H Κορεάτικη αυτοκινητοβιομηχανία σημειώνει σημαντικές προόδους στην Αμερικάνικη αγορά. Σύμφωνα με τα δεδομένα του Συνδέσμου Κατασκευαστών Αυτοκινήτου Κορέας ο όμιλος Hyundai – Kia παρουσίασε το μεγαλύτερο ποσοστό αύξησης του μεριδίου αγοράς του σε σχέση με το περασμένο έτος.
Κατά την ίδια χρονική περίοδο, το μερίδιο αγοράς της Ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας αυξήθηκε μόλις κατά 1.3%, ενώ οι Ευρωπαϊκές μάρκες αυξήθηκαν κατά 1.2%.
Σε αντίθεση, το συνδυασμένο μερίδιο αγοράς των Chrysler, GM και Ford μειώθηκε στο 45% κατά την περίοδο Ιανουαρίου – Απριλίου σε σχέση με το 50.1% την περασμένη χρονιά.
Ο όμιλος Hyundai-Kia κατόρθωσε επίσης να αυξήσει το μερίδιο αγοράς του στην Ευρώπη την ίδια χρονική περίοδο. Σύμφωνα με τον σύνδεσμο, το συνδυασμένο μερίδιο αγοράς στην Ευρώπη αυξήθηκε από 3.1% το 2009, σε 3.6%το πρώτο τετράμηνο της φετινής χρονιάς.
Στην Αμερικανική αγορά, οι πωλήσεις των Κορεάτικων αυτοκινητοβιομηχανιών μειώθηκε μόλις κατά 3.7% , ενώ αυτές της Ευρώπης, Ιαπωνίας και Αμερικής μειώθηκαν κατά 24.7%, 35.2% και 43.7% αντίστοιχα.
Στην Ευρωπαϊκή αγορά , οι πωλήσεις των Hyundai – Kia το πρώτο τετράμηνο του 2009 σημείωσαν σημαντική αύξηση τάξεως 13.2 τοις εκατό σε σχέση με την περασμένη χρονιά.
Tο αυξημένο μερίδιο αγοράς των δύο εταιρειών υποστηρίχθηκε και από αυξημένα κέρδη πωλήσεων.
Στην Κίνα, το συνδυασμένο μερίδιο αγοράς Hyundai – Kia του πρώτου τετραμήνου αυξήθηκε κατά 1.2% σε σχέση με το περσινό 6.2% και έφτασε το 7.4%.