H νέα Alfa Romeo Giulietta είναι ακόμη ένα μικρομεσαίο, ή μήπως κάτι παραπάνω;
(16/4/2010)
Σύμφωνοι, κάθε φορά που ένα μικρομεσαίο μοντέλο αλλάζει είναι γεγονός. Είτε είναι Ford Focus, είτε τώρα το νέο Opel Astra είτε το νέο Renault Megane, πάντα υπάρχει ενδιαφέρον. Όταν όμως η Alfa Romeo αλλάζει το δικό της μικρομεσαίο το ενδιαφέρον είναι διαφορετικό. Γιατί δεν πρόκειται απλά για ένα ακόμη μοντέλο, αλλά για μια νέα Alfa. Εσείς το βλέπετε έτσι;
Σίγουρα ένα ποσοστό του πανηγυρικού ύφους του λανσαρίσματος της νέας Giulietta οφείλεται στο γεγονός ότι το υπάρχον μικρομεσαίο της Alfa Romeo, η 147 είναι στην παραγωγή 10 χρόνια. Στο διάστημα αυτό πέρασαν δύο Ford Focus και τρία VW Golf, μόνο μία όμως μικρομεσαία Alfa Romeo. Αυτό από μόνο του δημιουργεί μια αδημονία. Και μετά είναι οι Alfisti. Δεν υπάρχει άλλη μάρκα που διατηρεί τέτοιο fan club. Με μία τόσο συσπειρωμένη ομάδα αγοραστών γύρω της φυσικό είναι το κάθε μοντέλο της ιταλικής φίρμας να αντιμετωπίζεται ως ξεχωριστό. Όχι απλά ένα ακόμη της κατηγορίας στην οποία συμμετέχει. &&&& &&&& Και τέλος είναι το όνομα. Η επιλογή της «Giulietta» έναντι μιας «149» ή κάτι καινούργιου όπως «Milano» που αρχικά είχε ειπωθεί, ήταν κρίσιμη, αφού γίνεται εμφανής αναφορά στο ένδοξο παρελθόν της Alfa Romeo, κάτι που δημιουργεί ακόμη περισσότερες υποσχέσεις. &&&& Μέσα από αυτό το μοτίβο είναι σίγουρο πως η Giulietta, παρότι απευθύνεται σε όλη την αγορά, δε θα τραβήξει την προσοχή εκείνου που αναζητά ένα μικρομεσαίο να «ακουμπήσει» το εφάπαξ του και να το παρκάρει μέχρι τέλους μπροστά στο σπίτι του. Μπορεί να μη την συμφέρει την Alfa Romeo κάτι τέτοιο, αφού χάνει (καλούς) πελάτες, όμως εκ των πραγμάτων η Giulietta ξεχωρίζει εαυτόν στο κάτι διαφορετικό. &&&& Δεν είναι τυχαίο πως (για αρχή τουλάχιστον) δεν προσφέρεται με μικρό κινητήρα από πλευράς απόδοσης. Χωρίς έναν 1400άρη 80 ίππων δεν κάνει για εταιρικές αγορές στόλου αυτοκινήτων για τους πωλητές ή υπαλλήλους after sales. Με εξαίρεση τον οικονομικό 1.600άρη diesel όλες οι εκδόσεις της Giulietta έχουν σημαντικά λιγότερα από 10 δευτερόλεπτα στο 0-100. &&&& Είναι εμφανές από τη σχεδίαση πως το πρακτικό δεν ενδιαφέρει τόσο, όσο το ωραίο. Τουλάχιστον στα μάτια αυτού που του αρέσει. Χωρίς δηλαδή περιστροφές η Alfa Romeo έκανε αυτό που οι γερμανοί γενικά δεν τολμούν, να φτιάξει δηλαδή ένα αυτοκίνητο όχι ουδέτερο στο γούστο, αλλά κάτι που ή σου αρέσει τρελά ή καθόλου. Και ελπίζει οι περισσότεροι να ανήκετε σε αυτούς που τους αρέσει τρελά. &&&& &&&& Εσείς όμως τι λέτε; Είναι η Giulietta κάτι παραπάνω από ένα μικρομεσαίο, ή όλη αυτή η εικόνα είναι ένα απλό δημιούργημα του μάρκετινγκ; Σας «μιλάει» αλλιώς από ένα οποιοδήποτε μικρομεσαίο, ή σας αφήνει αδιάφορο και νιώθετε πως δεν απευθύνετε σε εσάς; Τη συγκρίνετε στεγνά με ένα Golf ή Astra ή τη θεωρείτε κάτι ξεχωριστό και ίσως πιο premium;
Εννοείται ότι Alfa Romeo δεν είναι Opel ή VW. Δεν μπορεί να συγκριθεί η ιστορία της Alfa με αυτή των εταιρειών που προαναφέρθηκαν. Η Alfa Romeo έχει μια πολύ διαφορετική προσσέγγιση γι’αυτό και τα αυτοκίνητά της ξεχωρίζουν από τα αντίστοιχα του ανταγωνισμού (δυστυχώς όχι όμως όπως συνέβαινε στο παρελθόν). Αυτός εξάλλου είναι και ο λόγος που τα αυτοκίνητά της απευθύνεται σε ένα πιό περιορισμένο αγοραστικό κοινό. Αναφορικά με την νέα Giulietta ας ελπίσουμε η οδική ης συμπεριφορά να είναι εξίσου “προκλητική ” όσο και η εξωτερική της εμφάνιση.
Οι alfa romeo γενικα μου θυμιζουν την εποχη που ο πατερας μου ειχε μολις αγορασει μια carina E και διαφοροι φιλοι και γνωστοι του λεγανε "εγω βασικα την carina ηθελα να αγορασω αλλα η γυναικα μου φωναζε να παρουμε audi (το 80 με τα 75-80 αλογα)".
Ολοι θελουν να τις εχουν, τις θαυμαζουν στο δρομο αλλα για μια φημη ατεκμηριωτη πλεον, που αφηνουν οι γερμανοφιλοι κυριως να αιωρειται, δεν τις αγοραζουν.
Η gulietta πιστευω θα ξεχωρισει, σιγουρα ειναι αυτοκινητο με ψυχη που δεν εχει τιποτα σε κανενα τομεα να ζηλεψει απο τον γερμανικο κυριως ανταγωνισμο, αντιθετα εχει να δειξει τον δρομο σε πολλους τομεις.
Προσωπικα περιμενω να ειναι αυτοκινητο σταθμος στην συγχρονη ιστορια της alfaromeo, με τροπο παρομοιο της 156.
Θα πετυχει και θα κερδισει και μερος του γερμανοφιλου κοινου μια και χανεται και το πλεονεκτημα των tsi.
Κριμα που αλλαξα αυτοκινητο πριν απο 9 μολις μηνες!
ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΦΙΡΜΑ ΠΑΝΤΑ ΔΙΑΧΩΡΙΖΟΤΑΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ ΛΟΓΩ ΤΟΥ DESIGN, ΤΟΥ ΣΠΟΡ ΣΤΗΣΙΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΤΟ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ "ΚΟΦΤΕΡΟ" ΤΙΜΟΝΙ. ΚΑΙ ΤΟ ΛΕΩ ΑΥΤΟ ΕΧΟΝΤΑΣ ΥΠΑΡΞΕΙ ΓΙΑ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΕΝΑΣ ΕΥΤΥΧΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΜΙΑΣ 147 ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΑΠΟΛΑΥΣΤΙΚΗ (ΔΕΝ ΜΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΠΑΡΕΠΙΠΤΟΝΤΩΣ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ). ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟ ΑΛΛΑΞΑ ΜΕ ΚΑΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΛΛΑ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΤΟ ΘΥΜΑΜΑΙ ΜΕ ΧΑΜΟΓΕΛΟ.
ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΗΣ GIULIETTA ΕΙΝΑΙ ΦΩΣ ΦΑΝΑΡΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΓΚΡΙΘΕΙ ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ, ΓΕΓΟΝΟΣ ΠΟΥ ΑΠΟ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ PREMIUM. ΑΝ ΤΩΡΑ ΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΔΙΑΤΗΡΗΣΟΥΝ ΤΟ ΣΠΟΡ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΣΤΟ ΣΤΗΣΙΜΟ, ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΓΡΗΓΟΡΟ ΤΙΜΟΝΙ, ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΠΟΔΟΧΗ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΚΑΙ Η 147.
ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΣΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ, ΚΑΛΥΠΤΕΣΑΙ ΜΕ ΤΟ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΙΚΡΟ ΑΛΛΑ ΑΡΚΕΤΟ ΧΩΡΟ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ ΜΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΣΟΥ.
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ ΤΗΣ ΓΡΑΦΗΣ ΚΑΠΟΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΓΑΖΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΜΕΝ ΑΛΛΑ ΑΔΙΑΦΟΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ (ΠΛΥΝΤΗΡΙΑ ΟΠΩΣ ΤΑ ΟΝΟΜΑΖΩ) ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΑΚΟΜΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ALFA ΠΟΥ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΤΟΛΜΑ.
Η Alfa Gulietta δυστυχώς εξακολουθεί να έχει εξωτερικά αυτό το "χοντροειδές - φουσκωμένο" design που παρατηρείται τα τελευταία χρόνια σε όλους τους κατασκευαστές. Εξαίρεση τα volvo S40 , mini , honda civic sedan , η προηγουμενη C-class της Mercedes , και καποια ελαχιστα αλλα.
Στο εσωτερικό της, ευτυχως διαφοροποιείται με ενα εμπνευσμενο - λιτο ταμπλό, σε επιπεδη γραμμη, σαν τα πολυ ωραια ταμπλο της BMW 1 και 3 σειρας.
Δεν αρεσουν σε ολους αυτα τα φουσκωμενα ταμπλο με υπερβολικο πλαστικο που κυκλοφορουν τα τελευταια χρονια, σαν να εχεις ενα τεραστιο σωσιβιο μπροστα σου.
Κατα τα αλλα, και εκτος απο το εμπνευσμενο ταμπλο, δεν διαθετει κατι ξεχωριστό που να πεις οτι ξεχωριζει παρα πολυ.
Η πραγματική επανασταση θα ηταν μια μειωση του βαρους , που δεν εχει γινει.
Ολο το segment C , Golf - Focus - Astra - Gulietta ξεπερνουν τα 1300 κιλα , την στιγμη που το 5 στερο , εξαιρετικά ποιοτικό, με βαριες πορτες Volvo S40, και μεγαλυτερο σε διαστασεις , είναι στα 1290 κιλά. Που ειναι λοιπόν η εμπνευσμένη σχεδίαση και κατασκευή στα δύσκολα???
Ξερετε ποιος κανει πραγματικη μελετη στην μειωση του βαρους στα αμαξωματα, ενω διατηρει τα 5 αστερια στην ασφαλεια και στην αισθηση ποιότητας?
Η Toyota και η Honda κατα κυριο λογο, και η Mazda τελευταία. Για αυτό και τα αυτοκινητα τους ειναι κατα ενα ατομο (70 κιλά) πιο ελαφριά στις ιδιες κατηγορίες, ενώ στα υπόλοιπα είναι σαν να εχεις ενα επιβάτη παραπάνω μόνιμα στο αυτοκίνητό σου.
Πρόκειται για μια νέα μεγάλη προσπάθεια που σίγουρα δε συγκρίνεται με τις ανά τρία χρόνια αλλαγές των Γερμανικών μικρομεσαίων... Αν πράγματι επιβεβαιώσει τα λεγόμενα των δημιουργών της, είναι σίγουρο car of the year 2011 και η απαρχή μιας νέας πορείας για την Αλφα Ρομέο. Με διαφορά το πίο αναμενόμενο μοντέλο εδώ και καιρό στην κατηγορία
Πανέμορφο.....προφανώς το πιο δυναμικό στη κατηγορία και όχι μόνο.Από αυτά που έχς διαβάσει έχει γίνει πάρα πολύ καλή δουλειά στο τομέα της πλατφορμας αναρτήσεων και γενικότερα της ποιότητας κατασκευής.Πολύ καλά μοτέρ.Μπράβο στην Αλφα!
Σιγουρα ειναι κατι παραπανω...
1ον) ειναι ενα μικρομεσαιο για το οποιο παραπλανητικα το site της εταιριας δηλωνει οτι εχει 3 χρονια εγγυηση ενω ουσιαστικα εχει 2 εργοστασιακη και1 απο την αντιπροσωπεια.
2ον) ειναι ενα αυτοκινητο για το οποιο ο κατοχος του θα πρεπει να εχει παντα αστυνομικη ταυτοτητα ωστε να αποδειξει στην Fiat Auto οτι δεν ειναι ελεφαντας
3ον) ειναι ενα αυτοκινητο το οποιο κοστιζει πλεον των 20.000 ευρω και σε 2 ή 3 χρονια δεν θα το αγοραζει ουτε η ιδια η αντιπροσωπεια για 8.000.
Σαν Alfisti απο το 84 ειμαι σιγουρος οτι θα ειναι υπεροχο αυτοκινητο και σιγουρα σε αλλη κλαση απο Focus, Astra κτλ αλλα αν η εταιρια δεν αρχισει να νοιαζεται για την after sales εικονα της, το μονο που θα τους μεινει ειναι η ξεχωριστη εμφανιση και τα 0-100 σημαντικα κατω απο τα 10 sec.
Σε τετοιες εποχες ο κοσμος θελει value for money και αυτο σιγουρα δεν το προσφερει ουτε κατα ουτε κυριως μετα την αγορα.
Δημιούργημα του μάρκετινγκ αυτό το αυτοκίνητο; Να μου λέγατε για το GOLF, να συμφωνήσω μαζί σας, αλλά για ΤΟ αυτοκίνητο αυτό ποιος να καθίσει να μιλήσει. ΑΝ, λέω ξανά ΑΝ, είναι να συγκριθεί, ίσως το άλλο αυτοκίνητο να είναι το SCIROCCO.
ΚΑΤΑΡΧΑΣ ΟΧΙ ΜΟΝΟ Η GIULETTA ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΟ ΑΛΛΑ ΟΛΑ ΤΑ ALFA ROMEO EINAI KATI ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΖΑ!!!! ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ ΤΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΩΣ ΟΙ ΙΤΑΛΟΙ ΔΕΝ ΤΑ ΠΑΝΕ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΜΕ ΤΟ <ΣΠΟΡ>.ΑΠΟΔΕΙΞΗ Η ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΤΩΝ 10 ΧΡΟΝΩΝ ΤΗΣ 147 ΣΤΙΣ ΑΓΟΡΕΣ. ΑΡΧΟΝΤΕΣ ΤΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΑΡΑΔΕΣ ΠΟΥ ΑΛΛΑΖΟΥΝΕ ΣΧΕΔΙΟ ΣΤΑ ΦΑΝΑΡΙΑ ΒΑΖΟΥΝΕ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΡΟ ΤΡΑΠΕΖΟΜΑΝΤΗΛΟ ΤΗΣ ΓΙΑΓΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΑΠΕΤΣΑΡΙΕΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΤΑ ΜΟΣΤΡΑΡΟΥΝΕ ΓΙΑ ΝΕΟ ΜΟΝΤΕΛΟ DAS AUTO. ΝΕΟ ΜΟΝΤΕΛΟ =147 ΜΕ GIULIETTA.KATI ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ. ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΝΑ ΠΑΝΕ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΝ ΚΑΝΑ GOLFAKI ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΡΑΒΑΤΟΜΕΝΟΥΣ ΤΟΥΣ. !!!!!ΠΑΘΟΣ ΚΑΙ ΟΔΗΓΙΚΗ ΑΠΟΛΑΥΣH!!!! CUORE SPORTIVO FORZA GRUPO
οτι και να κανει η alfa romeo, παραμενει ενα επιπεδο κατω απο τους γερμανους της VW και δυο επιπεδα πανω απο τους ιαπωνες της toyota.
δεν ειναι τυχαιο που θεωρειται λιγο ανωτερη απο τα Κια χοντα ρενο και toyota, και κατωτερη των γερμανων.
παλια ειχαν βγαλει καποια ωραια αυτοκινητα αλλα απο αξιοπιστια...
εχω δει alfa romeo 5ετιας και πραγματικα ειναι ετοιμα να διαλυθουν.
η ποιοτητα κατασκευης ειναι πολυ χαμηλη.
στην εποχη μας εχουν περασει μπροστα απο τους ιαπωνες απλα.
Εννοείται ότι Alfa Romeo δεν είναι Opel ή VW. Δεν μπορεί να συγκριθεί η ιστορία της Alfa με αυτή των εταιρειών που προαναφέρθηκαν. Η Alfa Romeo έχει μια πολύ διαφορετική προσσέγγιση γι’αυτό και τα αυτοκίνητά της ξεχωρίζουν από τα αντίστοιχα του ανταγωνισμού (δυστυχώς όχι όμως όπως συνέβαινε στο παρελθόν). Αυτός εξάλλου είναι και ο λόγος που τα αυτοκίνητά της απευθύνεται σε ένα πιό περιορισμένο αγοραστικό κοινό. Αναφορικά με την νέα Giulietta ας ελπίσουμε η οδική ης συμπεριφορά να είναι εξίσου “προκλητική ” όσο και η εξωτερική της εμφάνιση.
Οι alfa romeo γενικα μου θυμιζουν την εποχη που ο πατερας μου ειχε μολις αγορασει μια carina E και διαφοροι φιλοι και γνωστοι του λεγανε "εγω βασικα την carina ηθελα να αγορασω αλλα η γυναικα μου φωναζε να παρουμε audi (το 80 με τα 75-80 αλογα)". Ολοι θελουν να τις εχουν, τις θαυμαζουν στο δρομο αλλα για μια φημη ατεκμηριωτη πλεον, που αφηνουν οι γερμανοφιλοι κυριως να αιωρειται, δεν τις αγοραζουν. Η gulietta πιστευω θα ξεχωρισει, σιγουρα ειναι αυτοκινητο με ψυχη που δεν εχει τιποτα σε κανενα τομεα να ζηλεψει απο τον γερμανικο κυριως ανταγωνισμο, αντιθετα εχει να δειξει τον δρομο σε πολλους τομεις. Προσωπικα περιμενω να ειναι αυτοκινητο σταθμος στην συγχρονη ιστορια της alfaromeo, με τροπο παρομοιο της 156. Θα πετυχει και θα κερδισει και μερος του γερμανοφιλου κοινου μια και χανεται και το πλεονεκτημα των tsi. Κριμα που αλλαξα αυτοκινητο πριν απο 9 μολις μηνες!
ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΦΙΡΜΑ ΠΑΝΤΑ ΔΙΑΧΩΡΙΖΟΤΑΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ ΛΟΓΩ ΤΟΥ DESIGN, ΤΟΥ ΣΠΟΡ ΣΤΗΣΙΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΤΟ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ "ΚΟΦΤΕΡΟ" ΤΙΜΟΝΙ. ΚΑΙ ΤΟ ΛΕΩ ΑΥΤΟ ΕΧΟΝΤΑΣ ΥΠΑΡΞΕΙ ΓΙΑ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΕΝΑΣ ΕΥΤΥΧΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΜΙΑΣ 147 ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΑΠΟΛΑΥΣΤΙΚΗ (ΔΕΝ ΜΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΠΑΡΕΠΙΠΤΟΝΤΩΣ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ). ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟ ΑΛΛΑΞΑ ΜΕ ΚΑΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΛΛΑ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΤΟ ΘΥΜΑΜΑΙ ΜΕ ΧΑΜΟΓΕΛΟ. ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΗΣ GIULIETTA ΕΙΝΑΙ ΦΩΣ ΦΑΝΑΡΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΓΚΡΙΘΕΙ ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ, ΓΕΓΟΝΟΣ ΠΟΥ ΑΠΟ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ PREMIUM. ΑΝ ΤΩΡΑ ΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΔΙΑΤΗΡΗΣΟΥΝ ΤΟ ΣΠΟΡ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΣΤΟ ΣΤΗΣΙΜΟ, ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΓΡΗΓΟΡΟ ΤΙΜΟΝΙ, ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΠΟΔΟΧΗ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΚΑΙ Η 147. ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΣΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ, ΚΑΛΥΠΤΕΣΑΙ ΜΕ ΤΟ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΙΚΡΟ ΑΛΛΑ ΑΡΚΕΤΟ ΧΩΡΟ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ ΜΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΣΟΥ. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ ΤΗΣ ΓΡΑΦΗΣ ΚΑΠΟΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΓΑΖΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΜΕΝ ΑΛΛΑ ΑΔΙΑΦΟΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ (ΠΛΥΝΤΗΡΙΑ ΟΠΩΣ ΤΑ ΟΝΟΜΑΖΩ) ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΑΚΟΜΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ALFA ΠΟΥ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΤΟΛΜΑ.
Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΛΛΑ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΜΟΝΟ ΤΑ MEGANE ΚΑΙ ASTRA ΞΕΧΩΡΙΖΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ.......
Η Alfa Gulietta δυστυχώς εξακολουθεί να έχει εξωτερικά αυτό το "χοντροειδές - φουσκωμένο" design που παρατηρείται τα τελευταία χρόνια σε όλους τους κατασκευαστές. Εξαίρεση τα volvo S40 , mini , honda civic sedan , η προηγουμενη C-class της Mercedes , και καποια ελαχιστα αλλα. Στο εσωτερικό της, ευτυχως διαφοροποιείται με ενα εμπνευσμενο - λιτο ταμπλό, σε επιπεδη γραμμη, σαν τα πολυ ωραια ταμπλο της BMW 1 και 3 σειρας. Δεν αρεσουν σε ολους αυτα τα φουσκωμενα ταμπλο με υπερβολικο πλαστικο που κυκλοφορουν τα τελευταια χρονια, σαν να εχεις ενα τεραστιο σωσιβιο μπροστα σου. Κατα τα αλλα, και εκτος απο το εμπνευσμενο ταμπλο, δεν διαθετει κατι ξεχωριστό που να πεις οτι ξεχωριζει παρα πολυ. Η πραγματική επανασταση θα ηταν μια μειωση του βαρους , που δεν εχει γινει. Ολο το segment C , Golf - Focus - Astra - Gulietta ξεπερνουν τα 1300 κιλα , την στιγμη που το 5 στερο , εξαιρετικά ποιοτικό, με βαριες πορτες Volvo S40, και μεγαλυτερο σε διαστασεις , είναι στα 1290 κιλά. Που ειναι λοιπόν η εμπνευσμένη σχεδίαση και κατασκευή στα δύσκολα??? Ξερετε ποιος κανει πραγματικη μελετη στην μειωση του βαρους στα αμαξωματα, ενω διατηρει τα 5 αστερια στην ασφαλεια και στην αισθηση ποιότητας? Η Toyota και η Honda κατα κυριο λογο, και η Mazda τελευταία. Για αυτό και τα αυτοκινητα τους ειναι κατα ενα ατομο (70 κιλά) πιο ελαφριά στις ιδιες κατηγορίες, ενώ στα υπόλοιπα είναι σαν να εχεις ενα επιβάτη παραπάνω μόνιμα στο αυτοκίνητό σου.
Πρόκειται για μια νέα μεγάλη προσπάθεια που σίγουρα δε συγκρίνεται με τις ανά τρία χρόνια αλλαγές των Γερμανικών μικρομεσαίων... Αν πράγματι επιβεβαιώσει τα λεγόμενα των δημιουργών της, είναι σίγουρο car of the year 2011 και η απαρχή μιας νέας πορείας για την Αλφα Ρομέο. Με διαφορά το πίο αναμενόμενο μοντέλο εδώ και καιρό στην κατηγορία
Πανέμορφο.....προφανώς το πιο δυναμικό στη κατηγορία και όχι μόνο.Από αυτά που έχς διαβάσει έχει γίνει πάρα πολύ καλή δουλειά στο τομέα της πλατφορμας αναρτήσεων και γενικότερα της ποιότητας κατασκευής.Πολύ καλά μοτέρ.Μπράβο στην Αλφα!
Σιγουρα ειναι κατι παραπανω... 1ον) ειναι ενα μικρομεσαιο για το οποιο παραπλανητικα το site της εταιριας δηλωνει οτι εχει 3 χρονια εγγυηση ενω ουσιαστικα εχει 2 εργοστασιακη και1 απο την αντιπροσωπεια. 2ον) ειναι ενα αυτοκινητο για το οποιο ο κατοχος του θα πρεπει να εχει παντα αστυνομικη ταυτοτητα ωστε να αποδειξει στην Fiat Auto οτι δεν ειναι ελεφαντας 3ον) ειναι ενα αυτοκινητο το οποιο κοστιζει πλεον των 20.000 ευρω και σε 2 ή 3 χρονια δεν θα το αγοραζει ουτε η ιδια η αντιπροσωπεια για 8.000. Σαν Alfisti απο το 84 ειμαι σιγουρος οτι θα ειναι υπεροχο αυτοκινητο και σιγουρα σε αλλη κλαση απο Focus, Astra κτλ αλλα αν η εταιρια δεν αρχισει να νοιαζεται για την after sales εικονα της, το μονο που θα τους μεινει ειναι η ξεχωριστη εμφανιση και τα 0-100 σημαντικα κατω απο τα 10 sec. Σε τετοιες εποχες ο κοσμος θελει value for money και αυτο σιγουρα δεν το προσφερει ουτε κατα ουτε κυριως μετα την αγορα.
Δημιούργημα του μάρκετινγκ αυτό το αυτοκίνητο; Να μου λέγατε για το GOLF, να συμφωνήσω μαζί σας, αλλά για ΤΟ αυτοκίνητο αυτό ποιος να καθίσει να μιλήσει. ΑΝ, λέω ξανά ΑΝ, είναι να συγκριθεί, ίσως το άλλο αυτοκίνητο να είναι το SCIROCCO.
ΚΑΤΑΡΧΑΣ ΟΧΙ ΜΟΝΟ Η GIULETTA ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΟ ΑΛΛΑ ΟΛΑ ΤΑ ALFA ROMEO EINAI KATI ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΖΑ!!!! ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ ΤΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΩΣ ΟΙ ΙΤΑΛΟΙ ΔΕΝ ΤΑ ΠΑΝΕ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΜΕ ΤΟ <ΣΠΟΡ>.ΑΠΟΔΕΙΞΗ Η ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΤΩΝ 10 ΧΡΟΝΩΝ ΤΗΣ 147 ΣΤΙΣ ΑΓΟΡΕΣ. ΑΡΧΟΝΤΕΣ ΤΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΑΡΑΔΕΣ ΠΟΥ ΑΛΛΑΖΟΥΝΕ ΣΧΕΔΙΟ ΣΤΑ ΦΑΝΑΡΙΑ ΒΑΖΟΥΝΕ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΡΟ ΤΡΑΠΕΖΟΜΑΝΤΗΛΟ ΤΗΣ ΓΙΑΓΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΑΠΕΤΣΑΡΙΕΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΤΑ ΜΟΣΤΡΑΡΟΥΝΕ ΓΙΑ ΝΕΟ ΜΟΝΤΕΛΟ DAS AUTO. ΝΕΟ ΜΟΝΤΕΛΟ =147 ΜΕ GIULIETTA.KATI ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ. ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΝΑ ΠΑΝΕ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΝ ΚΑΝΑ GOLFAKI ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΡΑΒΑΤΟΜΕΝΟΥΣ ΤΟΥΣ. !!!!!ΠΑΘΟΣ ΚΑΙ ΟΔΗΓΙΚΗ ΑΠΟΛΑΥΣH!!!! CUORE SPORTIVO FORZA GRUPO
οτι και να κανει η alfa romeo, παραμενει ενα επιπεδο κατω απο τους γερμανους της VW και δυο επιπεδα πανω απο τους ιαπωνες της toyota. δεν ειναι τυχαιο που θεωρειται λιγο ανωτερη απο τα Κια χοντα ρενο και toyota, και κατωτερη των γερμανων. παλια ειχαν βγαλει καποια ωραια αυτοκινητα αλλα απο αξιοπιστια... εχω δει alfa romeo 5ετιας και πραγματικα ειναι ετοιμα να διαλυθουν. η ποιοτητα κατασκευης ειναι πολυ χαμηλη. στην εποχη μας εχουν περασει μπροστα απο τους ιαπωνες απλα.