Με τη δυνατότητα αγοράς μεταχειρισμένου με απόσυρση, θα πληρώνoυμε ακριβά τέλη για το παλιό μας αυτοκίνητο;
(18/9/2009)
Η πράξη νόμου υπογράφηκε και τώρα περιμένουμε την εξαγγελία για το ξεκίνημα του μέτρου. Αντίθετα όμως με την προηγούμενη φορά που αποσύραμε τα παλιά μας αυτοκίνητα, τώρα μπορούμε εκτός από καινούργιο να αγοράσουμε και μεταχειρισμένο. ¶ρα υπάρχει λόγος να κρατήσουμε το παλιό?
Φυσικά ότι μεταχειρισμένο και να επιλέξουμε θα πρέπει να είναι τελευταίας γενιάς Euro4 ή 5, δηλαδή πρώτης άδειας 2005 και μετά. Αλλιώς δεν παίρνουμε τα 1.000 ευρώ για αγορά μετά την απόσυρση. Εδώ σαφώς υπάρχει ένας περιορισμός στις επιλογές, όμως ρεαλιστικά κοιτώντας για δεύτερο χέρι η πενταετία είναι ένα μάλλον λογικό όριο παλαιότητας. Το μεταχειρισμένο πενταετίας έτσι γίνεται ξαφνικά η λύση για όλες τις γκρίνιες που μέχρι πρότινος είχαμε στην αγορά αυτοκινήτου. Έχοντας τον μποναμά από την απόσυρση στην τσέπη και τα 1.000 ευρώ έτοιμα με την αγορά, μπορούμε να αλλάξουμε το παλιό μας αυτοκίνητο με κάτι πολύ καλύτερο, πιο οικολογικό, οικονομικό και απαλλαγμένο από επιπλέον τέλη. &&&& Ένα μίνι αυτοκίνητο του 2006 με τιμή σήμερα γύρω στα 6.000 ευρώ, ξαφνικά κατεβαίνει δύο ή και περισσότερο χιλιάρικα κάτω. Ποτέ άλλοτε δεν μπορούσε κανείς να αποκτήσει τόσο φθηνό αυτοκίνητο. ¶ρα υπάρχει λόγος για γκρίνια; &&&& &&&& Και πιο σημαντικά υπάρχει λόγος να κρατήσουμε το δικό μας παλιό, με δεκαπέντε χρόνια στην πλάτη του και ένα σωρό επιπλέον τέλη και έξοδα στην κυκλοφορία; Και ο πράσινος δακτύλιος; Αν χρησιμοποιούμε το παλιό σα δεύτερο (μονό ή ζυγό) για την καθημερινή είσοδο στην πόλη, δεν είναι καλύτερα να διαλέξουμε ένα «πράσινο» μικρό που θα μπαίνει κάθε μέρα, τώρα που η τιμή του είναι πραγματικό κελεπούρι; &&&& Από την άλλη, το μεταχειρισμένο προσφέρεται και ως αγορά κυρίως αυτοκινήτου. Αφού με τη μείωση από την απόσυρση μπορούμε να προσεγγίσουμε μοντέλα που πριν είχαν απαγορευτική τιμή. Ακόμη πιο υψηλή ως καινούργια, αλλά και ως δεύτερο χέρι ήταν ακόμη μια «τσέπη» απόσταση από τη δική μας. &&&& &&&& Το κλειδί φυσικά όπως πάντα είναι η έρευνα αγοράς, όμως οι κινήσεις μας πρέπει να είναι ταχείς αφού όσο η ζήτηση αυξάνεται τόσο θα ανεβαίνουν και οι τιμές των μεταχειρισμένων. Από την άλλη, το μέτρο της μείωσης του ΕΤΤ που ίσχυσε πριν, αλλά και η πτώση της αγοράς γενικότερα έχει ρίξει τις τιμές στο δεύτερο χέρι, τόσο ώστε να υπάρχουν διαθέσιμα πολλά κελεπούρια. &&&& Εσείς θα προτιμήσετε μεταχειρισμένο έναντι καινούργιου τώρα με την απόσυρση; Και πως θα εκμεταλλευθείτε το μέτρο, αγοράζοντας κάτι πολύ φθηνά, ή κάνοντας το άλμα σε κάτι που πριν ήταν απλησίαστο;
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΔΙΝΕΤΑΙ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΣΤΟΥΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΠΑΛΑΙΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ(7-12 ΕΤΩΝ)ΑΝΤΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΑΥΞΗΜΕΝΑ ΤΕΛΗ ΝΑ ΠΡΟΣΚΟΜΙΖΟΥΝ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ΑΓΟΡΑΣ ΝΕΟΥ ΚΑΤΑΛΥΤΗ? ΔΗΛΑΔΗ ΟΣΟΙ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΚΑΤΑΛΥΤΗ ΝΑ ΑΠΑΛΛΑΣΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ +50-+100 ΕΥΡΩ,ΕΤΣΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΘΑ ΒΟΗΘΗΘΕΙ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Αν πραγματικα υπηρχε ενδιαφερον για το περιβαλλον θα επρεπε ο κοσμος να ωθειται προς τα ΜΜΜ κι οχι στα ρυπογονα αυτοκινητα.. Προτιμω να τα σκασω στο κρατος παρα στις αυτοκινητοβιομηχανιες και στους πετρελαιαδες (ακομα και σημερα δεν εχει σταματησει ο πολεμος τους εναντιον του ηλεκτρικου αυτοκινητου το οποιο υπηρχε απο τις αρχες του 20ου, ναι καλα διαβασατε του 20ου αιωνα και διαθεσιμο στην παραγωγη απο το 1996 (http://en.wikipedia.org/wiki/Ev1) καθως και με τα σκανδαλα για την εδραιωση των κινητηρων εσωτερικης καυσης (http://en.wikipedia.org/wiki/Great_American_Streetcar_Scandal))
ΚΑΚΑ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ.ΔΥΣΤΙΧΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ ΠΟΥ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΤΟ ΣΑΡΑΒΑΛΑΚΙ ΤΟΥΣ ΟΥΤΕ ΜΕ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΤΙΣ ΑΠΟΣΥΡΣΗΣ,ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟΙ.ΟΠΟΤΕ ΠΑΛΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΘΑ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ.
Εχω ενα Fiat Cinquecento από το 1994 το οποίο το προσέχω ίσα - ίσα για τη δουλειά μου .Ζήτημα να κάνω 2000 χλμ. το χρόνο .Πέρυσι πλήρωσα 90 ευρώ τέλη , ενώ τώρα πήγανε στα 262 ευρώ. Είναι μεγάλη η διαφορά οπότε γίνεται ασύμφωρη η συνέχιση της κυκλοφορίας ( βάλε ασφάλιστρα , κάποιες επισκέψεις στα συνεργεία γιατί όλο και κάτι βγάζει) . Αναγκάζομαι να το δώσω για απόσυρση μια και είναι σα νατο πούλάω 1500 ευρώ. Από τη μία κερδίζω αλλά από την άλλη αναγκάζομαι να πάρω ενα άλλο πιο καινούριο - υπερκαταναλωτισμός ότι ακριβώς θέλουν οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες !!!
Η διαφορά στα τέλη κυκλοφορίας, ενός παλιού και ενός νέου αυτοκινήτου ίδιου κυβισμού, είναι 168 ευρώ. Αν το πολλαπλασιάσουμε αυτό επί 10 χρόνια, που τόσα το πολύ, κρατάει κάποιος ένα αυτοκίνητο, έχουμε 1680 ευρώ μείον. Ένα καινούριο αυτοκίνητο μέσου-πόσο μάλλον μεγάλου- κυβισμού χάνει τόσα λεφτά κάθε χρόνο από την αξία του, έτσι και αλλιώς. Και τα service στα καινούρια, είναι μεν λιγότερα, αλλά πιο ακριβά. Το νέο είναι ωραίο, αλλά το παλιό είναι φθηνό. Δυστυχώς το καινούργιο αυτοκίνητο δεν είναι επένδυση, αλλά ακριβό άθλημα… Η ιδέα για, επιδότηση αλλαγής κινητήρα και παρελκόμενων (ABS κλπ), που ανέφερε ένας φίλος πριν, νομίζω πως θα ήταν μια πολύ καλή λύση.
Θα υποχρεωθώ να πληρώσω αυξημένα τέλη και "περιβαλλοντικό" πρόστιμο για ένα αυτοκίνητο γερμανικής εταιρείας, καταλυτικό πρώτης γενεάς, αγορασμένο στις προηγούμενες αποσύρσεις του 1992 και θα το κάνω γιατί:
Περιβαλλοντικά ένα καινοιύργιο αυτοκίνητο έχει προκαλέσει ήδη ζημιά.
Οικονομικά θα πρέπει να διαθέσω περί τα 30 000Ε για να πάρω αντίστοιχο αυτοκίνητο με αυτό που έχω σήμερα (που η αξία του δεν ξεπερνάει τα 3000Ε). Και αυτό αύριο θα είναι πάλι παρωχημένο, μετά την εμφάνιση υβριδικών, ηλεκτρικών κά.
Κάνοντας 7000 Km το χρόνο (όντας δεύτερο), το αμάξι μου ρυπαίνει οποσδήποτε λιγότερο απο κάποιο καινούριο που κάνει "τυπικά" 10- 11000Km το χρόνο.
Το αμάξι με κινητήρα 1600 κυβικών καί αεροδυναμικό συντελεστή 0,29 ρυπαίνει προφανώς λιγότερο από αποιοδήποτε σημερινο καινούριας κυκλοφορίας δίλιτρο ή μεγαλύτερου κυβισμού αυτοκίονητο ιδιαίτερα απο τζίπ, που θα μπορούσα να αγοράσω με την απόσυρση.
Το αμάξι αγοράστικε απο το εργοστάσιό του στη Γερμανία, μετά απο παραγγελία με τα αξεσουάρ που κάλυπταν τις ανάγκες μου. Μέχρι τώρα διήνυσε 160 000 Km, αλλά η μηχανή του πιστεύω ότι μπορεί να φθάσει χωρίς προβλήματα τα 400.000. Η συντήρησή του έγινε τυπικά στην αντιπόσωπεία σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή. Πάρκαρε σε πυλωτή όλα αυτά τα χρόνια. Δέν έχει σκουριά, ούτε ακούγονται τριγμοί κατά την κίνησή του. Στα ΚΤΕΟ που τυπικά περνάει κάθε δύο χρόνια οι εξετάζοντες μηχανικοί μου λένε ότι οι ρύποι του είναι σχεδόν μηδενικοί. Βγάζω κάθε χρόνο κάρτα καυσαερίων με χαμηλές τιμές ρύπων, μέσα στα όρια. Στα ίδια χιλιόμετρα καίει περίπου τα ίδια λίτρα καυσίμου με το καινούριο αυτοκίνητο της οικογένειάς μου (Μοντ 2008) και υποθέτω ότι θα εκπέμπει και παραπλήσιο όγκο διοξιδίου. Γιατί λοιπόν να το αλλάξω;
Όχι, δεν υπάρχει κανένας λόγος. Λέω να το αλλάζω κάθε χρόνο τώρα που έχουν ανέβει τα οικονομικά μας και τα μεταχειρισμένα έχουν καλή μεταπώληση. Ποιος ο λόγος? Θα συμβάλω και εγώ στο πνεύμα υπέρκαταναλωτισμού των ημερών μας.
Η απόσυρση δεν έχει ΚΑΜΟΙΑ ΣΧΕΣΗ με την ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ ! Αν θέλα να κάνουν καλό στο περιβάλλον θα επιδοτούσαν την ΑΛΛΑΓΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ και όχι την αγορά ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ αυτοκινήτου !
Φανταστείτε ΠΟΣΟ ΕΧΕΙ ΜΟΛΥΝΕΙ ΗΔΗ το περιβόλλον ένα ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ! ! !
Με την απόσυρη κερδίζουν ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ και οι ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΙ αυτοκινητων .
Χάνουν οι ΠΟΛΙΤΕΣ και το ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ! !
Όλα τα άλλα είναι απλά για να χρυσώνουν το χάπι ....
Οι τιμές που αναφέρετε σπάνια ισχύουν στην Ελλάδα. Εδώ προσπαθούν να πουλήσουν σε αρκετές περιπτώσεις μεταχειρισμένα πιο ακριβά από τα καινούργια!! Όποιος δεν πιστεύει ας δει με προσοχή τις αγγελίες. Όταν στη χώρα μας καταλάβουν ότι το αμάξι είναι καταναλωτικό προϊόν (ασχέτως μάρκας) και όχι επενδυτική αξία, ίσως να δουλέψουν τα μεταχειρισμένα. Μέχρι τότε, δεν υπάρχει λόγος για τόσο μικρές διαφορές.
Φυσικά και υπάρχει για να καλύψουμε τα ελλείμματα. ¶λλωστε το κέρδος δεν θα είναι και τόσο μεγάλο αφού οι τιμές των μεταχειρισμένων πενταετίας θα αυξηθούν ανάλογα για να καλύψουν παλαιότερες χασούρες βλέπε Ειδικό Φόρο Ταξινόμησης.
Το παλιό μου peugeot 106 είναι 16 ετών μοντέλο. Παρόλο που το προσέχω σαν τα μάτια μου, πιστεύω ότι ήρθε ο καιρός για αλλαγή.
Θα το αποσύρω και τη θέση του θα πάρει ένα νεότερο αυτοκίνητο του 2005, το οποίο και ABS θα έχει και κλιματισμό.
Απότι είδα στους καταλόγους του auto triti αλλά και στο προηγούμενο τεύχος, οι τιμές κυμαίνονται γύρω στα 5.000-5.500 ευρώ. Αφαιρώντας 2.000 από την απόσυρση, θα μου κοστίσει γύρω στα 3.000-3.500 ευρώ. Καθόλου άσχημα πιστεύω.
Το μόνο που απεύχομαι είναι να μην ανέβουν πολύ οι τιμές των μεταχειρισμένων πενταετίας λόγω της υψηλής ζήτησης.
Παραλληλα με την αυξηση των τελων κυκλοφοριας θα πρεπει να δοθει και η δυνατοτητα καταβολης τελων για 3 η 6 μηνες. Εχω ενα καταλυτικο BMW cabrio 318 εικοσαετιας περιπου, με το οποιο κανω λιγοτερα απο 1000χλμ. το χρονο κατα τους καλοκαιρινους μηνες. Δεν θελω να το αποχωριστω γιατι μου αρεσει και για πωληση ουτε καν το σκεφτομαι γιατι η αξια του ειναι ευτελης. Συμφωνα με τα νεα μετρα η θα πρεπει να πληρωσω τα αυξημενα τελη ολοκληρου του χρονου η θα πρεπει να το πουλησω και να πληρωσω και ενα αξιολογο ποσο για να παρω ενα μικρο αυτοκινητο που θα κανει παλι αυτα τα χιλια χιλιομετρα το χρονο. Νομιζω οτι θα πρεπει να ξανασκεφτουν λιγο τα πραγματα γιατι ειναι εμφανεστατο οτι δεν ενδιαφερονται για το περιβαλλον αλλα περισσοτερο για να αυξησουν τις πωλησεις καινουργιων αυτοκινητων με επιβαλλομενες αγορες. Να ειχαμε και σαν Ελλαδα παραγωγη αυτοκινητων να το καταλαβω, αλλα στην προκειμενη περιπτωση μονο ασκοπη εξαγωγη χρηματος διακρινω
πολυ απλα.δεν αγοραζω ουτε καινουργιο ουτε ελαφρως μεταχειρισμενο.μενω με το αλμερακι μου και ας το εχω απο το 1996.το μετρο της αποσυρσης κρινεται αντισυνταγματικο και αδικο.δηλαδη αν αγορασω 1 μεταχειρισμενο του 2006 σε 2 χρονια δεν θα πληρωσω παλι αβασταχτα τελη κυκλοφοριας? γενικα το μετρο της αποσυρσης δεν κρινεται δικαιο οπως ηταν το 1991.συμφερει μονο αυτους που εχουν πολυ παλια αυτοκινητα.(fiat 127,opel kadett, ford escort mk1,lada nova,datsun 120y)τα οποια η αξια τους δεν κοστολογειται πανω απο 250-300 ευρω.δεν νομιζω αλλα και δεν συμφερει καποιον να αποσυρει το αμαξι του και ας ειναι +15 ετων αν ειναι τελεια συντηρημενο.(λουκας)
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΔΙΝΕΤΑΙ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΣΤΟΥΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΠΑΛΑΙΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ(7-12 ΕΤΩΝ)ΑΝΤΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΑΥΞΗΜΕΝΑ ΤΕΛΗ ΝΑ ΠΡΟΣΚΟΜΙΖΟΥΝ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ΑΓΟΡΑΣ ΝΕΟΥ ΚΑΤΑΛΥΤΗ? ΔΗΛΑΔΗ ΟΣΟΙ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΚΑΤΑΛΥΤΗ ΝΑ ΑΠΑΛΛΑΣΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ +50-+100 ΕΥΡΩ,ΕΤΣΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΘΑ ΒΟΗΘΗΘΕΙ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Αν πραγματικα υπηρχε ενδιαφερον για το περιβαλλον θα επρεπε ο κοσμος να ωθειται προς τα ΜΜΜ κι οχι στα ρυπογονα αυτοκινητα.. Προτιμω να τα σκασω στο κρατος παρα στις αυτοκινητοβιομηχανιες και στους πετρελαιαδες (ακομα και σημερα δεν εχει σταματησει ο πολεμος τους εναντιον του ηλεκτρικου αυτοκινητου το οποιο υπηρχε απο τις αρχες του 20ου, ναι καλα διαβασατε του 20ου αιωνα και διαθεσιμο στην παραγωγη απο το 1996 (http://en.wikipedia.org/wiki/Ev1) καθως και με τα σκανδαλα για την εδραιωση των κινητηρων εσωτερικης καυσης (http://en.wikipedia.org/wiki/Great_American_Streetcar_Scandal))
ΚΑΚΑ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ.ΔΥΣΤΙΧΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ ΠΟΥ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΤΟ ΣΑΡΑΒΑΛΑΚΙ ΤΟΥΣ ΟΥΤΕ ΜΕ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΤΙΣ ΑΠΟΣΥΡΣΗΣ,ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟΙ.ΟΠΟΤΕ ΠΑΛΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΘΑ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ.
Εχω ενα Fiat Cinquecento από το 1994 το οποίο το προσέχω ίσα - ίσα για τη δουλειά μου .Ζήτημα να κάνω 2000 χλμ. το χρόνο .Πέρυσι πλήρωσα 90 ευρώ τέλη , ενώ τώρα πήγανε στα 262 ευρώ. Είναι μεγάλη η διαφορά οπότε γίνεται ασύμφωρη η συνέχιση της κυκλοφορίας ( βάλε ασφάλιστρα , κάποιες επισκέψεις στα συνεργεία γιατί όλο και κάτι βγάζει) . Αναγκάζομαι να το δώσω για απόσυρση μια και είναι σα νατο πούλάω 1500 ευρώ. Από τη μία κερδίζω αλλά από την άλλη αναγκάζομαι να πάρω ενα άλλο πιο καινούριο - υπερκαταναλωτισμός ότι ακριβώς θέλουν οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες !!!
Η διαφορά στα τέλη κυκλοφορίας, ενός παλιού και ενός νέου αυτοκινήτου ίδιου κυβισμού, είναι 168 ευρώ. Αν το πολλαπλασιάσουμε αυτό επί 10 χρόνια, που τόσα το πολύ, κρατάει κάποιος ένα αυτοκίνητο, έχουμε 1680 ευρώ μείον. Ένα καινούριο αυτοκίνητο μέσου-πόσο μάλλον μεγάλου- κυβισμού χάνει τόσα λεφτά κάθε χρόνο από την αξία του, έτσι και αλλιώς. Και τα service στα καινούρια, είναι μεν λιγότερα, αλλά πιο ακριβά. Το νέο είναι ωραίο, αλλά το παλιό είναι φθηνό. Δυστυχώς το καινούργιο αυτοκίνητο δεν είναι επένδυση, αλλά ακριβό άθλημα… Η ιδέα για, επιδότηση αλλαγής κινητήρα και παρελκόμενων (ABS κλπ), που ανέφερε ένας φίλος πριν, νομίζω πως θα ήταν μια πολύ καλή λύση.
Θα υποχρεωθώ να πληρώσω αυξημένα τέλη και "περιβαλλοντικό" πρόστιμο για ένα αυτοκίνητο γερμανικής εταιρείας, καταλυτικό πρώτης γενεάς, αγορασμένο στις προηγούμενες αποσύρσεις του 1992 και θα το κάνω γιατί: Περιβαλλοντικά ένα καινοιύργιο αυτοκίνητο έχει προκαλέσει ήδη ζημιά. Οικονομικά θα πρέπει να διαθέσω περί τα 30 000Ε για να πάρω αντίστοιχο αυτοκίνητο με αυτό που έχω σήμερα (που η αξία του δεν ξεπερνάει τα 3000Ε). Και αυτό αύριο θα είναι πάλι παρωχημένο, μετά την εμφάνιση υβριδικών, ηλεκτρικών κά. Κάνοντας 7000 Km το χρόνο (όντας δεύτερο), το αμάξι μου ρυπαίνει οποσδήποτε λιγότερο απο κάποιο καινούριο που κάνει "τυπικά" 10- 11000Km το χρόνο. Το αμάξι με κινητήρα 1600 κυβικών καί αεροδυναμικό συντελεστή 0,29 ρυπαίνει προφανώς λιγότερο από αποιοδήποτε σημερινο καινούριας κυκλοφορίας δίλιτρο ή μεγαλύτερου κυβισμού αυτοκίονητο ιδιαίτερα απο τζίπ, που θα μπορούσα να αγοράσω με την απόσυρση. Το αμάξι αγοράστικε απο το εργοστάσιό του στη Γερμανία, μετά απο παραγγελία με τα αξεσουάρ που κάλυπταν τις ανάγκες μου. Μέχρι τώρα διήνυσε 160 000 Km, αλλά η μηχανή του πιστεύω ότι μπορεί να φθάσει χωρίς προβλήματα τα 400.000. Η συντήρησή του έγινε τυπικά στην αντιπόσωπεία σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή. Πάρκαρε σε πυλωτή όλα αυτά τα χρόνια. Δέν έχει σκουριά, ούτε ακούγονται τριγμοί κατά την κίνησή του. Στα ΚΤΕΟ που τυπικά περνάει κάθε δύο χρόνια οι εξετάζοντες μηχανικοί μου λένε ότι οι ρύποι του είναι σχεδόν μηδενικοί. Βγάζω κάθε χρόνο κάρτα καυσαερίων με χαμηλές τιμές ρύπων, μέσα στα όρια. Στα ίδια χιλιόμετρα καίει περίπου τα ίδια λίτρα καυσίμου με το καινούριο αυτοκίνητο της οικογένειάς μου (Μοντ 2008) και υποθέτω ότι θα εκπέμπει και παραπλήσιο όγκο διοξιδίου. Γιατί λοιπόν να το αλλάξω;
Όχι, δεν υπάρχει κανένας λόγος. Λέω να το αλλάζω κάθε χρόνο τώρα που έχουν ανέβει τα οικονομικά μας και τα μεταχειρισμένα έχουν καλή μεταπώληση. Ποιος ο λόγος? Θα συμβάλω και εγώ στο πνεύμα υπέρκαταναλωτισμού των ημερών μας.
Η απόσυρση δεν έχει ΚΑΜΟΙΑ ΣΧΕΣΗ με την ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ ! Αν θέλα να κάνουν καλό στο περιβάλλον θα επιδοτούσαν την ΑΛΛΑΓΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ και όχι την αγορά ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ αυτοκινήτου ! Φανταστείτε ΠΟΣΟ ΕΧΕΙ ΜΟΛΥΝΕΙ ΗΔΗ το περιβόλλον ένα ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ! ! ! Με την απόσυρη κερδίζουν ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ και οι ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΙ αυτοκινητων . Χάνουν οι ΠΟΛΙΤΕΣ και το ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ! ! Όλα τα άλλα είναι απλά για να χρυσώνουν το χάπι ....
Οι τιμές που αναφέρετε σπάνια ισχύουν στην Ελλάδα. Εδώ προσπαθούν να πουλήσουν σε αρκετές περιπτώσεις μεταχειρισμένα πιο ακριβά από τα καινούργια!! Όποιος δεν πιστεύει ας δει με προσοχή τις αγγελίες. Όταν στη χώρα μας καταλάβουν ότι το αμάξι είναι καταναλωτικό προϊόν (ασχέτως μάρκας) και όχι επενδυτική αξία, ίσως να δουλέψουν τα μεταχειρισμένα. Μέχρι τότε, δεν υπάρχει λόγος για τόσο μικρές διαφορές.
Φυσικά και υπάρχει για να καλύψουμε τα ελλείμματα. ¶λλωστε το κέρδος δεν θα είναι και τόσο μεγάλο αφού οι τιμές των μεταχειρισμένων πενταετίας θα αυξηθούν ανάλογα για να καλύψουν παλαιότερες χασούρες βλέπε Ειδικό Φόρο Ταξινόμησης.
Το παλιό μου peugeot 106 είναι 16 ετών μοντέλο. Παρόλο που το προσέχω σαν τα μάτια μου, πιστεύω ότι ήρθε ο καιρός για αλλαγή. Θα το αποσύρω και τη θέση του θα πάρει ένα νεότερο αυτοκίνητο του 2005, το οποίο και ABS θα έχει και κλιματισμό. Απότι είδα στους καταλόγους του auto triti αλλά και στο προηγούμενο τεύχος, οι τιμές κυμαίνονται γύρω στα 5.000-5.500 ευρώ. Αφαιρώντας 2.000 από την απόσυρση, θα μου κοστίσει γύρω στα 3.000-3.500 ευρώ. Καθόλου άσχημα πιστεύω. Το μόνο που απεύχομαι είναι να μην ανέβουν πολύ οι τιμές των μεταχειρισμένων πενταετίας λόγω της υψηλής ζήτησης.
Παραλληλα με την αυξηση των τελων κυκλοφοριας θα πρεπει να δοθει και η δυνατοτητα καταβολης τελων για 3 η 6 μηνες. Εχω ενα καταλυτικο BMW cabrio 318 εικοσαετιας περιπου, με το οποιο κανω λιγοτερα απο 1000χλμ. το χρονο κατα τους καλοκαιρινους μηνες. Δεν θελω να το αποχωριστω γιατι μου αρεσει και για πωληση ουτε καν το σκεφτομαι γιατι η αξια του ειναι ευτελης. Συμφωνα με τα νεα μετρα η θα πρεπει να πληρωσω τα αυξημενα τελη ολοκληρου του χρονου η θα πρεπει να το πουλησω και να πληρωσω και ενα αξιολογο ποσο για να παρω ενα μικρο αυτοκινητο που θα κανει παλι αυτα τα χιλια χιλιομετρα το χρονο. Νομιζω οτι θα πρεπει να ξανασκεφτουν λιγο τα πραγματα γιατι ειναι εμφανεστατο οτι δεν ενδιαφερονται για το περιβαλλον αλλα περισσοτερο για να αυξησουν τις πωλησεις καινουργιων αυτοκινητων με επιβαλλομενες αγορες. Να ειχαμε και σαν Ελλαδα παραγωγη αυτοκινητων να το καταλαβω, αλλα στην προκειμενη περιπτωση μονο ασκοπη εξαγωγη χρηματος διακρινω
πολυ απλα.δεν αγοραζω ουτε καινουργιο ουτε ελαφρως μεταχειρισμενο.μενω με το αλμερακι μου και ας το εχω απο το 1996.το μετρο της αποσυρσης κρινεται αντισυνταγματικο και αδικο.δηλαδη αν αγορασω 1 μεταχειρισμενο του 2006 σε 2 χρονια δεν θα πληρωσω παλι αβασταχτα τελη κυκλοφοριας? γενικα το μετρο της αποσυρσης δεν κρινεται δικαιο οπως ηταν το 1991.συμφερει μονο αυτους που εχουν πολυ παλια αυτοκινητα.(fiat 127,opel kadett, ford escort mk1,lada nova,datsun 120y)τα οποια η αξια τους δεν κοστολογειται πανω απο 250-300 ευρω.δεν νομιζω αλλα και δεν συμφερει καποιον να αποσυρει το αμαξι του και ας ειναι +15 ετων αν ειναι τελεια συντηρημενο.(λουκας)