Αεροδυναμικό Coupe SUV από τη smart διαθέσιμο από το δίκτυο πώλησης και συντήρησης της Mercedes-Benz
Η έκδοση BRABUS έχει 2 ηλεκτροκινητήρες για 428 άλογα, τετρακίνηση και στάνταρ 22άρη γρήγορο φορτιστή
Έχει λειτουργία rocket-launch και κάνει το 0-100 σε 4,1 δλ. σύμφωνα με τις μετρήσεις μας
Full digital καμπίνα χωρίς φυσικούς διακόπτες, όλα ελέγχονται από την οθόνη των 12,8 ιντσών
Αεροδυναμικό Coupe SUV διαθέσιμο από το δίκτυο πώλησης και συντήρησης της Mercedes-Benz
Γύρισε σελίδα η smart και όχι μόνο γιατί πλέον το σήμα της ανήκει στην κοινοπραξία μεταξύ της Mercedes-Benz AG και της Geely Automobile. Η γκάμα της smart αποτελείται πλέον από 2 SUV, τα οποία είναι διαθέσιμα στο πανελλαδικό δίκτυο πωλήσεων και συντήρησης της Mercedes-Benz. Πρώτα δοκιμάζουμε το μεγαλύτερο από τα δύο, το smart #3 των 4,4 μέτρων και μάλιστα στην κορυφαία έκδοση BRABUS. Tο smart #3 πατάει στην πλατφόρμα SEA (Sustainable Experience Architecture) και ξεχωρίζει για την coupe σιλουέτα με τις αθλητικές καμπύλες, που πέρα από την εικόνα κολακεύουν και την αεροδυναμική (συντελεστής αντίστασης 0,27). Όπως έχουμε εξηγήσει παλαιότερα η αεροδυναμική παίζει μεγάλο ρόλο στην αυτονομία των ηλεκτρικών.
Έκδοση BRABUS με 2 ηλεκτροκινητήρες για 428 άλογα, τετρακίνηση και 330 χλμ. αυτονομίας
Το κορυφαίο smart #3 της δοκιμής έχει 2 ηλεκτροκινητήρες: Ο μπροστά αποδίδει 156 ίππους και ο πίσω 272 με τον συνδυασμό να αποδίδει 428 άλογα και 543 Nm ροπής, ενώ φυσικά προσφέρεται ηλεκτρική τετρακίνηση. Σχετικά με την «καυτή πατάτα» της μέσης αυτονομίας οι μετρήσεις μας έδειξαν πως στην καθημερινότητα με μια πλήρη φόρτιση της 66άρας μπαταρίας νικελίου-κοβαλτίου-μαγγανίου (62kWh ωφέλιμη χωρητικότητα) μπορεί να «βγάλει» γύρω στα 330 χλμ.. Τα 415 χλμ. που υπόσχεται η smart επιτυγχάνονται σε αστική χρήση. Χάρη στη στάνταρ υποδοχή 22 kW, η φόρτιση σε αντίστοιχο wall-box γίνεται σε 3 ώρες, ενώ η ταχυφόρτιση (υποδοχή 150 kW) 10-80% σε 30 λεπτά.
Έχει λειτουργία rocket-launch και κάνει το 0-100 σε 4,1 δλ. σύμφωνα με τις μετρήσεις μας
Το «καλό» smart #3 εκτός από το sport πρόγραμμα (Eco και Comfort τα δύο προηγούμενα) διαθέτει και ένα BRABUS, όπου τα δίνει όλα! Mάλιστα σε αυτό είναι δυνατή η επιλογή της λειτουργίας rocket-launch, η οποία είναι αντίστοιχη του launch-control, δηλαδή ένα σύστημα επιτάχυνσης, που με τέρμα γκάζι ελέγχει τη δύναμη του κινητήρα, αλλά και της πρόσφυσης για την καλύτερη δυνατή… εκτόξευση. Οι μετρήσεις μας έδειξαν 4,1 δλ. για το 0-100 του smart # των 428 ίππων, αλλά και των 1.910 κιλών (3,7 δλ. υπόσχεται η smart). Εντυπωσιακά γρήγορο είναι και το προσπέρασμα με την επιτάχυνση 60-100 και 80-120 να γίνεται σε 2,5 και 3,4 δλ.. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 180 χλμ./ώρα.
Full digital καμπίνα χωρίς φυσικούς διακόπτες, σχεδόν όλα ελέγχονται από την οθόνη των 12,8 ιντσών
Η full digital καμπίνα του smart #3 έχει μοντέρνα σχεδίαση, ενώ η ποιότητα κατασκευής και ο εξοπλισμός δικαιολογούν απόλυτα την premium στόχευση του μοντέλου. Δεν υπάρχουν φυσικοί διακόπτες και σχεδόν όλες οι λειτουργίες ελέγχονται από τη μεγάλη full HD κεντρική οθόνη των 12,8 ιντσών. Ο μακρόστενος ψηφιακός πίνακας οργάνων των 9,2 ιντσών «συνεργάζεται» με μια επίσης στάνταρ Head Up Display οθόνη 10 ιντσών που προβάλει τις πληροφορίες που θες στο παρμπρίζ, όπως στα μαχητικά αεροσκάφη.
Ακολουθεί η αναλυτική δοκιμή του μεγαλύτερου, ισχυρότερου και ακριβότερου smart που έγινε ποτέ.
Σελίδα 2 | Σχεδίαση, τιμή, εξοπλισμός |
Σελίδα 3 | Εσωτερικό-Χώροι: Με σπορ πινελιές και γεροδεμένο, μικρό το πορτ-μπαγκάζ |
Σελίδα 4 | Κινητήρας-Αυτονομία: Επιταχύνει σαν πύραυλος, βγάζει 330 χλμ. με μια φόρτιση |
Σελίδα 5 | Στο δρόμο: Ευχάριστο και με απρόσμενα υψηλή ποιότητα κύλισης |
Σελίδα 6 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά |