Η Geiger Cars εδρεύει στο Μόναχο της Γερμανίας και ειδικεύεται στη βελτίωση αμερικάνικων μοντέλων. Στη συγκεκριμένη περίπτωση το μοντέλο Geiger GTS έχει να κάνει με την βελτίωση της Corvette ZR1 για ακόμη πιο καλές επιδόσεις και «κοφτερό» στρίψιμο.
Ο κινητήρας προέρχεται από την κανονική ZR1, και είναι ο LS9 των 6,2 λίτρων και 647 ίππων. Με τις κατάλληλες επεμβάσεις όμως αποδίδει πλέον 63 ίππους περισσότερους από την κανονική έκδοση με τη συνολική ιπποδύναμη να ανεβαίνει στους 710 ίππους, ενώ ανάλογα έχει ανέβει και η ροπή από τα 823 στα 918 Nm η οποία μάλιστα αποδίδεται στις μόλις 4.200 σ.α.λ. Ως αποτέλεσμα τα 0-100 χ.α.ω. έρχονται σε μόλις 3,6 δλ. ενώ η τελική ταχύτητα της GTS σταματά στα 342 χ.α.ω.! Σχετικά με το στήσιμο του μοντέλου δεν αναφέρεται κάποια αλλαγή από τις εργοστασιακές ρυθμίσεις, εκτός από τις μεγαλύτερες ζάντες της O.Z. Racing και συγκεκριμένα τύπου Ultraleggera με διαστάσεις ελαστικών 285/30 R19 εμπρός και 345/25 R20 πίσω, ενώ για την ακινητοποίηση του μοντέλου φροντίζουν κεραμικοί δίσκοι διαστάσεων 394 και 381 χιλιοστών εμπρός/πίσω. Τέλος, πολύ μεγάλες είναι και οι αλλαγές στο εξωτερικό του μοντέλου με νέους προφυλακτήρες εμπρός/πίσω, νέα φωτιστικά σώματα παντού, αλλαγμένα φτερά καθώς και πακέτο αεροδυναμικών βοηθημάτων.