Πρόκειται για ένα ακόμη δυναμικό concept από τη γερμανική εταιρεία το οποίο υπόσχεται κορυφαίες επιδόσεις και οδηγική ευχαρίστηση, σε συνδυασμό με τη μικρότερη δυνατή ρύπανση στο φυσικό περιβάλλον. Τη 918 Hybrid με τον V8 κινητήρα και τους δύο ηλεκτροκινητήρες αναμφίβολα δείχνει το μέλλον στα υπεραυτοκίνητα.
Η 918 Hybrid θα χρησιμοποιεί έναν κινητήρα V8 τοποθετημένο στη μέση ο οποίος θα αποδίδει 500 ίππους, ενώ το υβριδικό σύστημα θα συμπληρώνεται με τη χρήση δύο ηλεκτροκινητήρων, ενός σε κάθε άξονα. Η μετάδοση στους πίσω τροχούς θα γίνεται μέσω του 7τάχυτου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη PDK, ενώ εμπρός θα μεταδίδεται κατευθείαν από τον αντίστοιχο ηλεκτροκινητήρα. Η συνολική δύναμη των ηλεκτροκινητήρων οποίων θα είναι 218 ίπποι επιπλέον. Με αυτά τα μεγέθη η 918 Hybrid θα χρειάζεται μόλις 3,2 δλ. για τα 0-100 χ.α.ω. ενώ η τελική της ταχύτητα θα είναι τα 320 χ.α.ω. Η κατανάλωση της υπολογίζεται στα περίπου 3 λίτρα/100 χιλιόμετρα, ενώ από πλευράς ρύπων CO2 αυτοί θα περιορίζονται στα μόλις 70 γρ./χιλιόμετρο. Το αυτοκίνητο θα χρησιμοποιεί τέσσερις λειτουργίες του υβριδικού συστήματος. Πρόκειται για τις E-Drive (αποκλειστικά ηλεκτρική λειτουργία έως τα 25 χ.α.ω.), Hybrid (μικρότερη κατανάλωση), Sport Hybrid (σπορ χαρακτηριστικά και περισσότερη δύναμη πίσω), και τέλος Race Hybrid (με όλη την έμφαση στην ταχύτητα και λειτουργία E-Boost για το προσπέρασμα). Μάλιστα η γερμανική φίρμα υποστηρίζει ότι η 918 Hybrid θα μπορεί να ολοκληρώνει το γύρο της πίστας του Nurburgring σε λιγότερο από 7:30 λεπτά!