ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Είναι πραγματικά το VW Golf το καλύτερο μικρομεσαίο ή απλά η πρώτη σκέψη όταν μιλάμε για μικρομεσαίο;

Είναι πραγματικά το VW Golf το καλύτερο μικρομεσαίο ή απλά η πρώτη σκέψη όταν μιλάμε για μικρομεσαίο;

(6/7/2009)

Η διαφημιστική καμπάνια της VW που καταλήγει πάντα στις δύο λέξεις «Das Auto» (το αυτοκίνητο) κάνει κάτι παραπάνω από το να ταυτίσει τη λέξη με τα μοντέλα της. Είναι όμως αυτό το μόνο προτέρημα του Golf που το φέρνει τόσο δυνατά απέναντι στον ανταγωνισμό; Η έχει και άλλα αγαθά;

Αλήθεια είναι πως η εμπορική επιτυχία του VW Golf παγκοσμίως αλλά και στην Ελλάδα έχει καθιερώσει το γερμανικό μικρομεσαίο ως σημείο αναφοράς για όλη την κατηγορία. Όχι απαραίτητα ως το καλύτερο, αλλά ως το τυπικό δείγμα μικρομεσαίου αυτοκινήτου.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αυτό από μόνο του είναι ένα σημαντικό εμπορικό ατού για το Golf, αφού όταν κανείς σκέφτεται την αγορά ενός μικρομεσαίου, το μοντέλο της VW βρίσκεται έτσι αμέσως στην λίστα με τα υποψήφια μοντέλα.
Αρκεί όμως αυτό για να κάνει ένα αυτοκίνητο best seller; Θα μπορούσε το Golf να κερδίσει αυτό το προνόμιο αν δεν είχε και κάποια θετικά χαρακτηριστικά; Και από την άλλη, είναι τόσο καλό ώστε να ξεχωρίζει τόσο στη σκέψη του κόσμου;

Η VW δύο γενιές πριν κατάφερε να περάσει στο Golf κάτι που μέχρι τότε δεν υπήρχε στα μικρομεσαία: οδική συμπεριφορά μεγάλου αυτοκινήτου. Για κάποιον που έμπαινε από μικρομεσαίο σε μικρομεσαίο ψάχνοντας να αγοράσει, ακόμη και αν δεν τον τραβούσε το Golf για τα άλλα του χαρακτηριστικά, η οδική συμπεριφορά έκανε τόσο μεγάλη διαφορά που πραγματικά κολλούσε.
Από τότε και μέχρι σήμερα η VW έχει χειριστεί το Golf πολύ έξυπνα. Κάθε γενιά βασίζεται στο λανσάρισμα και ενός κινητήρα που όλοι θέλουν να έχουν στο αυτοκίνητό τους. Τους FSI στο προηγούμενο, τους TSI τώρα. Το Golf είναι το πρώτο μικρομεσαίο με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, άλλο ένα μπόνους.
Από κει και πέρα, έχοντας βρει τη συνταγή, η VW αλλάζει ελάχιστα το εξωτερικό ντιζάιν και κρατάει σταθερή την ποιότητα κατασκευής. Μεμπτό σημείο η σχεδίαση συνολικά που σε σχέση με τον ανταγωνισμό είναι αρκετά βήματα πίσω, αφού Γάλλοι, Ιταλοί αλλά και οι άλλοι Γερμανοί (Opel, Ford) δίνουν όλο και πιο όμορφα αυτοκίνητα σε κάθε γενιά.
Όμως το Golf με την ουδετερότητα κερδίζει. Στο εξωτερικό χάρη σε αυτή είναι το «αυτοκίνητο για όλους», ενώ στην Ελλάδα (που τα φουσκώνουμε όλα) κάποιοι το θεωρούν premium ή ακόμη και σύμβολο στάτους…

Καλό λοιπόν, ναι, αδιαμφισβήτητα, όμως κοινό (όπως υποχρεωτικά θα ήταν ένα μοντέλο που ταυτίζεται με μια κατηγορία), και σχετικά απρόσωπο. Όμως ο ανταγωνισμός προλαβαίνει και εκτός από πολύ πιο όμορφα μοντέλα, έχει «μαζέψει» τη διαφορά και στη οδική συμπεριφορά (και συνολικά) αλλά και στους κινητήρες.
¶ρα τι μένει ακόμη στο Golf; Είναι για εσάς καλύτερο από τα άλλα ή απλά έχει το όνομα που το ταυτίζει με την κατηγορία; Εσείς τι του βρίσκεται ή αλλιώς τι σας απωθεί από αυτό;
Autotriti.gr
TASEIS LPG 2025