Τα νέα υβριδικά των Ford και VW είναι νορμάλ μοντέλα, ενώ Toyota και Honda επιμένουν στα ξεχωριστά. Πρέπει το διαφορετικό να ξεχωρίζει;
(12/1/2010)
Μπορεί το νέο κουπέ πρωτότυπο που παρουσίασε η VW στο Ντιτρόιτ να είναι λίγο «στεγνό», είναι όμως στιβαρό, αρμονικό και αρέσει. Είναι επίσης υβριδικό. Όπως θα είναι και το νέο Focus περίπου την ίδια στιγμή που θα παραχθεί και το κουπέ της VW. Απλά και υβριδικά. Οι ιάπωνες όμως επιμένουν τα υβριδικά τους να ξεχωρίζουν. Εσείς τι προτιμάτε;
Η Honda παρουσίασε σε μορφή παραγωγής το νέο της μοντέλο. Θα μπορούσε να είναι η αναβίωση του CRX, εξάλλου και το όνομα προδιαθέτει, όμως η Honda αποφάσισε να κάνει ουσιαστικά ένα (επανα)λανσάρισμα του Insight πρώτης γενιάς (δηλαδή διθέσιο, μικρό, κουπέ) προσθέτοντας σπορ στοιχεία. &&&& Το CR-Z θα είναι αποκλειστικά υβριδικό, με βασική καινοτομία τη χρήση χειροκίνητου εξατάχυτου κιβωτίου, για πρώτη φορά σε υβριδικό αυτοκίνητο. Από κει και πέρα θα αποτελέσει μια ξεχωριστή γραμμή μοντέλου που όπως και το Insight θα ξεχωρίζει για τη διαφορετικότητά του. &&&& Η Toyota στην ίδια λογική παρουσίασε ένα μικρό υβριδικό. Όχι, δεν πρόκειται για το Yaris με νέο κινητήρα και μετάδοση, κάτι που πολλοί θα επιθυμούσαν, αλλά ένα αυτοκίνητο στις ίδιες διαστάσεις, με εμφανώς διαφορετική σχεδίαση, περισσότερο σπορ και λιγότερο χρηστική. &&&& Μπορεί να είναι πρωτότυπο, όμως η Toyota θα το βάλει με κάποια μορφή στην παραγωγή στα μέσα της δεκαετίας, με σκοπό να δημιουργήσει μια γκάμα κάτω από την ομπρέλα του ονόματος Prius. Και πάλι δηλαδή, τα υβριδικά της μοντέλα θα ξεχωρίζουν από την υπόλοιπη γκάμα. &&&& &&&& Σα να μην έφταναν οι άλλες αποστάσεις και διαφορές ανάμεσα σε ευρωπαίους και ιάπωνες κατασκευαστές, τώρα φαίνεται και μια αντίθετη φιλοσοφία στο πως πρέπει να είναι ένα υβριδικό αυτοκίνητο. Σαν τα άλλα λένε οι ευρωπαίοι, ξεχωριστό λένε οι ιάπωνες. &&&& Εσείς όμως τι λέτε; Θέλετε το αυτοκίνητό σας να φωνάζει ότι ξεχωρίζει; Έχουμε συνηθίσει αλήθεια είναι όταν έχουμε κάτι παραπάνω να το κάνουμε «τούμπανο». Τα διάφορα διακριτικά της περασμένης δεκαετίας που έγραφαν «turbo», ή «automatic», ή ακόμη και «5speed» ή «ΑΒS» είναι ακόμη νωπά στη μνήμη. &&&& Και αν είχαμε ανάγκη να επικοινωνήσουμε τόσο ασήμαντες διαφορές, μήπως οι ιάπωνες καλά κάνουν και διατυμπανίζουν με την μοναδικότητα των μοντέλων τους την υβριδική τεχνολογία; Μήπως θέλουμε εκτός από το να είμαστε «τίμιοι», να δείχνουμε και «τίμιοι»; &&&& &&&& Από την άλλη βέβαια με τόσα υβριδικά μοντέλα να έρχονται τα επόμενα 5 χρόνια, η τεχνολογία δε θα φαντάζει για πάντα «εξωτική». Πως θα μπορεί κανείς τότε να «επιδεικνύει» το αυτοκίνητό του ως θαύμα της, όταν ένα σωρό άλλα θα την χρησιμοποιούν εξίσου; &&&& Εσείς παρόλα αυτά τι προτιμάτε; Ένα αυτοκίνητο σαν τα άλλα που απλά διαθέτει την υβριδική τεχνολογία, ή κάτι που να φαίνεται πως είναι διαφορετικό; Σας ενδιαφέρει να ξεχωρίζετε; Ποιας σχολής είστε τελικά σε αυτό το νέο σχίσμα ανάμεσα σε δύση και άπω ανατολή;
Οι υπόλοιποι ευρωπαίοι ακόμα δεν έχουν καταφέρει να βγάλουν αξιόπιστα αυτοκίνητα συμβατικής τεχνολογίας , θα βγάλουν αξιόπιστα υβριδικά;Δεν νομίζω.
Αυτό από μόνο του μπορεί να κάνει τους ιάπωνες να συνεχίζουν να ξεχωρίζουν.
οι ιαπωνες δεν εχουν φτασει ακομα την ποιοτητα κατασκευης που ειχαν οι γερμανοι πριν 10 χρονια και ειναι ακομα αρκετα αναξιοπιστοι και θα παω να παρω υβριδικο απο αυτους; ελεος. φυσικα οχι.
γερμανικο υβριδικο ειναι το gold standard
ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ, Η ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΗ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΕ ΚΥΡΙΩΣ ΘΕΜΑΤΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ. ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ TOYOTA, ΠΟΥ ΜΕΧΡΙ ΠΡΙΝ ΜΙΑ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΝ ΟΤΙ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ "ΚΟΥΤΙΑ" ΜΕ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ, Η ΑΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΦΗΜΗΣ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΩΝ ΥΒΡΙΔΙΚΩΝ. ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΤΑ ΥΒΡΙΔΙΚΑ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΔΑΠΑΝΗΡΗ, ΑΛΛΑ ΑΠΟΔΟΤΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ, ΚΑΘΩΣ ΕΧΕΙ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ ΣΕ ΟΝΟΜΑ ΤΗ (ΣΑΦΩΣ ΑΝΩΤΕΡΗ ΠΟΙΟΤΙΚΑ) HONDA. ΤΕΛΙΚΑ Η HONDA ΑΝΤΕΔΡΑΣΕ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΝΤΑΣ ΕΝΑ ΥΒΡΙΔΙΚΟ, ΠΟΥ "ΜΟΙΑΖΕΙ ΜΕ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΥΡΙ", ΟΠΩΣ Η ΙΔΙΑ ΕΙΧΕ ΠΕΡΙΓΡΑΨΕΙ ΤΟ PRIUS. ΣΤΑΔΙΑΚΑ ΤΑ ΠΑΡΑΞΕΝΑ ΣΧΗΜΑΤΑ ΘΑ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΦΘΟΥΝ, ΚΑΘΩΣ ΘΑ ΓΕΜΙΣΕΙ Ο ΤΟΠΟΣ ΥΒΡΙΔΙΚΑ ΚΑΙ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΚΙΝΗΤΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΧΑΜΗΛΗΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ ΜΕΧΡΙ ΝΑ (ΚΑΙ ΟΤΑΝ) ΕΠΕΚΤΑΘΟΥΝ ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΚΑΙ ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΤΑ.
Το οτι δεν υπάρχουν ΟΜΟΡΦΑ υβριδικα δεν είναι αλήθεια....
μπορείς να ρίξεις μια ματιά στο Lexus IS 250 F.......
και ακόμα είμαστε στην αρχη!
καλά να μαστε παιδιά!.... ερχονται περίεργοι καιροι!......
ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΤΕ ΞΕΧΩΡΙΖΟΥΝ ΤΑ ΥΒΡΙΔΙΚΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΙΤΕ ΟΧΙ. ΟΠΩΣ ΕΞΑΛΛΟΥ ΛΕΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΣΕ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΣΤΗ ΓΚΑΜΑ ΤΟΥΣ ΥΒΡΙΔΙΚΑ. ΑΠΛΩΣ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ Η ΥΒΡΙΔΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΟΑΓΓΕΛΟΣ ΤΗΣ ΑΜΙΓΟΥΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΤΕΤΟΙΑΣ.
H διαφορετικότητα οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στις διαφορετικές απαιτήσεις (χώρος για μπαταρίες, διαφορετικοί όγκοι μηχανικών μερών κλπ) τις οποίες τα 'συνήθη' μοντέλα δεν μπορούσαν να ικανοποιήσουν. Δευτερευόντως βέβαια σε λόγους μάρκετινγκ. Από την άλλη μεριά αυτό οδηγεί σε αυξημένο κόστος. Εάν στη σχεδίαση ενός συμβατικού μοντέλου προβλεφθεί και υλοποιηθεί επιτυχημένα και υβριδική έκδοση, αυτό θα είναι σίγουρα προς όφελος του κόστους και του πελάτη...
Οι υπόλοιποι ευρωπαίοι ακόμα δεν έχουν καταφέρει να βγάλουν αξιόπιστα αυτοκίνητα συμβατικής τεχνολογίας , θα βγάλουν αξιόπιστα υβριδικά;Δεν νομίζω. Αυτό από μόνο του μπορεί να κάνει τους ιάπωνες να συνεχίζουν να ξεχωρίζουν.
οι ιαπωνες δεν εχουν φτασει ακομα την ποιοτητα κατασκευης που ειχαν οι γερμανοι πριν 10 χρονια και ειναι ακομα αρκετα αναξιοπιστοι και θα παω να παρω υβριδικο απο αυτους; ελεος. φυσικα οχι. γερμανικο υβριδικο ειναι το gold standard
ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ, Η ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΗ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΕ ΚΥΡΙΩΣ ΘΕΜΑΤΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ. ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ TOYOTA, ΠΟΥ ΜΕΧΡΙ ΠΡΙΝ ΜΙΑ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΝ ΟΤΙ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ "ΚΟΥΤΙΑ" ΜΕ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ, Η ΑΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΦΗΜΗΣ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΩΝ ΥΒΡΙΔΙΚΩΝ. ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΤΑ ΥΒΡΙΔΙΚΑ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΔΑΠΑΝΗΡΗ, ΑΛΛΑ ΑΠΟΔΟΤΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ, ΚΑΘΩΣ ΕΧΕΙ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ ΣΕ ΟΝΟΜΑ ΤΗ (ΣΑΦΩΣ ΑΝΩΤΕΡΗ ΠΟΙΟΤΙΚΑ) HONDA. ΤΕΛΙΚΑ Η HONDA ΑΝΤΕΔΡΑΣΕ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΝΤΑΣ ΕΝΑ ΥΒΡΙΔΙΚΟ, ΠΟΥ "ΜΟΙΑΖΕΙ ΜΕ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΥΡΙ", ΟΠΩΣ Η ΙΔΙΑ ΕΙΧΕ ΠΕΡΙΓΡΑΨΕΙ ΤΟ PRIUS. ΣΤΑΔΙΑΚΑ ΤΑ ΠΑΡΑΞΕΝΑ ΣΧΗΜΑΤΑ ΘΑ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΦΘΟΥΝ, ΚΑΘΩΣ ΘΑ ΓΕΜΙΣΕΙ Ο ΤΟΠΟΣ ΥΒΡΙΔΙΚΑ ΚΑΙ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΚΙΝΗΤΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΧΑΜΗΛΗΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ ΜΕΧΡΙ ΝΑ (ΚΑΙ ΟΤΑΝ) ΕΠΕΚΤΑΘΟΥΝ ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΚΑΙ ΥΔΡΟΓΟΝΟΚΙΝΗΤΑ.
Το οτι δεν υπάρχουν ΟΜΟΡΦΑ υβριδικα δεν είναι αλήθεια.... μπορείς να ρίξεις μια ματιά στο Lexus IS 250 F....... και ακόμα είμαστε στην αρχη! καλά να μαστε παιδιά!.... ερχονται περίεργοι καιροι!......
Να ξεχωρίζουμε με κάτι όμορφο σε design.Τα ιαπωνέζικα υβριδικά, εξωτερικά τουλάχιστον, έιναι στην καλύτερη περίπτωση αδιάφορα.
Καλο ειναι να μην διαφέρουν. Ακομα δεν έχω δει υβριδικό που να είναι ωραίο εξωτερικά. Μολις δω ένα που να μου αρέσει μπορεί να το αγοράσω κιόλας.
ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΤΕ ΞΕΧΩΡΙΖΟΥΝ ΤΑ ΥΒΡΙΔΙΚΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΙΤΕ ΟΧΙ. ΟΠΩΣ ΕΞΑΛΛΟΥ ΛΕΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΣΕ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΣΤΗ ΓΚΑΜΑ ΤΟΥΣ ΥΒΡΙΔΙΚΑ. ΑΠΛΩΣ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ Η ΥΒΡΙΔΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΟΑΓΓΕΛΟΣ ΤΗΣ ΑΜΙΓΟΥΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΤΕΤΟΙΑΣ.
H διαφορετικότητα οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στις διαφορετικές απαιτήσεις (χώρος για μπαταρίες, διαφορετικοί όγκοι μηχανικών μερών κλπ) τις οποίες τα 'συνήθη' μοντέλα δεν μπορούσαν να ικανοποιήσουν. Δευτερευόντως βέβαια σε λόγους μάρκετινγκ. Από την άλλη μεριά αυτό οδηγεί σε αυξημένο κόστος. Εάν στη σχεδίαση ενός συμβατικού μοντέλου προβλεφθεί και υλοποιηθεί επιτυχημένα και υβριδική έκδοση, αυτό θα είναι σίγουρα προς όφελος του κόστους και του πελάτη...