ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Το ανανεωμένο Audi TT έχει νέους προφυλακτήρες εμπρός/πίσω και LED φώτα ημέρας, καθώς και δυνατότερο δίλιτρο κινητήρα
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το ανανεωμένο Audi TT έχει νέους προφυλακτήρες εμπρός/πίσω και LED φώτα ημέρας, καθώς και δυνατότερο δίλιτρο κινητήρα

To ανανεωμένο Audi TT

(8/4/2010)

Η δεύτερη γενιά του σπόρ κουπέ οχήματος της Audi που κυκλοφορεί από το 2006 μόλις ανανεώθηκε. Το ανανεωμένο TT θα παρουσιαστεί στην έκθεση της Λειψίας στη Γερμανία και εκτός από τις περιορισμένες βελτιώσεις στην εμφάνιση του, περιλαμβάνει και δυνατότερο κινητήρα 2 λίτρων.

Η μεγαλύτερη αλλαγή στο ανανεωμένο TT βρίσκεται κάτω από το καπό και αφορά τον δίλιτρο TFSI κινητήρα που θα αποδίδει πλέον 11 επιπλέον ίππους, με την τελική απόδοση να είναι οι 211 από τους 200 της έκδοσης που κυκλοφορεί. Αντίστοιχα η ροπή θα κυμαίνεται πλέον στα 350 Nm από τα 320 Nm επίσης της έκδοσης που κυκλοφορεί. Έτσι τα 0-100 χ.α.ω. θα έρχονται πλέον σε μόλις 6,1 δλ. ενώ η τελική ταχύτητα του αγγίζει τα 245 χ.α.ω. Επίσης η έκδοση με το δίλιτρο μοτέρ θα διατίθεται και με το αυτόματο κιβώτιο S-Tronic αλλά και την τετρακίνηση Quattro. Περίπτωση στην οποία τα 0-100 χ.α.ω. θα έρχονται σε μόλις 5,6 δλ. Η κατανάλωση του ανανεωμένου TT έχει μειωθεί έως και 14%, αφού για τη δίλιτρη έκδοση με το χειροκίνητο κιβώτιο είναι τα μόλις 6,6 λίτρα/100 χιλιόμετρα, ενώ η τιμή για τους ρύπους CO2 είναι τα μόλις 154 γρ./χιλιόμετρο.

Στο πίσω μέρος έχουμε νέες διπλές εξατμίσεις, και ένα διακριτικό diffuser

Στο πίσω μέρος έχουμε νέες διπλές εξατμίσεις, και ένα διακριτικό diffuser

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Η έκδοση με τον επίσης υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1.8 λίτρων παραμένει, με την απόδοση στους 160 ίππους, και τη ροπή στα 250 Nm από τις 1.500 σ.α.λ. Τα 0-100 χ.α.ω. έρχονται σε 7,2 δλ. ενώ η τελική του ταχύτητα είναι τα 226 χ.α.ω. Η μέση κατανάλωση του είναι τα 6,4 λίτρα/100 χιλιόμετρα ενώ οι εκπομπές ρύπων φτάνουν τα 149 γρ./χιλιόμετρο. Από πλευράς πετρελαιοκινητήρα θα υπάρχει και ο 2.0 TDI με τους 170 ίππους και τα 350 Nm ροπής. Η κατανάλωση του είναι τα 5,3 λίτρα/100 χιλιόμετρα με τους ρύπους CO2 να κυμαίνονται στα μόλις 139 γρ./χιλιόμετρο. Οι εκδόσεις TTS και TTRS με τους 272 και 340 ίππους παραμένουν ως έχουν, με μόνη διαφορά ότι η κατανάλωση για το πρώτο έχει πέσει ελαφρά από τα 7,9 στα 7,7 λίτρα/100 χιλιόμετρα.
Οι αλλαγές στον αισθητικό τομέα περιλαμβάνουν νέους προφυλακτήρες εμπρός/πίσω με μεγαλύτερο γκριλ στην εμπρόσθια μάσκα και μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα στο κάτω μέρος του, ενώ οι προβολείς ομίχλης διαθέτουν περιβλήματα χρωμίου. Στα εμπρόσθια φανάρια συναντάμε πλέον και τα φώτα ημέρας τεχνολογίας LED, ενώ πίσω υπάρχουν νέες διπλές και χρωμιωμένες εξατμίσεις που συμπληρώνονται από ένα διακριτικό diffuser. Εσωτερικά ο σχεδιασμός δεν μεταβάλλεται, όμως υπάρχουν τρεις νέες χρωματικές αποχρώσεις στις δερμάτινες επενδύσεις (brown, titanium gray και garnet red), ενώ οι επενδύσεις αυτές διαθέτουν και αντίσταση στις ηλιακές ακτίνες για την περίπτωση της ανοικτής έκδοσης. Τέλος, υπάρχουν και νέες λεπτομέρειες αλουμινίου όπως σε τιμόνι, ταμπλό, κεντρική κονσόλα και στις εσωτερικές επενδύσεις των θυρών. Το συνολικό μήκος αυξήθηκε κατά 2 εκατοστά αγγίζοντας τα 4.187 χιλ. ενώ οι υπόλοιπες διαστάσεις παραμένουν ως είχαν. Τέσσερις νέες αποχρώσεις έχουν προστεθεί στην παλέτα του TΤ, πρόκειται για τα χρώματα: Blue, Oolong Gray, Volcano Red και Dakota Gray, ενώ για τη σειρά S υπάρχει και η απόχρωση Daytona Gray. Η διάθεση του στην αγορά θα ξεκινήσει από το καλοκαίρι του 2010 ενώ η τιμή του στη Γερμανική αγορά θα ξεκινά από τις 30.200 ευρώ για την έκδοση 1.8 TFSI.
Autotriti.gr
POIO BRIDGESTONE