ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Η VW πέφτει, η Renault ανεβαίνει στην Ευρώπη. Υπάρχει λόγος για το αντίθετο;

Η VW πέφτει, η Renault ανεβαίνει στην Ευρώπη. Υπάρχει λόγος για το αντίθετο;

(18/3/2010)

Μπορεί στην Ελλάδα η Renault να πέρασε μια φάση ανασυγκρότησης που την έριξε στις πωλήσεις, όμως πανευρωπαϊκά η γαλλική εταιρεία είναι στα πάνω της. Τον Φεβρουάριο πέρασε στη δεύτερη θέση εμπρός από τη Ford και μία ανάσα πίσω από τη VW ενώ το Megane είναι το δεύτερο πίσω από το Golf δημοφιλέστερο μικρομεσαίο. Και γιατί όχι;

Λόγω της έλλειψης επικοινωνίας, που προέκυψε κατά τη διάρκεια της αλλαγής του ιδιοκτησιακού καθεστώτος της Renault στη χώρα μας, πολλές από τις σημαντικές εξελίξεις της μάρκας πέρασαν λίγο στα ψιλά. Ακριβώς το αντίθετο δηλαδή με ότι συνέβαινε για παράδειγμα με την VW που με το παραμικρό κέρδιζε τα φώτα της δημοσιότητας. Όμως η Renault στο ίδιο διάστημα έχει να υπερηφανεύεται για αντίστοιχες αν όχι και περισσότερες κατακτήσεις. Δεν είναι λοιπόν τυχαίο ότι το Clio βρέθηκε τον Φεβρουάριο μπροστά από το ολοκαίνουργιο Polo. Εξάλλου ο νεωτερισμός του VW, το μικρό τούρμπο μοτέρ των 1,2 λίτρων μπορεί να έκανε εντύπωση, όμως ακολούθησε το λανσάρισμα του μοτέρ της Renault τόσο στο Clio όσο και στο Twingo. &&&& Αντίστοιχη επιτυχία έχει και το Renault Megane, το δεύτερο δημοφιλέστερο στην κατηγορία του και αρκετά μπροστά από το άρτι αφιχθέν Opel Asrtra. Και πάλι, γιατί όχι; Η Renault έχει το δικό της τούρμπο μοτέρ των 1,4 λίτρων με 130 άλογα, πολύ πιο πριν η Opel ανακοινώσει την πρόθεσή της για έναν ίδιου κυβισμού κινητήρα που τώρα κινεί το μικρομεσαίο της μοντέλο. &&&& &&&& Μπορεί στην Ελλάδα η ασυνέχεια στην αντιπροσώπευση να την έβαλε για λίγο στο περιθώριο, όμως στις άλλες χώρες της Ευρώπης αυτό δεν συνέβη. Με αποτέλεσμα όλη αυτή η ανάταση της μάρκας να έγινε αισθητή στο κοινό κάτι που φαίνεται στις πωλήσεις. &&&& Αντίστοιχα διαφορετική είναι και η αντιμετώπιση των άλλων μοντέλων της Renault από την Ευρωπαϊκή αγορά. Δεν έχουν όλοι το ίδιο «κόλλημα» με τα γερμανικά μεσαία μοντέλα όπως στην Ελλάδα. Η μπερλίνα της Renault στις μεγάλες αγορές της Ιταλίας, της Ισπανίας και της Γαλλίας δε δυσκολεύεται να ξεπεράσει τα Passat και τα Insignia των Γερμανών. Μία τάση που επαναφέρει τη Laguna σιγά - σιγά και στην Ελλάδα, μαζί με το έτερο γαλλικό μεσαίο, τη Citroen C5, ειδικά τώρα με το δικό της 1.600άρη turbo κινητήρα. &&&& Με αυτά τα δεδομένα η 2η θέση της Renault το Φεβρουάριο δε φαίνεται αξιοπερίεργη. Αν σκεφτεί κανείς πως πριν η VW πάρει τα πρωτεία οι γάλλοι πέρασαν στην κορυφή το μεγαλύτερο κομμάτι της περασμένης δεκαετίας, είναι εμφανές πως ξέρουν τι χρειάζεται για να επανέλθουν. Με την σύμπτωση της πτώσης της γερμανικής αγοράς, στην οποία η VW είναι σημαντικά βασισμένη, είναι πολύ πιθανό η επιστροφή της Renault στην πρώτη θέση πανευρωπαϊκά θα γίνει πριν το τέλος του χρόνου. &&&& Υπάρχει ακόμη λόγος να το θεωρεί κανείς αυτό έκπληξη; Είναι κάτι στο οποίο η Renault πραγματικά υστερεί; Μήπως ο λόγος του χαμηλού της προφίλ στην Ελλάδα δεν έχει καμία σχέση με τα αυτοκίνητά της και είναι καιρός να την ξαναδείτε; Εσείς πως τη βλέπετε τώρα τη Renault; Μπορεί να χτυπήσει την VW;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ford
TASEIS LPG 2025