΣΕΙ ΤΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ ΤΩΝ ΚΑΛΥΤΕΡΩΝ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ ΕΝΩ ΣΕ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΥΣΤΕΡΟΥΝ ΕΝΩ ΟΙ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΟΤΙ ΤΩΡΑ ΑΡΧΙΣΑΝ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ.ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΟ. ANΑΜΕΝΩ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΕΑ ALFA ROMEO. ΕΙΔΩΜΕΝ!!
Ρε παιδιά καλό αυτοκίνητο δε λέω.Ποιοτικό,με δυνατούς κινητήρες και καλή οδική συμπεριφορά.Αλλά αυτή τη σχεδίαση δε μπορώ να τη χωνέψω με τίποτα!¶χαρη,άοσμη,άγευστη.Βλέπεις το καινούριο στο δρόμο και δυσκολέυεσαι να πιστέψεις ότι μόλις βγήκε.Και το εσωτερικό...μνημόσυνο.Όσο καλό και αν θεωρείται δε θα το αγόραζα.
Το Golf είναι ένα άριστο συνολικά αυτοκίνητο για την κατηγορία του. Προσφέρει χώρους, ασφάλεια ενεργητική και παθητική, τεχνολογία κινητήρων, ξεκούραστο ταξίδι. Μελανό σημείο, κάποια προβλήματα αξιοπιστίας κυρίως όσον αφορά τους μηχανισμούς παραθύρων, άλλα ηλεκτρολογικά προβλήματα, καθώς και το ακριβό κόστος σέρβις. Δεν θα σταθώ στην αλμυρή τιμή του διότι η τεχνολογία των κινητήρων (κόστος εξέλιξης) και η ασφάλεια που προσφέρει στους επιβάτες είναι ανεκτίμητα. Από μπροστά χαίρεσαι να το βλέπεις, από πίσω όμως είναι σαν SUV ή βαν. Δεν θυμίζει αυτοκίνητο. Επίσης, ως 35άρης έζησα όλες του τις εκδόσεις με το παρεμφερές εξωτερικό σχήμα. Συντηρητικό μεν, αποδεκτό και διαχρονικό δε. Όμως συγχωρέστε με, δεν θα το αγόραζα ποτέ. Ο λόγος? Δεν είναι από τα αυτοκίνητα που θα ξεχωρίσει είτε με το ντιζάιν του, είτε με το χαρακτήρα του. (Εξαιρούνται οι γρήγορες εκδόσεις). Είναι αυτοκίνητο για οικογενειάρχη, για την κυρία που θα βγει για καφέ στο Κολωνάκι, για την καθηγήτρια πιάνου κ.λ.π.. Γι΄ αυτό το λόγο άλλωστε έχει τόσο φανατικούς υποστηρικτές όσο και φανατικούς εχθρούς.
Σωστα ως ενα βαθμο... αλλα νομιζω οτι τα σκυπτρα, παροτι υστερει σε κινητηρες, τα εχει το φοκους. οπου εμαθαν οι παλαιοτερες γενιες αλλων εταιριων για να εξελιξουν τα μοντελα τους αλλα εμπνεονται και για τα νεα.
Δυστυχώς δεν μπορώ να εκφραστώ ελεύθερα λόγω του δημόσιου του χώρου. Του Golf λοιπόν "του βρίσκω" την επιτάχυνση. Εσείς πώς θα χαρακτηρίζατε την απόλαυση αυτήν? (Προσθέστε ανεξάρτητες αναρτήσεις, κοντινές σχέσεις ταχυτήτων και ό,τι προσδίδει στην καλή οδική συμπεριφορά). Δεύτερον, το όνομά του παραπέμπει σε απάγγιο Κόλπο που σχηματίζει η θάλασσα σε αγαπημένο, απόμακρο, ήσυχο νησί. Τί με απωθεί? Όποιοι το οδηγούν χωρίς να χαίρονται τις δυνατότητές του.
Προσωπικά όταν θα κοιτάξω για το επόμενο αυτοκίνητο, που θα είναι μικρομεσαίο, δε θα κοιτάξω το golf και τα ομοεθνή του διότι οι γερμανικές εταιρείες δε σε καλύπτουν μετά τα δύο έτη. Με το opel corsa που έχω τώρα σε μια περίπτωση βλάβης που ήταν κατασκευαστικό λάθος στάθηκαν στο ότι ήταν εκτός εγγύησης. Από εκεί και πέρα δεν είχε άλλες βλάβες αλλά το after sales μετράει πάρα πολύ. Όσο για το golf και το μύθο του είναι στο μυαλό μόνο των περιοδικών που το στηρίζουν. Πιο τίμιοι έχουν αποδειχθεί οι Κορεάτες και οι Ιάπωνες και εκεί θα προσανατολιστώ για το επόμενο μικρομεσαίο μου.
Το Golf είναι το σημείο αναφοράς. Προτού όμως όλοι αρχίσουμε να ζητωκραυγάζουμε και να ορκιζόμαστε αιώνια πίστη στην εταιρεία που το παράγει ας πούμε τα εξής. Η τιμή του είναι φυσικά τσιμπημένη (συνεπώς ισχύει το ότι πληρώνεις παίρνεις), επίσης η διαφορά που το χώριζε από το μέσο όρο της κατηγορίας έχει ελαχιστοποιηθεί σε όλους τους τομείς. Στη δε Αμερική τα VW θεωρούνται καλά αλλά αναξιόπιστα (ειδικά στον τομέα της μετάδοσης) και ακριβά στον τομέα της συντήρησης. Το DSG αποτελεί μεγάλη πρόοδο αλλά ας κρατήσουμε στάση αναμονής. Τα σέρβις και επισκεύες θα δείξουν πόσο θα πονέσει η τσέπη των αγοραστών του. Οι άλλες μεγάλες Ευρωπαικές εταιρείες γνωρίζοντας το κόλλημα που έχει ο κόσμος μ αυτο το μοντέλο προσπαθούν σκληρά και προσφέρουν πλουσιότερο εξοπλισμό. Συνεπώς...το Γκόλφ είναι μια ασφαλής αγορά αλλά όχι πάντα η καλύτερη.