Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Μόνο για την αγορά της Κορέας, προσ το παρόν, το υβριδικό Elantra

Μόνο για την αγορά της Κορέας, προσ το παρόν, το υβριδικό Elantra

Ελαφρώς υβριδικό το Hyundai Elantra

(13/7/2009)

Η Hyundai προτίθεται να ακολουθήσει έναν αντισυμβατικό υβριδικό δρόμο, παρουσιάζοντας το Elantra LPI HEV (Liquefied Petroleum Injected Hybrid Electric Vehicle), που προορίζεται για την τοπική κορεατική αγορά, αλλά δίνει μία καλή εικόνα για τα μελλοντικά οικολογικά σχέδια της εταιρείας γενικότερα.

Το νέο μοντέλο χρησιμοποιεί ένα βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρου, ισχύος 114 ίππων, σε συνδυασμό με ένα μικρό ηλεκτροκινητήρα 20 ίππων. Παρόλο που οι επιδόσεις του αυτοκινήτου δεν είναι πολύ καλές, με το 0-100 να χρειάζεται 11,7 δευτερόλεπτα για διεκπεραιωθεί, η μέση κατανάλωση του μοντέλου δε θα ξεπερνάει τα 5,6 λ./100 χλμ. Έτσι, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της εταιρείας για ένα αυτοκίνητο που διανύει περίπου 20.000 χιλιόμετρα μέσα σε ένα χρόνο, ο αγοραστής συμφέρει να αγοράσει αυτή την έκδοση έναντι της συμβατικής, αφού έτσι γλιτώνει περίπου 800 ευρώ. Για να μεγιστοποιήσει το οικολογικό προφίλ του μοντέλου, η Hyundai το έχει εξοπλίσει με ένα σύστημα Start&Stop, αλλά και με ένα σύστημα Eco Guide, σαν αυτό που εξοπλίζει το Insight, το οποίο προσφέρει, μέσω του πίνακα οργάνων, πληροφορίες στον οδηγό για όσο το δυνατόν πιο οικονομική οδήγηση. Παράλληλα, το σύστημα Eco Drive παρακάμπτει τις απότομες αλλαγές στη χρησιμοποιούμενη ροπή, αυξάνει τη χρήση του ηλεκτροκινητήρα και εμπλέκει το σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα. Παρόλο που η Hyundai περιμένει να πουλήσει περίπου 7,500 τέτοιες μονάδες μέχρι το τέλος του χρόνου, δεν σκέφτεται ακόμα να κάνει εξαγωγές.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
OPEL