ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Μετά το Ceed η Kia χτυπάει εκεί που «πονάει» τους γερμανούς: στα μεσαία. Γιατί όχι;

Μετά το Ceed η Kia χτυπάει εκεί που «πονάει» τους γερμανούς: στα μεσαία. Γιατί όχι;

(6/4/2010)

Μήπως από την εποχή της «μούρης» περνάμε σιγά σιγά στην εποχή της ουσίας; Γιατί η Kia με το Magentis που παρουσίασε στη Νέα Υόρκη προχθές αλλάζει τελείως αυτά που ξέραμε στη μεσαία κατηγορία. Υπάρχει τώρα λόγος να επιμένει κανείς γερμανικά;

Μπορεί η Kia να είναι για αρκετούς η μάρκα που θα περίμενε κανείς λιγότερο από οποιαδήποτε να κάνει τέτοια κατά μέτωπο επίθεση στο παραδοσιακά γερμανικό προπύργιο των μεγαλομεσαίων μοντέλων. Όμως αυτό που η Kia έχει ενώ οι γερμανοί όχι, είναι η τόλμη, η λευκή κόλλα χαρτί με την οποία κάθε φορά ξεκινάει.
Ποια γερμανική μάρκα θα μπορούσε να παρουσιάσει ένα τόσο τολμηρό αυτοκίνητο στην κατηγορία που τα τελευταία χρόνια «γεννάει» μοντέλα με βάση τα γούστα γερμανών μεσηλίκων; Υπήρχε περίπτωση η VW να αντικαταστήσει το Passat με ένα τόσο έντονο αυτοκίνητο; Κράτησε τα καλύτερα για το CC που το λανσάρισε χώρια.
Η Opel ξαναμπήκε με τον ίδιο τρόπο στην αγορά της κατηγορίας αλλάζοντας το Vectra που είχε κουράσει με τη συντήρηση και το «παραδοσιακό» τολμώντας με το Insignia. Μόνο που η Kia το πήγε ένα βήμα παραπέρα.
Εκτός από το εκπληκτικό ντιζάιν η Kia πάτησε στην παρουσίαση του νέου Magentis (Optima στην Αμερική, K5 στην Ν. Κορέα) για να δείξει και τη νέα της τεχνολογία. Το νέο μεγαλομεσαίο της Kia κάνει ντεμπούτο με υβριδική έκδοση, αλλά και με κινητήρα τούρμπο twin scroll, άμεσου ψεκασμού, 270 ίππων από 2 λίτρα.
Απόδοση που μόνο οι ειδικές 2λιτρες εκδόσεις ή οι μεγαλύτεροι V6 πλησιάζουν στη Γερμανία. Με τον κυβισμό να βρίσκεται ακόμη εντός της ελληνικής πραγματικότητας η Kia (και η Hyundai που παρουσίασε με τα ίδια μηχανικά το δικό της Sonata) στοχεύει απευθείας σε μοντέλα των VW, Opel και Ford.
Αν μάλιστα λάβει κανείς υπόψη τη δουλειά που έκανε με το Ceed στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς, το νέο Magentis μπορεί να κοιτάζει άνετα ακόμη ψηλότερα, στην Audi ή ακόμη και στις πισωκίνητες γερμανίδες BMW και Mercedes.

Μπορεί κανείς να πει ότι το σήμα της Kia δεν έχει ακόμη την ίδια βαρύτητα με τα γερμανικά σε αυτή την κατηγορία. Μπορεί να πει ότι το να έχει κανείς ένα αυτοκίνητο μιας γνωστής γερμανικής μάρκας του προσδίδει πρεστίζ και γυρίζει κεφάλια. Μπορεί να πει ότι θέλει, ή ότι τον κάνει να νοιώθει καλύτερα για την αγορά που έχει κάνει.
Η ουσία είναι όμως πως κανείς δε μπορεί να αρνηθεί την αίσθηση που κάνει το νέο Kia Magentis και μόνο στη θέα, χωρίς κανείς να μιλήσει για αυτό που κρύβεται από κάτω και τις επιδόσεις που υπόσχεται. Και χωρίς να σκεφτεί την παραδοσιακά επιθετική τιμολογιακή πολιτική της Kia απέναντι στον ανταγωνισμό.
Ας έρθει λοιπόν και τα λέμε. Μέχρι τότε εσείς τι έχετε να πείτε; Σας αρέσει; Μπορεί να κάνει τη διαφορά και να χτυπήσει τους γερμανούς εκεί που οι άλλοι ευρωπαίοι κατασκευαστές ατύχησαν; Αρκεί ένα όμορφο και καλό αυτοκίνητο για να επικρατήσει στην κατηγορία, ή είναι απαραίτητο στοιχείο και το σηματάκι; Μήπως η εποχή της «μούρης» όντως τελειώνει και αρχίζει η εποχή της ουσίας; Εσείς που ανήκετε;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ford
FORD VS RENAULT