Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Τα νέα υβριδικά των Ford και VW είναι νορμάλ μοντέλα, ενώ Toyota και Honda επιμένουν στα ξεχωριστά. Πρέπει το διαφορετικό να ξεχωρίζει;
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Τα νέα υβριδικά των Ford και VW είναι νορμάλ μοντέλα, ενώ Toyota και Honda επιμένουν στα ξεχωριστά. Πρέπει το διαφορετικό να ξεχωρίζει;

(12/1/2010)

Μπορεί το νέο κουπέ πρωτότυπο που παρουσίασε η VW στο Ντιτρόιτ να είναι λίγο «στεγνό», είναι όμως στιβαρό, αρμονικό και αρέσει. Είναι επίσης υβριδικό. Όπως θα είναι και το νέο Focus περίπου την ίδια στιγμή που θα παραχθεί και το κουπέ της VW. Απλά και υβριδικά. Οι ιάπωνες όμως επιμένουν τα υβριδικά τους να ξεχωρίζουν. Εσείς τι προτιμάτε;

Η Honda παρουσίασε σε μορφή παραγωγής το νέο της μοντέλο. Θα μπορούσε να είναι η αναβίωση του CRX, εξάλλου και το όνομα προδιαθέτει, όμως η Honda αποφάσισε να κάνει ουσιαστικά ένα (επανα)λανσάρισμα του Insight πρώτης γενιάς (δηλαδή διθέσιο, μικρό, κουπέ) προσθέτοντας σπορ στοιχεία. &&&& Το CR-Z θα είναι αποκλειστικά υβριδικό, με βασική καινοτομία τη χρήση χειροκίνητου εξατάχυτου κιβωτίου, για πρώτη φορά σε υβριδικό αυτοκίνητο. Από κει και πέρα θα αποτελέσει μια ξεχωριστή γραμμή μοντέλου που όπως και το Insight θα ξεχωρίζει για τη διαφορετικότητά του. &&&& Η Toyota στην ίδια λογική παρουσίασε ένα μικρό υβριδικό. Όχι, δεν πρόκειται για το Yaris με νέο κινητήρα και μετάδοση, κάτι που πολλοί θα επιθυμούσαν, αλλά ένα αυτοκίνητο στις ίδιες διαστάσεις, με εμφανώς διαφορετική σχεδίαση, περισσότερο σπορ και λιγότερο χρηστική. &&&& Μπορεί να είναι πρωτότυπο, όμως η Toyota θα το βάλει με κάποια μορφή στην παραγωγή στα μέσα της δεκαετίας, με σκοπό να δημιουργήσει μια γκάμα κάτω από την ομπρέλα του ονόματος Prius. Και πάλι δηλαδή, τα υβριδικά της μοντέλα θα ξεχωρίζουν από την υπόλοιπη γκάμα. &&&& &&&& Σα να μην έφταναν οι άλλες αποστάσεις και διαφορές ανάμεσα σε ευρωπαίους και ιάπωνες κατασκευαστές, τώρα φαίνεται και μια αντίθετη φιλοσοφία στο πως πρέπει να είναι ένα υβριδικό αυτοκίνητο. Σαν τα άλλα λένε οι ευρωπαίοι, ξεχωριστό λένε οι ιάπωνες. &&&& Εσείς όμως τι λέτε; Θέλετε το αυτοκίνητό σας να φωνάζει ότι ξεχωρίζει; Έχουμε συνηθίσει αλήθεια είναι όταν έχουμε κάτι παραπάνω να το κάνουμε «τούμπανο». Τα διάφορα διακριτικά της περασμένης δεκαετίας που έγραφαν «turbo», ή «automatic», ή ακόμη και «5speed» ή «ΑΒS» είναι ακόμη νωπά στη μνήμη. &&&& Και αν είχαμε ανάγκη να επικοινωνήσουμε τόσο ασήμαντες διαφορές, μήπως οι ιάπωνες καλά κάνουν και διατυμπανίζουν με την μοναδικότητα των μοντέλων τους την υβριδική τεχνολογία; Μήπως θέλουμε εκτός από το να είμαστε «τίμιοι», να δείχνουμε και «τίμιοι»; &&&& &&&& Από την άλλη βέβαια με τόσα υβριδικά μοντέλα να έρχονται τα επόμενα 5 χρόνια, η τεχνολογία δε θα φαντάζει για πάντα «εξωτική». Πως θα μπορεί κανείς τότε να «επιδεικνύει» το αυτοκίνητό του ως θαύμα της, όταν ένα σωρό άλλα θα την χρησιμοποιούν εξίσου; &&&& Εσείς παρόλα αυτά τι προτιμάτε; Ένα αυτοκίνητο σαν τα άλλα που απλά διαθέτει την υβριδική τεχνολογία, ή κάτι που να φαίνεται πως είναι διαφορετικό; Σας ενδιαφέρει να ξεχωρίζετε; Ποιας σχολής είστε τελικά σε αυτό το νέο σχίσμα ανάμεσα σε δύση και άπω ανατολή;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
PEUGEOT