ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
H νέα Alfa Romeo Giulietta είναι ακόμη ένα μικρομεσαίο, ή μήπως κάτι παραπάνω;

H νέα Alfa Romeo Giulietta είναι ακόμη ένα μικρομεσαίο, ή μήπως κάτι παραπάνω;

(16/4/2010)

Σύμφωνοι, κάθε φορά που ένα μικρομεσαίο μοντέλο αλλάζει είναι γεγονός. Είτε είναι Ford Focus, είτε τώρα το νέο Opel Astra είτε το νέο Renault Megane, πάντα υπάρχει ενδιαφέρον. Όταν όμως η Alfa Romeo αλλάζει το δικό της μικρομεσαίο το ενδιαφέρον είναι διαφορετικό. Γιατί δεν πρόκειται απλά για ένα ακόμη μοντέλο, αλλά για μια νέα Alfa. Εσείς το βλέπετε έτσι;

Σίγουρα ένα ποσοστό του πανηγυρικού ύφους του λανσαρίσματος της νέας Giulietta οφείλεται στο γεγονός ότι το υπάρχον μικρομεσαίο της Alfa Romeo, η 147 είναι στην παραγωγή 10 χρόνια. Στο διάστημα αυτό πέρασαν δύο Ford Focus και τρία VW Golf, μόνο μία όμως μικρομεσαία Alfa Romeo. Αυτό από μόνο του δημιουργεί μια αδημονία. Και μετά είναι οι Alfisti. Δεν υπάρχει άλλη μάρκα που διατηρεί τέτοιο fan club. Με μία τόσο συσπειρωμένη ομάδα αγοραστών γύρω της φυσικό είναι το κάθε μοντέλο της ιταλικής φίρμας να αντιμετωπίζεται ως ξεχωριστό. Όχι απλά ένα ακόμη της κατηγορίας στην οποία συμμετέχει. &&&& &&&& Και τέλος είναι το όνομα. Η επιλογή της «Giulietta» έναντι μιας «149» ή κάτι καινούργιου όπως «Milano» που αρχικά είχε ειπωθεί, ήταν κρίσιμη, αφού γίνεται εμφανής αναφορά στο ένδοξο παρελθόν της Alfa Romeo, κάτι που δημιουργεί ακόμη περισσότερες υποσχέσεις. &&&& Μέσα από αυτό το μοτίβο είναι σίγουρο πως η Giulietta, παρότι απευθύνεται σε όλη την αγορά, δε θα τραβήξει την προσοχή εκείνου που αναζητά ένα μικρομεσαίο να «ακουμπήσει» το εφάπαξ του και να το παρκάρει μέχρι τέλους μπροστά στο σπίτι του. Μπορεί να μη την συμφέρει την Alfa Romeo κάτι τέτοιο, αφού χάνει (καλούς) πελάτες, όμως εκ των πραγμάτων η Giulietta ξεχωρίζει εαυτόν στο κάτι διαφορετικό. &&&& Δεν είναι τυχαίο πως (για αρχή τουλάχιστον) δεν προσφέρεται με μικρό κινητήρα από πλευράς απόδοσης. Χωρίς έναν 1400άρη 80 ίππων δεν κάνει για εταιρικές αγορές στόλου αυτοκινήτων για τους πωλητές ή υπαλλήλους after sales. Με εξαίρεση τον οικονομικό 1.600άρη diesel όλες οι εκδόσεις της Giulietta έχουν σημαντικά λιγότερα από 10 δευτερόλεπτα στο 0-100. &&&& Είναι εμφανές από τη σχεδίαση πως το πρακτικό δεν ενδιαφέρει τόσο, όσο το ωραίο. Τουλάχιστον στα μάτια αυτού που του αρέσει. Χωρίς δηλαδή περιστροφές η Alfa Romeo έκανε αυτό που οι γερμανοί γενικά δεν τολμούν, να φτιάξει δηλαδή ένα αυτοκίνητο όχι ουδέτερο στο γούστο, αλλά κάτι που ή σου αρέσει τρελά ή καθόλου. Και ελπίζει οι περισσότεροι να ανήκετε σε αυτούς που τους αρέσει τρελά. &&&& &&&& Εσείς όμως τι λέτε; Είναι η Giulietta κάτι παραπάνω από ένα μικρομεσαίο, ή όλη αυτή η εικόνα είναι ένα απλό δημιούργημα του μάρκετινγκ; Σας «μιλάει» αλλιώς από ένα οποιοδήποτε μικρομεσαίο, ή σας αφήνει αδιάφορο και νιώθετε πως δεν απευθύνετε σε εσάς; Τη συγκρίνετε στεγνά με ένα Golf ή Astra ή τη θεωρείτε κάτι ξεχωριστό και ίσως πιο premium;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Leasing
ODIGOS AGORAS LINGLONG