Μετά το Ceed η Kia χτυπάει εκεί που «πονάει» τους γερμανούς: στα μεσαία. Γιατί όχι;
(6/4/2010)
Μήπως από την εποχή της «μούρης» περνάμε σιγά σιγά στην εποχή της ουσίας; Γιατί η Kia με το Magentis που παρουσίασε στη Νέα Υόρκη προχθές αλλάζει τελείως αυτά που ξέραμε στη μεσαία κατηγορία. Υπάρχει τώρα λόγος να επιμένει κανείς γερμανικά;
Ποια γερμανική μάρκα θα μπορούσε να παρουσιάσει ένα τόσο τολμηρό αυτοκίνητο στην κατηγορία που τα τελευταία χρόνια «γεννάει» μοντέλα με βάση τα γούστα γερμανών μεσηλίκων; Υπήρχε περίπτωση η VW να αντικαταστήσει το Passat με ένα τόσο έντονο αυτοκίνητο; Κράτησε τα καλύτερα για το CC που το λανσάρισε χώρια.
Η Opel ξαναμπήκε με τον ίδιο τρόπο στην αγορά της κατηγορίας αλλάζοντας το Vectra που είχε κουράσει με τη συντήρηση και το «παραδοσιακό» τολμώντας με το Insignia. Μόνο που η Kia το πήγε ένα βήμα παραπέρα.
Εκτός από το εκπληκτικό ντιζάιν η Kia πάτησε στην παρουσίαση του νέου Magentis (Optima στην Αμερική, K5 στην Ν. Κορέα) για να δείξει και τη νέα της τεχνολογία. Το νέο μεγαλομεσαίο της Kia κάνει ντεμπούτο με υβριδική έκδοση, αλλά και με κινητήρα τούρμπο twin scroll, άμεσου ψεκασμού, 270 ίππων από 2 λίτρα.
Απόδοση που μόνο οι ειδικές 2λιτρες εκδόσεις ή οι μεγαλύτεροι V6 πλησιάζουν στη Γερμανία. Με τον κυβισμό να βρίσκεται ακόμη εντός της ελληνικής πραγματικότητας η Kia (και η Hyundai που παρουσίασε με τα ίδια μηχανικά το δικό της Sonata) στοχεύει απευθείας σε μοντέλα των VW, Opel και Ford.
Αν μάλιστα λάβει κανείς υπόψη τη δουλειά που έκανε με το Ceed στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς, το νέο Magentis μπορεί να κοιτάζει άνετα ακόμη ψηλότερα, στην Audi ή ακόμη και στις πισωκίνητες γερμανίδες BMW και Mercedes.
Μπορεί κανείς να πει ότι το σήμα της Kia δεν έχει ακόμη την ίδια βαρύτητα με τα γερμανικά σε αυτή την κατηγορία. Μπορεί να πει ότι το να έχει κανείς ένα αυτοκίνητο μιας γνωστής γερμανικής μάρκας του προσδίδει πρεστίζ και γυρίζει κεφάλια. Μπορεί να πει ότι θέλει, ή ότι τον κάνει να νοιώθει καλύτερα για την αγορά που έχει κάνει.
Η ουσία είναι όμως πως κανείς δε μπορεί να αρνηθεί την αίσθηση που κάνει το νέο Kia Magentis και μόνο στη θέα, χωρίς κανείς να μιλήσει για αυτό που κρύβεται από κάτω και τις επιδόσεις που υπόσχεται. Και χωρίς να σκεφτεί την παραδοσιακά επιθετική τιμολογιακή πολιτική της Kia απέναντι στον ανταγωνισμό.
Ας έρθει λοιπόν και τα λέμε. Μέχρι τότε εσείς τι έχετε να πείτε; Σας αρέσει; Μπορεί να κάνει τη διαφορά και να χτυπήσει τους γερμανούς εκεί που οι άλλοι ευρωπαίοι κατασκευαστές ατύχησαν; Αρκεί ένα όμορφο και καλό αυτοκίνητο για να επικρατήσει στην κατηγορία, ή είναι απαραίτητο στοιχείο και το σηματάκι; Μήπως η εποχή της «μούρης» όντως τελειώνει και αρχίζει η εποχή της ουσίας; Εσείς που ανήκετε;
Aman pia me ta upertimimena kai epikinduna VW pou exoun problhmata sta frena kai kaine ladia. Min ta agorazete mpas kai kapoia stigmi ektos apo tin alazoneia thumithoun kai to sebasmo pros ton katanalwti.
ΦΙΛΕ oatyk.... ΧΩΡΙΣ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΗ,ΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΣ ΣΕ ΟΦΘΑΛΜΙΑΤΡΟ...Η ΠΙΟ ΤΙΜΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΕΙΝΑΙ Η KIA.ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ,ΣΕ ΥΠΕΡΣΥΓΧΡΟΝΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑ,ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΛΥ ΜΕΛΕΤΗ ΣΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥΣ.ΒΛΕΠΕ CEED.ΤΩΡΑ...ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΚΟΥΒΑΔΑΚΙΑ ΜΕ ΡΟΔΕΣ,ΚΟΙΤΑ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙΣ ΚΑΝΑ ΟΜΟΡΦΟ ΣΧΗΜΑ,ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΕΡΓΟ ΤΕΧΝΗΣ ΤΗΣ VW ΕΙΝΑΙ ΤΟ SCIROCCO.ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΧΕΙΣ ΔΕΙ ΠΟΛΛΑ proceed ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ,ΚΑΙ ΠΑΩ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΠΩΣ ΤΟ ΚΟΙΤΑΞΕΣ ΕΠΙΜΟΝΑ ΕΙΤΕ ΑΠΟ ΖΗΛΕΙΑ,ΕΙΤΕ ΑΠΟ ΘΑΥΜΑΣΜΟ!!!!!Η VW ΑΠΛΩΣ ΚΩΛΩΝΕ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΕΝΑ ΝΕΟ ΣΧΗΜΑ ΣΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ GOLF.ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ,ΤΟ GOLF ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΩΣ ΑΔΙΑΦΟΡΟ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΑΓΟΡΑΖΟΥΝ ΜΟΝΟ ΟΣΟΙ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΟΝ ΝΙΚΗΤΗ ΤΩΝ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΩΝ ΣΤΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΠΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΥΠΕΡΕΤΑΙΡΙΑ ΣΑΣ!!!!!!ΓΝΩΣΤΟΣ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ,ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΤΗΣ KIA,ΠΗΓΕ ΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΚΡΟΥΠ ΣΤΗ ΣΛΟΒΑΚΙΑ,ΣΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΤΩΝ CEED,SPORTAGE ΚΑΙ VENGA.ΟΛΑ ΗΤΑΝ ΥΠΕΡΣΥΓΧΡΟΝΑ ΚΑΙ ΕΠΑΘΑΝ ΠΛΑΚΑ!ΜΙΛΑΤΕ ΓΙΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ,ΑΛΛΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΕ ΜΟΝΟ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗΣ ΣΤΑ ΥΠΕΡΕΡΓΑΛΕΙΑ ΣΑΣ! Η KIA ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ 7 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΜΠΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΘΑ ΣΑΣ ΒΑΖΕΙ ΤΑ ΓΥΑΛΙΑ!
Καλά τα λέει ο φίλος, πως τολμάτε!! Θα γίνει νόμος του κράτους όποτε περνάει Λαϊκό Όχημα, να γυρνάτε και να προσκυνάτε πάραυτα!!! ΓΙΑΒΟΛ!!
Προς oatyk: Φίλε μου καλέ την ανωτερότητα της VW δεν την αμφισβητούμε στην παρούσα φάση. Ξέρουμε όλοι ότι η μάρκα πουλάει στην Ελλάδα χώρις πολύ κόπο. Το ότι πούλαει όμως δεν σημαίνει ότι τα αυτοκίνητα της είναι και τα καλύτερα. Κατ΄ αρχάς εσείς που τα αγοράζεται τα χρυσοπλήρωνεται. Με τα ίδια υλικά και τεχνικά χαρακτηριστηκά κατασκευάζονται άλλα 4 μάρκες. (SKODA,SEAT,AUDI). Συνεπώς το κόστος κατασκευής είναι μοιρασμένο στα 4. Δεν το καταλαβαίνεται όμως ότι απλώς πληρώνεται το σήμα. Τώρα γι΄ αυτό που είπες για την ΚΙΑ (κουβάδες με ρόδες), αλλά και για όποια άλλη μάρκα έχεις αυτή την γνώμη, σου προτείνω αν δεν έχεις άποψη να μην μιλάς.
φιλε draka πρεπει να μην εχεις ιδεα απο αμαξια αφου υποστηριζεις οτι η vw ειναι πιο αξιοπιστη απο την kia μαλλον δεν διαβαζεις τις ερευνες αξιοπιστιας οπου η vw με το σπαθι της κατακταει παντα τις τελευταιες θεσεις ,αν δεν σου φτανει ομως αυτο τοτε δες ποσα vw και ειδικα golf ειναι φορτωμενα στις οδικες καθε μερα και αντιστοιχα ποσα kia, και μην υποστηριξεις οτι κυκλοφορουν περισσοτερα vw γιατι αντιστοιχα και τα toyota ειναι περισσοτερα αλλα δεν τα βλεπεις συνεχεια πανω σε γερανο
Έχετε δίκιο τα lexus & infinity που ειναι πρωτα σε πωλησεις στην Αμερική και σε ΟΛΕΣ ΜΑ ΟΛΕΣ τις ανεξάρτητες κριτικές δεν ξεπέρασαν ακόμα τους Γερμανούς. ΟΧΙ κύριοι δε θα παρω κανενα γερμανικό αμάξι που (βαση προδιαγραφών) μου καιει λάδια κάθε 5.οοο χλμ... Το proceed 1,6 που έχω δε ζηλεύει τίποτα από κανένα Α3 και με έχει βγάλει ασπροπρόσωπο σε κάθε ανάγκη με 45.000χλμ σε ένα χρόνο!!!! Αν είχα γερμανικό ακόμα θα μάλωνα με το κόστος των service και της συντήρησης των υπερκοστολογημένων αυτοκινήτων τους. ΑΣ ΤΟ ΑΠΟΔΕΧΤΟΥΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ: ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΓΙΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΙΑΠΩΝΙΑ ΚΑΙ ΚΟΡΕΑ Αξιόπιστα κ ποιοτικά! Και επειδή θα αρχίσετε πάλι εφοιολογήματα για τους γερμανούς για ρίξτε μια ματιά στο TOP10 αξιοπιστίας της ΕΕ! Ο πρώτος ευρωπαίος είναι στην 7η θέση!!!
Μπραβο στην Kia, γιατι εξελισσεται ραγδαια και οχι απλα κοιταει καταματα αλλα απειλει ουσιαστικα τον ανταγωνισμο της. Αν θα αγοραζα Kia; Φυσικα και ναι, γιατι προσφερει αξιοπιστια, οικονομια, επιδοσεις και ποιοτητα. Ποια απο τα σερνομενα επικινδυνα σαλιγκαρια της vw, της audi και της opel του 90-2000 αντεξαν περισσοτερο στο χρονο απο τα huyndai της εποχης με τους ζωντανοτερους παντα κινητηρες; Ελεος με αυτη τη Γερμανοφιλια πια. 4 αυτοκινητα εχουμε στην οικογενεια, το γερμανικο ειναι αυτο που μας εχει τσακισει στις βλαβες. Και για την ιστορια τα αλλα δυο ειναι ιταλικα και το τριτο γιαπωνεζικο. Ελεος με τους tsi. Πιεστε τους λιγο και θα δειτε πως καινε, εχω ακουσει χρηστες τους να λενε πως πουλανε αλογα! Και η toyοta νομιζετε δεν εχει την τεχνογνωσια να εξελιξει αντιστοιχους κινητηρες; Τελοσπαντων, μπραβο και παλι στην kia και εγω προσωπικα αυτοκινητο απο λαο που χαρακτηριζει συνολικα τους ανθρωπους του εθνους μου διαπλεκομενους και τεμπεληδες, δεν αγοραζω. Kia θα αγοραζα σιγουρα, απλα δεν ετυχε.
paidia opws kai na to kanoume i kathe aytokinitoviomixania exei to diko tis koino....vevaia mia mercendes k mia bmw i ena audi tha to zilevai kai o poio trelos hondakias...min geliomaste!i kia mexri exthes itan mia atolmi etairia me texnologia kseperasmeni.....(10 xronia pisw)evgale ena ceed k nomizete oti eftase nissan ,toyota,honda k opws eipate k esus pio panw oti tha ginei "mercendes"?????rwtaw egw i nissan den eixe kanei to idio me to primera p12????den tolmise???i seat den ekane to idio me to toledo to 2005???poia itan i kataliksi???mixanika twra:to optima pistevw tha ksekinaei me synolo 1,6 litrwn....me 126 ps....k meta tha einai kapoios 2litros gyrw stous 150....270 pantws den paizei......
πουλατε τρελα μαλον , δεν ειναι δυνατον να συγκρινεται ανομια προιοντα. η VW βγαζει εργα τεχνης αμαξια που τα χαιρεσαι και η Κια βγαζει κουβαδες με ροδακια! ελεος. η Vw ειναι ο ηγετης
ΕΧΩ ΜAGENTIS ΚΑΙ ΞΕΡΩ ΤΙ ΕΙΝΑΙ.ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΤΕ.ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ..........
Μπραβο στην ΚΙΑ για αλλη μια φορα..!!Και εγω κατοχος pro_ceed απο το 2008 και απολυτα ευχαριστημενος!!!Μακαρι και αυτο το μοντελο να παει καλα για να καταλαβουν μερικοι οτι η ΚΙΑ τα καταφερνει μια χαρα!!! draka...1)δεν εχει εφευρει η vw το turbo για να το αντιγραψει η ΚΙΑ ή οποιαδηποτε αλλη εταιρεια...και 2) υπαρχουν κιβωτια διπλου συμπλεκτη και απο αλλες εταιρειες... Αν πιστευεις οτι η vw εχει την αποκλειστικοτητα....καληνυχτα!! ΕΕΕ,εσεις οι κυριοι με τα vw ανοιξτε λιγο το μυαλο σας και δειτε τι παιζει πλεον στην αγορα και τι μπορει να κανει το καθε αμαξι...ειμαι σιγουρος οτι δεν εχετε οδηγησει καποιο αλλο αμαξι(της κατηγοριας) πριν αγορασετε το golf σας και οτι το πηρατε γιατι το ειδατε να το εχουν πολλοι...μη μου πειτε οτι δεν επαιξε ρολο αυτο το τελευταιο... Τελοσπαντων....πιστευω οτι θα παει αρκετα καλα το magentis ειδικα με το value for money που εχει η ΚΙΑ.!!
ΚΑΤΑΡΧΑΣ Ο ΟΜΙΛΟΣ ΠΟΥ ΑΝΗΚΕΙ Η ΚΙΑ ΣΤΟΧΕΥΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΟΧΙ ΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ, ΑΛΛΑ ΤΗΝ TOYOTA, ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΚΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΑ. ΤΩΡΑ ΑΝ ΤΟ ΝΕΟ ΜΕΣΑΙΟ ΘΑ ΣΗΜΑΝΕΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΙΜΗ ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ, ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ (ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΕΝΑ ΟΧΗΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ KIA). ΤΕΛΟΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Ο ΔΙΛΙΤΡΟΣ ΤΩΝ 270 ΙΠΠΩΝ ΘΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΤΕΙ ΣΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ, ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΣΥΜΒΑΔΙΖΕΙ ΜΕ ΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ, ΑΛΛΑ ΚΥΡΙΩΣ ΓΙΑΤΙ ΩΣ (ΠΡΟΦΑΝΕΣΤΑΤΗ) ΚΙΝΗΣΗ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΜΟΥ ΕΝΔΕΧΕΤΑΙ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙ ΜΠΟΥΜΕΡΑΝΓΚ.
Πολύ ωραίο αμάξι είναι αυτό το νέο μεσαίο ΚΙΑ. Το θέμα είναι με τι ακριβώς κινητήρες έφοδιάζεται γιατί τη σήμερον ημέρα με τα τεκμήρια, τα αυξημένα τέλη κυκλοφορίας και τη βενζίνη στα ύψη, τα 2000 κ.εκ. είναι προβληματικά. Από την άλλη όταν πολύ καλές ιπποδυνάμεις εξασφαλίζονται από κινητήρες 1400-1800 κ.εκ. καταλαβαίνουμε ότι πρέπει να έχει και ανάλογους κινητήρες (και ιπποδυνάμεις) το συγκεκριμένο αμάξι για να κάνει καλή πορεία (και καλή τιμή φυσικά)
Τα γερμανικα εχουν στην Ελλαδα μια αρκετα συγκεκαλλυμενη - ανεπαισθητη υποστηριξη απο τον ειδικο τυπο. Λανθασμενα , τα τελευταια χρονια. Η ΚΙΑ δυσκολα θα μπορεσει να ανταγωνιστει τους premium γερμανους ή και σουηδους ,λόγω ονόματος κυριως, ομως μπορει ανετα να κανει την εκπληξη με τα mainstream γερμανικα η οχι σενταν. Ο ομιλος Huyndai - KIA έχει αρχισει τα τελευταια τρια χρονια να παρουσιαζει ακρως ανταγωνιστικα μοντελα, ειναι σαν την Toyota πριν απο 12 χρονια περιπου!
ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΘΑ ΕΠΙΤΥΧΕΙ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΒΑΘΜΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ ΜΕ ΤΑ ΜΙΚΡΟΤΕΡΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΗΣ ΦΙΡΜΑΣ. ΑΝ ΠΑΛΙ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΙΣΧΥ, ΚΑΛΗ ΟΔΙΚΗ ΣΥΝΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ; Η ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟΥ ΟΜΩΣ, ΟΠΩΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ, ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΚΓΡΙΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥ ΚΑΝΕΙ Ο ΕΙΔΙΚΟΣ ΤΥΠΟΣ ΜΕ ΤΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΜΟΝΤΕΛΑ (ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΛΥ ΙΣΧΥΡΟ LOBBY ΕΔΩ) ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΑΓΟΡΑΣΤΗΣ ΘΑ ΞΕΦΥΓΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΤΟΥ ΘΕΣΗ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΟΙΤΑΞΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΟΥΣΙΑΣ. ΝΑ ΞΕΦΥΓΕΙ ΔΗΛΑΔΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΔΡΟΜΟ ΤΗΣ "ΜΠΕΜΠΑΣ" ΚΑΙ ΤΗΣ "ΜΕΡΤΣΕΝΤΑΣ" . ΑΥΤΟ ΘΑ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΕΤΑΠΩΛΗΤΙΚΗ ΑΞΙΑ ΤΩΝ ΜΗ ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ ΜΟΝΤΕΛΩΝ, Η ΟΠΟΙΑ ΥΠΟΛΟΙΠΕΤΑΙ ΣΥΧΝΑ ΑΔΙΚΑ, ΑΠΟΤΕΛΟΝΤΑΣ ΕΝΑ ΑΚΟΜΗ ΑΝΑΣΤΑΛΤΙΚΟ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥΣ.
exo kia pro kai eimai poli eyxaristimenos.eixa germaniko aytokinito kai exoun olo problimata mixanika.as me diapseysoun.....
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΙΜΑΙ ΜΟΝΟ 14 ΧΡΟΝΩΝ.ΚΡΙΜΑ...ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΑΓΟΡΑΖΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΑΜΑΞΙ ΘΑ ΕΠΑΙΡΝΑ ΤΟ proceed 1.6 SC3 ΣΕ ΛΕΥΚΟ...ΤΟ ΕΧΕΙ Ο ΘΕΙΟΣ ΜΟΥ ΣΕ ΑΝΘΡΑΚΙ ΚΑΙ ΕΧΩ ΠΑΘΕΙ ΠΛΑΚΑ! ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟ,ΠΟΙΟΤΙΚΟ,ΣΠΟΡΤΙΦ,ΕΧΕΙ 7 ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ,ΧΩΡΟΥΣ,ΤΡΕΛΟ ΗΧΟΣΥΣΤΗΜΑ,ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ.ΚΑΝΕΙ ΚΕΦΑΛΙΑ ΚΑΙ ΓΥΡΙΖΟΥΝ.ΚΟΙΤΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΟΥ ΕΝΑ KIA ΕΓΙΝΕ ΓΚΟΜΕΝΟΠΑΓΙΔΑ!!! ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗΝ KIA ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΜΕΣΑ ΣΕ ΤΟΣΑ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ ΝΑ ΚΟΙΤΑΕΙ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΟΠΩΣ Η VW.ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ draka... .Η KIA ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΣΦΑΛΗΣ?ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΗ?Η ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΗ ΣΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ?ΕΙΔΙΚΑ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΣΤΗΝ ΣΛΟΒΑΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΙΟ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ.ΘΕΩΡΟΥΣΑ ΠΩΣ ΤΟ DSG ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΕΠΙΤΕΥΓΜΑ,ΑΛΛΑ ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΚΟΙΤΑΖΑ ΒΙΝΤΕΑΚΙΑ ΜΕ SCIROCCO ΣΤΟ YOUTUBE,ΚΑΙ ΒΡΗΚΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΑ DSG.ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ ΒΡΗΚΑ ΠΟΛΥ ΛΙΓΑ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΕ CEED.ΜΗΠΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΜΠΕΡΔΕΨΕΙ ΛΙΓΟ ΤΑ ΔΡΩΜΕΝΑ?
Μπράβο για μία ακόμη φορά στην ΚΙΑ. Σχεδίασε ένα πανέμορφο αυτοκίνητο. Ας ελπίσουμε να έρθει και στην "φτωχή" Ελλάδα μας..Τώρα, το κατεστημμένο που λέτε εσείς οι ίδιοι οι δημοσιογράφοι το δημιουργήται.Προωθήται τα Γερμανικά αυτοκίνητα άψογα.Ας ελπίσουμε κάποια στιγμή και εσείς να γίνεται ποιο αντικειμενικοί..
Η Kia δεν μπορει να ανταγωνιστει την VW . σιγουρα καταλαβε εστω και αργα πως το μελον ειναι οι τουρμπο κινητηρες και ετσι αντεγραψε τους γερμανους της VW και ναι τουλαχιστον εδωσα αλογα. δυστυχως ομως σε επιπεδο αξιοπιστιας και ασφαλειας και ποιοτητας κατασκευης ειναι ακομα πολυ πισω απο την VW που αυτη τη στιγμη θεωρειται απο ολους η κορυφαια εταιρια. Προς το παρον η VW παραμενει πρωτη με διαφορα. ευτυχως τη ναντιγραφουν και αλλοι πλεον οποτε θα χαρουν περισσοτεροι τους τουρμπο κινητηρες. σε λιγο θα δουμε και κιβωτια σαν το DSG και σε αλλες εταιριες ελπιζω. προς το παρον και για παντα καθως ειμαι ευχαριστημενος, εγω θα χαιρομαι το golf V που μου προσφερει τα παντα και ειναι και το πρωτοτυπο!
Εδω δεν τα καταφεραν τοσα χρονια οι ιαπωνες με τα lexus και infiniti θα τα καταφερουν οι κορεατες; δεν ξερω αν θα αποτελεσει δελεαρ η τιμη τους αλλα το πιο δυσκολο ειναι να νικηθει το μαρκετινγκ των γερμανων παρα τα προιοντα τους αφου εχουν και την "συμπαρασταση"του ελληνικου ειδικου τυπου!κριμα παντως γιατι τουλαχιστον στον τομεα αξιοπιστια οι κορεατες ειναι πολυ μπροστα......
Επειδή μου αρέσει η ουσία, έχω εδώ και 2 έτη το ProCeed 1.6 sc3 (και καταφέρνει ακόμα και τώρα να κάνει κεφάλια να γυρίζουν..). Υπερ-ευχαριστημένος σε όλα του. Απορώ πόσο μπορεί να βελτιωθεί κι άλλο η ΚΙΑ. Το νέο Optima (Magentis) το βρίσκω πολύ όμορφο και ποιοτικό. Αν ήθελα μεσαίο, θα το είχα στις πρώτες επιλογές. Μακάρι να δούμε στο μέλλον κι άλλα τέτοια αυτοκίνητα.
Βαγγελης.. αν μη τι αλλο ειναι πανεμορφο και με βαση τα στοιχεια που δινετε και πολυ γρηγορο. Δεν ειναι τυχαιο που οι Κορεατες μεσα σε 10 χρονια καταφεραν να κατασκευαζουν αυτοκινητα αξιολογα και σε λιγο και καλυτερα απο πολλους αλλους premium κατασκευαστες. επισης εχω να πω οτι δεν σπανε και δεν χαλανε ,ειναι φθηνα σε συντηρηση ,και εγω που εχω hyundai σαν δευτερο αυτοκινητο δεν την αλλαζω .
ειμαι κατοχοσ ενος κια ceed απο το 2007.ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΔΑΚΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΤΑΚΤΙΚΟ ΣΕΡΒΙΣ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΒΓΑΛΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΑ ΚΑΝΕΝΑ.ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΑΡΚΕΤΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΗ 109 ΑΛΟΓΑ!!ΚΑΙ ΤΙΜΗ ΣΟΥΠΕΡ... ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΠΑΡΩ GOLF ΠOY EXEI KAI 4-5000 EYRΩ AKRIBOTERA??ΚΥΡΙΟΙ Η ΚΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΝΕΑ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΤΗΝ ΤΟΓΙΟΤΑ ΠΡΙΝ ΑΠΟ 20 ΧΡΟΝΙΑ ΑΛΛΑ ΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΝΤΙΖΑΙΝ ΤΙΜΕΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ
oraio aftokinito fainetai to neo kia.den ksero apo poiotita,apo aksiopistia pantos idi xronia tora i kia einai poly pio aksiopisti apo kathe germaniko aftokinito.vasika den to katalavaino afto pou lete,pote itan ta germanika aftokinita aksiopista kai den to ksero?giati se olon ton kosmo ta audi,vw kai loipoi exoun mia metria fimi aksiopistias