
Πόσο σημαντικό είναι το «made in Japan» των Daihatsu, Mazda και Subaru; Τις ξεχωρίζει από τις άλλες ιαπωνικές μάρκες;
(4/5/2010)
Από όλες τις μάρκες είναι οι ιαπωνικές αυτές που προβάλουν περισσότερο τη χώρα κατασκευής τους. Το «made in Japan» αποτέλεσε μια κουλτούρα πάνω στην οποία έχτισαν οι γιαπωνέζοι την φιλοσοφία της υψηλής ποιότητας, τεχνολογίας και αντοχής. Με την παγκοσμιοποίηση όμως τι γίνεται; Γιατί σήμερα μόνο 3 εταιρείες είναι αμιγώς ιαπωνικές. Αλλάζει κάτι;
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Έχουμε συζητήσει και άλλες φορές για τη σημασία της χώρας κατασκευής ενός αυτοκινήτου. Αυτό που φαίνεται είναι πως δεν επηρεάζει την απόφαση αγοράς ενός αυτοκινήτου. Τουλάχιστον όχι τόσο όσο η χώρα προέλευσης της μάρκας.
&&&& Σαφώς όταν διαλέγει κανείς ένα γιαπωνέζικο αυτοκίνητο στέκεται στο γεγονός ότι είναι γιαπωνέζικο. Είναι το ζητούμενο εξάλλου. Λίγοι όμως ασχολούνται με το αν όντως το συγκεκριμένο μοντέλο φτιάχνεται στην Ιαπωνία.
&&&& Εξάλλου είναι πλέον μάλλον σπάνιο. Η εισαγωγή αυτοκινήτων κατασκευής εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης επιβαρύνεται με φόρο 10%, πράγμα που έχει κάνει τους περισσότερους κατασκευαστές να «μετακομίσουν» τις μονάδες παραγωγής τους εντός ευρωπαϊκών συνόρων.
&&&& Έτσι μπορούν να είναι ανταγωνιστικοί απέναντι στις ευρωπαϊκές μάρκες. Για κάποιους όμως αλλοιώνουν την εικόνα τους ως ιάπωνες κατασκευαστές. Είναι όμως δυνατόν; Θα μπορούσαν οι ιαπωνικές μάρκες να ρισκάρουν να αλλοιώσουν αυτό που τους ξεχωρίζει από τους άλλους;
&&&& Οι Daihatsu, Mazda και Subaru πάντως έχουν διατηρήσει την παραγωγή των μοντέλων τους στην Ιαπωνία. Γιατί; Πάντως όχι γιατί φοβούνται να χάσουν την ιαπωνική τους ταυτότητα αν τα κατασκευάζουν αλλού. Αυτό όμως δε σημαίνει ότι δεν εκμεταλλεύονται και αυτό το γεγονός για να προωθήσουν τα μοντέλα τους.
&&&& &&&& Φυσικά και η Toyota, η Honda, η Nissan, και η Mitsubishi παράγουν αρκετά μοντέλα τους στην πατρίδα τους. Κυρίως αυτοκίνητα που προορίζονται για παγκόσμιες αγορές. Αντίθετα κάποια άλλα που κυκλοφορούν μόνο στην Ευρώπη τα κατασκευάζουν «εδώ».
&&&& Η λογική είναι πάντοτε πως ασχέτως με την χώρα παραγωγής δίνεται ιδιαίτερη προσοχή ώστε όλα τα μοντέλα να αντανακλούν τη φιλοσοφία της μάρκας, όπως αυτή περνάει στην κατασκευή. Μπορεί δηλαδή ένα αυτοκίνητο της Toyota, όπως το Yaris, να έχει σχεδιαστεί και εξελιχθεί στην Ευρώπη ώστε να ταιριάζει καλύτερα στην αγορά όπου κυρίως πωλείται, αυτό δε θα μπορούσε όμως να σημαίνει ότι δεν ακολουθεί αυτό που κάνει ένα αυτοκίνητο να είναι Toyota. Αν αυτό άλλαζε από εργοστάσιο σε εργοστάσιο το πρόβλημα θα ήταν μάλλον εμφανές και σίγουρα πολύ μεγάλο.
&&&& Εσείς όμως τι λέτε; Σας νοιάζει το «made in Japan» στο ιαπωνικό αυτοκίνητο που επιλέγετε; Πόσο μετράει αλήθεια; Πιστεύετε πως υπάρχουν διαφορές αν είναι κατασκευασμένο στην Ιαπωνία ή αλλού; Πως χάνει την «ιαπωνικότητά» του;
Με εσας που λέτε τις ανακρίβειες για τα ιαπωνικά αυτοκίνητα ότι βγάζουν συνέχεια προβλήματα και καλά.. και υποστηρίζεται την vw γελάνε και τα τσιμέντα😂😂😂
Στέκομαι στο παρακάτω σημείο του άρθρου Μπορεί δηλαδή ένα αυτοκίνητο της Toyota, όπως το Yaris, να έχει σχεδιαστεί και εξελιχθεί στην Ευρώπη ώστε να ταιριάζει καλύτερα στην αγορά όπου κυρίως πωλείται! Αλήθεια ποιός μπορεί να το πιστέψει αυτό! Ούτε αυτός που το έγραψε Η αλήθεια είναι για να μειώσεουν το κόστος με πιο φθηνά εργατικά χέρια (Τουρκία-οθγγαρία κλπ) και για νε φθιάχνουν φθηνότερα β ποιότητας ανταλλακτικά Ετσι η ποιότητα των ιμιτασιόν γιαπονέζικων αυτοκινήτων μπορεί να είναι χειρότερη των ευωπαικών! Αυτή είναι η αλήθεια είτε μας αρέσει είτε όχι! Θα πλήρωνα κάτι παραπάνω για να πάρω ένα γν'ήσιο made in japan αυτοκίνητο αλλά όχι κατασκευασμένο στην τουρκία......και ακριβότερο!!!!
Ειναι σαφές οτι υπάρχει μεγάλη διαφορά εάν το αυτοκίνητο είναι κατασκευασμένο στην Ιαπωνία. Απλό παράδειγμα είναι τα ταξί Τoyota Avensis. Όσα είναι κατασκευασμένα Αγγλία είναι μέσα στη ζημιά, ενώ αντίθετα τα Γιαπονέζικα δεν χάλαγαν με τίποτα. (Αυτό νομίζω γινόταν παλαιότερα που υπήρχαν Γιαπονέζικα γιατί τώρα μπορεί να είναι από άλλες χώρες). Για το γεγονός αυτό ρωτήστε οδηγούς ταξί. Θεωρώ ότι οι Γιαπωνέζοι έχουν πολύ αυστηρότερους ελέγχους παραγωγής με αποτέλεσμα να έχουν λιγότερα ελατώματα στα αυτοκίνητα που παράγουν. Και ένα σχόλιο άσχετο - σχετικό με το θέμα. Οι Γιαπονέζοι είναι χαζοί που δεν βάζουν τούπμπο στα μικρά κυβικά¨? Δεν μπορώ να καταλάβω τι εξυπνάδα είναι αύτη της VW να γεμίσει την αγορά με αυτοκίνητα με τούρμπο που κρατάνε τα μοτέρ 2-4 χρόνια και μετά.....απαιτεί την αλλαγή τους. (δίνει την μικρότερη εγγύηση της αγοράς) Εσείς σαν περιοδικό θα έπρεπε να προειδοποιείτε τον κόσμο γιαυτό και όχι να τα βγάζετε παντού πρώτα και δίνοντας μάλιστα την κατανάλωση του κατασκευαστή!!!!! Τα τεστ δείχνουν καταναλώσεις 11,8-12,5 για VW TSI 1,4. Και μη μου πείτε η κατανάλωση τεστ είναι υψηλή γιατί δεν μπορώ να πιστέψω οτι παίρνει κανένας τούπμπο να πηγαίνει με 80χιλ. Τα μοτέρ της VW 1,4 είχαν πάντα 80 άλογα και καίγανε 1 λίτρο λάδι στα 1000χιλ. Τι να πώ απορώ γιατί εσείς δεν προιδεάζετε τον κόσμο. Για να είμαι και καθαρός μαζί σας έχω δύο αυτοκίνητα, SUBARU IMPREZA 2003, & DAIHATSU SIRION του 2008 (102 άλογα ατμοσφαιρικά κατά το περιοδικό σας). Ευχαριστώ πολύ και θα ήθελα κάποια απάντηση. Με εκτίμηση Γ. Ρουσάκης Γεωλόγος-Ωκεανογράφος *Κάνω περίπου 40000 χιλ το χρόνο με τα προαναφερθέντα δύο αυτοκίνητα.
το made in japan επηρέασε την απόφαση μου και δεν το μετάνιωσα . προχώρησα το 2007 σε μια αγορά ενός από τα μοντέλα που αναφέρετε ,συγκεκριμένα ένα daihatcu sirion 2007 το αυτοκίνητο άγγιξε τα 216.000 χωρίς να ζητήσει ουσιαστικά τιποτα, με αρκετα ταξίδια στο ενεργητικό του. θα ξαναπροχωρούσα σε τέτοια αγορά με κλειστά τα μάτια. είναι γεγονός ότι πολλές εταιρίες για φθηνά εργατικά χέρια και εξαιτίας της μαζικής παραγωγής προχώρησαν σε άλλες χώρες προκειμένου να αναθέσουν την κατασκευή των μοντέλων τους. παρόλα αυτά πιστεύω οτι εν μέρη χάσαν την ποιότητα σε κάποιο βαθμό. κυρίως σε ανακλήσεις αυτοκινήτων αλλα και σε βλάβες γενικότερα που χαρακτήρισαν μετέπειτα αρνητικά την αξιοπιστία τους.
έχω toyota carina e made in japan με τα 116ps μοντελο 93. (apist...& kosta...) κατι που οι γερμανοι περασαν 10 χρονια για να βγαλουν απο ατμοσφαιρα με εγγυηση 2 χρονων!το μοτερ και η ποιοτητα σκοτωνουν σε σχεση με κατι ξεθωριασμενα passat,316,α4ktl.για να μιλησετε για ποιοτητα σκεφτειτε πρωτα.εχω και ενα yaris του 2007 κανενα προβλημα και απο τα 2 αυτοκινητα.ο αδερφος μου εχει ενα lexus is200 με 180.000 αλλαξε ιμαντα χρονισμου το μοτερ είναι βελουδο και δεν το αλλαζei με καμια bmw αλλωστε αν ήθελε θα μπορουσε να παρει απο την αρχη.οποτε ταρακουνηστε λιγο τα κολλημενα κεφαλακια σας οι γερμανοι μπορει να βαζουν περισσοτερη δερματινη στο ταμπλο αλλα είναι δεκα φορες πιο ακριβοι...αξιζει τον κοπο??ισως ναι για τους κολλημενους που οταν είναι πανώ στην οδικη βοηθεια βλεπουν το σβηστο ταμπλο τους.μη συνεχισω για τη γερμανικη τεχνολογια που μετα απο 13 χρονια βαζει ταμπελακια hybrid στις σαβουρες τις!!!ειναι λογικο και τα γιαπωνεζικα να βγαζουν βλαβες αλλα οσες και να βγαλουν το ποσοστο θα ειναι πολυ μικροτερο απο τισ αντισοιχες γερμανικες δεν μιλαω για γαλλικα,ιταλικα κτλ.ισως θα επρεπε να ρίξετε μια ματια στα αποτελεσματα των TUV για ποσοστο βλαβων...πως ειναι δυνατον οι γερμανοι να βγαζουν πρωτα τα ιαπωνικα??????????????
ΕΠΑΝΕΡΧΟΜΑΙ ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΟΝΤΑΣ ΣΤΟΝ ΑΓΑΠΗΤΟ a.kou.. ΟΤΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΤA MADE IN JAPAN AYTOKINHTA ΠΟΥ ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΜΕ (ΕΙΔΙΚΑ ΤΑ DAIHATSU, SUBARU), ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΜΕΓΑΛΟ ΜΕΡΙΔΙΟ ΑΓΟΡΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΟΥΣ,(ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΗ - ΤΟ ΤΟΝΙΖΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΤΟΥΣ). ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ "ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ" ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΕ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΚΛΠ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΕΥΡΥ ΚΟΙΝΟ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΣΥΝΗΘΩΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΠΕΡΙ ΤΙΝΟΣ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ. ΕΠΙΣΗΣ ΤΑ SUBARU ΕΝΩ ΑΞΙΖΟΥΝ ΚΑΘΕ ΕΥΡΩ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ, ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΚΡΙΒΑ, ΜΕ ΕΠΑΚΟΛΟΥΘΟ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΙΤΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.
ΡΕ ΦΙΛΕ apist...,ΠΛΑΚΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙΣ????BALENO 1.3 ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ...ΣΚΥΛΑΡΟΣ!!!!!!ΦΤΟΥ,ΦΤΟΥ!!!!!!ΑΠΟ ΤΟ 1998 ΠΟΥ ΤΟ ΕΧΕΙ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΘΕΟΥΣ ΚΑΙ ΔΑΙΜΟΝΕΣ...ΚΑΙ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ! ΑΜΑ ΗΤΑΝ ΚΑΝΑ TSI ΠΟΥ ΜΑΣ ΛΕΣ ΘΑ ΕΙΧΕ ΠΙΑΣΕΙ ΦΩΤΙΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΚΙ ΟΥΤΕ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΚΑΛΥΠΤΕ Η 2ΕΤΗΣ ΕΓΓΥΗΣΗ ΣΑΣ...ΑΚΟΜΗ ΚΙ ΑΝ ΕΧΕΙ ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΣΚΛΗΡΑ ΣΑΝ ΚΑΒΟΥΚΙ ΧΕΛΩΝΑΣ,ΑΚΟΜΗ ΚΙ ΑΝ ΕΧΕΙ ΜΑΚΡΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ,ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΔΙΑΜΑΝΤΙ,ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΕΣ ΓΙΑ 1300ΑΡΙ,ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΗΣΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ,ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ.ΑΝ Η VOLKSWAGEN ΗΞΕΡΕ ΝΑ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ,ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΕ ΦΤΙΑΞΕΙ TURBO.ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΙΚΩΝ,ΟΛΛΑΝΔΙΚΩΝ,ΟΥΓΓΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΛΟΙΠΩΝ ΕΥΡΩΙΑΠΩΝΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ,ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΩΣ ΨΕΥΤΙΚΑ,ΒΛΕΠΕ SWIFT ΜΕ ΧΑΡΤΙΝΗ ΛΑΜΑΡΙΝΑ,AURIS ΠΟΥ ΤΟ ΜΟΝΟ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΤΟΥ.ΑΛΛΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΑ ΑΛΗΘΙΝΑ ΓΙΑΠΩΝΕΖΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΠΙΑΝΕΤΕ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΑΣ,ΕΙΔΙΚΑ ΤΑ ΠΙΟ ΠΑΛΙΑ.ΤΩΡΑ,ΑΝ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΜΟΥ ΘΑ ΕΧΕΙ ΜΑΛΑΚΑ Η ΣΚΛΗΡΑ ΠΛΑΣΤΙΚΑ,ΠΟΣΩΣ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ.
Κ ΟΜΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΑΦΟΡΑ.ΞΕΡΩ ΙΑΠΩΝΕΖΙΚΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ Κ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΒΛΑΒΕΣ, ΣΤΑ MADE IN JAPAN ΟΙ ΒΛΑΒΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΜΗ ΠΩ ΜΗΔΑΜΙΝΕΣ...
Ναι υπάρχουν διαφορές τα αυτοκίνητα «made in Japan» έχουν λίγο πιο καλύτερη ποιότητα. Έχω χρησιμοποίηση ΤΟΥΟΤΑ COROLLA 2003 «made in Japan» και TOYOTA COROLLA 2006 Κατασκευασμένο στην Ευρώπη. Για μένα το πρώτο ήταν καλύτερο.
ΦΙΛΕ ΜΟΥ mpomp... ΚΟΙΤΑΞΕ ΝΑ ΔΕΙΣ.ΕΧΩ ΦΙΛΟ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΤΗΣ VW ΣΤΗΝ ΚΟΡΙΝΘΟ,ΟΧΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΑΛΛΑ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ SERVICE.ΤΟΝ ΡΩΤΗΣΑ ΓΙΑ ΤΑ TSI ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΙΓΚΑ ΣΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ,ΕΙΔΙΚΑ ΤΑ ΚΟΜΠΕΣΟΡΑΤΑ.ΚΑΙ ΑΝ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑΠΩΝΕΖΙΚΟ BALENΑΚΙ ΗΤΑΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΟ,ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΠΑΙΝΕΥΑ ΑΛΛΑ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΚΑΚΙΕΣ!!!!!!ΔΕΝ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΑΜΑΞΙ ΙΑΠΩΝΙΚΗΣ ΜΑΡΚΑΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΟ ΣΕ ΑΛΛΗ ΧΩΡΑ,ΚΥΡΙΩΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ.ΑΝ ΠΡΟΣΕΞΕΣ ΚΑΛΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ,ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΑ ΣΕ ΤΟΥΡΚΙΚΑ TOYOTA AURIS ΜΕ FULL ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.ΟΜΩΣ ΕΧΟΥΝ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ 1600ΑΡΗ,ΟΦΕΙΛΩ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΧΤΩ.ΕΠΙΣΗΣ KAI ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ SUZUKI ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΟΝΤΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΗΝ ΟΥΓΓΑΡΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΩΝΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΧΟΥΝ ΜΙΑ ΛΑΜΑΡΙΝΑ ΤΣΙΓΚΙΝΗ.Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΟΒΑΦΕΑΣ,ΕΧΕΙ ΦΤΙΑΞΕΙ ΑΡΚΕΤΑ SWIFT ΚΑΙ SX4 ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΓΟΡΑΖΕ SUZUKI.ΚΑΙ ΟΧΙ,ΦΙΛΕ ΜΟΥ,ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ TOYOTAΚΙΑΣ,ΟΥΤΕ SUZUKΑΚΙΑΣ,ΠΑΡΑΔΕΧΟΜΑΙ ΟΜΩΣ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΠΑΛΙΑ ΤΑ REAL ΓΙΑΠΩΝΕΖΙΚΑ.ΑΠΟ ΠΙΤΣΙΡΙΚΑΣ ΤΑ BMW ΓΟΥΣΤΑΡΑ,ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΙΑ X3.ΑΛΛΑ ΤΑ VW ΔΕΝ ΤΑ ΠΗΓΑΙΝΩ,ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΚΟΥΡΕΣ,ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ SCIROCCO.ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΤΗΝ ΚΟΡΙΝΘΟ ΠΟΥ ΜΕΝΩ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΠΟΥ ΟΔΗΓΟΥΝ SCIROCCO ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΟΔΗΓΑΡΕΣ.ΤΟ KIA PROCEED EINAI ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΟΥΒΑΔΕΣ ΤΑ GOLF ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΠΟΙΟΤΙΚΟ.ΚΙ ΑΝ ΕΠΑΙΡΝΑ VW ΘΑ ΚΟΙΤΟΥΣΑ ΤΟ ΠΡΟFACELIFT LEON ΜΕ ΤΟΥΣ 160.ΑΥΤΟΣ O ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΑΚΟΜΗ ΚΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ TSI ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ. ΑΥΤΑ ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΑΠΟΔΕΙΞΩ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΚΑΛΕ ΟΤΙ ΕΧΩ ΣΥΝΕΛΘΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ.ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΑΝ ΒΓΑΙΝΩ ΕΚΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ ΜΟΥ,ΑΠΛΩΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΩΣΩ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ...ΠΑΝΤΑ ΦΙΛΙΚΑ,ΤΑΣΟΣ.
δυστυχως οπου και να φτιαχνονται ειναι το ιδιο αναξιοπιστα με πολλα προβληματα και γκομενα το συνεργειο. η δε πποιοτητα κατασκευης ειναι πολυ πισω σε σχεση εμ των γερμανων. απορω αν καποιος επιλεγει ιαπωνα η απλα το αγοραζει απο αναγκη γιατι δεν μπορει να περιμενει στην λιστα αναμονης τιον γερμανο. και μονο το γεγονος οτι ο γερμανος εχει αναμονη ενω ο ιαπωνας σε παρακαλανε να αγορασεις λεει πολλα
αν τα bmw έχουν διαφορετική τιμή ολλανδικά "με γερμανικα" τότε γιατί τα p.x toyota ιαπωνίας με τουρκίας να μην έχουν διαφορα? άλλη συναρμολόγηση από τούρκο και άλλη από ιάπωνα. τα δικά μου toyota και το παλιό και το καινούργιο ήταν ιάπωνας και για μένα ήταν κριτηριο αγορας!!!!!!!
Η ΟΠΟΙΑ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑ ΠΟΥ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΟΝΤΑΙ ΑΥΤΟΜΑΤΟΠΟΙΗΜΕΝΑ, ΜΠΟΡΕΙ ΑΚΟΜΗ ΝΑ ΕΠΗΡΕΑΣΕΙ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΤΕΛΙΚΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ. ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΜΩΣ ΔΙΑΦΟΡΑ, ΑΦΟΥ ΤΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑ ΠΑΣΑ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΟΜΟΙΟΤΥΠΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΚΟΣΜΟ; ΠΡΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΒΑΛΤΕ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΑΣ ΤΟΝ ΙΑΠΩΝΑ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ, Η ΟΠΟΙΑ ΒΑΖΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ ΠΑΝΩ ΑΠΆ ΟΛΑ, ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΑΜΙΛΗΤΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΥΛΩΜΕΝΟΣ ΤΗ ΒΑΡΔΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΣΥΓΚΡΙΝΕΤΕ ΤΟΝ ΜΕ ΣΧΕΔΟΝ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΕΡΓΑΤΗ, ΜΕ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΛΛΑ ΜΕ ΑΛΛΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΠΕΡΙ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ, ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ, ΣΤΗΝ ΙΝΔΙΑ ΚΑΙ ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟΥ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΠΟΥ ΜΟΛΙΣ ΑΡΧΙΣΑΝ ΝΑ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΙ ΤΟΥΟΤΑ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΕΠΑΨΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΨΟΓΗ. ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΟΝΤΑΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΟΥ ΣΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ, ΒΛΕΠΩ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΤΟ ΕΧΩ ΔΕ ΘΑ ΜΟΥ ΚΑΨΕΙ ΟΥΤΕ ΛΑΜΠΑΚΙ.
Απο τα χέρια μου έχουν περάσει ευρωπαικά και ιαπωνικά (made in japan στο ταμπελάκι) αυτοκίνητα. Τα ευρωπαικά (autobianchi, golf ii) ήταν αυτοκίνητα με χαρακτήρα και δυναμισμό (abarth το autobianchi, GTI το golf) που από την μάνα τους είχαν προβλήματα μηχανικά τα οποία για να τα εξαλείψεις χρειάζεσαι ολοκληρωτικές αλλαγές στην σχεδίαση. Τα Ιαπωνικά αυτοκίνητα (Nissan Sunny, Mazda MX-3) είναι αυτοκίνητα σχεδιασμένα με γνώμονα την μηχανική αρτιότητα. Τίποτα δεν περισσεύει, τίποτα δεν χαλάει, άσχετα με την χρήση τους. Η αίσθηση όμως που αποκομίζει ο οδηγός τους είναι σαφώς υποδεέστερη από τα ευρωπαικά. Δεν χαλάνε όμως με τίποτα. Σήμερα έτσι κι αλλιώς ιαπωνική επιλογή υπάρχει μόνο μία Daihatsu. Αν δεν σας καλύπτει τότε όλα τα άλλα είναι κατασκευής ευρώπης. οπότε δεν υπάρχει και λόγος διαφωνίας...
ελεος με τα προβληματικα ιαπωνεζικα. οπου κια να φτιαχνονται παραμενουν πολυ προβληματικα. δεν αξιζουν στο ελαχιστο τα λεφτα τους. δε σου προσφερουν τιποτα και ειναι πανακριβα και απλα θυματα του μαρκετινγκ οσοι τα αγοραζουν τα VW καθιερωσαν τις τουρμπινες τα τελευταια 4 χρονια μρε απολυτη αξιοπιστια και φυσικα οπως παντα την κλαυτερη ποιοτητα κατασκευης που υπαρχει. οσο και να λετε δεν καινε λαδι. απορω πως κατοχο ιαλλων αμαξιων μιλανε για τα γερμανικα οταν ΔΕΝ εχουν γερμανικα! δεν χαλανε παρολο που τα ζηλευετε. δεν σπανε παρολου που τα ζηλευετε. δεν καινε λαδι. εχουν πολυ χαμηλη καταναλωση καθως εχουν τουρμπο και λιγα κυβικα αρα μικρη καταναλωση.
ΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΑΩ, ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΠ΄ΑΥΤΟΥΣ ΜΟΝΟ ΚΑΜΙΑ BMW (ΠΙΣΩΚΟΥΝΑ ΚΤΛ), Η ΚΑΝΑ Α4 ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΑ ΣΗΜΑΖΕΨΑΝ. MIA ΖΩΗ MAZDA KAI TO ΚΕΦΑΛΙ ΥΣΗΧΟ ΓIA 400,000Κμ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ. Η MAZDA ΕΒΓΑΖΕ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ Μ2 ΣΤΗΝ ΙΣΠΑΝΙΑ ΣΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ ΤΗΣ FORD, ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΤΟΥ ΕΒΓΑΛΕ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΩΝ FORD, ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ. ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΣΤΟ ΑΜΑΞΙ DENSO, ΔΕ ΧΑΛΑΝΕ ΠΟΤΕ!
Η Mazda δεν ειναι αμειγώς ιαπωνική μάρκα. Ανήκει στην Ford και κινείται με γνώμονα τα συμφέροντα της Ford. ΠΡΟΣΟΧΗ
tasos... (6/5/2010, 22:53) ρε φιλε πλακα μας κανεις; εχω golf μοντελο 89 και δεν εχει βγαλει κανενα προβλημα παρολο τα 340.000χιλ του!!! πολυ καλη ποιοτητα, σαν καινουργιο ειναι και δεν εχει τη φθορα που βλεπεις σε αμαξια 8ετιας που ειναι φτιαγμενα στην ιαπωνια !! οσο αναφορα τα tsi , ουτε ενα δεν επιασε φωτια στο δρομο, μαλον αναφερεσαι στα βιντεο με τα toyota που εχε ιγεμισει το youtube , που πιανουν φωτια!!!! σε παρακαλω συνελθε και δες λιγο παραεξω και μην επηρεαζεις αρνητικα τους υποψηφιους αγοραστες γιατι μετα θα σε κυνηγανε αν σε ακουσουν και αγορασουν τα μειωμενης αξιας ποιοτητας αξιοπιστιας ιαπωνεζικα ταπερακια
ρε εσεις τι εγινε? το θεμα εχει ξεφυγει τελειως ζητημα να απαντανε στο ερωτημα του περιοδικου τα μισα σχολια. ολη η φανατιλα απο το προηγουμενο θεμα περναει και σε αυτο το θεμα ελεος δεν μπορει να υπαρξει απαντηση χωρις να αναφερθει μεσα η vw.το τι ειναι η καθε μαρκα θα το δει ο καθενας με το προσωπικο του αυτοκινητο αν διαλεγουμε αυτοκινητο βαση των περιοδικων η των διαφορων forum τοτε απλα διαλεγουμε αυτο που εχει την καλυτερη προωθητικη πολιτικη εκεινη την περιοδο.ωρρρααα να ξυπνησουμε και να ανοιγουμε τα ματια μας καπια πραγματα δεν κανουν μπαμ κανουν καραμπαμ.ο μονος λογος που διαβαζω περιοδικα εινα η ενημερωση αλλα οταν πηρα αυτοκινητο το τελευταιο πραγμα που εκανα ηταν να παρω περιοδικο για να δω τι θα παρω
Στην εποχή της παγκοσμιοποίησης ουδεις ενδιαφέρεται αν όντος ενα αμάξι ιαπωνικής μάρκας κατασκευάζεται στην Ιαπωνία. Και τούτο διότι αυτό που συμβαίνει με όλα τα καταναλωτικά προϊόντα συμβαίνει και με τα αυτοκίνητα. Σάμπως η adidas κατασκευάζει τα είδη της στη Γερμανία. Εδώ η Burberry που ήταν και προμηθευτής ενδυμάτων της Βασιλικής Οικογενείας του Ηνωμένου Βασιλείου παράγει τα περισσότερα είδη της εκτος ΕΕ για να εκμεταλλεύεται τα φτηνά εργατικά χέρια. Για να επιστρέψουμε στα αυτοκίνητα, δεν είδα τα Mazda Daihatsu Subaru που εξακολουθούν να κατασκευάζονται στην Ιαπωνία να έχουν κερδίσει κάποιο καλό μερίδιο της αγοράς
ΑΝ Ο ΠΟΙΟΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟΣ ΤΟΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑ.ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ ΡΟΛΟ ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΤΑΙ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΤΙΝΟΣ,ΚΑΙ ΤΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΑΥΤΟΣ...
οπου και να φτιαχνεται ενα ιαπωνεζικο αμαξι παραμενει αναξιοπιστο με πλαστικα ποιοτητας ταπερ, με πολλα προβληματα που σε αναγκαζουν να εισαι συνεχεια συνεργειο, με ελειπη ασφαλεια σε περιπτωση ατυχηματος κτλ. και επειδη κανεις δε θα αγοραζε ιαπωνα , αναγκαζονται να ειναι ποιο φτηνα, να κανουν δωρα κτλ. αν οι γερμανοι της vw ειχαν κιαλλα εργοστασια και μειωναν την αναμονη κατω των 6 μηνων που ειναι τωρα, ολοι ολοι vw θα αγοραζαν. μονο οι γερμανοι βγαζουν καλα αμαξια τελος
σιγουρα υπερεχουν εναντι των nisan toyota που εχουν προβληματα και γκομενα το συνεργειο αλλα και παλι δεθ α επελεγα ιαπωνεζικο αμαξι με τιποτα καθως ειναι γνωστο πλεον πως απλα ηταν μαρκετινγκ τα περι αξιοπιστιας καθως εχουν πολλα προβληματα και θελουν συνεχεια ταισμα . ολο χαλανε κατι τογιοτακια και οποτε ποιος θα αγοραζε ενα ιαπωνεζικο αμαξι;
Ειμαι χρόνια λάτρης τής αυτοκίνησης.Στήν πενταετία αλλαζα πάντα τό οχημα,ορθά γιά μένα,καθότι η εργασία μου,απεφερε οικονομική ανεξαρτησία.Μέχρι και dord cosworth ημουν κάτοχος μέ κόκκινες πινακίδες (ναυτικός).Από ολα τά οχήματα,εχω νά προσάψω μομφές.Σάν απόμαχος πλέον,αποφάσισα νά...πάρω τά βουνά.Τό rubicon/defender,δέν μέ κάλυψαν,γιά λόγους πού δέν αρέσκομαι νά απεραντολογώ.Κατέληξα στό terios j2 καθότι ειχα επισκευθεί τήν γραμμή παραγωγής τής subaru, οταν περιμέναμε νά παραλάβουμε από τό tsuneishi δεξαμενόπλοιο τού Κουμάνταρου.Εκεί ειδα εκθαμβος τήν ευσυνειδησία τών Ιαπώνων,πού οταν πσρουσιαζόταν κάποιο πρόβλημα,ΣΤΑΜΑΤΟΥΣΑΝ τήν παραγωγή,πράγμα οντως αδιανόητο,μέχρι νά λυθεί τό πρόβλημα..Οσο γιά τό πλοίο,μείναμε αφωνοι/αλαλοι μέ τήν αφάνταστη τεχνολογία του.Τό control room, ηταν πιστέψτε με, ΝASA.Πρίν παρουσιασθεί πρόβλημα,τό εδειχνε στό monitor.!!!!!Οι μηχανικοί εκαναν μήνες να εξοικειωθούν.Στό διά ταύτα αγαπητοί μετά από 10 χρόνια συμβίωσης καί συμπληρώσαντα 298000 χλμ σκληρά/βουνίσια τής Ευρυτανίας(Μεγάλα Βραγγιανά Αγράφων),εχω τά πλέον κάλιστα λόγια νά πώ γιά αυτό τό οχημα.Ποτέ δέν μέ πρόδωσε,αριστη 4κινητη κίνηση,απαραίτητος φίλος μου,σέ σημείο νά τού μιλάω πολλές φορές.Μόνος μου αλλάζω λάδια/φίλτρο,καί μηνιαίως καθαρισμός φίλτρου αέρα,καί βαλβολίνες στό Καρπενήσι.Τά πάντα εχουν τήν σφραγίδα made in japan.Ενίοτε,βλέπω καί toyota,οπως καθρέπτες κ.λ.π.Αν καί οποτε παραδώσει τό πνεύμα,πρωταρχικός λόγος γιά τήν αγορά νέου,πρέπει νά ειναι made in japan.Δέν θά ψάξω πολύ,γιατί γνωρίζω εκ προοιμίου οτι θά ειναι isuzu diesel.Κάτι λάτβια,σλοβενία,τσεχία,τουρκία,πολωνία,κλπ,απλά,μού φέρνουν αναφυλαξία.Ιαπωνία λοιπόν καί μόνον made in japan,μέ ο,τι αυτό συνεπάγεται.Αξιοπιστία,μακροβιότητα.Ακόμη καί Rolls Royce made in ....slovakia,απορριπτέα αγορά.Τά σέβη μου,σέ ολες/ους σας,ευχόμενος ο,τι τό καλύτερο,ΥΓΕΙΑ καί πάντα ασφαλείς διαδρομές,μέ ζώνη εξυπακούεται.-🤎