Σύμφωνα με τα όσα ανακοίνωσε η Mitsubishi Fuso, πλέον όλες οι εκδόσεις του Canter που εξέρχονται από τις γραμμές παραγωγής της θα προσφέρονται με κινητήρες που καλύπτουν τις προδιαγραφές ρύπων EEV προσφέρονται μειωμένες εκπομπές μικροσωματιδίων κατά 30% σε σχέση με την Euro5.
H νέα γενιά του Mitsubishi Fuso Canter που ξεκίνησε την εμπορική της πορεία και στην χώρα μας μέσα στο φθινόπωρο του 2009, δεν εμφανίζει σημαντικές σχεδιαστικές διαφορές με τον προκάτοχο του, ωστόσο δεν ισχύει το ίδιο και σε ότι αφορά στους κινητήρες του.Συγκεκριμένα, το νέο Canter λανσαρίστηκε στις διάφορες αγορές της ΕΕ με ένα νέο μηχανικό σύνολο 3,0 λίτρων που αντικατέστησε τους προγενέστερους κινητήρες των 3,0 και 4,9 λίτρων.Ο νέος αυτός κινητήρας αρχικά προσφέρονταν σε εκδόσεις με ισχύ 130 και 145 ίππων και μέγιστη ροπή 300 και 370 Nm αντίστοιχα. Από τον Φεβρουάριο του 2010 όμως, το νέο Mitsubishi Fuso Canter είναι διαθέσιμο και με την ισχυρότερη έκδοση του προαναφερθέντος κινητήρα που αποδίδει ισχύ 175 ίππων και μέγιστη ροπή 430 Nm από τις 1.600- 2.800 σ.α.λ.Βασικό χαρακτηριστικό όλων των εκδόσεων του νέου υπερτροφοδοτούμενου πετρελαιοκινητήρα του ελαφρύ ιαπωνικού φορτηγού είναι το γεγονός ότι καλύπτουν όχι μόνο τις προδιαγραφές ρύπων του ευρωπαϊκού πρωτοκόλλου Euro5 αλλά και των αυστηρότερων EEV (Enhanced Environmentally Friendly Vehicles). Στην πράξη αυτό σημαίνει πως το Mitsubishi Fuso Canter εκλύει πλέον 30% λιγότερα μικροσωματίδια στην ατμόσφαιρα σε σχέση με τα μοντέλα που καλύπτουν τις προδιαγραφές της Euro5 ενώ παράλληλα είναι και ο μοναδικός εκπρόσωπος της κατηγορίας του, το οποίο καλύπτει σε όλες τις εκδόσεις του τις προδιαγραφές ρύπων EEV.Τέλος αξίζει να σημειώσουμε πως οι εκδόσεις με ισχύ 130 και 145 ίππων κάνουν χρήση της διαδικασίας ανακύκλωσης των καυσαερίων EGR όπου χρησιμοποιείται ένας οξυδωτικός καταλυτικός μετατροπέας και φίλτρο μικροσωματιδίων. Η έκδοση με τους 175 ίππους ωστόσο είναι διαθέσιμη με την τεχνολογία SCR (Bluetec) που προϋποθέτει την πρόσμειξη διαλύματος AdBlue κατά την επεξεργασία των καυσαερίων.