Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Με έκπτωση έως και 3.600€

Με έκπτωση έως και 3.600€

(8/1/2010)

Παράλληλα με τη διάθεση του ανανεωμένου Mitsubishi Fuso Canter με τους νέους κινητήρες τεχνολογίας Euro5, η ελληνική αντιπροσωπεία διατηρεί ικανοποιητικό αριθμό οχημάτων του ιαπωνικού μοντέλου, τεχνολογίας Euro4 και μεικτού βάρους 3,5t., που προσφέρονται με έκπτωση έως και 3.600€.

Σύμφωνα με τα όσα έχει ανακοινώσει η Ιάσων Α.Ε.Β.Ε, μέλος του Ομίλου Επιχειρήσεων Σαρακάκη και επίσημη αντιπρόσωπος της Mitsubishi Fuso Trucks στην ελληνική αγορά, στην παρούσα φάση προσφέρεται έκπτωση ύψους 3.000€ σε όλες τις εκδόσεις Euro4 του Fuso Canter.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Επιπρόσθετα, για συγκεκριμένο αριθμό οχημάτων προσφέρει και τιμές αγοράς με μειωμένο κατά 50% το Ειδικό Τέλος Ταξινόμησης. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, η τελική τιμή αγοράς ενός εκ των δημοφιλέστερων ελαφρών φορτηγών και στη χώρα μας να εμφανίζεται μειωμένη από 500€ έως και 3.600€, ανάλογα με την έκδοση του οχήματος.

Οι όποιες συστάσεις με το ελαφρύ ιαπωνικό φορτηγό, που προσφέρεται σε εκδόσεις με μεικτό βάρος από 3,5 - 7,5t., με ευρύχωρες καμπίνες που μπορούν να φιλοξενήσουν έως και επτά επιβάτες και με οικονομικούς και αξιόπιστους κινητήρες, ουσιαστικά περιττεύουν, καθώς το Fuso Canter έχει καταφέρει να πρωταγωνιστήσει τόσο σε παγκόσμιο επίπεδο, όσο και στην αγορά επαγγελματικών της χώρας μας, όντας ένας από τους πιο καλοπουλημένους εκπροσώπους της.

Παράλληλα, το Mitsubishi Fuso Canter διακρινόταν ανέκαθεν για το περιορισμένο κόστος χρήσης και συντήρησής του, με συνέπεια η προαναφερθείσα προσφορά της ελληνικής αντιπροσωπείας να το τοποθετεί σχεδόν «εκτός συναγωνισμού» έναντι των υπολοίπων προτάσεων της αγοράς.

&&&& Πολλαπλοί τύποι ευρύχωρων καμπίνων

Ένα από τα βασικά γνωρίσματα του Mitsubishi Fuso Canter είναι οι τέσσερις διαφορετικοί τύποι καμπίνας με τους οποίους εφοδιάζεται. Ανάλογα με τις απαιτήσεις, το Fuso Canter μπορεί να αποκτηθεί με τις καμπίνες «S» ή «C», με πλάτος 1.695 ή 1.995 χλστ. αντίστοιχα. Για αμφότερους τους τύπους προσφέρονται και εκδόσεις με δεύτερη σειρά καθισμάτων. Ο μέγιστος αριθμός των επιβατών που μπορεί να υποστηρίξει το Fuso Canter, ανέρχεται στα επτά άτομα.
Παρά το γεγονός ότι η σχεδίαση είναι λιτή, το ιαπωνικό φορτηγό κερδίζει τις εντυπώσεις χάρη στην πολύ καλή εργονομία αλλά και στους πολλαπλούς αποθηκευτικούς χώρους που έχουν προβλεφθεί μεταξύ των θέσεων, στην κεντρική κονσόλα, πίσω από τα καθίσματα και αλλού.
Ακόμα και άτομα με ύψος άνω του μέσου όρου δε θα αντιμετωπίσουν πρόβλημα αναφορικά με το χώρο για το κεφάλι ή τα γόνατά τους, ενώ και η ορατότητα είναι εξαιρετική. Η ποιότητα των υλικών που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι καλή, ενώ το ίδιο ισχύει και για τη συναρμογή τους.
Σημαντικό είναι να αναφέρουμε, πως κατά την εξέλιξη της καμπίνας του Fuso Canter έχει προβλεφθεί ένα ειδικό σύστημα παθητικής ασφάλειας με την ονομασία «RISE» (Realized Impact Safety Evolution), το οποίο εγγυάται την αναβάθμιση της προστασίας που παρέχεται στους επιβάτες στην περίπτωση σύγκρουσης, χάρη σε στοιχεία όπως είναι ενισχυμένες ράβδοι στις πλευρικές πόρτες, δομικές ενισχύσεις του δαπέδου της καμπίνας, μαλακά υλικά στο ταμπλό και στην κεντρική κονσόλα, που δε θα τραυματίσουν το σώμα του επιβάτη στην περίπτωση επαφής τους με αυτό, τηλεσκοπική κολόνα τιμονιού (με δυνατότητα αναδίπλωσης), ζώνες ελεγχόμενης παραμόρφωσης στο εμπρόσθιο τμήμα του αμαξώματος, κ.ά.

&&&& Κορυφαίες μεταφορικές δυνατότητες

Το ιαπωνικό ελαφρύ φορτηγό προσφέρεται σε εκδόσεις με μεικτό βάρος από 3,5 - 7,5t. και ανάλογα με τον τύπο του αμαξώματος και την υπερκατασκευή με την οποία εφοδιάζεται, είναι σε θέση να υποστηρίξει ωφέλιμο φορτίο έως και 4.920 κιλών!
Σε ό,τι αφορά στο μήκος των μεταξονίων του, ο ιδιοκτήτης του Fuso Canter μπορεί να επιλέξει μεταξύ επτά διαφορετικών προτάσεων (από 2,5 - 4.470 χλστ.).
Το ιδιαίτερα στιβαρό πλαίσιο είναι σε θέση να υποστηρίξει μια ευρεία γκάμα υπερκατασκευών, που περιλαμβάνουν κιβωτάμαξες, ψυκτικούς θαλάμους, συστήματα αποκομιδής απορριμμάτων, κ.ά. Το όχημα που σας παρουσιάζουμε διέθετε μια καρότσα με μουσαμά από την εταιρεία Σμυρλιάδης με μήκος 4,2 μέτρων, πλάτος 2,1 μέτρων και ύψος 2,2 μέτρων, ενώ το μεικτό του βάρος ανέρχεται στους 3,5 τόνους.
Αξίζει να σημειώσουμε, πως το Fuso Canter διακρινόταν ανέκαθεν για τη μικρή απόσταση του χώρου φόρτωσης από το έδαφος, ενώ πληροφοριακά αναφέρουμε, πως το συνολικό μήκος του μπορεί να φτάσει έως και τα 6,5 μέτρα, διατηρώντας ωστόσο μια εξαιρετική ευελιξία κατά την κίνηση σε περιορισμένους χώρους.

¶νετο και ευκολοδήγητο παντού και πάντα

Από τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα πίσω από το τιμόνι του Fuso Canter, ο οδηγός θα εκτιμήσει δεόντως την εξαιρετική ρύθμιση της ανάρτησης, η οποία απορροφά με άνεση την πλειοψηφία ακόμα και των πιο έντονων ανωμαλιών του οδοστρώματος, ενώ το σύστημα διεύθυνσης είναι σαφές και με μεγάλο «κόψιμο» των τροχών, γεγονός που μεταφράζεται σε περιορισμένο κύκλο στροφής, ακόμα και των μεγαλύτερων σε μήκος εκδόσεών του (από 10,6 - 17,0 μέτρα).
Το σύστημα πέδησης μπορεί να περιλαμβάνει (προαιρετικά) και ABS, γεγονός που συνεπάγεται πως πέραν της εξαιρετικής ισχύος και αντοχής του, θα είναι και αποδοτικό, ακόμα και σε συνθήκες με περιορισμένο συντελεστή πρόσφυσης.
Παράλληλα, τα μηχανικά κιβώτια πέντε ή έξι σχέσεων που προσφέρει η ιαπωνική εταιρεία ανάλογα με τον τύπο του κινητήρα, επιτρέπουν στον οδηγό να κινήσει σε ιδιαίτερα σβέλτους ρυθμούς το Fuso Canter, ανεξάρτητα από το είδος της διαδρομής ή βάρους του φορτίου.
Τέλος, οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες, σε συνδυασμό με τους μεγάλους καθρέφτες, καθώς και η άνετη θέση οδήγησης και το αποδοτικό σύστημα κλιματισμού της καμπίνας, θα διευκολύνουν το έργο του ακόμα και μετά από πολύωρες μετακινήσεις με το ιαπωνικό φορτηγό, τόσο εντός της πόλης, όσο και στον αυτοκινητόδρομο.

&&&& Εύστροφοι κινητήρες με ισχύ από 125 - 180 ίππων

Ανάλογα με την έκδοση, το Fuso Canter προσφέρεται με δύο εκδόσεις ενός 3λιτρου υπερτροφοδοτούμενου πετρελαιοκινητήρα, καθώς και ένα ισχυρότερο μηχανικό σύνολο 4,9 λίτρων.
Ο μικρότερης χωρητικότητας κινητήρας είναι διαθέσιμος με ισχύ 125 και 145 ίππων και κάνει χρήση της τεχνολογίας EGR, προκειμένου να καλύψει τις προδιαγραφές του προτύπου Euro 4.Το σύστημα επανακύκλωσης των καυσαερίων χρησιμοποιείται και από το μεγαλύτερο κινητήρα, που εφοδιάζει μόνο τις εκδόσεις με μεικτό βάρος 6,5 και 7,5 τόνων.
Το εν λόγω μηχανικό σύνολο αποδίδει ισχύ 180 ίππων, ενώ η μέγιστη ροπή του ανέρχεται στα 530 Nm από τις 1.600 σ.α.λ. Αξίζει να σημειώσουμε μάλιστα, πως όλοι οι κινητήρες του Fuso Canter παρέχουν τα 2/3 της ροπής τους από τις 900 σ.α.λ., γεγονός που μεταφράζεται σε μεγάλη ελαστικότητα στις επιταγές του οδηγού.
Mercedes
OPEL