Πως θα εκμεταλλευτείτε την απόσυρση; Θα αλλάξετε το παλιό σας με νέο μικρό, ή με ένα μεγαλύτερο;
(17/9/2009)
H απόσυρση ξεκινάει αμέσως και αμετακλήτως αφού και τα δύο κόμματα έχουν ανακοινώσει πως θα υποστηρίξουν το μέτρο αν εκλεγούν. ¶ρα τώρα έρχεται η ώρα της απόφασης, να αντικατασταθεί το παλιό αυτοκίνητο με ένα νέο που θα κάνει την ίδια δουλειά, ή να χρησιμοποιηθεί το όφελος για την αγορά του ακριβού μοντέλου που πάντοτε θέλατε;
Από τα 1,7 εκατομμύρια αυτοκίνητα παλιάς τεχνολογίας που κυκλοφορούν στην Ελλάδα, το 60% υπολογίζεται πως τελούν χρέη δεύτερου αυτοκινήτου σε μία οικογένεια. Αυτοκίνητα που έχουν αποπληρωθεί, δε ζητάνε πολλά σε συντήρηση και κάνουν τη δουλειά τους «μια χαρά». Μόνο που τώρα, με τα νέα τέλη κυκλοφορίας, το κόστος χρήσης εκτοξεύεται, ενώ δίνεται και η ευκαιρία να αντικατασταθούν. Όμως το όφελος από την απόσυρση δεν είναι μικρό. Από 1.500 ως και 3.200 ευρώ η μείωση που μπορεί να πετύχει κανείς είναι σημαντικά μεγαλύτερη από αυτή που προσέφερε η έκπτωση του ΕΤΤ κατά 50% τους προηγούμενους μήνες. Τουλάχιστον στα αυτοκίνητα μέχρι 20.000 ευρώ. &&&& Ειδικά στα μικρά αυτοκίνητα, τέτοια ποσά μπορούν να φτάνουν και στο 30% της τιμής του καινούργιου, οπότε και μιλάμε για πραγματική ευκαιρία απόκτησης φθηνού μικρού αυτοκινήτου. Όμως και σε ένα ακριβότερο μοντέλο, ειδικά αν συνδυαστεί με στοκαρισμένα αυτοκίνητα που έχουν εκτελωνιστεί με μειωμένο ΕΤΤ, το όφελος είναι πραγματικά δελεαστικό. &&&& &&&& ¶ρα τι κάνουμε; Τουλάχιστον στην αρχή, και όσο υπάρχει ακόμη στοκ από εκτελωνισμένα αυτοκίνητα με μισό ΕΤΤ, η αγορά καινούργιου μικρομεσαίου, μεσαίου, ή SUV είναι πραγματικό κελεπούρι. Όμως το χρειαζόμαστε άλλο ένα τόσο μεγάλο αυτοκίνητο στην οικογένεια; &&&& Επιπλέον αυτές οι ευκαιρίες θα κρατήσουν πολύ λίγο, οπότε όσοι πάνε προς αυτή την κατεύθυνση θα πρέπει να κινηθούν σβέλτα. Από την άλλη πλευρά, οι περισσότεροι απλά θα αντικαταστήσουν το παλιό με νέο, κοιτάζοντας τη χρήση του. Ευκαιρία θα είναι να αλλαχτεί με κάτι που ταιριάζει καλύτερα σε αυτή τη χρήση και όχι με ότι είχε περισσέψει από πριν, οπότε ένα αυτοκίνητο πόλης θα αγοραστεί μικρό και ένα αυτοκίνητο για σκληρή χρήση θα αγοραστεί SUV. &&&& &&&& Εσείς λοιπόν πως θα εκμεταλλευθείτε την απόσυρση; Θα αντικαταστήσετε το δεύτερο παλιό με ένα νέο, μικρό, και ιδιαίτερα προσιτό, τώρα με τα νέα μέτρα, ή θα κυνηγήσετε το κελεπούρι που προκύπτει από την επικάλυψη των δύο, δηλαδή απόσυρσης και μειωμένου ΕΤΤ, ώστε να πάρετε αυτό που πάντοτε θέλατε;
Εγώ αγόρασα αυτοκίνητο στις 10 Αυγούστου. Δικαιούμαι την επι πλέον επιδότηση αγοράς? Διάβασα πιο πάνω κάτι για την ημερομηνία 8/8/09. Υπάρχει κατι σαφές σε αυτό, όπως μια ημερομηνία έναρξης, ή μόνο εάν αγοράσεις αφού αποσύρεις δικαιούσαι τα επι πλέον χρήματα?
Μια ερώτηση: Όποιος έχει δύο αυτοκίνητα που θέλει να αποσύρει και τα δύο για να πάρει ένα καινούργιο, θα επωφεληθεί από το bonus των 1000 ευρώ μία φορά ή δύο;
Η διαφορά στα τέλη κυκλοφορίας, ενός παλιού και ενός νέου αυτοκινήτου ίδιου κυβισμού, είναι 168 ευρώ. Αν το πολλαπλασιάσουμε αυτό επί 10 χρόνια, που τόσα το πολύ, κρατάει κάποιος ένα αυτοκίνητο, έχουμε 1680 ευρώ μείον. Ένα καινούριο αυτοκίνητο μέσου-πόσο μάλλον μεγάλου- κυβισμού χάνει τόσα λεφτά κάθε χρόνο από την αξία του, έτσι και αλλιώς. Και τα service στα καινούρια, είναι μεν λιγότερα, αλλά πιο ακριβά. Το νέο είναι ωραίο, αλλά το παλιό είναι φθηνό. Δυστυχώς το καινούργιο αυτοκίνητο δεν είναι επένδυση, αλλά ακριβό άθλημα… Η ιδέα για, επιδότηση αλλαγής κινητήρα και παρελκόμενων (ABS κλπ), που ανέφερε ένας φίλος σε ένα άλλο άρθρο, νομίζω πως θα ήταν μια πολύ καλή λύση.
αγαπητοι μου ...συντακτες μαλλον κατι σαπιο υπαρχει στο βασιλειο της αποσυρσης ,εχω φαει τα ποδια μου στις αντιπροσωπιες και στις εταιρειες αποσυρσης και ακουω το ιδιο ,ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΚΟΜΗ ,ΑΠΟ ΒΔΟΜΑΔΑ ,εαν εχετε διαβασει το νομοσχεδειο,εκτος απο την υπογραφη του Προεδρου Δημοκρατιας χρειαζετε εν συνεχεια και κοινη υπουργικη αποφαση των συναρμοδιων υπουργιων ,δηλαδη θα κατσει τωρα η δημοσια διοικηση εν μεσω εκλογων να συνταξει αποφασεις ,εδω σε καλες εποχες περνανε καμποσοι μηνες ,οχι τωρα που οι μισοι φευγουν και αλλοι φρεσκοι ερχωνται με αλλες προτεραιοτητες ,μαλλον χλωμο το βλεπω ,ισως σε κανα δυο τρια χρονια στις αλλες εκλογες...
Έχω ένα Peugeot 206 1124cc από το οποίο είμαι απόλυτα ευχαριστημένος οδηγώντας το 11 χρόνια τώρα και έχοντας κάνει 135000χλμ. Δεν νομίζω να το αλλάξω μιας και τέλη κυκλοφορίας ναι μεν αυξάνονται αλλά το κόστος αγοράς ενός καινούριου είναι μεγάλο.Εκτός και εάν υπάρξει προσφορά που να με δελεάσει να αγοράσω καινούριο.....
τι γίνεται όμως στην περίπτωση που κάποιος αγόρασε αυτοκίνητο πριν την 8/8/09 και έχει αυτοκίνητο προς απόσυρση; θα πάρει τα χρήματα από το αποσυρόμενο όχημα, όμως μάλλον δε θα πάρει τα 1000 ευρώ για την αγορά καινούριου, σωστά;
Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω ακόμα μετά από μήνες που ανακοινώθηκε το συγκεκριμένο νομοσχέδιο είναι γιατί όλοι το θεωρούν ότι είναι προς το συμφέρον της τσέπης μας. Σίγουρα είναι υπέρ του περιβάλλοντος αλλά!!!!!
1. Το κόστος της απόσυρσης θα το χρεωθούν αυτοί που δεν μπορούν να αντικαταστήσουν το παλιό τους αυτοκίνητο και δεν μπορούν όχι γιατί δεν θέλουν αλλά γιατί δεν έχουν τα χρήματα να το κάνουν.
2. Το κέρδος δεν είναι και τόσο σημαντικό αφού 1000 - 2000 Ε τα έπαιρνες από την πώληση του παλιού.
3. Μετά από την μείωση του Ειδικού Τέλους Ταξινόμησης και μετά από τις δηλώσεις ότι η απόσυρση δεν μπορεί να εφαρμοστεί στην Ελλάδα κανείς δεν περίμενε τέτοια εξέλιξη άρα κανείς δεν είχε προετοιμαστεί. Έπρεπε λοιπόν να δώσουν ένα εύλογο χρονικό διάστημα πριν την επιβολή των νέων πράσινων τελών κυκλοφορίας 1 χρόνο ίσως. Τώρα πρέπει να μέσα στου επόμενους μήνες να τρέξουμε για την αγορά νέου αυτοκινήτου αλλιώς θα πληρώσουμε τα αυξημένα τέλη. Και αν το αυτοκίνητο που θα αποσύρουμε είναι απαραίτητο και δεν μπορεί να αποσυρθεί τι θα γίνει μέχρι να έρθει το καινούργιο μετά από μερικού μήνες. Αναγκαστικά θα πληρώσουμε τα τέλη.
4. Τα νέα τέλη είναι τελείως άδικα καθώς λαμβάνουν υπόψη την άδεια πρώτης κυκλοφορίας οπότε μπορεί ένα αυτοκίνητο του 2004 να είναι Euro4 αλλά να πληρώσει αυξημένα τέλη. Και είναι πολλά τα αυτοκίνητα που έχουν κυκλοφορήσει πρίν από το 1,1,2005 και είναι Euro4
5. Τέλος θα πρέπει να αναφέρω ότι με τη μείωση του τέλους αγόρασα αυτοκίνητο και το παλιό το κράτησα για δεύτερο. Το πιθανότερο είναι ότι θα το αποσύρω και θα αγοράσω καινούργιο (μικρό) παρότι μου είχαν δώσει 2000Ε σαν μεταχειρισμένο και προτίμησα να το κρατήσω.
ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΚΑΝΕΝΑ ΠΟΥ ΝΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΜΕ ΠΑΛΙΟ ΚΑΙ ΤΑΛΑΙΠΩΡΗΜΈΝΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ 2500 ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ.
Το έχω ξαναγράψει. Όσοι έχουν αυτοκίνητα για απόσυρση ανήκουν κυρίως στις ασθενέστερες οικονομικές τάξεις και για το λόγο αυτό δε τα έχουν ήδη αλλάξει. Οπότε το δίλλημα τι αμάξι να προτιμήσω αν έχω όχημα για απόσυρση είναι λιγάκι ψεύτικο αφού : α) αν είμαι οικονομικά ασθενής τα 2.000 - 2.500 ευρώ είναι ψιχία αφού δεν έχω τα υπόλοιπα 8.000, 10.000 και η τράπεζα δε μου δίνει δάνειο. β) Αν έχω καινούριο 1-3 ετών πάλι δεν ενδιαφέρομαι και γ) Αν έχω ένα αμάξι 1,6 κεκ 5-10 ετών σε καλή κατάσταση μάλλον παραπάνω θα πιάσω αν το πουλήσω από 2.500 ευρώ
καταρχην ας δουμε μεχρι ΠΟΤΕ θα ισχυει το μετρο. Γιατι συμφερει να δωσεις το παλιο μονο λιγες μερες πριν. Ειναι η μονη φορα που οδηγας το παλιο σου αυτοκινητο χωρις να μειωνεται πλεον η τιμη του. Για 1600 κεκ, παιρνεις π.χ. συνολικα 2500 ευρω για οσο θα ισχυει το μετρο. Οποτε...δεν τρεχουμε και δεν βιαζομαστε! Ασε που θα αρχισουν και νεες προσφορες οι αντιπροσωπειες...
Το αυτοκίνητο που πάντα ήθελα, στην Ελλάδα με τους τρελούς φόρους και τους πενιχρούς –σε σχέση με άλλα δυτικά κράτη- μισθούς, δεν πρόκειται να το πάρω ποτέ, αφού κάτι τέτοιο, μοιάζει να ισοδυναμεί με βαρύ αμάρτημα. Αλλά και ένα ποιο συμβατικό αυτοκίνητο, για να με ενδιαφέρει, πρέπει να δώσω τουλάχιστον 17000ευρώ επιπλέον, ποσό που πρέπει να δουλεύω 3 χρόνια , για να το συγκεντρώσω και με «αιματηρές» οικονομίες. Τα μικρά, ούτε με ενδιαφέρουν, ούτε φθηνά είναι. Αν θα πάρω αυτοκίνητο, αυτό θα είναι μεταχειρισμένο 10ετίας+ και θα είναι κάτι που να μου αρέσει. Το αυτοκίνητο δεν είναι επένδυση. Το αγαπάω, αλλά δυστυχώς υπάρχουν άλλες προτεραιότητες.
Αν έχω δυο οχήματα να αποσύρω και θέλω να πάρω ενα νέο όχημα,τι χρήματα θα παρω?
Απάντηση: Τα χρήματα από την απόσυρση των δύο παλαιών και 1.000 ευρώ για το καινούργιο.
Εχω ενα αυτοκινητο 1400 20ετιας...δεν θελω να αγορασω καινουργιο...αν το αποσυρω επωφελουμε χρηματικα...και αν ναι...ποιο ειναι το ποσον..???
Απάντηση: 1.000 ευρώ.
αλήθεια έχει γίνει γνωστό κάτι σχετικά με τα τέλη μεταβίβασης αυτοκινήτου? είχαν καταργηθεί μέχρι τον αύγουστο. δώθηκε κάποια παράταση?
Απάντηση: Όχι.
Εγώ αγόρασα αυτοκίνητο στις 10 Αυγούστου. Δικαιούμαι την επι πλέον επιδότηση αγοράς? Διάβασα πιο πάνω κάτι για την ημερομηνία 8/8/09. Υπάρχει κατι σαφές σε αυτό, όπως μια ημερομηνία έναρξης, ή μόνο εάν αγοράσεις αφού αποσύρεις δικαιούσαι τα επι πλέον χρήματα?
Απάντηση: Τα 1000 ευρώ όφελος από την αγορά καινούργιου ισχύουν μόνο με την απόσυρση αυτοκινήτου παλαιάς τεχνολογίας.
Μια ερώτηση: Όποιος έχει δύο αυτοκίνητα που θέλει να αποσύρει και τα δύο για να πάρει ένα καινούργιο, θα επωφεληθεί από το bonus των 1000 ευρώ μία φορά ή δύο;
Απάντηση: Θα πρέπει να αγοράσετε 2 αυτοκίνητα για να επωφεληθείτε 2.000 ευρώ.
Για αγορα αυτοκινητου πολης σαφώς και συμφέρει
Η διαφορά στα τέλη κυκλοφορίας, ενός παλιού και ενός νέου αυτοκινήτου ίδιου κυβισμού, είναι 168 ευρώ. Αν το πολλαπλασιάσουμε αυτό επί 10 χρόνια, που τόσα το πολύ, κρατάει κάποιος ένα αυτοκίνητο, έχουμε 1680 ευρώ μείον. Ένα καινούριο αυτοκίνητο μέσου-πόσο μάλλον μεγάλου- κυβισμού χάνει τόσα λεφτά κάθε χρόνο από την αξία του, έτσι και αλλιώς. Και τα service στα καινούρια, είναι μεν λιγότερα, αλλά πιο ακριβά. Το νέο είναι ωραίο, αλλά το παλιό είναι φθηνό. Δυστυχώς το καινούργιο αυτοκίνητο δεν είναι επένδυση, αλλά ακριβό άθλημα… Η ιδέα για, επιδότηση αλλαγής κινητήρα και παρελκόμενων (ABS κλπ), που ανέφερε ένας φίλος σε ένα άλλο άρθρο, νομίζω πως θα ήταν μια πολύ καλή λύση.
αγαπητοι μου ...συντακτες μαλλον κατι σαπιο υπαρχει στο βασιλειο της αποσυρσης ,εχω φαει τα ποδια μου στις αντιπροσωπιες και στις εταιρειες αποσυρσης και ακουω το ιδιο ,ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΚΟΜΗ ,ΑΠΟ ΒΔΟΜΑΔΑ ,εαν εχετε διαβασει το νομοσχεδειο,εκτος απο την υπογραφη του Προεδρου Δημοκρατιας χρειαζετε εν συνεχεια και κοινη υπουργικη αποφαση των συναρμοδιων υπουργιων ,δηλαδη θα κατσει τωρα η δημοσια διοικηση εν μεσω εκλογων να συνταξει αποφασεις ,εδω σε καλες εποχες περνανε καμποσοι μηνες ,οχι τωρα που οι μισοι φευγουν και αλλοι φρεσκοι ερχωνται με αλλες προτεραιοτητες ,μαλλον χλωμο το βλεπω ,ισως σε κανα δυο τρια χρονια στις αλλες εκλογες...
Έχω ένα Peugeot 206 1124cc από το οποίο είμαι απόλυτα ευχαριστημένος οδηγώντας το 11 χρόνια τώρα και έχοντας κάνει 135000χλμ. Δεν νομίζω να το αλλάξω μιας και τέλη κυκλοφορίας ναι μεν αυξάνονται αλλά το κόστος αγοράς ενός καινούριου είναι μεγάλο.Εκτός και εάν υπάρξει προσφορά που να με δελεάσει να αγοράσω καινούριο.....
τι γίνεται όμως στην περίπτωση που κάποιος αγόρασε αυτοκίνητο πριν την 8/8/09 και έχει αυτοκίνητο προς απόσυρση; θα πάρει τα χρήματα από το αποσυρόμενο όχημα, όμως μάλλον δε θα πάρει τα 1000 ευρώ για την αγορά καινούριου, σωστά;
Απάντηση: Σωστά.
Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω ακόμα μετά από μήνες που ανακοινώθηκε το συγκεκριμένο νομοσχέδιο είναι γιατί όλοι το θεωρούν ότι είναι προς το συμφέρον της τσέπης μας. Σίγουρα είναι υπέρ του περιβάλλοντος αλλά!!!!! 1. Το κόστος της απόσυρσης θα το χρεωθούν αυτοί που δεν μπορούν να αντικαταστήσουν το παλιό τους αυτοκίνητο και δεν μπορούν όχι γιατί δεν θέλουν αλλά γιατί δεν έχουν τα χρήματα να το κάνουν. 2. Το κέρδος δεν είναι και τόσο σημαντικό αφού 1000 - 2000 Ε τα έπαιρνες από την πώληση του παλιού. 3. Μετά από την μείωση του Ειδικού Τέλους Ταξινόμησης και μετά από τις δηλώσεις ότι η απόσυρση δεν μπορεί να εφαρμοστεί στην Ελλάδα κανείς δεν περίμενε τέτοια εξέλιξη άρα κανείς δεν είχε προετοιμαστεί. Έπρεπε λοιπόν να δώσουν ένα εύλογο χρονικό διάστημα πριν την επιβολή των νέων πράσινων τελών κυκλοφορίας 1 χρόνο ίσως. Τώρα πρέπει να μέσα στου επόμενους μήνες να τρέξουμε για την αγορά νέου αυτοκινήτου αλλιώς θα πληρώσουμε τα αυξημένα τέλη. Και αν το αυτοκίνητο που θα αποσύρουμε είναι απαραίτητο και δεν μπορεί να αποσυρθεί τι θα γίνει μέχρι να έρθει το καινούργιο μετά από μερικού μήνες. Αναγκαστικά θα πληρώσουμε τα τέλη. 4. Τα νέα τέλη είναι τελείως άδικα καθώς λαμβάνουν υπόψη την άδεια πρώτης κυκλοφορίας οπότε μπορεί ένα αυτοκίνητο του 2004 να είναι Euro4 αλλά να πληρώσει αυξημένα τέλη. Και είναι πολλά τα αυτοκίνητα που έχουν κυκλοφορήσει πρίν από το 1,1,2005 και είναι Euro4 5. Τέλος θα πρέπει να αναφέρω ότι με τη μείωση του τέλους αγόρασα αυτοκίνητο και το παλιό το κράτησα για δεύτερο. Το πιθανότερο είναι ότι θα το αποσύρω και θα αγοράσω καινούργιο (μικρό) παρότι μου είχαν δώσει 2000Ε σαν μεταχειρισμένο και προτίμησα να το κρατήσω. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΚΑΝΕΝΑ ΠΟΥ ΝΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΜΕ ΠΑΛΙΟ ΚΑΙ ΤΑΛΑΙΠΩΡΗΜΈΝΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ 2500 ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ.
Το έχω ξαναγράψει. Όσοι έχουν αυτοκίνητα για απόσυρση ανήκουν κυρίως στις ασθενέστερες οικονομικές τάξεις και για το λόγο αυτό δε τα έχουν ήδη αλλάξει. Οπότε το δίλλημα τι αμάξι να προτιμήσω αν έχω όχημα για απόσυρση είναι λιγάκι ψεύτικο αφού : α) αν είμαι οικονομικά ασθενής τα 2.000 - 2.500 ευρώ είναι ψιχία αφού δεν έχω τα υπόλοιπα 8.000, 10.000 και η τράπεζα δε μου δίνει δάνειο. β) Αν έχω καινούριο 1-3 ετών πάλι δεν ενδιαφέρομαι και γ) Αν έχω ένα αμάξι 1,6 κεκ 5-10 ετών σε καλή κατάσταση μάλλον παραπάνω θα πιάσω αν το πουλήσω από 2.500 ευρώ
καταρχην ας δουμε μεχρι ΠΟΤΕ θα ισχυει το μετρο. Γιατι συμφερει να δωσεις το παλιο μονο λιγες μερες πριν. Ειναι η μονη φορα που οδηγας το παλιο σου αυτοκινητο χωρις να μειωνεται πλεον η τιμη του. Για 1600 κεκ, παιρνεις π.χ. συνολικα 2500 ευρω για οσο θα ισχυει το μετρο. Οποτε...δεν τρεχουμε και δεν βιαζομαστε! Ασε που θα αρχισουν και νεες προσφορες οι αντιπροσωπειες...
Μικρό σίγουρα....Οικονομία στά καύσιμα,ευκολο παρκάρισμα...καί όχι πολλά έξοδα συντήρησης.Ανέκαθεν τά μεγάλα "σκάφη" δέν μου αρέσανε..Τρόπος ζωής...
Το αυτοκίνητο που πάντα ήθελα, στην Ελλάδα με τους τρελούς φόρους και τους πενιχρούς –σε σχέση με άλλα δυτικά κράτη- μισθούς, δεν πρόκειται να το πάρω ποτέ, αφού κάτι τέτοιο, μοιάζει να ισοδυναμεί με βαρύ αμάρτημα. Αλλά και ένα ποιο συμβατικό αυτοκίνητο, για να με ενδιαφέρει, πρέπει να δώσω τουλάχιστον 17000ευρώ επιπλέον, ποσό που πρέπει να δουλεύω 3 χρόνια , για να το συγκεντρώσω και με «αιματηρές» οικονομίες. Τα μικρά, ούτε με ενδιαφέρουν, ούτε φθηνά είναι. Αν θα πάρω αυτοκίνητο, αυτό θα είναι μεταχειρισμένο 10ετίας+ και θα είναι κάτι που να μου αρέσει. Το αυτοκίνητο δεν είναι επένδυση. Το αγαπάω, αλλά δυστυχώς υπάρχουν άλλες προτεραιότητες.