ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Πόσο σημαντικό είναι το «made in Japan» των Daihatsu, Mazda και  Subaru; Τις ξεχωρίζει από τις άλλες ιαπωνικές μάρκες;

Πόσο σημαντικό είναι το «made in Japan» των Daihatsu, Mazda και Subaru; Τις ξεχωρίζει από τις άλλες ιαπωνικές μάρκες;

(4/5/2010)

Από όλες τις μάρκες είναι οι ιαπωνικές αυτές που προβάλουν περισσότερο τη χώρα κατασκευής τους. Το «made in Japan» αποτέλεσε μια κουλτούρα πάνω στην οποία έχτισαν οι γιαπωνέζοι την φιλοσοφία της υψηλής ποιότητας, τεχνολογίας και αντοχής. Με την παγκοσμιοποίηση όμως τι γίνεται; Γιατί σήμερα μόνο 3 εταιρείες είναι αμιγώς ιαπωνικές. Αλλάζει κάτι;

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Το «made in Japan», χρησιμοποιείται από τους κατασκευαστές όχι μόνο για να θέσουν εαυτόν ως ξεχωριστό αλλά και διαφορετικό από τους άλλους γιαπωνέζους. Φαίνεται πως για τις εταιρείες το «made in Japan» έχει κάποια αξία. Για εσάς όμως;
Έχουμε συζητήσει και άλλες φορές για τη σημασία της χώρας κατασκευής ενός αυτοκινήτου. Αυτό που φαίνεται είναι πως δεν επηρεάζει την απόφαση αγοράς ενός αυτοκινήτου. Τουλάχιστον όχι τόσο όσο η χώρα προέλευσης της μάρκας.
&&&& Σαφώς όταν διαλέγει κανείς ένα γιαπωνέζικο αυτοκίνητο στέκεται στο γεγονός ότι είναι γιαπωνέζικο. Είναι το ζητούμενο εξάλλου. Λίγοι όμως ασχολούνται με το αν όντως το συγκεκριμένο μοντέλο φτιάχνεται στην Ιαπωνία.
&&&& Εξάλλου είναι πλέον μάλλον σπάνιο. Η εισαγωγή αυτοκινήτων κατασκευής εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης επιβαρύνεται με φόρο 10%, πράγμα που έχει κάνει τους περισσότερους κατασκευαστές να «μετακομίσουν» τις μονάδες παραγωγής τους εντός ευρωπαϊκών συνόρων.
&&&& Έτσι μπορούν να είναι ανταγωνιστικοί απέναντι στις ευρωπαϊκές μάρκες. Για κάποιους όμως αλλοιώνουν την εικόνα τους ως ιάπωνες κατασκευαστές. Είναι όμως δυνατόν; Θα μπορούσαν οι ιαπωνικές μάρκες να ρισκάρουν να αλλοιώσουν αυτό που τους ξεχωρίζει από τους άλλους;
&&&& Οι Daihatsu, Mazda και Subaru πάντως έχουν διατηρήσει την παραγωγή των μοντέλων τους στην Ιαπωνία. Γιατί; Πάντως όχι γιατί φοβούνται να χάσουν την ιαπωνική τους ταυτότητα αν τα κατασκευάζουν αλλού. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι δεν εκμεταλλεύονται και αυτό το γεγονός για να προωθήσουν τα μοντέλα τους.

&&&& &&&& Φυσικά και η Toyota, η Honda, η Nissan, και η Mitsubishi παράγουν αρκετά μοντέλα τους στην πατρίδα τους. Κυρίως αυτοκίνητα που προορίζονται για παγκόσμιες αγορές. Αντίθετα κάποια άλλα που κυκλοφορούν μόνο στην Ευρώπη τα κατασκευάζουν «εδώ».
&&&& Η λογική είναι πάντοτε πως ασχέτως με την χώρα παραγωγής δίνεται ιδιαίτερη προσοχή ώστε όλα τα μοντέλα να αντανακλούν τη φιλοσοφία της μάρκας, όπως αυτή περνάει στην κατασκευή. Μπορεί δηλαδή ένα αυτοκίνητο της Toyota, όπως το Yaris, να έχει σχεδιαστεί και εξελιχθεί στην Ευρώπη ώστε να ταιριάζει καλύτερα στην αγορά όπου κυρίως πωλείται, αυτό δε θα μπορούσε όμως να σημαίνει ότι δεν ακολουθεί αυτό που κάνει ένα αυτοκίνητο να είναι Toyota. Αν αυτό άλλαζε από εργοστάσιο σε εργοστάσιο το πρόβλημα θα ήταν μάλλον εμφανές και σίγουρα πολύ μεγάλο.
&&&& Εσείς όμως τι λέτε; Σας νοιάζει το «made in Japan» στο ιαπωνικό αυτοκίνητο που επιλέγετε; Πόσο μετράει αλήθεια; Πιστεύετε πως υπάρχουν διαφορές αν είναι κατασκευασμένο στην Ιαπωνία ή αλλού; Πως χάνει την «ιαπωνικότητά» του;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
OMODA