2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Τούρμπο ή ατμοσφαιρικό; Ευρωπαίος ή Ιάπωνας; Τελικά Skoda Yeti ή Nissan Qashqai;
(30/4/2010)
Πάλιωσε το Qashqai; Καμία σχέση! Μόλις ήρθε φρέσκο-φρέσκο, και αν θέλεις να ξέρεις είναι και πιο καινούργιο από το νέο SUV της Skoda. Γιατί η Nissan μόλις το ανανέωσε και το έριξε στη μάχη με το νέο αστέρι της κατηγορίας. Με τόσες διαφορές ανάμεσα στα δύο μοντέλα εσείς τι λέτε; Qashqai ή Yeti;
Και μετά αρχίζουν οι διαφορές. Η πιο σημαντική στους κινητήρες. Τούρμπο για το Yeti, 1,2 και 1,8 και ατμοσφαιρικοί για το Nissan, 1,6 και 2,0. H πιο αδιάφορη ίσως διαφορά; Το ότι τα δύο αυτοκίνητα ανήκουν (θεωρητικά) σε διαφορετικές κατηγορίες: μικρομεσαίο το Qashqai, SUV το Yeti.
&&&& &&&& Και όμως, ανάμεσα στα δύο υπάρχει το χάος. Το χάος που χωρίζει αυτούς που λατρεύουν το τούρμπο με αυτούς που το μισούν, και αυτούς που θαυμάζουν τους Ιάπωνες με αυτούς που αδιαφορούν. Τόσο ίδια, τόσο διαφορετικά.
&&&& &&&& Γιατί στην επιλογή ανάμεσα στα δύο, αν βγάλεις αυτά τα «υποκειμενικά» που συχνά συζητάμε εδώ στο «Non-Paper» υπάρχουν και οι αριθμοί. Το τούρμπο φυσικά τραβάει καλύτερα και έχει μεγαλύτερη ροπή. Τουλάχιστον όταν συγκρίνει το 1,2 του Yeti με το 1,6 του Qashqai. Αυτές είναι εξάλλου οι εκδόσεις που έχουν σήμερα «ψωμί».
&&&& &&&& Η «ατμόσφαιρα» από την άλλη έχει βαθύτερο «λαρύγγι» και σε προκαλεί για πιο σπορ οδήγηση, όμως τα αυτοκίνητα από κει και πέρα έχουν αντίστροφο χαρακτήρα. Το Qashqai είναι το περισσότερο SUV και το Skoda το πιο MPV. Γενικά το Nissan δείχνει «εργαλείο» ενώ το Yeti κάνει για άνεση και κίνηση στην άσφαλτο.
&&&& &&&& &&&& &&&& Και τώρα πάμε στο υποκειμενικό. Δε μπορεί να πει κανείς τίποτα για την αξιοπιστία της Skoda. Τουλάχιστον όχι για τα μετά το 1991 μοντέλα της. ¶ρα στο ντέρμπι της αξιοπιστίας πάμε μάλλον για το 1-1 με τη Nissan. Για κάποιους πάλι όχι. Το γιαπωνέζικο εκτός από «γιαπωνέζικο» δεν έχει και τούρμπο. Που αρκετοί θεωρούν πηγή προβλήματος.
&&&& &&&& ¶λλοι όμως όχι. Και πάνω σε αυτό βάζουν την ποιότητα κύλισης του «γερμανοτραφούς» Skoda και χτυπάνε τη Nissan κάτω από τη μέση. Πιο κυριλέ το Yeti. Είπαμε όμως πιο εργαλείο το Qashqai. ¶ρα;
&&&& &&&& Τι προτιμάτε; Τι λογαριάζετε πιο πολύ όταν συγκρίνετε τα δύο. Το τούρμπο, τη χώρα προέλευσης ή την ουσία; Και τι διαλέγετε; Nissan Qashqai ή Skoda Yeti; Τι τα ενώνει τελικά και τι τα χωρίζει;
δυστυχως πριν αγορασω αμαξι δεν πηγα να δοκιμασω τα VW, και κατεληξα και εγω ενα ακομα θυμα του μαρκετινγκ της toyota. με ενα "αγγουρι" που και δεν εχει επιδοσεις και μου εβγαλε αρκετα προβληματα (μεσα στην εγγυηση ευτυχως). τελικα μετα απο 4 χρονια δεν αντεξα και το πουλησα (πολυ δυσκολα) και τωρα κυκλοφορω με ενα VW golf 14οο κυβικα με 140 αλογα τρελαμενα! κανενα προβλημα, αλλη ποιοτητα, αλλο επιπεδο γενικα το αμαξι. καμια συγκριση. ναι η απαντηση ειναι δοσμενη εδω και 5 χρονια. ΜΟΝΟ VW , τουρμπο, και οχι ιαπωνα οπου και να εχει φτιαχτει. τελος
Το turbo να μπει στη λίστα με τα αναλώσιμα εδώ και τώρα!!! Τι άλλο θα διαβάσουμε εδώ μέσα...Εδώ τα VAG έχουν πια καδένα αντί για ιμάντα, ο οποίος όταν υπήρχε ήθελε αλλαγή κάθε 90.000 km. Αν είναι δυνατόν το turbo να θέλει αλλαγή στο ίδιο διάστημα των 90.000 km... Γελάει ο κόσμος που λέει και μία ερυθρόλευκη ψυχή! Τα 100% μαμά τούρμπο είναι φτιαγμένα να δουλεύουν για όσο θα ζήσει το μοτέρ με σωστή οδήγηση και συντήρηση. Yeti λοιπόν μεταξύ των δύο. Πάντως αν έβλεπα δίπλα μου ένα Duster 4x4 ενώ οδηγούσα κάποιο από τα δύο, θα ένιωθα μεγάλο κορόιδο που πλήρωσα περισσότερα για ένα ψηλό προσθιοκίνητο...
ΚΩΣΤΑΣ ΚΟΡΙΝΘΟΣ.ΕΝΝΟΕΙΤΕ ΝΙΣΣΑΝ.ΟΔΗΓΗΣΑ ΚΑΙ ΤΑ 2 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΤΕΛΗΞΑ QASHQAI.EINAI ΦΟΒΕΡΟ ΤΟ ΝΕΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟ ΕΧΩ 30 ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΧΟΡΤΕΝΩ ΣΤΙΣ ΒΟΛΤΕΣ. ΑΛΛΟ ΑΜΑΞΙ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΜΟΝΤΕΛΟ.
ποσο χαζος πρεπει να ειναι καποιος να λεει πως τα τουρμπο κρατανε 70000χιλ? πριν 4 χρονια λεγατε οτι σπανε, τωρα που δνε εσπασε ουτε ενα παρολο τα εκατ πωλησεις, λετε πως αντεχουν 70.000. μα τι αρλουμπες λετε? αφου ελαχιστα εχουν κανει τοσα πολλα χιλ πως βγαλατε εσεις το συμπερασμα? απλα του χρονου θα λετε πως αντεχουν 90000 και σε 5 χρονια θα λετε πως αντεχουν 2000000 κτλ κτλ κτλ παρτε και εσιες γερμανο κ μη μας ζαλιζετε τον ερωτα
το yeti μου φερνει λιγο σε υπερηψομενη νεκροφορα. καλα απο μπροστα κακασχημο. τελικα οποιος το αγοραζει δεν το αγοραζει για της πραγματικες του αναγκες η κατι που να του αρεσε στο αυτοκινητο. απλα επιδη λενε οτι ειναι γερμανικο μονο γιαυτο αυτο τπτ αλλο. καποιοι ανθρωπη πραγματικα παρασιρονται ευκολα. ακουνε π.χ Η volkswagen εβγαλε πρωτη turbo 1.2 μολις το ακουνε τυφλονονται μονο με το ακουσμα αυτο δεν βλεπουν παραπερα.
Για οσους εχουν πει οτι επιλεγουν το Skoda Yeti επειδη ζητανε παθητικη ασφαλεια να τους υπενθυμισω οτι το Nissan Qasqhai ειναι πολυυυυυ ανωτερο σε αυτο τον τομεα.Μπειτε εδω να δειτε πιο ειναι ασφαλεστερο..--> www.euroncap.com
ΚΑΛΟ ΤΟ YETI,ΑΛΛΑ ΑΝ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΚΟΥΒΑΔΑΚΙ ΜΕ ΡΟΔΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΣΒΗΝΕ ΣΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ ΟΠΩΣ ΔΙΑΒΑΣΑ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΟΥ ΦΙΛΟΥ ΠΙΟ ΚΑΤΩ,ΤΟΤΕ ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΟ.ΤΟ QASHQAI ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΑΝΑΝΕΩΘΗΚΕ ΕΓΙΝΕ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ!!!ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΧΑ ΚΑΙ ΣΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΛΟΓΩ ΚΑΤΙ ΨΙΛΟΑΝAΚΛΗΣΕΩΝ ΤΗΣ NISSAN,ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΚΑΤΙ TOYOTA AURIS,ΤΟΥΡΚΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕ ΕΝΑ ΣΩΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ,ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΟ. ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ......ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΟΤΙ Ο 1.2 TSI ΘΑ ΕΒΓΑΖΕ ΚΟΥΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ,ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΤΟΣΟ ΚΟΥΛΑ...ΕΛΕΟΣ!!!!!!ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΤΟΝ ΦΙΛΟ verti... ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΝΟΙΞΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ!!!!!!!!!!!
Γειά σας. Πριν αγοράσω καινούργιο αυτοκίνητο έκανα test drive στα Suzuku sx4, Nissan qashqai και Skoda Yeti. Όλα δικίνητα. Αγόρασα το Yeti γιατί είναι ψηλό αλλά και πολυμορφικό. Με μικρό κινητήρα αλλά τούρμπομ με πολύ καλή ροπή. Με κατανάλωση περίπου 7 Λίτρα/100χλμ. Σε ταξίδι και με πολύ βαρύ πόδι! έκαψε 7,8 λιτ/100χλμ. Αν τα ..μετρήσετε όλα! μπορεί να συμφωνήσετε μαζί μου ότι το Yeti είναι το καλλίτερο από τα άλλα δύο.
Οι πωλήσεις, μιλούν από μόνες τους.. Η NISSAN έκανε πιο προσιτή την αγορά ενός crossover, μια περιόδο που σχεδόν όλοι αγνοούσαν την συγκεκριμένη κατηγορία. Εκτος της τιμής αγοράς, θα πρέπει να υπολογιστεί και το κόστος χρήσης (μιας και η "Γερμανική" εργατοώρα είναι πολύ πιο ακριβή) όπως και το κόστος ανταλλακτικών. Ένα μεσο turbo αντέχει 70,000-90,000κμ. Πιο το κόστος αντικατάστασης? Σωληνώσεις τούρμπο, λάδια πιο ανθεκτικά, ηλεκτρονική διαχείριση??
Η ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΜΥΘΟΣ!ΠΑΝΕ ΟΙ ΕΠΟΧΕΣ ΠΟΥ ΟΙ ΙΑΠΩΝΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΑΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΘΑΝΑΤΑ(STARLET,ALMERA,COROLA ΚΛΠ)ΤΩΡΑ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ MARKETING.ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΠΙΣΤΕΨΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ,ΤΟ GROUP VAG ΚΥΡΙΑΡΧΕΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ!ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ Η VW ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΠΛΕΟΝ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ!ΠΟΥΛΑΕΙ ΤΡΕΛΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΗΝ AUDI ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΤΩΝ PREMIUM ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΑΥΤΟΥ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ SEAT KAI SKODA ΑΜΕΣΑ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ!ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΠΙΣΤΕΥΕ ΟΤΙ Η SKODA ΜΕ ΤΑ FAVORIT ΘΑ ΕΦΤΑΝΕ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΝΑ ΣΥΓΚΡΙΘΕΙ ΜΕ ΜΕ ΤΗ NISSAN!ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟ GROUP VAG ΠΟΥ ΕΦΤΑΣΕ ΤΟΝ ΠΗΧΗ ΤΟΣΟ ΨΗΛΑ ΚΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΛΛΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΑΝΤΙΓΡΑΨΟΥΝ.ΜΑΤΑΙΑ ΟΜΩΣ!ΕΙΔΙΚΑ ΟΙ ΙΑΠΩΝΕΣ ΕΧΟΥΝ ΧΑΣΕΙ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ.ΚΑΚΑΣΧΗΜΑ ΚΑΙ ΨΕΥΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ!ΚΑΙ ΑΦΗΣΤΕ ΠΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΠΙΠΙΛΑ ΠΕΡΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ!2010 ΕΧΟΥΜΕ.ΑΜΑ ΘΕΣ ΕΝΑ ΑΜΑΞΙ ΠΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΘΑΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΠΟΤΕ ΠΑΡΕ ΕΝΑ ACCENT ME 1500ε.ΤΩΡΑ ΣΤΟ ΘΕΜΑ YETI H QASHQAI ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΙΣΩ YETI ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΔΙΝΕΙ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΣΧΕΤΙΚΑ ΛΙΓΑ ΧΡΗΜΑΤΑ!ΟΔΗΓΗΣΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΚΑΙ ΘΑ ΒΓΑΛΕΤΕ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ.
Απο εμφανιση,αξιοπιστια σαφως νισσαν Απο επιδοσεις σκοντα Για μενα προφανως νισσαν..... Και για οποιον ειπε παρακατω οτι η wv πουλαει τρελα...η toyota τοτε τι πουλαει?και ελλαδα και στον κοσμο εχει φαει την σκονη της toyota κανονικα και με τον νομο....
Κάτοχος qashqai με 110km κάθε μέρα 15 από αυτάσε πόλη και μέση κατανάλωση 6l/100Km οδηγώντας συντηρητικά εώς 120km/h. Στα πρώτα μου 40000km κανένα προβλημα -Φοβερη οδική συμπεριφορα-ποιοτητα κυλισης.Κατα την γνώμη μου τα vw group απλά υστερούν. Για να μην μιλήσω για τα skoda fabia 2002-2003-Η χαρά του μάστορα
Ego apla thelo na sympliroso sto sxolio tou filou p_man.... oti oxi den itan to fiat punto gt 1 to proto aytokinito me turbo kai xamilo kibismo, alla itan to fiat uno turbo 1,4 akomi pio palia , to 1991, tote pou i vw akoma den iksere ti simainei turbo kato apo ta 2,5 cc.Opote min leme xazomares gia protoporia tis vw.I vw apla pataei sta protopora vimata ton allon etaireion kai apla to marketing tis kanei pragmatika foveri douleia! Kai na doume tora me ton neo fiat kinitira ton 900cc me 100 aloga ti exei na pei i vw????Kali mera sas.
Παιδικές ασθένειες κάθε νέου κινητήρα όσον αφορά το σχόλιο για τον 1.2tsi του Polo... Δεν είναι τόσο τραγικό, στο ρελαντί στο φανάρι σβήνει σπάνια κι όχι εν κινήσει. Για να μη θυμίσω προβλήματα ενός άλλου Ιάπωνα κατασκευαστή με θανάτους και σοβαρά ατυχήματα από παραβλέψεις, μέιωση κόστους και κακής πελατειακής υποστήριξης.
συγκρινεται τα κορυφαια ευρωπαικα με ιαπωνεζικα προβληματικα αμαξια; φυσικα yeti γιατι εχει παρει πολλα απο γερμανια. φυσικα τουρμπο και φυσικα οχι προβληματικα και αναξιοπιστα ιαπωνεζικα αμαξια-κατσαρολες κινουμενες που ελπιζεις ναμην τρακαρεις, να μην χαλασουν κτλ
Δεν μπορω παρα να συμφωνησω απολυτα με pvaik... (3/5/2010, 11:19) επισης καποιοι πρεπει να βγαλουν τις παρωπιδες τους και να μην λενε κουταμαρες οτι η vw εκανε καποιου ειδους επανασταση στο χωρο του αυτοκινητου καθε αλλο παρα επαναστατικο μοιαζει καθε οχημα της.Ίσως επανασταση στο χωρο του marketing εννοουν και σ αυτο θα συμφωνησω.
yeti φυσικα και ποτε ιαπωνα που εχει πολλλλλα προβληματα αξιοπιστιας
Εννοείται Nissan Qashqai! Όσοι γνωστοί το έχουν δεν τους έχει παρουσιάσει το παραμικρό! Μιλάτε για VW και αξιοπιστία. Το είδαμε και το νέο Polo 1,2 TSI (ίδιος κινητήρας στο ΥΕΤΙ)που σε ανύποπτο χρόνο σβήνει στο ρελαντί. Μιλάμε για σοβαρό πρόβλημα, αναγνωρισμένο από την ελληνική αντιπροσωπία. Αν δεν πιστεύετε μπείτε εδώ http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=35395 H VW κατάφερε να καταστρέψει ένα πραγματικά εντυπωσιακό αυτοκίνητο.
ΔΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΠΕΚΤΑΘΩ ΕΠΙ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΑΥΤΟΚΙΝΙΤΑ ΔΝ ΘΑ ΤΑ ΑΓΩΡΑΖΑ...ΑΛΛΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΣΕ ΕΝΑΝ ΦΙΛΟ (kater... (1/5/2010, 10:35) ) ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ Η VW ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΟΠΟΡΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΓΡΑΦΕΙ Η FIAT...ΑΝ ΘΥΜΑΤΑΙ ΚΑΛΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΑΥΤΟΚΗΝΙΤΑ ΧΑΜΙΛΟΥ ΚΥΒΙΣΜΟΥ ΜΕ TURBO ΤΑ ΕΒΓΑΛΕ Η FIAT ΒΛΕΠΕ FIAT PUNTO GT 1 ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΌ ΚΑΙΡΟ Η VW ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΥΠΕΡΠΑΡΑΓΩΓΗ ΜΕ ΤΑ TURBO ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΠΟΥ ΒΑΖΕΙ TURBO ΣΕ ΑΥΤΟΚΗΝΙΤΟ...ΕΛΕΟΣ!!!!!!!!!!ΕΓΩ ΠΑΝΤΟΣ ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡ ΤΟΥ TURBO....
τΟ παθος σας(μας) και η λατρεια σας(μας) και για τα δυο στρατοπεδα ,σας(μας) κανει να βλεπουμε μονοπλευρα το θεμα με αποτελεσμα να λεγοντε χοντραδες καλων η κακκων σχολιων. πρεπει να ξεφυγουμε εμεις οι ελληνες απο το κλασικο "το δικο μου ειναι το καλυτερο" και να βλεπουμε τα πραγματα πιο υποκιμενικα
Αδιαμφισβήτητα Nissan Qashqai.Αντικειμενικά αρμονικότερες εξωτερικές γραμμές,γιαπωνέζικη αξιοπιστία, καλύτερη μεταπωλητική αξία λόγω κύρους.Στα σημεία που υστερούσε, θόρυβος κινητήρα και πίσω ανάρτηση, βελτιώθηκε επαρκώς στο facelift.Προσωπικά έχω οδηγήσει και τα δύο και για εμένα το δίλημμα κυριλέ ή εργαλείο δεν υφίσταται.H κατανάλωση του turbo είναι πιο υψηλή στην πραγματικότητα για όποιον έχει βαρύ πόδι και οι λίγο καλύτερες επιδόσεις στις επιταχύνσεις δεν είναι το ζητούμενο σε αυτό το είδος αυτοκινήτων.Το μόνο κοινό που έχουν είναι η υψηλή θέση οδήγησης και ο οικογενειακός προσανατολισμός, όλα τα υπόλοιπα είναι διαφορετικής φιλοσοφίας.
νισαν βεβαια...χωρις δευτερη σκεψη! δεν ειναι τυχαιο που εχω το αλμερα με 332.000 χλμ 14 χρονακια τωρα... γκαζακια,τουρμπο και αλλου ειδους μαγκιες δεν θελω!!! θελω ηρεμη οδηγηση και αξιοπιστια. τιποτα αλλο. ουτε οι ελληνικοι δρομοι ειναι για 140-170 αλογα που βγαζουν αυτα τα τσεχο-γερμανικα μαραφετια... τωρα αν ορισμενοι πιτσιρικαδες αγορασαν αυτα τα tsi και κα_ _ _σανε δικαιωμα τους!!! καλο αυτοκινητο δεν θεωρειται αυτο που βγαζει 3.000 αλογα και 250 τελικη ταχυτητα!!! καλο αυτοκινητο ειναι αυτο που χτουραει περισσοτερα χρονια,σε μηχανικα μερη και αξιοπιστια.
KAT´ ΑΡΧΗΝ ΔΕ ΘΑ ΕΠΕΛΕΓΑ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΟ, ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΑΦΕΡΘΩ ΠΑΡΑΚΑΤΩ, ΑΛΛΑ ΣΕ ΕΝΑ ΥΠΟΘΕΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ, ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΟΥΒΕΝΤΑ, ΠΟΥ ΘΑ ΥΠΟΧΡΕΩΝΟΜΟΥΝ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΩ, ΘΑ ΔΙΑΛΕΓΑ ΤΟ NISSAN. ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ; ΓΙΑΤΙ ΑΦ΄ΕΝΟΣ ΔΕΝ ΑΣΠΑΖΟΜΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΠΕΡΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ 1-1 ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ TSI ΤΟΥ VW GROUP ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ Η SKODA. (ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΜΙΑ ΑΝΤΙΡΡΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ). ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΣΤΟΥΣ ΜΙΚΡΟΥΣ 1.2 ΚΑΙ 1.4 ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟΥΣ 1.8 ΚΑΙ 2.0 ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΚΑΙ ΕΧΩ ΣΕ ΑΡΚΕΤΗ ΕΚΤΙΜΗΣΗ. ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΟΜΩΣ ΠΙΕΣΜΕΝΑ ΜΟΤΕΡ, ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ, ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΤΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΛΟΙ, ΔΕΝ ΤΑΙΡΙΑΖΟΥΝ ΣΕ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΥΠΟΥ SUV ΠΟΥ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΛΑΧΙΣΤΑ (ΑΝ ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΠΟΤΕ) ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΛΗΘEI ΝΑ ΜΠEI ΚΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΤΡΙΑ OFF ROAD ΔΙΑΔΡΟΜΗ Ή ΝΑ ΤΡΑΒΗΞΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΣΚΑΦΟΣ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΥΟ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΘΑ ΓΕΛΑΣΕΙ ΚΑΘΕ ΠΙΚΡΑΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΟΝ 1.2 ´H TON 1.4 TSI. ΣΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ TURBO Ή ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ, ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΖΕΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΜΕ ΕΝΑ TURBO, ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΤΟΥ "ΚΑΚΟΦΑΝΕΙ" ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΜΕ ΕΝΑ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟ, ΜΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥ ΛΕΙΨΟΥΝ ΤΑ ΑΦΘΟΝΑ ΑΠΟΘΕΜΑΤΑ ΙΣΧΥΟΣ ΚΑΙ Η ΡΟΠΗ. ΟΜΩΣ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΗΣ NISSAN ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ "ΤΙΜΙΑ" ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΒΑΖΕΙ ΦΩΤΙΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ, ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΗΝ ΔΙΛΙΤΡΗ ΕΚΔΟΣΗ 4x4. (ΕΚΕΙ ΒΕΒΑΙΑ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ ΤΟ ΚΟΝΔΥΛΙ ΠΟΛΥ). ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΙΑΠΩΝΙΚΟ Ή ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΘΕΤΑ. ΟΤΑΝ ΛΕΜΕ ΙΑΠΩΝΙΚΟ ΜΙΛΑΜΕ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ Ή ΙΑΠΩΝΙΚΗΣ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ; ΓΙΑΤΙ ΑΠ΄ΟΤΙ ΞΕΡΩ ΤΑ ΜΟΝΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΟΝΤΑΙ ΑΚΟΜΗ ΣΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ, ΕΙΝΑΙ ΤΑ DAIHATSU KAI TA SUBARU. ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΛΕΙΝΩ ΕΔΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ. ΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΔΥΟ ΜΟΝΤΕΛΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΒΕΒΑΙΑ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΕ ΚΙΝΗΤΗΡΑ DIESEL, ΠΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΟΥΣ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ, ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟΘΕΜΑΤΑ ΡΟΠΗΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΕΔΙΝΕ. ΑΛΛΑ ΑΣ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΟΙ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕΙ ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ. ΕΠΙΠΛΕΟΝ, ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ ΥΠΟΨΗ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΧΡΗΣΗ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΤΟΥΣ, ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΝΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ΜΕΣΑΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, (ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ESTATE) ΠΟΥ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΧΩΡΟΥΣ ΕΧΕΙ, ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΠΙΟ ΦΘΗΝΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ; ΠΙΣΤΕΥΩ ΤΕΛΟΣ, ΠΩΣ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΑ ΝΕΑ ΜΕΤΡΑ ΠΟΥ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ, ΘΑ ΞΕΦΥΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΔΡΟΜΟ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ SUV ΠΟΥ ΜΕΧΡΙ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΓΟΡΑΖΟΤΑΝ ΩΣ ΔΕΙΓΜΑ ΕΥΗΜΕΡΙΑΣ (ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΠΟΥ ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΑΤΑ, ΟΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΟΥ "ΦΤΩΧΟΥ ΣΥΓΓΕΝΗ") ΚΑΙ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΟΤΙ ΑΥΤΗ Η ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ, ΕΚΤΟΣ ΛΙΓΩΝ ΕΞΑΙΡΕΣΕΩΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΥΠΑΡΞΗΣ, ΠΕΡΑΝ ΤΟΥ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΜΟΥ.
jonh-jonh.Έχω την εντύπωση ότι περισσότερο είναι θέμα μάρκετινκ και έρευνα αγοράς των εταιρειών.Το ότι υπάρχουν ατμοσφαιρικοί κινητήρες και τούρμπο σημαίνει ότι και οι δύο κάνουν πολύ καλά την δουλειά τους.Στον desel κινητήρα απο τους πιο μικρούς ως τους πιο μεγάλους των βαρέων οχημάτων συνοδεύονται πάντα με τούρμπο και η χρήση καθαρού ατμοσφαιρικού έχει εκλείψει.Εάν οι εταιρείες διαπιστώσουν ότι η χρηση καθαρού ατμοσφαιρικού κινητηρα είναι ασύμφορη θα τον κατργήσουν.Τι νόημα έχει ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης να είναι τούρμπο; Απεναντίας γιά ένα γρήγορο με εκρηκτικές επιδόσεις και μεγάλη τελική το τούρμπο είναι απαραίτητο.Στην προκειμένη περίπτωση Qashqai η Yeti;Όι διαφορές του 1200 άρη τούρμπο με τον 1600 ειναι πολύ μικρές και είναι ζήτημα επιλογής του καταναλωτή.Γιά τις εταιρείες όμως τα πράγματα είναι διαφορετικά.Η vw σταμάτησε τον FSI εξελίσσοντας τον σε τούρμπο TSI.Ισως να μην συνέφερε να τον βελτιώσει περαιτέρω η να μην μπορούσε όπως έχουν επιτύχει η BMW και MERCEDES.Από την άλλη δεν θα ήταν έκπληξη η NISSAN να λανσάρει ένα καινούργιο μοτέρ με κομπρέσσορα που ήδη ετοιμάζει η έναν turbo σε συνεργασία με την RENAULT.Από ότι βλέπω οι εταιρείες στρέφουν την παραγωγή προς τα λεγόμενα υβριδικά.Δεν μπορώ να καταλάβω την επιμονή του κόσμου προς τα εργονοβόρα και πανακριβα jip που σε πολλά τo portbagase υπολείπεται και από ΙΧ.Τα μόνα χρήσιμα για την ύπαιθρο είναι τα ντιζελοκίνητα πισωκίνητα με την τετρακίνηση προαιρετική.Έχετε δει αγροτικά BMW,VW.MERCEDES,VOLVO κλπ;Τα δύο παραπάνω αυτοκίνητα στις προσθοκίνητες εκδόσεις τι παραπάνω προσφέρουν από ένα SW;Πόσα από τα πανάκριβα SUV μπορούν να ακολουθήσουν ένα απλό στρατιωτικό τζιπ;Σύμβολα κύρους και οικονομικής ευμάρειας αποτελούν για τους έχοντας και κατέχοντες.Το πρόβλημα αρχίζει οταν οι εταιρείες στρέφουν ολο και περισσότερες καταναλωτικές μαζες στην υστερία της επίδειξης.Ερώτηση:Τα αυτοκίνητα του WRC και F1 είναι τουρμπο;Στά επόμενα χρόνια οι εταιρείες θα στρέψουν την παραγωγή προς οικονομικότερα μοτέρ με βαση τον βενζινοκινήρα σε διάφορες εκδόσεις με κλιμακούμενη οικονομία. Τα μοτερ βενζίνης σε συνδιασμό με ηλεκτοκίνηση ειναι τα πλέον ελκειστικά και μαζύ με τα ηλεκτονικά ασεξουάρ αφήνουν μεγάλα κέρδη.
με κλειστα τα ματια VW και κατα προεκταση skoda. η νισαν δεν πλησιαζει καν την skoda, ειναι πολλα χρονια πισω σε σχεση με VW , απλα ειναι μπροστα απο την toyota που ... ετοιμαζεται να κλεισει λογω των εκατομυριων ανακλησεων λογω πολλων θανατων απο κολημενα γκαζια και αναξιοπιστια
φυσικα τουρμπο και φυσικα ευρωπαικο αμαξι που ναι μεν δεν ειναι VW αλλα ανηκει στην οικογενεια και αρα εχει πολλα καλα. θελω ασφαλεια και ενεργητικη και παθητικη και θελω ποιοτητα και αλογα κια αξιοπιστια οποτε ο ευρωπαιος ειναι μονοδρομος. οι ιαπωνες μονο σουσι κανουν. οταν καταφερουν να φτασουν την ποιοτητα και αξιοπιστια των ιταλων εστω, γιατι ων γερμανων δεν προκειται ποτε να φτασουν, τοτε τα ξαναλεμε. και ειδικα μετα τα χιλιαδες προβληματικα toyota που κολησαν το γκαζι και σκοτωθηκαν παρα πολλοι ανθρωποι, ε ελεος ποιος θα ξαναγορασει ιαπωνα και μαλιστα ατμοσφαιρα!
nissan,nissan και παλι nissan....οι ιαπωνες εχουν μακρα παραδοση αξιοπιστιας.
Πραγματικά οι επιλογές που προσφέρουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες σήμερα όσον αφορά μοντέλα, κινητήρες, εμφάνιση, τιμές είναι κάτι παραπάνω από πολλές. Όσον αφορά το συγκεκριμένο δίλημμα η λογική λέει yeti λόγω κυβισμού και όλων των άλλων πλεονεκτημάτων που αναφέρονται στο άρθρο (σημαντικότατο και το 6αρι κιβώτιο). Όμως η nissan με το qashqai έχει κάνει κίνηση "ματ" όσον αφορά την εμφάνιση καθώς ακόμα και οπτικά δίνει μία αίσθηση περισσότερο suv. Επιπλέον ο κινητήρας αν και ατμοσφαιρικός είναι αρκετά ελαστικός και η αξιοπιστία παραδοσιακά καλή για την εταιρία. Επομένως η προσωπική μου επιλογή μάλλον κλίνει προς Ιαπωνία μεριά...
nissan qashqai ennoeitai...aksiopistia...proto se poliseis...pio omorfo, pio agrio,kalitero se pathitiki asfaleia k alla polla iper tou iapona fisika...!iaponia autokinita gia mia zoi...nissan-toyota-suzuki-honda-subary!!
φυσικα ευρωπη και τουρμπο. η ερωτηση βγηκε πριν 5 χρονια που το golf εφερε την επανασταση. στην αρχη καποιοι ζηλεψαν και ειπαν πως σπανε κινητηρες πινουν λαδια κτλ. τωρα 5 χρονια μετα ολοι τρεχουν να αντιγραψουν και να βγαλουν τουρμπο και DSG. αλλα αλλο να αγοραζεις το πρωτοτυπο δηλαδη VW και αλλο τον αντιγραφεα βλεπε νισαν φιατ κτλ ο ιαπωνας εχει πολλα προβληματα και εχει ακομα ατμοσφαιρα..... ελεος/ πληρωνεις ενα σκασμο βενζινη για λιγοτερη ροπη!! επισης η αξιοπιστια και ποιοτητα των γερμανων και κατα συνεπεια και των εταιρειων του ομιλου ειναι η κορυφαια αυτη τη στιγμη οποτε δεν υπαρχει κανενας λογος να αγορασει καποιος ατμοσφαιρα nisna και ειδικα αυτο το μοντελο που ειναι πανασχημο και αναξιοπιστο. η δε νισαν εχει σχεδον πεθανει εχει φαληρισει και δεν εινα ιτυχαιο. αντιθετως η VW αγορασε porsche suzuki και συνεχιζει να αγοραζει οποιον θελει για την πλακα της καθως ειναι η μονη εταιρεια που πουλαει τρελα σε ολο τον κοσμο καθως ολοι ξερουν για την κορυφαιαποιοτητα κατασκευης
gia mena den yparxei sygkrish sayta ta dyo aytokinhta. to yeti yperexei sxedon pantou. na valoume poiothta? na valoume epidoseis? kai pio oikonomiko. tora apo aksiopistia tha elega oti h nissan einai ena bhma mprosta. giayto kai to yeti tha elega oti einai kalhterh epilogh.
ime katoxos enos nissan qashqai 1.6 (pliri exoplismo: dermatina kathismata, panoramiki orofi ktl) edo k mia trietia. kathimerina odigo peri ta 100km (poli k high way) k to amaxi ine apisteuta kalo gia tis dikes m anages opos oikonimiko (7lt/100km), xekurasto, piotiko esoteriko, euxaristo sti odigisi, demeno, esthisi asfalias aloste pire k tin ipsiloteri vathomologia apo ton euro ncap, dianato moter m poli kales repriz ala me ligo parapano thorivo k genika para to oti ine tria xronia stin agora dixni akomi fresko k omorfo. an tha agoraza amaxi k pali nissan qashqai tha agoraza afu pori n min exi turbo ala ine ergalio opos akrivos to ipate. gia axiopistia den t sizito i atmosfera kerdizi enanti ton turbo. ine noris vevea ase n perasi mia trietia kapios me turbo kinitira k milame pali .k i nissan exi mikro turbo apo t adelfi renault ala kati parapano xeri k den t forese sto qashqai. vevea to juke tha exi 1.6 turbo k t micra exi 1.2 compresor. ala su dinun tin epilogi n ta paris k xoris turbo sta idia kivika. to mono thema pu kerdizi t turbo ine i kaliteres epidosis ala ola vevea m to timima tis katanalosis k tis axiopostias.
ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΖΑΛΙΣΕΙ ΤΟΝ... ΕΡΩΤΑ ΜΕ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΕΥΡΩΠΑΙΟΣ Ή ΙΑΠΩΝΑΣ. ΟΥΤΩΣ Ή ΑΛΛΩΣ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΓΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ 4Χ4 ΚΑΙ TURBODIESEL. ΩΣ ΠΡΟΣΘΙΟΚΙΝΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΙΣΩΣ ΠΕΡΙΤΤΑ, ΓΙΑΤΙ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΟ Ή ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΜΕ ΠΟΛΥΜΟΡΦΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΤΑ ΙΔΙΑ (ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΦΕ), ΑΛΛΑ ΜΕ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΥΨΟΣ, ΑΡΑ ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ, ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΟ ΘΟΡΥΒΟ.